6 міс. тому
0
Лотті пускає дим. Я взагалі не отримав від них відповіді. Це .org. Наскільки я можу судити, на моїй кредитній картці зазначено компанію Visiola Ltd, яка розташована за межами Великобританії.
Lottie is blowing smoke. I got no answer from them at all. It’s a .org. The company that shows on my credit card is Visiola Ltd based out of UK as far as I can tell.
Привіт, будь ласка, яку електронну адресу ви використовували? Скільки часу зайняло повернення коштів? Дякую
Hi yes please what email address did you use? How long did the refund take? Thanks
Я намагався, але мій банк (точніше, емітент кредитної картки) сказав, що транзакції відбулися занадто давно, щоб вони могли вжити будь-яких дій від мого імені, що було зрозуміло, чесно кажучи…
I tried, but my bank (or credit card issuer to be more precise) said the transactions happened too long ago for them to take any action on my behalf, which was understandable to be honest…
Загальне запитання: чи вдалося комусь отримати відшкодування у випадках, коли продавець мав зв’язки з Естонією, Україною чи випадковими африканськими країнами? Не думайте, що я коли-небудь отримував відповідь у цих випадках. Здогадайтеся, що в цих країнах не існує юрисдикції щодо цих практик.
General question - has anyone managed to get any refunds in cases were the merchant seems to have links to Estonia , Ukraine or random African countries? Don’t think I’ve ever gotten any response in those cases. Guess the jurisdictions regarding these practices are non-existant in those countries.
Tnrsscript
Ad wadata
Юридичні послуги адвоката
у мене є всі ці три. Не знаю, що має на увазі адвокат Tnrsscript або Legal Sevices. Запитавши мій банк, вони бачать лише те, що Tnrsscript знаходиться в Лондоні
ad wadata просто не відповідає. ніхто з африканців не відповідає
Tnrsscript
Ad wadata
Legal Services attorn
i have all these three. No Idea what Tnrsscript or Legal Sevices attorn refers to. Asked my bank all they could see is that Tnrsscript is based in London
ad wadata simply doesn’t reply. none of the african ones reply
Я починаю вірити, що Mastercard/Visa просто пропускають практику неправильного кодування. Я маю на увазі, що індустрія азартних ігор величезна, і я думаю, що вони заробляють трохи грошей на кожній транзакції?
Вони просто звинувачують торговців/еквайєрів/банки та звинувачують один одного. Я впевнений, що вони могли б запобігти цьому, якщо вони дійсно хотіли.
Читаючи цю тему, ви знову і знову бачите одних і тих же продавців / постачальників платіжних послуг, що має означати, що нічого не робиться, щоб покарати або закрити їх.
I’m starting to believe that Mastercard / Visa simply are letting the miscoding practices kind of slip through. I mean the gambling industry is huge and I guess they earn some money on each transaction?
They just blame the merchants/acquirers/banks and they blame eachother. I’m sure they could prevent this is they really wanted.
Reading this thread, you see the same merchants / payment providers over and over again, which must mean that nothing is done to penalize or shut them down.
Cscanner є тією ж компанією, що й Dotascanner і CSGOscanner, і не відповідають на електронні листи. Хтось знає, хто є постачальником платежів для них?
Cscanner are same company as Dotascanner and CSGOscanner and are non responsive to emails. Does anyone know who payment provider is for these?
Я не пускаю дим!! Я отримав відшкодування від Visiola Foundation. Чого б я намагався досягти, вигадуючи це🤦♀️
I am not blowing smoke!! I got the refunds from Visiola Foundation. What on earth would I be trying to achieve by making this up🤦♀️
Отже, я здійснив відкликання платежу Visa через свою кредитну картку через недійсний код MCC, оскільки кредитні картки заблоковано, але все, що мій банк сказав, це "інший банк відхилив", і на цьому все закінчилося, мабуть, це було 1 Через день після порушення суперечки торговець є фальшивою технологічною компанією в Кенії, яка, як не дивно, не відповіла на мої електронні листи, я не розумію, напевно інший банк повинен буде зв’язатися з продавцем для отримання інформації, якісь ідеї?
So, I did a visa chargeback via my credit card for invalid MCC code, as there is a block on credit cards, but all my bank have said is "the other bank has declined it" and that's the end of it apparently that was 1 day after raising the dispute, the merchant is a fake tech company in Kenya who unsurprisingly have not replied to my emails, i dont understand, surely the other bank would have to contact the merchant for info, any ideas?
Якби нічого від них не чекали тижнями
Had nothing back from them been chasing for weeks
Немає нічого. Я надіслав їм усі документи, які вони вимагали, і вони сказали, що їх розглядає «спеціальний відділ», але з тих пір я не отримав відповіді та надіслав електронні листи.
No, nothing. I sent them all.the documents they requested and they said a "special department" is reviewing but since them I've not had a response and have sent emails chasing.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.