ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 261)

1 рік тому від kirekin
|
537110 переглядів 5514 відповідей |
|
1...260 261 262...280
1 тиждень тому

Надіслав електронного листа продавцю auridigital (skinczar), який мене ігнорує. Хтось має ідеї щодо того, з ким ще зв’язатися? Я також шукаю торгового альбедо, будь-яка інформація буде дуже вдячна.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Не можу знайти контакт для Santeda, що стосується goldenbet, вони майже сказали, що я несу відповідальність за те, що не прочитав їхні умови використання, оскільки їм заборонено пропонувати свої послуги у Великобританії, мені це взагалі не допоможе, чекаю на омбудсмен, як і раніше, сказав, що це азартні ігри, і вони не охоплюють азартні ігри відповідно до Умов обслуговування MasterCard, хоча MCC не займався азартними іграми, це були ігри та цифрові товари. Наразі FoS чекає близько семи тижнів, можливо, трохи довше, і вони не розпочали належне розслідування, лише сказали, що призначать агента для моєї справи, коли він буде вільний, оскільки у них збільшене робоче навантаження.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це питання, яке вони не зрозуміють. Напевно, я можу сказати вам слово в слово електронного листа "Копіювати та вставити", який вони вам надіслали. У них є положення та умови, які не мають юридичної сили – ВОНИ повинні заборонити азартні ігри в юрисдикціях, де їм заборонено надавати послуги, а не гравець. Вони ніколи не запропонують відшкодування – жодна частина Сантеди цього не зробить. Однак вони не можуть боротися зі зворотними платежами так само, як інші тут. Абсолютно безглуздо намагатися змусити їх щось зробити. Зверніться до банку/FOS – це єдиний шанс щось зробити.

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 тиждень тому

Привіт, чи вдалося вам знайти HSHTRX Чеська Республіка?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Який загальний час відповіді на банківську скаргу? Я чекав із минулого четверга/п’ятниці, там сказано, що ми прагнемо вирішити проблему протягом 5 днів, але в деяких випадках це може зайняти до 20 днів, у мене з’являється відчуття, що це трохи заглушено, можливо, це параноїк?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 тиждень тому

Привіт, я чекав 17 робочих днів

Автоматичний переклад.
Williamj86
1 тиждень тому

Гаразд, Вільям, у листі, який ти отримав, говорилося, що вони спробують їх

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тож я чекав на скаргу, оскільки сьогодні мені зателефонували 2 листопада. Жінка зі скарг не могла зрозуміти, чому вони не розглянули мої суперечки, вона наголосила на тому, що у мене ввімкнено блокувальник. Насправді я думав: «Вау, у мене може бути шанс тут, вона поставила мене на очікування, а потім повернулася через 5 хвилин, щоб сказати мені, що вибачте, суперечки не вплинуть на це через те, як була проведена транзакція. Я припускаю, що вона має на увазі, що я погоджуюся їх. Тож єдиний вихід для мене – омбудсмен! Я був втрачений для слів і справді сподівався з усім, що я вже пояснив, що вони можуть насправді побачити це таким, яким воно є насправді. Зазвичай я дуже сварливий, але сьогодні я не був 😬 який був сенс її дзвінка, я ніколи не дізнаюся, що це все одно, що намагатися вибити кров з каменя.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 тиждень тому

це був друже

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тож я чекав на скаргу, оскільки сьогодні мені зателефонували 2 листопада. Жінка зі скарг не могла зрозуміти, чому вони не розглянули мої суперечки, вона наголосила на тому, що у мене ввімкнено блокувальник. Насправді я думав: «Вау, у мене може бути шанс тут, вона поставила мене на очікування, а потім повернулася через 5 хвилин, щоб сказати мені, що вибачте, суперечки не вплинуть на це через те, як була проведена транзакція. Я припускаю, що вона має на увазі, що я погоджуюся їх. Тож єдиний вихід для мене – омбудсмен! Я був втрачений для слів і справді сподівався з усім, що я вже пояснив, що вони можуть насправді побачити це таким, яким воно є насправді. Зазвичай я дуже сварливий, але сьогодні я не був 😬 який був сенс її дзвінка, я ніколи не дізнаюся, що це все одно, що намагатися вибити кров з каменя.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Підніміть це з FOS - якщо у вас було блокування на момент здійснення транзакцій і ви можете показати їм усі платежі, тоді ви повинні виграти.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 тиждень тому

Єдине підтвердження платежів міститься в моїх банківських виписках. У мене немає доступу до казино, тепер вони заблокували мене, коли я з ними зв’язався. І жодних квитанцій не надіслано, тож це буде проти мене?

Автоматичний переклад.
Williamj86
1 тиждень тому

Гаразд, ти багато ганявся чи просто чекав

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Єдине підтвердження платежів міститься в моїх банківських виписках. У мене немає доступу до казино, тепер вони заблокували мене, коли я з ними зв’язався. І жодних квитанцій не надіслано, тож це буде проти мене?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви повинні бути добре. Вам просто потрібно вказати, що платежі були здійснені в XX Casino, у вас був ігровий блок і що вони використовували маскування транзакцій, щоб обійти гральний блок, керуючи іншим кодом MCC. Надішліть якомога більше до FOS.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 тиждень тому

Дякую, я зроблю, я зв’язався з elegro, і вони сказали, що їм потрібно, щоб банк зв’язався з ними, перш ніж вони допоможуть, вони кажуть, що якщо банки не піднімуть суму, то хе-хе, ми зійшли з рук?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Справа в тому, що блокування азартних ігор у банку ввімкнено або вимкнено, воно все одно не блокується

Автоматичний переклад.
Waldo1984
1 тиждень тому

Я думаю, що це спосіб не зізнатися у відмиванні транзакцій, тобто шахрайстві!

Автоматичний переклад.
boots2024
1 тиждень тому

моя команда з питань шахрайства в банках сказала, що, на їхню думку, якщо вони проведуть це як шахрайство, ймовірність моєї перемоги буде дуже малою. Отже, якщо вони назвали це шахрайством, чи можете ви все одно звернутися до омбудсмена, чи це виключає цю можливість?

Автоматичний переклад.
Waldo1984
1 тиждень тому

Ви не спускалися неотримані товари?

Автоматичний переклад.
boots2024
1 тиждень тому

Ні, тому що вони не згодні з цим, оскільки я був чесним і сказав їм, що це сайт азартних ігор. І тому, оскільки я отримав те, за що заплатив, на їхню думку, немає причин для неотримання товару. Було 50 транзакцій, тому я не міг брехати про те, для чого це було.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Справа в тому, що блокування азартних ігор у банку ввімкнено або вимкнено, воно все одно не блокується

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, але ключовою річчю для FOS було б те, що якщо блокування азартних ігор є на місці, це демонструє намір не грати в азартні ігри та заблокувати законні транзакції для них. Вони з більшою ймовірністю винесуть рішення на вашу користь, якщо воно буде на місці.

Автоматичний переклад.
CryptoG82
1 тиждень тому

Гаразд, так я думаю, я не бачу, щоб багато хто йшов до FOS, це хороший знак

Автоматичний переклад.
1...260 261 262...280
Перейти на сторінкуіз 280 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого