ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 202)

1 рік тому від kirekin
|
552654 переглядів 5615 відповідей |
|
1...201 202 203...285
1 місяць тому

Які транзакції були під Payop?

Автоматичний переклад.
Jg941430
1 місяць тому

Так, це найкращий спосіб почати. Деякі дійсно відповідають і повертають гроші.

По-друге, зв’яжіться зі своїм банком, попросіть відкликати платіж і пред’явіть підтвердження того, що ви намагалися зв’язатися з ним.

По-третє, зверніться до свого фінансового органу.

У мене теж було багато транзакцій. Я переглянув їх усіх і ввів імена всіх торговців, щоб банк міг знайти всі транзакції на основі цього

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь-хто, хто досяг успіху в Payop або Falcora Finance, чи можете ви сказати мені, як вам повернули гроші? Monzo мені не допомагає, payop відхилив мою скаргу, а jokabet не відповідає

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
1 місяць тому

дякую

для коду продавця, як ви його знаходите? Звичайно, різні банки, але я бачу довгі рядки цифр у «повідомленні», тому не впевнений, що це один із них


я ще не перевіряв на комп’ютері, оскільки я зараз подорожую, тож, можливо, там усе зрозуміліше

Автоматичний переклад.
mrkrm
1 місяць тому

Будь-які спеціальні транзакції під оплатою?

Автоматичний переклад.
Jablanka
1 місяць тому

Я не розумію, що ви маєте на увазі

Автоматичний переклад.
Jg941430
1 місяць тому

Я не бачу торговельних кодів, але на моїй картці є ігровий блок, який було обійдено цими казино, тому всі вони використовують неправильні торговельні коди, інакше вони були б підібрані моїм гральним блоком.


Яким казино ви користувалися?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я збираюся надіслати повідомлення на ці сайти, сумніваюся, що вони дадуть відповідь, хоча й надішлю їм знімки екрана, а потім перейду до них! ніби я купую парфуми та меблі в Aftica!

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
1 місяць тому

Чесно кажучи, занадто багато, щоб нанести на карту, але всі вони підпорядковані Dama NV


деякі правильно відображаються як казино, потім цілий набір вказано як сміття.


Я вважаю, що більшість із них помиляються торговим кодом, тому що мій банк класифікує їх, і вони здебільшого відображаються як «невідомі». Такі авторитетні казино, як unibet, показують, що грають правильно



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім.


Отже, я думаю зв’язатися зі своїм банком/постачальником карток і пояснити їм, що численні транзакції на моїх рахунках не закодовані, і я ніколи не використовував і не отримував нічого від компаній, які стягували з мене кошти. Є сотні транзакцій на загальну суму близько £15K через 5 карток. Більшість із них – це кредитні картки, тому я маю борг на суму понад 20 тисяч фунтів стерлінгів. Будь ласка, не судіть.


Як би я почав це робити зі своїми банками?; чи потрібно мені заповнювати форми оскарження для всіх цих випадків або подавати скаргу в банк для розслідування?


будь-яка допомога була б дуже вдячна, оскільки я відчуваю, що тону!



Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

Продавець попросив мене надіслати мені селфі з моїм посвідченням особи та дебетовою карткою.

зробити це?



Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Залежно від того, з ким ви працюєте в банку.

Чейз зробив це через чат.

Barclaycard – це форма диспуту, до якої можна додавати листи, електронні листи тощо.

Ви бачили шаблон банківського листа, щоб надіслати їм?

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Ні, не поділився? дякую

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Я пишу, щоб офіційно подати запит на відкликання платежу за останні транзакції, оброблені в моєму обліковому записі. Деталі транзакції такі.

Дата трансакції: [Дата транзакції] Сума: [Сума трансакції] Ім’я продавця: [Ім’я продавця]

Оскільки людина бореться із залежністю від азартних ігор, РЕДАГУЙТЕ ВІДПОВІДНО: кілька років тому я заблокував свій обліковий запис, щоб запобігти будь-яким трансакціям, пов’язаним з азартними іграми.

На жаль, нещодавно я знову захворів і вніс кошти в онлайн-казино. Незважаючи на дію блокування азартних ігор, казино найняло продавця-шахрая, щоб приховати справжню природу транзакції, таким чином обходячи блокування за допомогою неправильного коду категорії продавця (MCC).

Ця практика, відома як «відмивання транзакцій», є прямим порушенням правил Mastercard і кваліфікує трансакцію для повернення платежу. Навмисне використання казино шахрайського продавця для обходу блокування азартних ігор є явним порушенням правил Mastercard. Якби MCC було встановлено правильно, транзакція не була б авторизована.

Я вжив активний крок, встановивши обмежувальні заходи, щоб уникнути азартних ігор, але цілеспрямована та незаконна практика відмивання транзакцій використовувала вразливість у системі, сприяючи цій транзакції, незважаючи на блокування.

Хоча я авторизував трансакцію, я не отримав жодних товарів чи послуг від цього продавця. Кошти були спрямовані в онлайн-казино, яке використовувало цього продавця, щоб обійти обмеження на азартні ігри на моєму акаунті. Очікувана дата доставки для будь-яких товарів або послуг, якщо це можливо, збігається з датою транзакції. Однак, оскільки продавець не надав жодних товарів чи послуг, я прошу повернути платіж.

Зважаючи на ці обставини, я люб’язно прошу вас обробити відкликаний платіж на повну суму транзакції. Я ціную ваше розуміння та швидку увагу до цього питання.

Дякуємо за вашу допомогу.


Замініть Mastercard на Visa, якщо це можливо

Автоматичний переклад.
LizzieCG
1 місяць тому

Я зараз готую великий електронний лист до свого банку щодо скарги, перш ніж звернутись до омбудсмена залежно від результату. Тримайте мене в курсі, як у вас справи 🙂

Автоматичний переклад.
jbias18
1 місяць тому

Чейз відмовив мені через живий чат, довелося пройти через омбудсмена з ними

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Подивіться на цю нісенітницю. Мудрий банк не може підтвердити своє шахрайство або жодного товару не отримано😂 filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт Павло,

Я все ще готую великий електронний лист щодо моєї скарги до Natwest. Просто цікаво, що ви додаєте у свій тощо. Чи можете ви надіслати будь-який зв’язок із собою, щоб я міг переконатися, що роблю це належним чином?

Крім того, я не отримав відповіді від банку, коли зв’язувався з ними щодо цих транзакцій, посилаючись на проблему азартних ігор і просив їх дослідити певні транзакції ще в червні/липні. Ви вважаєте це підставою? Вони ніколи не вказували мені ніде (навіть якщо ми всі знаємо, де допомога), і вони також не підтвердили електронний лист, який показував відмивання транзакцій на місці! Для мене, мабуть, є підстави?

Є 6 компаній, які я хочу залучити: grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave і pixeleum. Чи потрібно згадувати, що я збираюся звернутися до омбудсмена?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 місяць тому

І дякую, вибачте за мої манери🤣

Автоматичний переклад.
Gojira7346
1 місяць тому

Ви виграли в омбудсмена? Будь ласка, на які компанії ви націлилися? 🙂

Автоматичний переклад.
Dt100
1 місяць тому

Все ще триває, вони зв’язуються з Chase для свого звіту, і запитали мене про мою сторону історії, націлені на goldenbet/santeda bv, вони використовували продавця nikotpf, який, як вони визнали, був третьою стороною та використовував неправильні коди продавця, тому я з надією, також не мав жодної ліцензії, коли відбувалися транзакції

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...201 202 203...285
Перейти на сторінкуіз 285 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого