Чи досягли ви успіху на депозиті за допомогою інформації про криптовалюту? Також є відповідь від coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Хтось отримував відшкодування від Elegro за останні кілька днів?
Дев’ять робочих днів після того, як я отримав цей електронний лист, але відшкодування досі не відшкодовано.
«Ми ініціювали повернення коштів за ці транзакції.
Кошти будуть зараховані на картку, з якої вони були списані протягом 5-7 робочих днів»
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Я майже миттєво отримав від них відшкодування. Просто продовжуйте переслідувати їх.
ви отримаєте його назад в кінці кінців!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Привіт чоловіче.
просто продовжуйте переслідувати через електронну пошту та квитки до служби підтримки на їх веб-сайті.
m це все, що я зробив, і я отримав свої £1100 назад.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
Як далеко в минулому всі отримують відшкодування? Останні 60 днів - це моє припущення? Це, мабуть, найкраща тема, яку я коли-небудь бачив.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Хтось отримав відкликання платежу?
Де лянкіана Глобал Лі
Tnrsscript
Мільярд тканини
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
миттєві ігрові картки
Bt_cko
Ad wadata
Юридичні послуги адвоката
Залишайтеся онлайн
Trendtraverse обмежено
Fxtutorteam
Приталений
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Юридичний сервіс Attorn ніде не знайдений в Інтернеті, і мені довелося просити платіжбек у банку.
Я надіслав електронний лист на Magic1Hand ( support@magic1hand.academy ).
Спочатку вони нібито співпрацювали, а потім більше не з’являлися.
Legal service Attorn is nowhere to be found on the Internet and I had to ask for a chargeback from the bank.
I sent an email to Magic1Hand ( support@magic1hand.academy ).
At first they seemed to collaborate and then they never showed up again.
Legal service Attorn è introvabile su Internet e ho dovuto chiedere chargeback alla banca.
A Magic1Hand ho inviato una mail (support@magic1hand.academy).
All'inizio sembravano collaborare e poi non si sono più fatti vivi.
Теоретично максимальний термін, протягом якого можна подати запит на відшкодування, становить 6 місяців.
Наприклад, сьогодні Wintermads відповіли мені, що вже минуло 6 місяців, щоб продовжити повернення коштів, але вони хотіли ту саму виписку з банківського рахунку та фотографію посвідчення особи, щоб підтвердити мою особу.
Сподіваюся, це хороший знак 🤞
In theory, the maximum time within which to request a refund is 6 months.
For example, today Wintermads responded to me that the 6 months would have already passed to proceed with the refund but they wanted the same bank statement and photo of the identity card to verify my identity.
I hope it's a good sign 🤞
In teoria sono 6 mesi il tempo massimo entro cui richiedere il rimborso.
Oggi ad esempio mi ha risposto Wintermads che sarebbero già passati i 6 mesi per procedere al rimborso ma hanno voluto lo stesso estratto conto bancario e foto della carta d'identità per verificare la mia identità.
Spero che sia un buon segno 🤞
Процедура повернення коштів через банк теоретично є найефективнішою, однак це залежить від банку до банку. Наприклад, мій ставить мені тисячу запитань, вони хочуть мати документи, які підтверджують покупку, підтвердження того, що я зв’язувався з продавцем, договір купівлі-продажу, що лежить в основі транзакцій.
І це завжди повернення коштів за умови отримання
The refund procedure via the bank is in theory the most effective, however it depends from bank to bank. For example, mine asks me a thousand questions, they want to have documents that prove the purchase, proof that I contacted the merchant, the purchase contract underlying the transactions..
And it's always a refund subject to collection
La procedura di rimborso tramite la banca in teoria è quella più efficace però dipende da banca a banca. La mia ad esempio mi fa mille domande, vogliono avere documenti che provino l'acquisto, la prova che ho contattato l'esercente, il contratto di acquisto alla base delle transazioni..
