ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 156)

1 рік тому від kirekin
|
541431 переглядів 5555 відповідей |
|
1...155 156 157...282
Gojira7346
3 міс. тому

Хто твій банк? вони дійсно відкривали претензію? чи вони висунули претензію, і команда спеціалістів проводить розслідування?


Автоматичний переклад.
Elijahanth
3 міс. тому

Чейз, вони відкрили це та досліджують це, вони сказали, що збираються провести розслідування, і якщо їм знадобиться додаткова інформація, вони зв’яжуться, і це може зайняти деякий час через природу претензію, але її було передано команді спеціалістів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я ділюся банком у Monzo, я повідомив про всі свої транзакції як про шахрайство. Заявляючи, що вони вчиняють шахрайство MCC, відмивають транзакції та відмивають гроші за незаконну послугу. