Привіт, Скай, я надіслав це нижче
Привіт, я маю сильну звичку грати в азартні ігри, і банк стежить за моїм рахунком, з яким зв’язався мій консультант, вони нещодавно відкликали багато подібних платежів. Я хочу повернути втрачені гроші. У мене є хвороба, як показано нижче. Буду вдячний за ваші співпраця, інакше банк просто підвищить їх усіх, як показано нижче:
Переглядаючи свої останні банківські виписки, я помітив розбіжності в дескрипторах, пов’язаних із завершеними транзакціями. Схоже, що дескриптори є неточними та не відповідають моїм законним транзакціям, що викликало плутанину та занепокоєння з мого боку.
Прошу вашої негайної допомоги у вирішенні цієї проблеми та обробці відшкодування за транзакції з неправдивими дескрипторами.
Я розумію, що можуть виникнути помилки, і я ціную вашу увагу до швидкого вирішення цієї проблеми, оскільки ці транзакції були здійснені в казино та з певних причин були незаконно замасковані.
Крім того, у мене в обліковому записі є ігровий блок, який не вдалося зафіксувати.
Ця практика, яку зазвичай називають «відмиванням транзакцій», прямо заборонена правилами Mastercard і Visa. Відповідно до коду відкликання платежу Mastercard 4840 («Шахрайська обробка транзакцій»), цей тип спотворення дає право на відкликання транзакції. Якби MCC було правильно встановлено як транзакцію, пов’язану з азартними іграми, її було б заблоковано обмеженнями на азартні ігри, застосованими до мого облікового запису.
Крім того, правила Visa щодо введення в оману MCC підпадають під дію коду повернення платежів 13.5, який також застосовується до випадків, коли продавець неправильно класифікує транзакцію, щоб уникнути законних обмежень. Правила як Visa, так і Mastercard є чіткими: продавці повинні використовувати правильний MCC, і якщо цього не зробити, вони можуть подавати претензії щодо повернення платежу.
Враховуючи обставини та явне порушення правил Mastercard і Visa, я люб’язно прошу вас ініціювати відшкодування повної суми спірних транзакцій від вас у списку, якщо ні, я просто змусити свій банк отримати їх для мене, як вони зробили робив це ще до того, як я почав все заново, і зараз я повернувся до цього, оскільки банк підтримав мене, тому, будь ласка, співпрацюйте.
Скільки часу потрібно для відповіді? Я також надіслав свої останні трансакції, лише завантаживши їх із свого банківського рахунку та зв’язавшись із консультантом свого банку
Hi Sky I sent this below
Hi there I have a severe gambling habit and the bank is monitoring my account my advisor has been in contact they recently raise lots of chargebacks for similar ones like these I want a refund for the money lost I have an illness as below I would appreciate your co-operation otherwise the bank will just raise them all, as below:
Upon reviewing my recent bank statements, I have noticed discrepancies in the descriptors associated with the transactions which were completed . It appears that the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions which has raised confusion and concern on my parts.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly as these transactions were from a casino and have been illegally disguised for some reason.
As well as that, I have a gambling block on my account which this has failed to capture.
This practice, commonly referred to as "transaction laundering," is explicitly prohibited by both Mastercard and Visa regulations. According to Mastercard’s Chargeback Code 4840 ("Fraudulent Processing of Transactions"), this type of misrepresentation qualifies the transaction for a chargeback. Had the MCC been accurately set as a gambling-related transaction, it would have been blocked by the gambling restrictions applied to my account.
Additionally, Visa's rules on MCC misrepresentation fall under Chargeback Code 13.5, which also applies to cases where a merchant misclassifies a transaction to avoid legitimate restrictions. Both Visa and Mastercard’s rules are clear: merchants must use the correct MCC, and failure to do so opens them to chargeback claims.
Given the circumstances and the clear violation of Mastercard’s and Visa’s rules, I kindly request that you initiate a refund for the full amount of the disputed transactions from you on the list if not I will just get my bank to raise them for me as they have done it before I had began a fresh start and I am right back in it now as the bank had supported me so please co-operate.
How long do they take to respond I sent my latest transactions as well just a download from my bank account and contact from my bank advisor
Автоматичний переклад.