Я перевірив свої два банки – обидва відмовилися
«Я розглянув вашу справу, і, на жаль, ми не зможемо обробити відкликання платежу від вашого імені в цьому випадку.
Причиною цього є те, що в посібнику з повернення платежів Mastercard зазначено наступне:
Для транзакцій, у яких вартість або активи купуються для азартних ігор, інвестицій або подібних цілей: це право на відкликання платежу доступне лише для транзакцій, у яких придбана вартість або активи не з’явилися в обліковому записі, узгодженому між власником картки та продавцем. Щоб уникнути сумнівів, права на відкликання платежу недоступні для
1. запити на відшкодування, зняття коштів або переказ,
2. умови використання або доступ до облікового запису,
3. виграш, прибуток або програш, або
4. використання або подальше використання.
Оскільки транзакції стосувалися активу для інвестування або подібної мети, а кошти, які ви витратили на товари/послуги, були зараховані торговцю, що означає, що транзакція була успішною, у нас немає підстав оскаржувати транзакцію(и) незалежно від того, чи ви втратили доступ до облікового запису або не можуть вивести кошти. '
I truied with my two banks - both declined
’I have reviewed your case and regrettably, we won't be able to process a chargeback on your behalf on this occasion.
The reason for this is that the Mastercard chargeback guide states the following,
For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for
1. refunds, withdrawals or transfer requests,
2. terms and conditions or account access,
3. winnings, gains or losses, or
4. use or subsequent use.
As the transactions were for an asset for investment or a similar purpose and the funds you spent on the goods/services were credited to the merchant meaning that the transaction was successful, we have no grounds to dispute the transaction(s) regardless of whether you lost access to the account or are unable to withdraw. ‘
Автоматичний переклад.