2 міс. тому
Через повернення платежу з банком порушив суперечку
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Через повернення платежу з банком порушив суперечку
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Я отримав лист від банку в моєму додатку про те, що вони намагалися прийняти платіж, але зворотна сторона заблокувала його та зв’язалася з ними.
I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.
Ми отримали вашу скаргу щодо картки, а потім перевірили, чи маєте ви право на компенсацію за них
суми, які ви вимагали від нас. Під час нашого розслідування вашої справи ми зібрали його
інформацію, яку ви ввели у скаргу на картку, а потім перевірили її на технічні
дані та умови, які застосовуються до вашої картки.
Ви самі здійснили закупівлі, на які ви претендуєте, але заявили, що, на вашу думку, це повинен зробити банк
відмовилися від проведення операцій, оскільки операції стосуються гральних операцій.
Згідно з положенням про азартні ігри, постачальники платіжних послуг повинні відхиляти там платіжні доручення
використовується та де авторизація відбулася за допомогою використання коду MCC 7995, усе нижче
за умови, що транзакція з карткою відбувається в компанії з продажу, яка повинна мати шведську ліцензію на азартні ігри
але хто сумує. Оскільки код MCC 7995 не використовувався в жодній із транзакцій
як ви стверджуєте, банк не мав зобов’язань відхиляти транзакції, про які йдеться.
Ви самі несете відповідальність за те, на яких сторінках ви надаєте дані своєї картки, і за їх читання
умови, які застосовуються до торгової компанії, з якою ви укладаєте договір.
Банк правильно здійснив операції відповідно до наявних у вас платіжних інструкцій
зліва.
Ви не маєте жодних підстав вимагати від банку відновлення вашого рахунку зі скаргою
сума. Тому банк вирішив не задовольняти скаргу щодо вашої картки.
У доданому інформаційному листі Ви можете прочитати, куди Ви можете звернутися у Вашому випадку, якщо Ви
вважає, що рішення банку є неправильним.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Я розумію, що це, мабуть, не найприємніше, якщо хтось перестає вам відповідати, але, будь ласка, поводьтеся ввічливо і залиште подібні слова при собі.
I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself.
Я знаю, хто це, але ви не повернете гроші. Я навіть зв’язався з постачальником платіжних послуг, який стверджує, що зв’язувався з ними від мого імені.
mgtechstores.com
thejansel.com
обидві адреси електронної пошти на веб-сайтах є підробленими
I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.
mgtechstores.com
thejansel.com
both email address on the websites are fake
Тож банк на їхньому боці! Гарний і серйозний. Але чого чекати від банку, який раніше відмивав гроші в цих сферах
So the bank sides with them! Nice and serious. But what should one expect from a bank that has previously laundered money in these areas
Så banken ställer sig på deras sida! Nice och seriöst. Men vad ska man förvänta sig av en bank som tidigare tvättat pengar o dessa trakter
це те, що вам сказали, чи ви комусь розповідаєте
is this what has been said to you or are you telling somebody
Чесно кажучи
це звучить хитро
я не знайшов нічого пов’язаного з ними в Google
повернення платежу у вашому банку
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Банки зазвичай нічого не знають про схеми постачальників платіжних послуг.
Це просто стандартна відповідь банку, самоавторизована, сам винен. Банк несе відповідальність, якщо він стягує плату за транзакції 3DS.
Однак банк мав би виконати свій обов’язок обережності та відповідним чином повідомляти Mastercard про транзакції, щоб торговці були заблоковані. Це майже ідеальний спосіб відмивання грошей. Відсутність можливості повернення платежів через відсутність квитанцій тощо.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Що ви повідомили банку, коли успішно здійснили відкликання платежів? Скільки часу знадобилося для повернення плати? Я застряг у Revolut. Дякую
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Я сказав їм, що порушую торговий спір через те, що компанія закрила мій рахунок і не повернула мої кошти. Я також сказав їм, що в моїй країні (Сполучене Королівство) заборонено дозволяти вам користуватися своєю платформою
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Я оскаржив рішення Swedbank (вище) до його омбудсмена з прав клієнтів.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
У мене є близько 4700 фунтів стерлінгів транзакцій із Santeda через відкритий банкінг. Я зв’язався сьогодні зі своїм банком і спробував порушити спір, але вони нічого з цього не мали, оскільки в якийсь момент я отримав транзакцію від Santeda. Я спробував сказати, що вони щойно зробив це, щоб залучити мене та внести кошти, але це не було почуто, будь-яка порада чи це звучить як програна справа? Сьогодні я також зв’язався з фінансовим омбудсменом і пояснив ситуацію, щоб дізнатися, чи можуть вони щось з цим зробити
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh, я намагався отримати грошовий банк із відкритого банківського обслуговування, і немає жодного способу, оскільки ви не можете отримати повернення платежу. Я намагався зв’язатися з платіжним постачальником, який був WINTERMDSE приблизно 1800, але тепер вони просто ігнорують мене, тому ніколи не повернуть гроші. Єдиний спосіб отримати його назад — якщо Сантеда поверне вам гроші, я не впевнений щодо фінансового омбудсмена, оскільки я не йшов таким шляхом. Я відчуваю, що тепер ви отримали відмову від банку, ви можете зухвало зв’язатися з ними, щоб дізнатися, чи можуть вони допомогти. Ви можете спробувати сказати їм, що у вас є блокування азартних ігор на вашій картці, ви вразлива особа, і компанія використала неправильний торговий код, щоб обійти блокування азартних ігор на вашій картці, ID, напишіть повністю готову заяву
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Коли я розмовляв з банком щодо того самого питання, вони сказали, що мммм, це не шахрайство, оскільки ви здійснили платежі, ми розуміємо вашу ситуацію, але не можемо допомогти.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.