2 міс. тому
Зараз я погоджуюся, що занадто пізно, я зробив близько £13000, тепер я не впевнений, що побачу це знову
I have now Grant its too late ive done about £13000 now im not sure I will see it again
0
Зараз я погоджуюся, що занадто пізно, я зробив близько £13000, тепер я не впевнений, що побачу це знову
I have now Grant its too late ive done about £13000 now im not sure I will see it again
привіт хлопці
ховався тут деякий час, я був одним із перших користувачів, які написали в цій темі повідомлення про успішне повернення коштів. Є 2/3 продавців, які кілька місяців тому забрали мої гроші, і я не можу їх відстежити після численних спроб повернення платежу тощо, варто звернутись до омбудсмена? Тоді мій банк не зміг мені допомогти, і загальна сума склала приблизно 700 фунтів стерлінгів.
так приємно бачити, що більше людей повільно, але впевнено отримують відшкодування.
Hi guys.
been lurking here a while, I was one of the first users to post in this thread for successful refunds. There are 2/3 merchants whom months ago took my money and I can’t track them down after numerous chargeback attempts etc. worth raising with the ombudsman? My bank couldn’t help me with then and the total up to about £700.
so happy to see more people getting refunds slowly but surely.
Пол, тобі чесно потрібно зупинитися та негайно віддати кошти члену сім’ї, якщо тобі пощастило повернути кошти, і ти просто повертаєш їх на ці сайти, а суми, які ти втрачаєш, божевільні.
Paul you honestly need to stop and give funds to a family member immediately you've been fortunate enough to be credited back and your just giving it back to these sites and the amounts your losing is crazy.
Привіт Елія, я знаю, що це сумно, я не правий, я деффо зупинив, тепер я не збираюся вигравати, транзакції закінчуються в Литві, там сказано, що це має бути сфальсифіковано Мені погано
У мене немає нікого, хто б мені допоміг, усе на мені, зараз у мене залишилося приблизно 4000 фунтів стерлінгів, дякую за допомогу
Hi Elija I know its sad im not right I have deffo stopped now im not going to win transactions are ending up in Lithuainia it says it must be rigged I feel sick
I do not have anyone to help me its all on me ive only got about £4000 left now thanks for the help
Тобі точно потрібно зупинитися, друже. Ви на межі того, щоб просунути це на територію фріролів, продовжуючи використовувати повернуті кошти для гри в іншому місці. Моєю порадою було б якнайшвидше встановити gamban.
You definitely need to stop mate. Your bordering on pushing this into freerolling territory by continuing to use recovered funds to play elsewhere. Get gamban installed asap would be my advice.
Сьогодні я дзвонив у gamcare, він був увімкнений протягом години, сумний, я борюся, я не впевнений, що банк допоможе мені цього разу, вони справді повинні це зробити та закрити рахунок, я не впевнений, що справді це допомога, мені потрібна більше, ніж будь-що, Берн посилався на місця один на одна допомога
I called gamcare today was on for an hour sad im struggling im not sure the bank will help me this time they should really they might do it and close the account im not sure really its help I need more than anything bern referred to places one on one help
Сьогодні я дзвонив у gamcare, він був увімкнений протягом години, сумний, я борюся, я не впевнений, що банк допоможе мені цього разу, вони справді повинні це зробити та закрити рахунок, я не впевнений, що справді це допомога, мені потрібна більше, ніж будь-що, Берн посилався на місця один на одна допомога
I called gamcare today was on for an hour sad im struggling im not sure the bank will help me this time they should really they might do it and close the account im not sure really its help I need more than anything bern referred to places one on one help
Я не знаю, чи вони це зроблять, друже. Отримайте програмне забезпечення Gamban і встановіть його на своїх пристроях - ви буквально не можете його обійти.
I don't know if they will do it mate. Get Gamban software and install it on your devices - you literally cannot bypass it.
Привіт, друже, я спробував, я можу просто видалити, потрібен хтось, щоб встановити пароль, у мене немає нікого такого, крім того, я купую та продаю телефони та маю вдома iphone 11pro та 13 mini, я міг би їх використовувати
Hi mate i tried it i can just delete it off it needs someone to set a password ive not got anyone like that plus I buy and sell phones and have an iphone 11pro and 13 mini in the house I could use
Привіт, друже, я спробував, я можу просто видалити, потрібен хтось, щоб встановити пароль, у мене немає нікого такого, крім того, я купую та продаю телефони та маю вдома iphone 11pro та 13 mini, я міг би їх використовувати
Hi mate i tried it i can just delete it off it needs someone to set a password ive not got anyone like that plus I buy and sell phones and have an iphone 11pro and 13 mini in the house I could use
Вважайте, що нову версію неможливо видалити, але якщо у вас кілька телефонів, це проблема. Чи є хтось, хто може займатися вашими фінансами за вас?
Think the new version it can't be removed, but if you have multiple phones it is a problem. Is there someone who can deal with your finances for you?
