20 год. тому
Якщо я можу чимось допомогти, я можу проконсультувати вас
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
0
Якщо я можу чимось допомогти, я можу проконсультувати вас
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
Репост, якщо ви пропустили 🙂. Просто хотів запитати, як і що ви сказали, щоб отримати відшкодування, будь ласка, дякую
Reposting incase you missed it 🙂. Just wanted to ask how and what you said to canapay to get your refund please thanks
Гаразд, без проблем, дякую, я думаю, я можу бути добре, це просто той факт, що банк повернув мені стільки, а потім я втратив шматок знову, роблячи те саме, це може бути добре, просто чекаю на мою відповідь на скаргу про відкликання платежу, це минуло тиждень довше, ніж минулого час для відповіді, що не означає, що це погано, вони, можливо, піднімають їх, але якщо мені буде відхилено, мені потрібно буде оскаржити це, тоді це FOS, але я дійсно заблокував азартні ігри, і попросив їх закрити сайт через азартні ігри, але вони проігнорували це, тому повністю шахрайський сайт, плюс вони ніколи не відповідали на жодні електронні листи, тому багато боєприпасів, що суперечить мені, це те, що я знову роблю те саме, але кредитна картка Zopa зробила їх двічі, тому це легко зробити як для великих сум, так і для кількох транзакцій
Ok no probs thanks I think I may be ok its just the fact the bank got me so much back then I lost a chunk again doing the same thing it may be ok just waiting on my chargeback complaint reply its been a week now longer than last time for a reply that does not mean its bad they may be raising them but if rejected i need to appeal it then its the FOS but I did have a gambling block on and asked them to close the site due to gambling and they ignored it so totally rogue site plus they have never replied to any emails so plenty of ammo what goes against me is doing the same thing again but Zopa credit card did them twice so its easy done both for big amounts and several transactions
Я знаю, що цей партнер був на цьому шляху, але зі мною це сталося, я закінчив грати в азартні ігри та витрачати свої гроші
I know the feeling mate been down that road myself but with this happening to me I am done with gambling and wasting my money
Ах, вибач, друже. Люди весь час пишуть і цитують мене, а я просто не все бачу.
М
Я спілкувався з офісом поліції в Задарі, а також з porezna uprava (IRS) у Хорватії, оскільки навіть невелика сума, про яку ми говоримо, є причиною шахрайства.
Як людина, яка бореться із залежністю від азартних ігор, кілька років тому я заблокував свій рахунок, щоб запобігти будь-яким транзакціям, пов’язаним з азартними іграми. На жаль, нещодавно я знову захворів і використав свої кошти для гри в онлайн-казино.
Незважаючи на дію блокування азартних ігор, казино найняло продавця-шахрая, щоб приховати справжню природу транзакції, таким чином обходячи блокування за допомогою неправильного коду категорії продавця (MCC).
Ця практика, відома як «відмивання транзакцій», є прямим порушенням правил Mastercard і кваліфікує трансакцію для повернення платежу.
Навмисне використання казино шахрайського продавця для обходу блокування азартних ігор є явним порушенням правил Mastercard. Якби MCC було встановлено правильно, транзакція не була б авторизована. Я вжив активний крок, встановивши обмежувальні заходи, щоб уникнути азартних ігор, але цілеспрямована та незаконна практика відмивання транзакцій використовувала вразливість у системі, сприяючи цій транзакції, незважаючи на блокування.
Хоча я авторизував трансакцію, я не отримав жодних товарів чи послуг від цього продавця. Кошти були спрямовані в онлайн-казино, яке використовувало цього продавця, щоб обійти обмеження на азартні ігри на моєму акаунті. Очікувана дата доставки для будь-яких товарів або послуг, якщо це можливо, збігається з датою транзакції. Однак, оскільки продавець не надав жодних товарів чи послуг, я прошу повернути платіж. Зважаючи на ці обставини, я прошу вас обробити відкликаний платіж на повну суму транзакції. Я ціную ваше розуміння та швидку увагу до цього питання.
Ми говоримо не про великі гроші, тому, будь ласка, поверніть їх, і ми зможемо перегорнути сторінку й просто забути про це.
Ah sorry mate. People are writing and quoteing me all the time and I just not see everything.
Max@canapay
I have been in contact with the police office in Zadar as well as the porezna uprava (IRS) in Croatia because even its a small amount we are talking about this is a cause of fraud.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions. Unfortunately, I recently relapsed and used my funds to play at an online casino.
Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback.
The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized. I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback. In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
It is not so much money we are talking about here so please make the refund and we can turn the page and just forget this matter.
О чудово, дякую! Ви дійсно контактували з поліцією? Цікаво, якби я скопіював це слово в слово, я б також отримав відшкодування ха-ха. Ще раз дякую, дякую за відповідь.
М ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Тільки одне.
Якщо ви здійснюєте повернення платежу через свій банк. НЕ брешіть і не підробляйте, ваш друг розуму зробив підроблену фотографію в фотошопі, на якій він показав подорож від одного з цих підроблених продавців. Банк звернувся до шведської поліції, яка зв’язалася з поліцією Естонії, де перебував торговець. А естонська влада розслідувала цю справу і з’ясувала, що мій приятель все сфальсифікував. Зараз його звинувачують у шахрайстві, серйозному шахрайстві... 3-4 роки в'язниці, можливо.
Я настійно рекомендую вам усім - пройдіть через продавця... це єдине рішення. Або спробуйте бути чесним зі своїм банком, але отримати відшкодування від вашого банку майже неможливо, якщо ви чесні. 0,1% усіх людей тут пощастило таким чином...
Just one thing.
If you do chargeback through your bank. DONT lie and dont fake, a friend of mind did fake photoshop picture that he baut a travel from one of this fake mechants. The bank contacted the swedish police - which contacted the police in Estonia where the merchant was. And the estonian authorties investigated the case and found out that my homie faked everything. He is now facing charge regarding fraud, serious fraud...3-4 years in jail could it be.
I highly recommend you all - go through the merchant... that is the only solution. Or try to be honest with your bank but there is almost impossible to get refund from your bank if you are honest. 0.1% of all people here have been lucky that way...
О чудово, дякую! Ви дійсно контактували з поліцією? Цікаво, якби я скопіював це слово в слово, я б також отримав відшкодування ха-ха. Ще раз дякую, дякую за відповідь.
М ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Спробуй трохи відредагувати його - твій чат, брат!
Якщо ти напишеш точно так само, ризик високий, він це визнає, а потім просто скаже тобі піти до біса, ха-ха-ха
Try to edit it a little bit - yous chatgpt bro!
If you write exactly the same the risk is high he will recognize it and then just tell you to go fuck your self ha ha ha
Я думав, що ха-ха! Ви справді зверталися в поліцію і чи є це так ? Завтра напишу електронного листа! дякую!
I did think that haha! Did you actually contact the police and is it max@canapay.com? Will get writing an email tomorrow! Thank you!
Я знаю, що ти так думаєш, друже, але це знову неприємно, зараз я роблю все можливе, зустрічі один на один із рекомендацією консультанта gamcare, які тривають годину, ніколи раніше цього не робив, тому сприймати це серйозно і намагатися, коли у тебе є такі гроші, важко відбити це
I know you think that mate but it bites back again im doing my best now one to one meetings with gamcare advisor referral that last an hour never did this before so taking it seriously and trying when you have that money its hard to repel it
Браво, друже, що отримав допомогу. Ви досягнете цього, просто потрібно продовжувати рухатися вперед, якщо ви відчуваєте, що рецидив, зв’яжіться з цим форумом, і я впевнений, що ви отримаєте велику підтримку від усіх тут
Well done mate for getting the help. You will get there just need to keep moving forward if you feel like relapsing get In touch with this forum and I am sure you will have loads Of support from everyone here
Дякую, приємно знати, так, deffo потрібна допомога, його 6 сеансів по 1 годині, мені потрібна допомога незалежно від того, повернути гроші чи не мати майбутнього, тому я сподіваюся, що все буде добре
Thanks good to know yes deffo need help its 6 sessions of 1 hour i need help regardless of getting the money back or not to have a future so im hopeful it all comes good
Ти зрозумів, мій друже, позитивне мислення приносить позитивні результати, пам’ятай про це
You got this my friend positive thinking brings positives outcomes remember that
Я знаю, дуже дякую, друже, за підтримку!
I know thanks a lot mate for the support appreciated !
Якщо (після пошуку) ви не можете знайти веб-сайт/адресу електронної пошти, що пов’язує опис транзакції з продавцем або системою обробки платежів, як ви можете подати відкликання платежу? Очевидно, що банки/постачальники кредитних карток хочуть, щоб ви надали докази, які ви намагалися вирішити перед поверненням платежу? Або це за іронією долі підтверджує вашу тезу про те, що компанії навіть не існує?
Будь-яка допомога вдячна.
