Їм знадобилося 3 дні, щоб надіслати мені електронний лист, щоб надіслати матеріали для підтвердження моїх претензій, протягом години вони відповіли, надавши деяку базову відповідь на Умови обслуговування, було набагато більше, ніж години, які стосувалися доказів, які мене просто відбили , сподіваюся, омбудсмен трохи покладається на них, оскільки вони мають трохи більше повноважень, ніж я, Santeda гірші, ніж сама Goldenbet, їм заборонено працювати з клієнтами у Великій Британії, і вони отримали санкції за подібні дії в Іспанії, Австралії та Швеція.
Took them 3 days to send me an email to send stuff to support my claim to, within an hour they'd replied with some basic ToS reply, was well more than an hours worth of evidence to go through, just sort of fobbed me off, hopefully the ombudsman leans on them a bit as they have a bit more authority than i do, Santeda are worse than goldenbet itself, they're not allowed to operate to UK customers, and have been sanctioned for doing similar in Spain, Australia and Sweden.