1 місяць тому
Чудові новини, продовжуйте забивати їх, друже.
Great news, keep on hammering them mate.
0
Чудові новини, продовжуйте забивати їх, друже.
Great news, keep on hammering them mate.
Це були не вони, але це найпростіший шлях піти в банк, я сумніваюся, що ваш власний шлях більше буде з ними
It was not them but that is the easiest route to go the bank I doubt your own way will wash anymore with them
дякую, друже, попереду ще багато, ми продовжуємо!
thanks mate, plenty more to go, we keep at it!
Я думаю, що це easycourses.pro
Вони відповідають, але хочуть зробити селфі, тримаючи в руках ID-картку, перш ніж захочуть щось зробити.
I think it is easycourses.pro
They reply but want selfies when holding ID-card before they want to do anything they say.
дякую Здається, вони використовують різні веб-сайти.
На сайті https://helpersm.com/ також зазначено "Apperator LTD".
у будь-якому випадку це корисно знати, щоб ви знали, що написати в Revolut, коли ви повертаєте платіж за те, що ви не отримали 🙂
Thanks! They seem to use different websites.
https://helpersm.com/ also says "Apperator LTD" down on the website.
it's anyway good to know so you know what to write to Revolut when you do a chargeback on what you haven't received 🙂
Так, мабуть, за обома сайтами стоять ті самі люди.
також переконайтеся, що написали правильну пошту для apperator. Мені здається, що я зробив це недостатньо добре, тому Revolut перевів мій спір на шахрайство, а потім відхилив його. 🙁
Yeah, they are probably the same people behind both sites.
also make sure to write a correct mail to apperator. I think I didnt do it good enough so revolut moved my dispute to fraud and then declined it. 🙁
Що я не замовляв і не отримував у них жодного товару більш-менш.
That I did not order or recieve any goods from them more or less.
Скільки часу це зайняло, якщо ви не заперечуєте, що я запитав, я завжди думав, що вони зможуть зробити це якнайшвидше, але, здається, Barclaycard і Chase не поспішають на мене
How long did it take if you don’t mind me asking, I always thought they could do it ASAP but seems like barclaycard and chase take their time on mine
мої транзакції були здійснені 7 числа, мені довелося чекати до 21 числа, щоб зробити диспут, а потім я отримав свої гроші сьогодні
my transactions were made on the 7th, i had to wait till the 21st to make the dispute, then i received my money today
якщо вони не можуть підтвердити, що продавець є законним, то, звичайно, ви спочатку захищаєте свого клієнта, жахлива компанія
if they cannot confirm the merchant is legit then surely you protect your customer first, terrible company
Я знаю, Натане, мені потрібно піти безглуздим шляхом, тепер у мене є над чим попрацювати, починаючи з запиту в них детальнішої інформації про те, куди пішли платежі! все, що я бачу, це фальшиві веб-сайти в Африці, звичайно, це те, що банк повинен робити!
I know Nathan I need to take the no nonsense route now got work to do starting with asking them for more details on where the payments went ! all I can see are fake looking websites in Africa surely this is what a bank is meant to do !
Так, якщо ви можете дізнатися, що вони хитрі за допомогою швидкого пошуку в Google, напевно вони мають доступ до додаткової інформації, щоб довести, що ці торговці не є законними
yeah, if you can find out they're dodgy with a quick google search, surely they have access to more information to prove that these merchants are not legitimate
Я думаю, вони бояться, що якщо відкликання буде відхилено або продавець буде боротися з цим, вони можуть бути фінансово відповідальними. Однак якщо справа дійде до омбудсмена, тому що вони не відкликали платіж, то вони все одно будуть нести відповідальність, тому я не розумію, чому вони принаймні не спробують
I think they're scared that if the chargeback gets declined or the merchant fights it, they may be financially liable. However, if it goes to the Ombudsman because they didn't chargeback, then they are still liable, so I don't see why they don't at least try
Це саме те, що я сказав Чейзу, поверни платіж, а потім потурбуйся про це пізніше. Я думаю, що кредитні картки є більш корисними через блокування азартних ігор тощо
This is exactly what I said to Chase, chargeback then worry about it later. I think the credit cards are more helpful due to the gambling blocks etc
так, той, який я отримав вчора, був на моїй кредитній картці. Мені все ще не пощастило з моїм банком. У мене є відкрита скарга до них, і я звернувся до омбудсмена, все ще чекаючи відповіді від обох.
yeah, the one i got back yesterday was on my credit card. I've still had no luck with my bank yet. I have a complaint open with them and I have raised to the Ombudsman, still waiting on a reply from both.
Чи є ідея просто шукати в Google компанії, що займаються фальшивими операціями, і писати їм?
У мене є сотні, я трохи вражений, з чого почати…
коли я перевіряю квитанцію про транзакцію, я не бачу чіткого коду продавця (4 цифри). Як їх знайти, щоб перевірити, чи не шахрайство? Можливо, вашим банкам це легше показати
на жаль, усі мої транзакції становлять приблизно 20 євро тут і там, але в сумі це тисячі, тож буде багато справ для відкриття 🙁
прочитайте останні 50 сторінок, молодці всім за боротьбу з цим шахрайством
Is the idea to basically Google the fake transaction companies and write to them?
I have hundreds, a little overwhelmed where to start…
when I check on the transaction receipt I don’t see a clear merchant code (4 digit). How do I find these to see if it’s fraudulent? Maybe your banks show it easier
sadly all my transactions are like 20€ here and there but add up to thousands, so will be a lot of cases to open 🙁
read around the last 50 pages, well done everyone for fighting these frauds
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.