If (after searching) you cannot find website/email address linking your transaction description to a merchant or payment processor how can you lodge a chargeback? Banks/credit card providers obviously want you to provide evidence you’ve tried to resolve prior to chargeback? Or does this ironically support your case highlighting the company doesn’t even exist?
Any help appreciated.
Nikotpf active web використовувався для goldenbet, коли я депонував з ними, не впевнений, що slotmonster знаходиться під міжнародною парасолькою santeda... змушує мене думати, що ці "казино" більше пов'язані, ніж вони видають
Nikotpf active web was used for goldenbet when i depo'd with them, not sure if slotmonster is under the santeda international umbrella.... makes me think these 'casinos' are more linked than they're letting on
Вам вдалося з ними зв'язатися? Якщо так, будь ласка, яким був результат? І так, напевно, все якось пов’язано!
Did you manage to contact them? If so what was the outcome please? And yeah probably all linked in some way!
Якщо хтось шукає майстер-інструменти, то це mastertoolsmania.au. Це теж якось пов’язано з моєю доставкою, якщо подивитися на веб-сайт.
За цим стоїть Марат Мірзабалаєв.
If anyone is looking for mastertools, it’s mastertoolsmania.au. It’s connected to my delivery somehow as well if you look at the website.
Marat Mirzabalajev is behind that one.
Я сподіваюся, що ви всі отримаєте свої гроші назад і що банки почнуть нести відповідальність за скарги. Зараз я закінчу Revolut, оскільки вони ніколи не сприймають скарги серйозно. Поставте перед Swedbank ціль щодо Partbusters, але важко виграти її, коли у вас немає підтвердження чи квитанції. Банки відмовляють завжди, коли їм найлегше. Я постійно повертаюся, що це платіжний процесор. Вчора я звернувся до Orangeshop.com.cy, коли було на виведенні, вони відповіли і написали, що ми не маємо жодного відношення до транзакції. Оскільки на REVOLUT написано, що сюди пішли гроші і вони не причетні, знайти мафію важко. Також зв’яжіться з spaceedge.io, але особа, яка володіє місцем, сказала, що я повинен зв’язатися зі Swedbank і вирішити це таким чином. Вони знають, що банки не витрачають час на дрібні суми для нас, простих людей із середньою зарплатою. Також повідомили про Quick bit до Управління фінансового нагляду Швеції за відмивання грошей через усі їхні швейні сайти, до яких, як вони кажуть, вони не причетні. Але я сподіваюся, що ви продовжите боротися!!!
I hope you all get your money back and that the banks start taking responsibility when complaints are made. I will end Revolut now, as they never take complaints seriously. Have a goal with Swedbank about Partbusters, but it feels difficult to win it when you don't have proof or a receipt. Banks refuse all the time when it's easiest for them. I keep getting back that it's a payment processor. Yesterday I contacted Orangeshop.com.cy when it was on the withdrawal, they replied and wrote that we have nothing to do with the transaction. Since it says on REVOLUT that this is where the money has gone and they are not involved, it is difficult to find the mafia. Also contact spaceedge.io but the person who owns the place said I should contact Swedbank and solve it that way. They know that the banks do not spend time on small amounts for us ordinary people with average salaries. Also reported Quick bit to the Swedish Financial Supervisory Authority for money laundering with all their sewing sites which they say they are not involved in. But I hope you fight on!!!
Jag hoppas ni alla får tillbaka pengar och att bankerna börjar ta ett ansvar när man gör reklamationer. Revolut kommer jag att avsluta nu, då dem aldrig tar reklamationer på allvar. Har ett mål med Swedbank om Partbusters, men känns svårt att vinna det när man inte har bevis eller kvitto. Bankerna avslår hela tiden då det är lättast för dem. Jag får tillbaka hela tiden att det är en betalningsförmedlare. Igår kontakta jag Orangeshop.com.cy då det stod på uttaget, dem svarade och skrev att vi har inte något med transaktionen att göra. Då det står på REVOLUT att det är dit pengarna har gått och dem inte är inblandade då är det svårt att hitta maffian. Kontakta även spaceedge.io men personen som äger stället sa att jag skulle kontakta Swedbank och lösa det den vägen. Dem vet att bankerna inte lägger tiden på små belopp för oss vanliga folk med medel löner. Anmälde även Quick bit till Finansinspektionen för att tvätta pengar med alla deras sytersidor som dem säger att dem inte är inblandade i. Men jag hoppas ni kämpar på!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.