2 міс. тому
Це точно цікаво!
This is interesting for sure!
Сьогодні я досяг успіху з Destream Services. Якщо комусь потрібна підтримка з ними?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
У мене є деякі транзакції від Destream, на жаль, так. Будь-які поради?
Дуже сумно, як це впливає на багатьох людей. Я вірю, що незабаром органи влади та платіжні компанії, такі як VISA/Mastercard, звернуть на це більше уваги.
Що викликає занепокоєння, так це те, що регулюючі органи, такі як Комісія з ігор Kahnawake (KGC), схоже, поблажливо ставляться до таких груп казино, як Stardust Global Ltd. Вони дозволяють їм продовжувати цю тіньову практику без особливих протидій.
Нещодавно я поскаржився в KGC на свій досвід, але їхня відповідь лише вказала на умови використання Stardust Global Ltd. Вони сказали, що "існує ймовірність того, що інше ім'я може з'явитися" у платіжних виписках, але насправді це не стосується. Це більше схоже на те, що "є ймовірність, що ми скористаємося випадковим фальшивим торговцем, тож ви заплатите йому, не знаючи".
3.13. Майте на увазі, що хоча транзакції за допомогою кредитної картки зазвичай вказуються як «Stardust Global CCS Ltd», що діє як зареєстрований торговець у ваших платіжних виписках, існує ймовірність того, що може відображатися інша назва. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання щодо платіжної виписки, зверніться за допомогою до нашої служби підтримки клієнтів
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Ви вже отримали їхню підтримку? На їх веб-сайті є живий чат. Просто продовжуйте наполягати та щодня перевіряти наявність оновлень.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
О це чудово. Для яких торговців вони були постачальником? Вони відповіли електронною поштою?
Схрещуємо пальці, все повертається за вами!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Хтось із них грав зірку? Я думаю, що вони були на моєму заради них.
Was one of them playing star? I think they was on mine for them.
Лише тиждень тому відправив їх туди. Вони все ще розслідують, як повідомили мені сьогодні в електронному листі.
У мене були Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – усе це було надіслано їм. Буде цікаво подивитися, з чим вони повернуться.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ейсбія. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Коли я вперше зв'язався з ними - вони сказали, що повернули суму. Отже, вони повинні бути пов’язані з іншим торговцем, з яким я успішно зв’язався спочатку (все ще намагаюся з’ясувати, з ким). Тільки вчора надіслав їм список із Playing Star тощо.
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
Знайди мене тут, і я можу оновити, якщо щось дізнаюся
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
спіймай мене тут, і я дам тобі знати
ebaums2024@proton.me
catch me on here and Ill let you know
ebaums2024@proton.me
Привіт
Я новачок на форумі, але мав досвід роботи з помилковим дескриптором. Усі, хто користується казино Caracoa, роблять це завдяки Gamstop, і казино це добре знають.
Я отримував платежі через компанії в Нігерії, Будапешті, Німеччині та Великій Британії, які в моїй банківській виписці вказували як канцелярське приладдя тощо.
Морально, як азартні гравці, ми знаємо, що грали на цих сайтах і використовували кредити, але як ви довіряєте казино, яке помилково обробляє платежі таким чином, що ще є помилкою, Game Play, RTP тощо??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, список можна продовжувати. Казино звинувачують процесори, процесори звинувачують казино та компанії, через які фільтруються платежі, грайте тупо😂
Мої банки долучилися та заявили, що це величезна проблема галузі, яку використовують азартні гравці. Продовжуйте надсилати електронні листи, продовжуйте переслідувати компанії через досвід, вони дадуть відповідь вчасно.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Я намагаюся отримати відшкодування за всі транзакції кредитної картки, які були здійснені сторонніми компаніями з інших причин, ніж азартні ігри. Здебільшого це англійські, шведські та бельгійські туроператори, агентства нерухомості та фінансові компанії. Майже всі вони не мають веб-сайту, на який можна потрапити за ім’ям, яке з’являється в транзакції. Я зв’язався з Visa, і вони не мають можливості відстежити ці компанії, і запропонували мені зв’язатися зі своїм банком, щоб отримати повернення платежу, якщо я не отримав товари чи послуги, які були предметом транзакції.
Єдиним торговцем, з яким мені вдалося зв’язатися, був Qpano, який негайно повернув мені суму в розмірі 500 євро.
Я хотів знати, чи вдалося вам зв’язатися з іншими компаніями, перш ніж вибрати спосіб повернення платежу через банк.
Ця система казино є явно незаконною, оскільки вона обходить обмеження кредитних карток. Наприклад, я встановив блокування транзакцій в азартних іграх, але мені вдалося зробити депозит кілька разів у цих кримінальних казино.
Гуру казино також повинні враховувати це в скаргах і просити пояснень у казино, які працюють у такий незаконний спосіб.
