Вітаю, Оуене, приємно це читати, оскільки зараз я намагаюся обговорити це зі своїм банком, і вони, здається, просто не розуміють проблеми. У мене активовано блокування азартних ігор, і через те, що ці продавці використовували неправильні коди, платежі обходили блокування. Якби використовувалися правильні коди, транзакції були б заблоковані. Чи є у вас поради для листування з банком з цього приводу та чи можливі відкликання платежів у зв’язку з цією проблемою? Отримання авторизації через неправильні дані? Усі продавці, згідно з моїми заявами, працюють у фальшивих магазинах, де продають речі, які я не замовляв і не отримував, фальшиві товари, як-от послуги програмного забезпечення тощо. Будь-які поради вітаються. Дякую
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks
Автоматичний переклад.