ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 157)

11 міс. тому від kirekin
|
332917 переглядів 3771 відповідей |
|
1...156 157 158...250
Додати публікацію
carsix79
2 міс. тому

Через повернення платежу з банком порушив суперечку

Автоматичний переклад.
carsix79
2 міс. тому

Я отримав лист від банку в моєму додатку про те, що вони намагалися прийняти платіж, але зворотна сторона заблокувала його та зв’язалася з ними.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми отримали вашу скаргу щодо картки, а потім перевірили, чи маєте ви право на компенсацію за них

суми, які ви вимагали від нас. Під час нашого розслідування вашої справи ми зібрали його

інформацію, яку ви ввели у скаргу на картку, а потім перевірили її на технічні

дані та умови, які застосовуються до вашої картки.

Ви самі здійснили закупівлі, на які ви претендуєте, але заявили, що, на вашу думку, це повинен зробити банк

відмовилися від проведення операцій, оскільки операції стосуються гральних операцій.

Згідно з положенням про азартні ігри, постачальники платіжних послуг повинні відхиляти там платіжні доручення

використовується та де авторизація відбулася за допомогою використання коду MCC 7995, усе нижче

за умови, що транзакція з карткою відбувається в компанії з продажу, яка повинна мати шведську ліцензію на азартні ігри

але хто сумує. Оскільки код MCC 7995 не використовувався в жодній із транзакцій

як ви стверджуєте, банк не мав зобов’язань відхиляти транзакції, про які йдеться.

Ви самі несете відповідальність за те, на яких сторінках ви надаєте дані своєї картки, і за їх читання

умови, які застосовуються до торгової компанії, з якою ви укладаєте договір.

Банк правильно здійснив операції відповідно до наявних у вас платіжних інструкцій

зліва.

Ви не маєте жодних підстав вимагати від банку відновлення вашого рахунку зі скаргою

сума. Тому банк вирішив не задовольняти скаргу щодо вашої картки.

У доданому інформаційному листі Ви можете прочитати, куди Ви можете звернутися у Вашому випадку, якщо Ви

вважає, що рішення банку є неправильним.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому


Мені теж перестали відповідати.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я розумію, що це, мабуть, не найприємніше, якщо хтось перестає вам відповідати, але, будь ласка, поводьтеся ввічливо і залиште подібні слова при собі.

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
2 міс. тому

Я знаю, хто це, але ви не повернете гроші. Я навіть зв’язався з постачальником платіжних послуг, який стверджує, що зв’язувався з ними від мого імені.


mgtechstores.com

thejansel.com


обидві адреси електронної пошти на веб-сайтах є підробленими

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
2 міс. тому

Тож банк на їхньому боці! Гарний і серйозний. Але чого чекати від банку, який раніше відмивав гроші в цих сферах

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
2 міс. тому

це те, що вам сказали, чи ви комусь розповідаєте

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

хтось мав справу з Gladys Technologies

Автоматичний переклад.
Jasmo079
2 міс. тому

Чесно кажучи

це звучить хитро

я не знайшов нічого пов’язаного з ними в Google

повернення платежу у вашому банку

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Банки зазвичай нічого не знають про схеми постачальників платіжних послуг.

Це просто стандартна відповідь банку, самоавторизована, сам винен. Банк несе відповідальність, якщо він стягує плату за транзакції 3DS.

Однак банк мав би виконати свій обов’язок обережності та відповідним чином повідомляти Mastercard про транзакції, щоб торговці були заблоковані. Це майже ідеальний спосіб відмивання грошей. Відсутність можливості повернення платежів через відсутність квитанцій тощо.


Автоматичний переклад.
xxkjxx
2 міс. тому

Що ви повідомили банку, коли успішно здійснили відкликання платежів? Скільки часу знадобилося для повернення плати? Я застряг у Revolut. Дякую

Автоматичний переклад.
Glamors12
2 міс. тому

Я сказав їм, що порушую торговий спір через те, що компанія закрила мій рахунок і не повернула мої кошти. Я також сказав їм, що в моїй країні (Сполучене Королівство) заборонено дозволяти вам користуватися своєю платформою

Автоматичний переклад.
Опубліковано Glamors12 видалено
2 міс. тому

Мої повернення платежів зайняли кілька тижнів. Менше місяця. У мене не було коштів на рахунку, але я мав там кешбек

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я оскаржив рішення Swedbank (вище) до його омбудсмена з прав клієнтів.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене є близько 4700 фунтів стерлінгів транзакцій із Santeda через відкритий банкінг. Я зв’язався сьогодні зі своїм банком і спробував порушити спір, але вони нічого з цього не мали, оскільки в якийсь момент я отримав транзакцію від Santeda. Я спробував сказати, що вони щойно зробив це, щоб залучити мене та внести кошти, але це не було почуто, будь-яка порада чи це звучить як програна справа? Сьогодні я також зв’язався з фінансовим омбудсменом і пояснив ситуацію, щоб дізнатися, чи можуть вони щось з цим зробити

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
grantyoung6
2 міс. тому

Tbh, я намагався отримати грошовий банк із відкритого банківського обслуговування, і немає жодного способу, оскільки ви не можете отримати повернення платежу. Я намагався зв’язатися з платіжним постачальником, який був WINTERMDSE приблизно 1800, але тепер вони просто ігнорують мене, тому ніколи не повернуть гроші. Єдиний спосіб отримати його назад — якщо Сантеда поверне вам гроші, я не впевнений щодо фінансового омбудсмена, оскільки я не йшов таким шляхом. Я відчуваю, що тепер ви отримали відмову від банку, ви можете зухвало зв’язатися з ними, щоб дізнатися, чи можуть вони допомогти. Ви можете спробувати сказати їм, що у вас є блокування азартних ігор на вашій картці, ви вразлива особа, і компанія використала неправильний торговий код, щоб обійти блокування азартних ігор на вашій картці, ID, напишіть повністю готову заяву

Автоматичний переклад.
xxkjxx
2 міс. тому

Коли я розмовляв з банком щодо того самого питання, вони сказали, що мммм, це не шахрайство, оскільки ви здійснили платежі, ми розуміємо вашу ситуацію, але не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Materialgirl84 видалено
1...156 157 158...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.