ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 5)

1 рік тому від kirekin
|
536698 переглядів 5500 відповідей |
|
1...4 5 6...279
8 міс. тому

Використовуйте це та редагуйте відповідно


Тема: Запит на відшкодування через хибні дескриптори банку


Шановний [Команда підтримки казино],


Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас. Я пишу, щоб звернути вашу увагу на проблему, з якою я зіткнувся під час користування послугами вашого онлайн-казино.


Переглядаючи свої останні банківські виписки, я помітив розбіжності в дескрипторах, пов’язаних із транзакціями з вашої платформи. Здається, деякі дескриптори є неточними та не відповідають моїм законним транзакціям. Це викликало замішання та занепокоєння з мого боку.


Прошу вашої негайної допомоги у вирішенні цієї проблеми та обробці відшкодування за транзакції з неправдивими дескрипторами. Щоб полегшити цей процес, я додав відповідні знімки екрана та деталі транзакцій, про які йдеться.


Я розумію, що можливі помилки, і вдячний за вашу увагу до швидкого вирішення цієї проблеми. Я ціную свій досвід роботи з вашим казино і сподіваюся, що ми зможемо вирішити цю проблему мирним шляхом.


Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.


Дякуємо за розуміння та співпрацю.


З повагою

[Ваше повне ім'я]

[Ідентифікатор вашого облікового запису або ім’я користувача]

[Контактна інформація]


Я використав цей шаблон і надіслав його відповідним казино, а також постачальникам платіжних послуг і компанії, яку я знайшов. Наразі я отримав повне відшкодування від двох компаній, які погодили мирову угоду з казино, яке назавжди забанило мене на всіх своїх сайтах і змусило мене підписати юридичний документ про те, що я не буду йти далі й переслідувати їхні дочірні сайти.


Я також співпрацюю з Monzo, але я не отримав великої радості від них, чи можете ви додати те, що ви їм сказали.

Автоматичний переклад.
Sutton
8 міс. тому

Привіт Саттон.

Дякую за вищесказане. Я надіслав електронного листа команді підтримки казино з вищезазначеним шаблоном, схрестивши пальці, я хоч щось з ними, але також почав процес повернення платежу.

Насправді Monzo було дуже простим, у додатку ви можете повідомляти про проблеми з транзакціями та виконувати кроки в додатку, обробив автоматичне відшкодування мені протягом 30 хвилин. Зважаючи на це, у додатку показано, що їм може знадобитися повернути гроші 4 липня, якщо вони стануть на бік іншої сторони.

На жаль, більшість моїх трансакцій було здійснено з Chase UK, і, здається, їх не так просто подати та обробити.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Через який час після транзакцій ви зв’язувалися з Monzo, щоб попросити відшкодування?

Автоматичний переклад.
kirekin
8 міс. тому

Хм, зовсім не дуже корисно. Я спробую запитати свій банк, чи можуть вони дати мені інші назви компаній із наведених вище дескрипторів, які я перерахував у своїй початковій публікації, і передам, якщо щось почую. У будь-якому випадку варто спробувати відкликання платежів, ніколи не знаєш.

Цей, здається, український, з яким я зв’язався, але поки що не пощастило, а надіслав електронною поштою лише вчора.

Незабаром надамо оновлення, однак я вважаю, що у Великій Британії було б легше, оскільки там набагато більше правил і норм, ці компанії просто не дбають про нас, проблемних гравців, і це грабіжництво, мені подобається думати, що ми викликаємо у них розчарування, подаючи ці речі ні має значення, якщо ми повернемо свої гроші.

Автоматичний переклад.
Sutton
8 міс. тому

1 день.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мені вдалося отримати відшкодування з наведеного нижче.


info@stockmarketimages

123Шаблони

казино velobet

Я переслідував кілька більше місяців Nohtos, futuremedia,fxtutorteam та ще кілька

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт

Під час оплати дебетовою карткою вони використовують Elegro, яка обробляє платежі через третю сторону. При оплаті sepa платіж завжди вказує назву компанії Santeda International BV, яка є компанією, що володіє Velobet (тому законно)


Я неодноразово надсилав їм електронні листи, і це потребувало часу, зрештою вони запропонували мені відшкодування як жест доброї волі, але, як було сказано, мені довелося підписати лист від їхньої юридичної команди про те, що я більше не буду займатися цим питанням. Вони ніколи не визнавали відповідальності, лише вказуючи на відмінності між гравцем і казино. Як тільки я підписав відшкодування, мені виплатили гроші, і вони забанили мене в усіх своїх казино



Автоматичний переклад.
carsix79
8 міс. тому

Привіт Карсікс.

дивовижний! Мені поки що не пощастило.

не могли б ви дати мені адресу електронної пошти, на яку ви надіслали? А ваш шаблон електронної пошти?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це чудова новина.


У вас є адреса електронної пошти та контактна особа, щоб поділитися?

Автоматичний переклад.
Sutton
8 міс. тому

Погодьтеся. Наразі я підняв відкликання платежів, але це не радує.

Будь ласка, не могли б ви поділитися їхніми деталями та електронним листом, який ви надіслали?

Автоматичний переклад.
carsix79
8 міс. тому

Дуже дякую за це!!

Я повідомлю вам, що прийде з мого електронного листа в цій темі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отримав від них миттєву відповідь. Безсумнівно, варто надіслати електронною поштою!

@carsix79 - чи була їхня відповідь схожою на наведену нижче, перш ніж підтвердити ваше відшкодування?

file

Автоматичний переклад.
Sutton
8 міс. тому

office@taslink.com.ua

Д ispute@taslink.com.ua

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ще кілька цікавих новин щодо WinterMDSE. Схоже, він пов’язаний із веб-сайтом NFT.

https://support.wintermads.com/hc/en-us?return_to=%2Fhc%2Frequests

Я надіслав запит вище за посиланням. Сподіваюся, це теж комусь допоможе.

Змінено Romi 8 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хороші хлопці, продовжуйте бити цих грифів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь-хто ще намагається взяти на payop лол

Автоматичний переклад.
Anonymized589
8 міс. тому

Ні, на жаль, не я. Зв’яжіться зі своїм банком і попросіть більше інформації, мій наразі намагався допомогти.

Автоматичний переклад.
mBp12
8 міс. тому

Так, Payop знаходиться в сірій зоні, законний платіжний шлюз, але щасливо направляє гроші на сайти нелегальних азартних ігор. Вкрай незаконно, що б там не говорили

Автоматичний переклад.
mBp12
8 міс. тому

Ого. Ще одна миттєва відповідь для WinterMDSE.

support@wintermads.zendesk.com

file

Автоматичний переклад.
Anonymized589
8 міс. тому

Це звучить як кошмар..

Я порушив суперечки зі своїми банками, і тепер мені також вдалося знайти майже всіх постачальників платіжних послуг за допомогою мого банку.

сподіваюся, я отримаю гроші незабаром!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...279
Перейти на сторінкуіз 279 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого