8 міс. тому
Чи досягли ви успіху на депозиті за допомогою інформації про криптовалюту? Також є відповідь від coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
0
Чи досягли ви успіху на депозиті за допомогою інформації про криптовалюту? Також є відповідь від coinshop.work?
Have you been successful on the deposit by crypto info? Also any response from coinshop.work?
Хтось отримував відшкодування від Elegro за останні кілька днів?
Дев’ять робочих днів після того, як я отримав цей електронний лист, але відшкодування досі не відшкодовано.
«Ми ініціювали повернення коштів за ці транзакції.
Кошти будуть зараховані на картку, з якої вони були списані протягом 5-7 робочих днів»
Anyone received a refund from Elegro in the last few days?
Nine working days since I received this email but still no refund.
"We initiated a refund for these transactions.
The funds will be credited to the card from which they were debited within 5-7 business days"
Я майже миттєво отримав від них відшкодування. Просто продовжуйте переслідувати їх.
ви отримаєте його назад в кінці кінців!
I had my refunds almost instantly with them. Just keep chasing them.
you will get it back eventually!
Привіт чоловіче.
просто продовжуйте переслідувати через електронну пошту та квитки до служби підтримки на їх веб-сайті.
m це все, що я зробив, і я отримав свої £1100 назад.
Hi man.
just keep chasing via email and support tickets on their website.
m that’s all I did and I got my £1100 back.
Як далеко в минулому всі отримують відшкодування? Останні 60 днів - це моє припущення? Це, мабуть, найкраща тема, яку я коли-небудь бачив.
How far back in time is everyone getting refunds from? Last 60 days is my assumption? This is probably the best thread I’ve ever seen.
Хтось отримав відкликання платежу?
Де лянкіана Глобал Лі
Tnrsscript
Мільярд тканини
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
миттєві ігрові картки
Bt_cko
Ad wadata
Юридичні послуги адвоката
Залишайтеся онлайн
Trendtraverse обмежено
Fxtutorteam
Приталений
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Anyone get chargeback from?
De lyankiana Global Li
Tnrsscript
Billioncloth
kmtags.com
Goriwire
straridges.com
instantgamesncards
Bt_cko
Ad wadata
Legal Services attorn
Stay online
Trendtraverse limited
Fxtutorteam
Slimfit
Skinmercado
Dpa wacmah
Magic1hand
Наскільки я розумію, щойно повідомили про шахрайство, вони зв’яжуться з торговцями, які, очевидно, не збираються відповідати, оскільки те, що вони роблять, є незаконним, і вони фактично втрачають спір. Потім сторонні казино надсилатимуть вам божевільні електронні листи з погрозами висунути звинувачення без будь-якої юридичної обґрунтованості їхніх претензій через ліцензування та неправильні торговельні коди. Без питань. Все ще триває суперечка, але я опублікую докладну інформацію.
From what I understand once reported as fraud they will contact the merchants, who are obviously not going to answer since what they’re doing is illegal, and they essentially forfeit the dispute. Then the 3rd party casinos will send you crazy emails threatening to press charges without any legally validity to their claims due to licensing and incorrect merchant codes. No questions asked. Still in dispute, but I will post with details.
У мене виникла проблема з поверненням коштів, тому я звернувся до свого банку.
Після перевірки повернення коштів за шахрайство вони сказали мені, що нічого не знайшли, і я повинен зв’язатися з постачальником для повернення коштів. Я сказав: "Будь ласка, знайдіть контактну інформацію та який продукт чи послугу вони мені надали, а потім я попрошу їх повернути гроші"
Я не думаю, що вони знають, що сказати. Вони думали, що я просто здамся. Зараз проводять подальше розслідування. Я також попросив коди транзакцій, пов’язані зі стягненнями, але вони не мали для мене жодної інформації.
Я попросив поговорити з тими, хто розслідував звинувачення, і нагадав їм, що не було надано жодного продукту чи послуги.
Я вважаю, що банки та Visa/Mastercard мають величезну проблему, з якою вони не знають, що робити, тому вони дурніють.
I’m having a problem getting refunds so I went to my bank.
After looking into chargeback for fraud they told me that they found none and I should contact vendor for refund. I said "please find contact info and what product or service they provided me and then I’ll ask them for a refund"
I don’t think they know what to say. They thought I would just give up. Now they are investigating further. I also asked for transaction codes associated with the charges and they had no info for me.
I asked to speak to who investigated the charges and I reminded them that no product or service was rendered.
I think the Banks and Visa/Mastercard have a huge problem on their hands that they don’t know what to do about so they play dumb.
У Швеції банки почали закривати банківські рахунки та анулювати всі кредити, які ви маєте в банку. Ви спочатку отримуєте запит від банку звітувати про ці операції. Рідко ви можете це зробити. Тоді вас підозрюють у відмиванні грошей.
Це робить не тільки казино curucao. Також це роблять казино з Мальти та Естонії
In Sweden, the banks have started to close bank accounts and cancel all loans you have with the bank. You first get a request from the bank to report these transactions. It is rare that you can do that. Then you are suspected of laundering money.
It is not only curucao casino that does this. Casinos from Malta and Estonia also do it
I Sverige har bankerna börjat stänga av bankkonton och säga upp alla lån man har hos banken. Man får först en förfrågan från banken att redovisa dessa transaktioner. Det är sällan man kan göra det. Då blir man misstänkt för att man tvättar pengar.
