Не можу знайти контакт для Santeda, що стосується goldenbet, вони майже сказали, що я несу відповідальність за те, що не прочитав їхні умови використання, оскільки їм заборонено пропонувати свої послуги у Великобританії, мені це взагалі не допоможе, чекаю на омбудсмен, як і раніше, сказав, що це азартні ігри, і вони не охоплюють азартні ігри відповідно до Умов обслуговування MasterCard, хоча MCC не займався азартними іграми, це були ігри та цифрові товари. Наразі FoS чекає близько семи тижнів, можливо, трохи довше, і вони не розпочали належне розслідування, лише сказали, що призначать агента для моєї справи, коли він буде вільний, оскільки у них збільшене робоче навантаження.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Автоматичний переклад.