Ми піддаємося жорсткому контролю відмивання грошей з боку казино, у той час як вони можуть робити все, що їм заманеться.
I am trying to get a refund from all credit card transactions that went to third party companies for reasons other than gambling. For the most part they are English, Swedish and Belgian tour operators, real estate agencies and financial companies. Almost all of them do not have a website that can be reached from the name that appears in the transaction. I contacted Visa and they have no way to trace these companies and invited me to contact my bank to obtain a chargeback if I did not obtain the goods or services that were the subject of the transaction.
The only merchant I managed to contact was Qpano who immediately refunded me a €500 transaction.
I wanted to know if you were able to contact other companies before opting for the chargeback route via bank.
This casino system is blatantly illegal because it bypasses credit card restrictions. For example, I had set a block on gambling transactions but I managed to deposit several times in these criminal casinos.
Casino gurus should also take this into account in complaints and ask for explanations from casinos that operate in this illegal way.
We are subjected to strict money laundering controls by the casinos while they can do whatever they want.
Sto cercando di ottenere un rimborso da tutte le transazioni con carta di credito giunte a società di terze parti con causali differenti dal gioco d'azzardo. Per la maggior parte sono Tour operator, agenzie immobiliari e società finanziarie Inglesi, svedesi e belghe. Quasi tutte non hanno un sito web raggiungibile dal nome che compare nella transazione. Ho contattato Visa e loro non hanno modo di risalire a queste società e mi hanno invitato a rivolgermi alla mia banca per ottenere il chargeback se non ho ottenuto il bene o servizio oggetto della transazione.
L'unico commerciante che sono riuscito a contattare è stato Qpano che mi ha rimborsato immediatamente una transazione di 500€.
Volevo sapere se siete riusciti a contattare altre società prima di optare per la strada del chargeback tramite banca.
Questo sistema dei casinò è palesemente illegale perché aggira le restrizioni sulle carte di credito. Io ad esempio avevo impostato un blocco sulle transazioni riguardanti il gioco d'azzardo ma sono riuscito a depositare svariate volte in questi casinò criminali.
Casinò guru dovrebbe tenere conto di questa cosa anche nei reclami e chiedere spiegazioni ai casinò che operano in questo modo illegale.
Noi siamo sottoposti dai casinò a controlli severi sul riciclaggio mentre loro possono fare ciò che vogliono.
Дійсно, ви висловлюєте слушну думку.
Ми не можемо вирішувати юридичні питання, тому гравці повинні в першу чергу зв’язатися з банками та органами ліцензування. Крім того, в основному задіяні сторонні постачальники платежів, отже, це далеко поза межами нашої досяжності 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
Я хотів би це спробувати. В яке казино ви ходили?
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Привіт.
Не впевнений, що ця тема все ще активна, однак я читав, що багатьом людям вдалося отримати відшкодування від певних людей або місць.
Будь ласка, чи могли б ви порадити, що ви пишете їм у своїх електронних листах? Я також став жертвою цих неправдивих рекламних методів обробки платежів, які багато хто тут стверджує, що суперечать правилам Mastercard.
Платежі, які я здійснив, йдуть на -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Нікотпф Днлектро
Wintermdse
Хтось має справу з будь-якою з вищезазначених компаній/продавців?
Ура.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Так, декому з них врешті-решт вдалося отримати гроші, судячи з того, що вони тут написали. Я був би радий, якби хтось зв'язався з вами і спробував допомогти вам у цьому питанні, а також був би радий, якщо б вам порадили повернути гроші.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Спочатку їх потрібно знайти, а це нелегко. З десяти ви знайдете, можливо, один або два, і багато разів вони можуть мати підроблені веб-сайти без контактної інформації.
Якщо ви можете відстежити електронну пошту продавця, вам просто потрібно написати йому, що ви просите повернення коштів за транзакцію, здійснену за допомогою вашої картки, із зазначенням деталей із сумою та датою, повідомивши їм, що ця операція юридично підлягає відкликанню, оскільки ви ніколи не отримували будь-які послуги від них.
First you have to find them and it's not easy. Out of ten you will find perhaps one or two and many times they may have fake websites without contact details.
If you can trace the merchant's email you simply have to write to them that you are requesting a refund of the transaction made with your card specifying the details with amount and date, telling them that that operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them .
Innanzitutto devi scovarli e non è facile. Su dieci ne trovi forse uno o due e tante volte possono avere siti web farlocchi senza specifiche di contatto.
Se riesci a risalire alla mail del commerciante devi semplicemente scrivergli che chiedi il rimborso della transazione effettuata con la tua carta specificando i dettagli con importo e data, dicendo loro che quell'operazione è soggetta legalmente a chargeback perché non avete mai ricevuto alcun servizio da loro.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.