ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 4)

6 міс. тому від kirekin
|
23656 переглядів 439 відповідей |
|
1...3 4 5...22
Додати публікацію
2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Сьогодні я досяг успіху з Destream Services. Якщо комусь потрібна підтримка з ними?

Автоматичний переклад.
dbeasley4
2 міс. тому

У мене є деякі транзакції від Destream, на жаль, так. Будь-які поради?


Дуже сумно, як це впливає на багатьох людей. Я вірю, що незабаром органи влади та платіжні компанії, такі як VISA/Mastercard, звернуть на це більше уваги.

Що викликає занепокоєння, так це те, що регулюючі органи, такі як Комісія з ігор Kahnawake (KGC), схоже, поблажливо ставляться до таких груп казино, як Stardust Global Ltd. Вони дозволяють їм продовжувати цю тіньову практику без особливих протидій.

Нещодавно я поскаржився в KGC на свій досвід, але їхня відповідь лише вказала на умови використання Stardust Global Ltd. Вони сказали, що "існує ймовірність того, що інше ім'я може з'явитися" у платіжних виписках, але насправді це не стосується. Це більше схоже на те, що "є ймовірність, що ми скористаємося випадковим фальшивим торговцем, тож ви заплатите йому, не знаючи".

3.13. Майте на увазі, що хоча транзакції за допомогою кредитної картки зазвичай вказуються як «Stardust Global CCS Ltd», що діє як зареєстрований торговець у ваших платіжних виписках, існує ймовірність того, що може відображатися інша назва. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання щодо платіжної виписки, зверніться за допомогою до нашої служби підтримки клієнтів


Автоматичний переклад.
ChrisG
2 міс. тому

Ви вже отримали їхню підтримку? На їх веб-сайті є живий чат. Просто продовжуйте наполягати та щодня перевіряти наявність оновлень.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хтось має Pay-Spro Aze Azerbaijan у своєму списку? Зараз намагаються знайти можливий спосіб зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
Caspy
2 міс. тому

О це чудово. Для яких торговців вони були постачальником? Вони відповіли електронною поштою?


Схрещуємо пальці, все повертається за вами!

Автоматичний переклад.
Caspy
2 міс. тому

Хтось із них грав зірку? Я думаю, що вони були на моєму заради них.

Автоматичний переклад.
Caspy
2 міс. тому

Лише тиждень тому відправив їх туди. Вони все ще розслідують, як повідомили мені сьогодні в електронному листі.


У мене були Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – усе це було надіслано їм. Буде цікаво подивитися, з чим вони повернуться.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ейсбія. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Автоматичний переклад.
Caspy
2 міс. тому

Коли я вперше зв'язався з ними - вони сказали, що повернули суму. Отже, вони повинні бути пов’язані з іншим торговцем, з яким я успішно зв’язався спочатку (все ще намагаюся з’ясувати, з ким). Тільки вчора надіслав їм список із Playing Star тощо.

Автоматичний переклад.
dbeasley4
2 міс. тому

Знайди мене тут, і я можу оновити, якщо щось дізнаюся


ebaums2024@proton.me

Автоматичний переклад.
kirekin
2 міс. тому

спіймай мене тут, і я дам тобі знати


ebaums2024@proton.me

Автоматичний переклад.
dbeasley4
2 міс. тому

Привіт

Я новачок на форумі, але мав досвід роботи з помилковим дескриптором. Усі, хто користується казино Caracoa, роблять це завдяки Gamstop, і казино це добре знають.

Я отримував платежі через компанії в Нігерії, Будапешті, Німеччині та Великій Британії, які в моїй банківській виписці вказували як канцелярське приладдя тощо.

Морально, як азартні гравці, ми знаємо, що грали на цих сайтах і використовували кредити, але як ви довіряєте казино, яке помилково обробляє платежі таким чином, що ще є помилкою, Game Play, RTP тощо??

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, список можна продовжувати. Казино звинувачують процесори, процесори звинувачують казино та компанії, через які фільтруються платежі, грайте тупо😂

Мої банки долучилися та заявили, що це величезна проблема галузі, яку використовують азартні гравці. Продовжуйте надсилати електронні листи, продовжуйте переслідувати компанії через досвід, вони дадуть відповідь вчасно.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я намагаюся отримати відшкодування за всі транзакції кредитної картки, які були здійснені сторонніми компаніями з інших причин, ніж азартні ігри. Здебільшого це англійські, шведські та бельгійські туроператори, агентства нерухомості та фінансові компанії. Майже всі вони не мають веб-сайту, на який можна потрапити за ім’ям, яке з’являється в транзакції. Я зв’язався з Visa, і вони не мають можливості відстежити ці компанії, і запропонували мені зв’язатися зі своїм банком, щоб отримати повернення платежу, якщо я не отримав товари чи послуги, які були предметом транзакції.

Єдиним торговцем, з яким мені вдалося зв’язатися, був Qpano, який негайно повернув мені суму в розмірі 500 євро.

Я хотів знати, чи вдалося вам зв’язатися з іншими компаніями, перш ніж вибрати спосіб повернення платежу через банк.

Ця система казино є явно незаконною, оскільки вона обходить обмеження кредитних карток. Наприклад, я встановив блокування транзакцій в азартних іграх, але мені вдалося зробити депозит кілька разів у цих кримінальних казино.

Гуру казино також повинні враховувати це в скаргах і просити пояснень у казино, які працюють у такий незаконний спосіб.

Ми піддаємося жорсткому контролю відмивання грошей з боку казино, у той час як вони можуть робити все, що їм заманеться.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Дійсно, ви висловлюєте слушну думку.

Ми не можемо вирішувати юридичні питання, тому гравці повинні в першу чергу зв’язатися з банками та органами ліцензування. Крім того, в основному задіяні сторонні постачальники платежів, отже, це далеко поза межами нашої досяжності 🙁


Автоматичний переклад.
dbeasley4
1 місяць тому

Я хотів би це спробувати. В яке казино ви ходили?

Автоматичний переклад.
ChrisG
1 місяць тому

У яких казино ви стикалися з Destream?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Не впевнений, що ця тема все ще активна, однак я читав, що багатьом людям вдалося отримати відшкодування від певних людей або місць.

Будь ласка, чи могли б ви порадити, що ви пишете їм у своїх електронних листах? Я також став жертвою цих неправдивих рекламних методів обробки платежів, які багато хто тут стверджує, що суперечать правилам Mastercard.

Платежі, які я здійснив, йдуть на -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Нікотпф Днлектро

Wintermdse

Хтось має справу з будь-якою з вищезазначених компаній/продавців?

Ура.

Автоматичний переклад.
mBp12
1 місяць тому

Так, декому з них врешті-решт вдалося отримати гроші, судячи з того, що вони тут написали. Я був би радий, якби хтось зв'язався з вами і спробував допомогти вам у цьому питанні, а також був би радий, якщо б вам порадили повернути гроші.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
mBp12
1 місяць тому

Спочатку їх потрібно знайти, а це нелегко. З десяти ви знайдете, можливо, один або два, і багато разів вони можуть мати підроблені веб-сайти без контактної інформації.

Якщо ви можете відстежити електронну пошту продавця, вам просто потрібно написати йому, що ви просите повернення коштів за транзакцію, здійснену за допомогою вашої картки, із зазначенням деталей із сумою та датою, повідомивши їм, що ця операція юридично підлягає відкликанню, оскільки ви ніколи не отримували будь-які послуги від них.


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого