Тож з 11 продавців, які були в моїх банківських виписках, мені вдалося знайти лише 2 адреси електронної пошти. Здебільшого я не міг знайти жодної інформації. Я думаю, що причина цього в тому, що у ваших банківських виписках це інша назва компанії. Наприклад, у моїх заявах це відображається як clegreboost, коли нічого не гуглити. Але насправді під час обробки транзакції мені вдалося отримати власну назву clegreontex limited. Не знаю, як би я дізнався всі інші справжні імена, окрім того, щоб продовжувати вносити, доки той, який мені потрібен, не покаже, що це справжнє ім’я, лол.
Я знайшов кілька поштових адрес, на які, мабуть, мені доведеться надсилати листи, щоб сказати, що я спробував. Але решту я не можу знайти жодної інформації про те, що люди рекомендують робити? Просто суперечка з банком?
So out of 11 merchants that were on my bank statements, I only managed to find 2 email addresses. Most I couldn't find any info at all. I think the reason for this is on your bank statements it's a different name to the actual company. For example on my statements it shows as clegreboost, when googled nothing. But actually when the transaction was processing I managed to get the proper name clegreontex limited. Not sure how I'd find out all the other real names apart from keep depositing until the one I want shows it's real name lol.
I have found a few postal addresses which I suppose I'll have to send letters to just to say I've tried. But the rest I can't find any info on what do people recommend doing? Just disputing with the bank?
Автоматичний переклад.