Гаразд, я подивлюся, дякую. Завтра я перейду на iphone 11 pro. Проблеми. Сумніваюся, що буду використовувати інші телефони, це може мені допомогти. У gamcare немає нікого, хто б міг допомогти, але мені здається, що він виділяє когось, але я думаю, що це онлайн або телефон
Ok I will take a look thanks I am switching to an iphone 11 pro probs tomorrow I doubt I would use the other phones it might help me ive got no one to help gamcare said they are allocating me someone but its online or telephone i think
Чи справді хтось із цих боягузливих казино збирається прийти сюди й захистити свою позицію?? Нібито їх кілька разів запрошували до цього.
Are any of these cowardly casinos actually going to come on here and defend their position?? Allegedly they have been invited to do so several times.
Як їм все-таки вдається втекти з рук, коли нас заблокували на gamstop, це має бути без стресу, це зовсім не правильно.
How do they manage to get away with it anyway once we are blocked on gamstop that should be it stress free its not right at all.
Проблема в тому, що Gamstop поширюється лише на казино, які мають ліцензію Великобританії – це чудовий інструмент для цього. Стримери також повинні взяти на себе певну відповідальність за рекламу цих «офшорних» сайтів, але ті, хто приймає платежі з дебетових/кредитних карток і приховує їх як інші речі, є найгіршими — просто злочинці в тому, що вони роблять.
Problem is Gamstop only covers UK licenced casinos - its a great tool for that. Streamers need to take some responsibility for advertising these "offshore" sites as well, but the ones taking debit/credit card payments and hiding them as other things are the worst - just criminal in what they are doing.
Так, Crypto, тому я не розумію, чому мій банк знову не підтримає мене, оскільки моя кредитна картка Zopa робила це двічі, я все одно побачу, як воно піде, це не завдасть їм жодних клопотів, його явне шахрайство та полювання на людей, їм слід навчитися цьому повне відшкодування навіть після здійснення виплат. Я все ще чекаю повідомлень від Kinghills про можливу відсутність підтримки у вихідні, але було б дивно
Yes Crypto so I cannot see why my bank will not support me again as my credit card Zopa did it twice will see how it goes anyway it would not cause them any hassle its clear fraud and preying on people, they should be taught a lesson with full refunds issued even after payouts have been made. Im still waiting to hear from Kinghills its possible no support at weekends but would be surprising
Так, Crypto, тому я не розумію, чому мій банк знову не підтримає мене, оскільки моя кредитна картка Zopa робила це двічі, я все одно побачу, як воно піде, це не завдасть їм жодних клопотів, його явне шахрайство та полювання на людей, їм слід навчитися цьому повне відшкодування навіть після здійснення виплат. Я все ще чекаю повідомлень від Kinghills про можливу відсутність підтримки у вихідні, але було б дивно
Yes Crypto so I cannot see why my bank will not support me again as my credit card Zopa did it twice will see how it goes anyway it would not cause them any hassle its clear fraud and preying on people, they should be taught a lesson with full refunds issued even after payouts have been made. Im still waiting to hear from Kinghills its possible no support at weekends but would be surprising
Гаразд, це означає, що у них є власний постачальник платежів, ви не можете їх виграти. Учора ввечері я переказав гроші Revolut зі свого банку, щоб здійснити платежі на суму понад 5000 фунтів стерлінгів, і я перевірив усі грошові перекази, що йдуть до Литви, і Revolut швидко відхилив їх повернення платежів. є способом оплати на сайті, як і Monzo, на жаль, вони працюють із шахраями! Дуже добре, мережа казино у них є власна платіжна компанія Piatrix у Литві, також у мене були невдачі з Nationwide кілька років тому, тоді я спробував зробити це сам
Ok well that means they have their own payment vendor you cannot win them I ended up last night transferring money to Revolut from my bank to make payments over £5000 worth and i checked its all money transfers going to Lithiainia and Revolut quicky rejected the chargebacks they are a payment method on the site as is Monzo which is sad they are working with the crooks ! Very Well casino chain they have their own payment company Piatrix in Lithuania as well i had some failed with Nationwide years ago then I tried to do it myself
Вітаю, якщо хтось має будь-яку інформацію про повернення грошей із наведених нижче сайтів, повідомте мене.
jokabet
тікітака
остаточний відлік
rolletto
національна ставка
Я вважаю, що втратив понад 10 тисяч через них, і жоден із моїх банків (Monzo, Barclays, перший прямий і національний (не допомагають мені взагалі. Я також використовував openbanking (payop і фінансування Falcora) для багатьох транзакцій).
мені ніхто не допомагає повернути гроші.
будь ласка, допоможіть мені. Я хочу продовжити своє життя зараз, і я вважаю, що це неправильно
Hi if anyone has any info getting money back from the following sites please let me know.
jokabet
tikitaka
finalcountdown
rolletto
nationalbet
i reckon I have lost over 10k to them and none of my banks (Monzo, Barclays, first direct and nationwide( are helping me at all. I used openbanking (payop and Falcora finance) for a lot of the transactions too.
no one is helping me get my money back.
someone please help me. I want to get on with my life now and I think this is wrong for
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.