2 міс. тому
Я зв’язався з WINTERMDSE електронною поштою, спочатку вони відповіли мені та сказали, що розслідуватимуть це питання, а тепер вони зовсім не поставилися до мене та відповіли на всі мої електронні листи за останній тиждень.
I contacted WINTERMDSE by email, initially they responded to me and said they would investigate, now they have gone completely cold with me and have responded to any of my emails in the last week.
і вони також відхилили мої відкликання платежів, які я зробив у банку, я не знаю, як їм вдалося це зробити, враховуючи, що вони працюють нелегально
& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally
У мене було подібне, але не з Wintermads... я так думаю... продавець створив для вас рахунок, підробив записи, склав подальші транзакції, які ви не авторизували, і повідомив банку, що ви авторизували початковий платіж (що ви, напевно, зробили, як і я!) Ваш банк побачив, що ви санкціонували початковий платіж, і, щоб полегшити собі життя, прийняв їхні шахрайські свідчення за чисту монету.
Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.
Мені теж перестали відповідати.
They stopped responding to me too.
Anche con me hanno smesso di rispondere.
Питання на мільйон доларів полягає в тому, як ви доводите, що їхні докази неправдиві... відповіді на листівці
The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard
Я не знаю, прочитавши тему, я зрозумів, що я ніде не отримаю гроші назад, є кілька компаній, як-от enigma та tsinda, які повернули кошти, але всі інші не відповідають або відмовляються. повернення платежу лол
I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol
Мені б хотілося, щоб я ніколи не зустрічав жодне з цих казино, усі вони шахрайські, вони націлені на вразливих людей. Банку байдуже, компанії точно байдуже
I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care
Також хтось мав контакт із CEG gaming, я зв’язався з ними 8 червня, вони визнали мою скаргу. Приблизно через 2 тижні я знову надіслав повідомлення про те, що відбувається, і вони сказали, що їм потрібно більше часу. Вони не відповідають у ланцюжку. Мені довелося зв’язатися з ними безпосередньо. Чи вдалося комусь отримати кошти з певного казино за допомогою CEG
Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG
Який банк відхилив ваш відкликаний платіж, проти якого казино та постачальника платежів
Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider
Я не впевнений щодо контакту Enigma. Я стягнув плату з банку, і вони повернули кошти. WINTERMDSE відхилив мій відкликаний платіж. Я чекаю, які докази вони надіслали, щоб викласти свої причини. Я банк з Barclays
I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.