Ed è sempre un rimborso salvo buon fine
Наскільки я розумію, щойно повідомили про шахрайство, вони зв’яжуться з торговцями, які, очевидно, не збираються відповідати, оскільки те, що вони роблять, є незаконним, і вони фактично втрачають спір. Потім сторонні казино надсилатимуть вам божевільні електронні листи з погрозами висунути звинувачення без будь-якої юридичної обґрунтованості їхніх претензій через ліцензування та неправильні торговельні коди. Без питань. Все ще триває суперечка, але я опублікую докладну інформацію.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
Я ніколи не чув про те, що казино погрожують скаргами, і я вважаю це досить дивним 🤣
I've never heard the one about casinos threatening complaints and I find it quite bizarre 🤣
Quella dei casinò che minacciano denunce non l'ho mai sentita e la trovo abbastanza bizzarra come cosa 🤣
У мене виникла проблема з поверненням коштів, тому я звернувся до свого банку.
Після перевірки повернення коштів за шахрайство вони сказали мені, що нічого не знайшли, і я повинен зв’язатися з постачальником для повернення коштів. Я сказав: "Будь ласка, знайдіть контактну інформацію та який продукт чи послугу вони мені надали, а потім я попрошу їх повернути гроші"
Я не думаю, що вони знають, що сказати. Вони думали, що я просто здамся. Зараз проводять подальше розслідування. Я також попросив коди транзакцій, пов’язані зі стягненнями, але вони не мали для мене жодної інформації.
Я попросив поговорити з тими, хто розслідував звинувачення, і нагадав їм, що не було надано жодного продукту чи послуги.
Я вважаю, що банки та Visa/Mastercard мають величезну проблему, з якою вони не знають, що робити, тому вони дурніють.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
Я не розумію, чи повертають кошти продавці з їхньої кишені чи з казино.
Мені здається дивним, що казино погоджуються повертати гроші.
Ймовірно, вони бояться судових позовів, які поставили б їх під пильну увагу з боку влади, оскільки вони діють як посередники для нелегальних казино.
Ви повинні погрожувати їм з цієї точки зору, щоб переконати їх відплатити.
The thing I don't understand is whether the refunds that merchants agree to give come from their own pockets or from the casinos.
It seems strange to me that casinos agree to refunds.
They are probably afraid of lawsuits that would put them under scrutiny by the authorities since they act as intermediaries for illegal casinos.
You should threaten them from this point of view to convince them to repay.
La cosa che non capisco è se i rimborsi che i commercianti accettano di rimborsare vengano dalle tasche loro o dai casinò.
Mi sembra strano che i casinò accettino di rimborsare.
Probabilmente hanno paura di cause legali che li mettano sotto la lente di controlli da parte delle autorità dato che agiscono come intermediari di casinò illegali.
Bisognerebbe minacciarli da questo punto di vista per convincerli a rimborsare.
У Швеції банки почали закривати банківські рахунки та анулювати всі кредити, які ви маєте в банку. Ви спочатку отримуєте запит від банку звітувати про ці операції. Рідко ви можете це зробити. Тоді вас підозрюють у відмиванні грошей.
Це робить не тільки казино curucao. Також це роблять казино з Мальти та Естонії
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Як далеко минули транзакції, за які ви попросили відшкодувати?
How far back are the transactions you've asked them to refund?
Привіт, mBp12, я думаю, що я в тому ж човні, що й ти, щодо певного казино. Чи можете ви підтвердити, чи зверталися ви спочатку до свого банку?
Мені просто цікаво, чи варто спочатку це робити, а потім звертатися до різних третіх сторін, якщо банк не поверне кошти?
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Мій банк каже, що це не шахрайство, якщо я здійснив платіж, навіть якщо вони використовують інші імена. Кажуть, це не шахрайство. Що я можу зробити, щоб посилити це? Або це слово? (Natwest)
Також моя найчастіше використовувана транзакція NIKOTPF*NOVAVOGUE, це те саме, що Elegro? Я думаю, що це компанія одягу..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Зверніться до служби підтримки elegro
надішліть їм це
Привіт.
Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за транзакції, здійснені в березні 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за номером картки, що закінчується
Ці транзакції є незаконними, оскільки містять торговельний код, який також обходить блокування карток у зв’язку з азартними транзакціями, і я не отримав від вас жодних послуг.
Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Не могли б ви перевірити дані моєї картки у своїй системі та відшкодувати всі транзакції.
Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.
З повагою
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.