Det är inte bara curucao casino som gör detta. Casino ifrån Malta ch Estland gör det också
Привіт, mBp12, я думаю, що я в тому ж човні, що й ти, щодо певного казино. Чи можете ви підтвердити, чи зверталися ви спочатку до свого банку?
Мені просто цікаво, чи варто спочатку це робити, а потім звертатися до різних третіх сторін, якщо банк не поверне кошти?
Hi mBp12, I think I am in the same boat as you with a certain casino. Can you confirm if you contacted your bank first?
I'm just wondering if it's worth doing that first and then contacting the various 3rd parties if the bank wont refund?
Мій банк каже, що це не шахрайство, якщо я здійснив платіж, навіть якщо вони використовують інші імена. Кажуть, це не шахрайство. Що я можу зробити, щоб посилити це? Або це слово? (Natwest)
Також моя найчастіше використовувана транзакція NIKOTPF*NOVAVOGUE, це те саме, що Elegro? Я думаю, що це компанія одягу..
My bank says it's not fraud, if I made a payment even if they use different names. They say it's not fraud. What can I do to esclate this? Or word this? (Natwest)
Also my most used transaction is NIKOTPF*NOVAVOGUE , is that the same as Elegro? I think it's a clothes company..
Зверніться до служби підтримки elegro
надішліть їм це
Привіт.
Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за транзакції, здійснені в березні 2024 року. Трансакції, про які йде мова, здійснені вам за номером картки, що закінчується
Ці транзакції є незаконними, оскільки містять торговельний код, який також обходить блокування карток у зв’язку з азартними транзакціями, і я не отримав від вас жодних послуг.
Згідно з правилами схеми Mastercard, транзакція підлягає поверненню платежу. Не могли б ви перевірити дані моєї картки у своїй системі та відшкодувати всі транзакції.
Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.
З повагою
Contact elegro support
send them this
Hi There.
I hereby request an immediate refund of transactions made in March 2024. Transactions in question made to you by card number ending
These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.
According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.
Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.
Sincerely
Taslink щойно відповів цим
"Привіт,
TAS LINK є стороннім процесором і не взаємодіє безпосередньо з продавцями. ТАС ЛІНК забезпечує лише технічну сторону обробки транзакцій. Усі ділові відносини з продавцями (включаючи AML, KYC тощо) здійснюються банками-покупцями або фінансовими компаніями-покупцями. У зв’язку з цим звертаємо вашу увагу на те, що юридичну та фінансову відповідальність за проведення операцій з карткою несуть банки-еквайри або фінансові компанії-еквайри.
Повернення коштів може бути ініційоване лише продавцем або еквайром (банками чи фінансовими компаніями). Надішліть цей запит продавцю або еквайеру.
В іншому випадку, будь ласка, зверніться до свого банку, щоб ініціювати повернення коштів за операціями, які ви вважаєте протиправними, як це передбачено правилами платіжної системи».
Будь-які пропозиції? (Це було для моєї доставки)
Taslink just responded with this
"Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules."
Any suggestions? (This was for mydelivery)
Elegro/NIKOTPF пообіцяв надати мені оновлення до завтрашнього ранку. Wintermads повернувся та попросив огляд трансакцій, які я надав.
Я сподіваюся, що TASlink повернеться після мого другого електронного листа для Mydelivery.
У мене також є наступне, не впевнений, чи комусь пощастило отримати відшкодування за це? :
МЕДЬОЄВ
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.ZOO
SMPAYPF*THE (або HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN)
Elegro/NIKOTPF has promised to give me an update by tomorrow morning. Wintermads came back and asked for overview of the transactions, which I've provided.
I'm hoping TASlink will come back after my 2nd email for Mydelivery.
I also have the following ,not sure if anyone has any luck of getting refunds from these? :
MEDYOEU
BITSENT EU AB
FOMLINE UAB
GORWIRE SP.Z.O.O
SMPAYPF*THE (or HIG/THE/THEPLATINIUM/HIGHROLLERWIN"
На мій погляд.. Ви також усі шахраї.. Ви намагаєтеся поставити себе у безпрограшну ситуацію.. Я маю на увазі, що коли ви вносили депозит, ви знали, що відбувається, і ви знали, що ви свідомі гроші в казино через 3part.. і після того, як ти втратив гроші, ти показуєш, наскільки це неправильно..
In my op.. U are also all scammers.. U are trying to put your self in a win win situation.. I mean when u deposited u knew whats going on and u knew u are sensibel money to the casino by 3part.. and after u loose the money u are making a show on how wrong that is..
Привіт Gez 80,
Отже, ви погоджуєтеся, що ці казино Кюрасао є шахраями, але перемога над ними у їхній власній грі змушує людей також шукати шахраїв для повернення коштів? Може бути
Ось ще одна думка від людини, якій багато казино Кюрасао відмовили у знятті коштів; його арбітраж зрозумілий і простий. Казино використовуватиме будь-які доступні їм засоби, щоб відмовити у знятті грошей, і це означає, що вони також мають хорошу репутацію.
Hello Gez 80,
So you agree that these Curaçao casinos are scammers but beating them at their own game makes people looking for refunds scammers too? Maybe
Here’s another take though from someone that has been denied withdrawals by many Curaçao casinos; its arbitrage plain and simple. The casino will use any means available to them to deny withdrawals and this means ones with good reputations too.
Скільки років були ваші транзакції? Скільки часу знадобилося, щоб відповісти та повідомити, що повернуть кошти? Мої транзакції минули 11 місяців....я не знаю, які у мене перспективи,
How old were your transactions? How long did they take to respond and say they will refund? My transactions are 11 months old....not sure what my prospects are,
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.