ГоловнаФорумВідповідальна граЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 5)

1 рік тому від kirekin
|
806 420 переглядів 6 901 відповідей |
|
1...4 5 6...358
10 міс. тому

Використовуйте це та редагуйте відповідно


Тема: Запит на відшкодування через хибні дескриптори банку


Шановний [Команда підтримки казино],


Сподіваюся, що цей електронний лист добре знайшов вас. Я пишу, щоб звернути вашу увагу на проблему, з якою я зіткнувся під час користування послугами вашого онлайн-казино.


Переглядаючи свої останні банківські виписки, я помітив розбіжності в дескрипторах, пов’язаних із транзакціями з вашої платформи. Здається, деякі дескриптори є неточними та не відповідають моїм законним транзакціям. Це викликало замішання та занепокоєння з мого боку.


Прошу вашої негайної допомоги у вирішенні цієї проблеми та обробці відшкодування за транзакції з неправдивими дескрипторами. Щоб полегшити цей процес, я додав відповідні знімки екрана та деталі транзакцій, про які йдеться.


Я розумію, що можливі помилки, і вдячний за вашу увагу до швидкого вирішення цієї проблеми. Я ціную свій досвід роботи з вашим казино і сподіваюся, що ми зможемо вирішити цю проблему мирним шляхом.


Будь ласка, підтвердьте отримання цього електронного листа якнайшвидше, і я сподіваюся на швидке вирішення.


Дякуємо за розуміння та співпрацю.


З повагою

[Ваше повне ім'я]

[Ідентифікатор вашого облікового запису або ім’я користувача]

[Контактна інформація]


Я використав цей шаблон і надіслав його відповідним казино, а також постачальникам платіжних послуг і компанії, яку я знайшов. Наразі я отримав повне відшкодування від двох компаній, які погодили мирову угоду з казино, яке назавжди забанило мене на всіх своїх сайтах і змусило мене підписати юридичний документ про те, що я не буду йти далі й переслідувати їхні дочірні сайти.


Я також співпрацюю з Monzo, але я не отримав великої радості від них, чи можете ви додати те, що ви їм сказали.

Автоматичний переклад.
Sutton
10 міс. тому

Привіт Саттон.

Дякую за вищесказане. Я надіслав електронного листа команді підтримки казино з вищезазначеним шаблоном, схрестивши пальці, я хоч щось з ними, але також почав процес повернення платежу.

Насправді Monzo було дуже простим, у додатку ви можете повідомляти про проблеми з транзакціями та виконувати кроки в додатку, обробив автоматичне відшкодування мені протягом 30 хвилин. Зважаючи на це, у додатку показано, що їм може знадобитися повернути гроші 4 липня, якщо вони стануть на бік іншої сторони.

На жаль, більшість моїх трансакцій було здійснено з Chase UK, і, здається, їх не так просто подати та обробити.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Через який час після транзакцій ви зв’язувалися з Monzo, щоб попросити відшкодування?

Автоматичний переклад.
kirekin
10 міс. тому

Хм, зовсім не дуже корисно. Я спробую запитати свій банк, чи можуть вони дати мені інші назви компаній із наведених вище дескрипторів, які я перерахував у своїй початковій публікації, і передам, якщо щось почую. У будь-якому випадку варто спробувати відкликання платежів, ніколи не знаєш.

Цей, здається, український, з яким я зв’язався, але поки що не пощастило, а надіслав електронною поштою лише вчора.

Незабаром надамо оновлення, однак я вважаю, що у Великій Британії було б легше, оскільки там набагато більше правил і норм, ці компанії просто не дбають про нас, проблемних гравців, і це грабіжництво, мені подобається думати, що ми викликаємо у них розчарування, подаючи ці речі ні має значення, якщо ми повернемо свої гроші.

Автоматичний переклад.
Sutton
10 міс. тому

1 день.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені вдалося отримати відшкодування з наведеного нижче.


info@stockmarketimages

123Шаблони

казино velobet

Я переслідував кілька більше місяців Nohtos, futuremedia,fxtutorteam та ще кілька

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт

Під час оплати дебетовою карткою вони використовують Elegro, яка обробляє платежі через третю сторону. При оплаті sepa платіж завжди вказує назву компанії Santeda International BV, яка є компанією, що володіє Velobet (тому законно)


Я неодноразово надсилав їм електронні листи, і це потребувало часу, зрештою вони запропонували мені відшкодування як жест доброї волі, але, як було сказано, мені довелося підписати лист від їхньої юридичної команди про те, що я більше не буду займатися цим питанням. Вони ніколи не визнавали відповідальності, лише вказуючи на відмінності між гравцем і казино. Як тільки я підписав відшкодування, мені виплатили гроші, і вони забанили мене в усіх своїх казино



Автоматичний переклад.
carsix79
10 міс. тому

Привіт Карсікс.

дивовижний! Мені поки що не пощастило.

не могли б ви дати мені адресу електронної пошти, на яку ви надіслали? А ваш шаблон електронної пошти?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це чудова новина.


У вас є адреса електронної пошти та контактна особа, щоб поділитися?

Автоматичний переклад.
Sutton
10 міс. тому

Погодьтеся. Наразі я підняв відкликання платежів, але це не радує.

Будь ласка, не могли б ви поділитися їхніми деталями та електронним листом, який ви надіслали?

Автоматичний переклад.
carsix79
10 міс. тому

Дуже дякую за це!!

Я повідомлю вам, що прийде з мого електронного листа в цій темі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отримав від них миттєву відповідь. Безсумнівно, варто надіслати електронною поштою!

@carsix79 - чи була їхня відповідь схожою на наведену нижче, перш ніж підтвердити ваше відшкодування?

file

Автоматичний переклад.
Sutton
10 міс. тому

office@taslink.com.ua

Д ispute@taslink.com.ua

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ще кілька цікавих новин щодо WinterMDSE. Схоже, він пов’язаний із веб-сайтом NFT.

https://support.wintermads.com/hc/en-us?return_to=%2Fhc%2Frequests

Я надіслав запит вище за посиланням. Сподіваюся, це теж комусь допоможе.

Змінено Romi 10 міс. тому
Причина: Зробив посилання пасивним.
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хороші хлопці, продовжуйте бити цих грифів

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь-хто ще намагається взяти на payop лол

Автоматичний переклад.
Anonymized589
10 міс. тому

Ні, на жаль, не я. Зв’яжіться зі своїм банком і попросіть більше інформації, мій наразі намагався допомогти.

Автоматичний переклад.
mBp12
10 міс. тому

Так, Payop знаходиться в сірій зоні, законний платіжний шлюз, але щасливо направляє гроші на сайти нелегальних азартних ігор. Вкрай незаконно, що б там не говорили

Автоматичний переклад.
mBp12
10 міс. тому

Ого. Ще одна миттєва відповідь для WinterMDSE.

support@wintermads.zendesk.com

file

Автоматичний переклад.
Anonymized589
10 міс. тому

Це звучить як кошмар..

Я порушив суперечки зі своїми банками, і тепер мені також вдалося знайти майже всіх постачальників платіжних послуг за допомогою мого банку.

сподіваюся, я отримаю гроші незабаром!

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...358
Перейти на сторінкуіз 358 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого