ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 4)

1 рік тому від kirekin
|
536726 переглядів 5500 відповідей |
|
1...3 4 5...279
9 міс. тому

Сьогодні я досяг успіху з Destream Services. Якщо комусь потрібна підтримка з ними?

Автоматичний переклад.
dbeasley4
9 міс. тому

У мене є деякі транзакції від Destream, на жаль, так. Будь-які поради?


Дуже сумно, як це впливає на багатьох людей. Я вірю, що незабаром органи влади та платіжні компанії, такі як VISA/Mastercard, звернуть на це більше уваги.

Що викликає занепокоєння, так це те, що регулюючі органи, такі як Комісія з ігор Kahnawake (KGC), схоже, поблажливо ставляться до таких груп казино, як Stardust Global Ltd. Вони дозволяють їм продовжувати цю тіньову практику без особливих протидій.

Нещодавно я поскаржився в KGC на свій досвід, але їхня відповідь лише вказала на умови використання Stardust Global Ltd. Вони сказали, що "існує ймовірність того, що інше ім'я може з'явитися" у платіжних виписках, але насправді це не стосується. Це більше схоже на те, що "є ймовірність, що ми скористаємося випадковим фальшивим торговцем, тож ви заплатите йому, не знаючи".

3.13. Майте на увазі, що хоча транзакції за допомогою кредитної картки зазвичай вказуються як «Stardust Global CCS Ltd», що діє як зареєстрований торговець у ваших платіжних виписках, існує ймовірність того, що може відображатися інша назва. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання щодо платіжної виписки, зверніться за допомогою до нашої служби підтримки клієнтів


Автоматичний переклад.
ChrisG
9 міс. тому

Ви вже отримали їхню підтримку? На їх веб-сайті є живий чат. Просто продовжуйте наполягати та щодня перевіряти наявність оновлень.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось має Pay-Spro Aze Azerbaijan у своєму списку? Зараз намагаються знайти можливий спосіб зв’язатися з ними.

Автоматичний переклад.
Anonymized589
9 міс. тому

О це чудово. Для яких торговців вони були постачальником? Вони відповіли електронною поштою?


Схрещуємо пальці, все повертається за вами!

Автоматичний переклад.
Anonymized589
9 міс. тому

Хтось із них грав зірку? Я думаю, що вони були на моєму заради них.

Автоматичний переклад.
Anonymized589
9 міс. тому

Лише тиждень тому відправив їх туди. Вони все ще розслідують, як повідомили мені сьогодні в електронному листі.


У мене були Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – усе це було надіслано їм. Буде цікаво подивитися, з чим вони повернуться.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ейсбія. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Автоматичний переклад.
Anonymized589
9 міс. тому

Коли я вперше зв'язався з ними - вони сказали, що повернули суму. Отже, вони повинні бути пов’язані з іншим торговцем, з яким я успішно зв’язався спочатку (все ще намагаюся з’ясувати, з ким). Тільки вчора надіслав їм список із Playing Star тощо.

Автоматичний переклад.
dbeasley4
9 міс. тому

Знайди мене тут, і я можу оновити, якщо щось дізнаюся


ebaums2024@proton.me

Автоматичний переклад.
kirekin
9 міс. тому

спіймай мене тут, і я дам тобі знати


ebaums2024@proton.me

Автоматичний переклад.
dbeasley4
9 міс. тому

Привіт

Я новачок на форумі, але мав досвід роботи з помилковим дескриптором. Усі, хто користується казино Caracoa, роблять це завдяки Gamstop, і казино це добре знають.

Я отримував платежі через компанії в Нігерії, Будапешті, Німеччині та Великій Британії, які в моїй банківській виписці вказували як канцелярське приладдя тощо.

Морально, як азартні гравці, ми знаємо, що грали на цих сайтах і використовували кредити, але як ви довіряєте казино, яке помилково обробляє платежі таким чином, що ще є помилкою, Game Play, RTP тощо??

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, список можна продовжувати. Казино звинувачують процесори, процесори звинувачують казино та компанії, через які фільтруються платежі, грайте тупо😂

Мої банки долучилися та заявили, що це величезна проблема галузі, яку використовують азартні гравці. Продовжуйте надсилати електронні листи, продовжуйте переслідувати компанії через досвід, вони дадуть відповідь вчасно.

Автоматичний переклад.
carsix79
9 міс. тому

Дійсно, ви висловлюєте слушну думку.

Ми не можемо вирішувати юридичні питання, тому гравці повинні в першу чергу зв’язатися з банками та органами ліцензування. Крім того, в основному задіяні сторонні постачальники платежів, отже, це далеко поза межами нашої досяжності 🙁


Автоматичний переклад.
dbeasley4
8 міс. тому

Я хотів би це спробувати. В яке казино ви ходили?

Автоматичний переклад.
ChrisG
8 міс. тому

У яких казино ви стикалися з Destream?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт.

Не впевнений, що ця тема все ще активна, однак я читав, що багатьом людям вдалося отримати відшкодування від певних людей або місць.

Будь ласка, чи могли б ви порадити, що ви пишете їм у своїх електронних листах? Я також став жертвою цих неправдивих рекламних методів обробки платежів, які багато хто тут стверджує, що суперечать правилам Mastercard.

Платежі, які я здійснив, йдуть на -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Нікотпф Днлектро

Wintermdse

Хтось має справу з будь-якою з вищезазначених компаній/продавців?

Ура.

Автоматичний переклад.
mBp12
8 міс. тому

Так, декому з них врешті-решт вдалося отримати гроші, судячи з того, що вони тут написали. Я був би радий, якби хтось зв'язався з вами і спробував допомогти вам у цьому питанні, а також був би радий, якщо б вам порадили повернути гроші.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт.

Mydeliveryy, здається, пов’язаний із цим веб-сайтом https://www.taslink.ua/ – українським платіжним процесором, який ще не повернув мою електронну пошту.

Я все ще чекаю від свого банку, щоб надати мені додаткову інформацію про інших продавців, але я подав запит на відкликання платежу через себе за стільки платежів, скільки можу. Згідно з порадою форуму, я відповів мені на тій підставі, що операція юридично підлягає поверненню коштів, оскільки ви ніколи не отримували від них жодних послуг.

Сподіваюся, мій банк зможе повернути ці кошти, якщо ні, доведеться звертатися до кожної компанії, і я підозрюю, що це не спрацює.


Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро.

У мене було кілька платежів через Monzo Bank UK, і вони змогли повернути мені 3 платежі відразу через додаток. На жаль, найбільше грошей я витратив з іншої картки, пов’язаної з Chase Bank UK, і, здається, процес може бути трохи тривалішим.

Якби хтось міг зв’язатися з нами, щоб допомогти мені порадою, це було б чудово, оскільки мені справді потрібно повернути ці гроші.

Автоматичний переклад.
kirekin
8 міс. тому

Я зв’язався зі своїм банком(ами) щодо повернення платежів за ці кошти, це був єдиний, про який вони змогли знайти докладнішу інформацію та дали мені назву компанії, що означало, що я міг знайти їхній фактичний веб-сайт, однак у банку показано як зовсім інше ім’я заява, справді огидна.

Чи пощастило вам отримати інші відшкодування? Чи можу я запитати, що ви сказали під час відкликаних платежів, щоб отримати відшкодування?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...279
Перейти на сторінкуіз 279 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого