10 міс. тому
Сьогодні я досяг успіху з Destream Services. Якщо комусь потрібна підтримка з ними?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
6
Сьогодні я досяг успіху з Destream Services. Якщо комусь потрібна підтримка з ними?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
У мене є деякі транзакції від Destream, на жаль, так. Будь-які поради?
Дуже сумно, як це впливає на багатьох людей. Я вірю, що незабаром органи влади та платіжні компанії, такі як VISA/Mastercard, звернуть на це більше уваги.
Що викликає занепокоєння, так це те, що регулюючі органи, такі як Комісія з ігор Kahnawake (KGC), схоже, поблажливо ставляться до таких груп казино, як Stardust Global Ltd. Вони дозволяють їм продовжувати цю тіньову практику без особливих протидій.
Нещодавно я поскаржився в KGC на свій досвід, але їхня відповідь лише вказала на умови використання Stardust Global Ltd. Вони сказали, що "існує ймовірність того, що інше ім'я може з'явитися" у платіжних виписках, але насправді це не стосується. Це більше схоже на те, що "є ймовірність, що ми скористаємося випадковим фальшивим торговцем, тож ви заплатите йому, не знаючи".
3.13. Майте на увазі, що хоча транзакції за допомогою кредитної картки зазвичай вказуються як «Stardust Global CCS Ltd», що діє як зареєстрований торговець у ваших платіжних виписках, існує ймовірність того, що може відображатися інша назва. Якщо у вас виникли сумніви чи запитання щодо платіжної виписки, зверніться за допомогою до нашої служби підтримки клієнтів
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Ви вже отримали їхню підтримку? На їх веб-сайті є живий чат. Просто продовжуйте наполягати та щодня перевіряти наявність оновлень.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
О це чудово. Для яких торговців вони були постачальником? Вони відповіли електронною поштою?
Схрещуємо пальці, все повертається за вами!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Лише тиждень тому відправив їх туди. Вони все ще розслідують, як повідомили мені сьогодні в електронному листі.
У мене були Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – усе це було надіслано їм. Буде цікаво подивитися, з чим вони повернуться.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ейсбія. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Коли я вперше зв'язався з ними - вони сказали, що повернули суму. Отже, вони повинні бути пов’язані з іншим торговцем, з яким я успішно зв’язався спочатку (все ще намагаюся з’ясувати, з ким). Тільки вчора надіслав їм список із Playing Star тощо.
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
Знайди мене тут, і я можу оновити, якщо щось дізнаюся
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
Привіт
Я новачок на форумі, але мав досвід роботи з помилковим дескриптором. Усі, хто користується казино Caracoa, роблять це завдяки Gamstop, і казино це добре знають.
Я отримував платежі через компанії в Нігерії, Будапешті, Німеччині та Великій Британії, які в моїй банківській виписці вказували як канцелярське приладдя тощо.
Морально, як азартні гравці, ми знаємо, що грали на цих сайтах і використовували кредити, але як ви довіряєте казино, яке помилково обробляє платежі таким чином, що ще є помилкою, Game Play, RTP тощо??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, список можна продовжувати. Казино звинувачують процесори, процесори звинувачують казино та компанії, через які фільтруються платежі, грайте тупо😂
Мої банки долучилися та заявили, що це величезна проблема галузі, яку використовують азартні гравці. Продовжуйте надсилати електронні листи, продовжуйте переслідувати компанії через досвід, вони дадуть відповідь вчасно.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Дійсно, ви висловлюєте слушну думку.
Ми не можемо вирішувати юридичні питання, тому гравці повинні в першу чергу зв’язатися з банками та органами ліцензування. Крім того, в основному задіяні сторонні постачальники платежів, отже, це далеко поза межами нашої досяжності 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
Я хотів би це спробувати. В яке казино ви ходили?
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Привіт.
Не впевнений, що ця тема все ще активна, однак я читав, що багатьом людям вдалося отримати відшкодування від певних людей або місць.
Будь ласка, чи могли б ви порадити, що ви пишете їм у своїх електронних листах? Я також став жертвою цих неправдивих рекламних методів обробки платежів, які багато хто тут стверджує, що суперечать правилам Mastercard.
Платежі, які я здійснив, йдуть на -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Нікотпф Днлектро
Wintermdse
Хтось має справу з будь-якою з вищезазначених компаній/продавців?
Ура.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Так, декому з них врешті-решт вдалося отримати гроші, судячи з того, що вони тут написали. Я був би радий, якби хтось зв'язався з вами і спробував допомогти вам у цьому питанні, а також був би радий, якщо б вам порадили повернути гроші.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Привіт.
Mydeliveryy, здається, пов’язаний із цим веб-сайтом https://www.taslink.ua/ – українським платіжним процесором, який ще не повернув мою електронну пошту.
Я все ще чекаю від свого банку, щоб надати мені додаткову інформацію про інших продавців, але я подав запит на відкликання платежу через себе за стільки платежів, скільки можу. Згідно з порадою форуму, я відповів мені на тій підставі, що операція юридично підлягає поверненню коштів, оскільки ви ніколи не отримували від них жодних послуг.
Сподіваюся, мій банк зможе повернути ці кошти, якщо ні, доведеться звертатися до кожної компанії, і я підозрюю, що це не спрацює.
Hi There.
Mydeliveryy seems to be related to this website https://www.taslink.ua/ - Ukraininian payment processor that hasn't yet returned my email.
Still waiting on my bank to give me further information on other merchants but I have requested a chargeback through my back on as many payments as I can. As per forum advice telling my back on the grounds that the operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them.
Hopefully my bank is able to recover these funds, if not will have to reach out to every company and I suspect that wont work too well.
Привіт Яро.
У мене було кілька платежів через Monzo Bank UK, і вони змогли повернути мені 3 платежі відразу через додаток. На жаль, найбільше грошей я витратив з іншої картки, пов’язаної з Chase Bank UK, і, здається, процес може бути трохи тривалішим.
Якби хтось міг зв’язатися з нами, щоб допомогти мені порадою, це було б чудово, оскільки мені справді потрібно повернути ці гроші.
Hi Jaro.
I had a few payments through Monzo Bank UK and they were able to refund 3 payments to me straight away through the app. Sadly, the most money I spent was from another card related to Chase Bank UK and seems the process may be a little more lengthy.
If anyone could reach out to help advice me further here, that would be great as I really need this money back tbh.
Я зв’язався зі своїм банком(ами) щодо повернення платежів за ці кошти, це був єдиний, про який вони змогли знайти докладнішу інформацію та дали мені назву компанії, що означало, що я міг знайти їхній фактичний веб-сайт, однак у банку показано як зовсім інше ім’я заява, справді огидна.
Чи пощастило вам отримати інші відшкодування? Чи можу я запитати, що ви сказали під час відкликаних платежів, щоб отримати відшкодування?
I reached out to my bank/s about chargebacks for these, this was the only one they were able to find more details on and gave me the company name which meant I could find their actual website however is shown as a completely different name on bank statement, disgusting really.
Have you had any luck on get any other refunds, and can I ask what you said on your chargebacks to get the refunds?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.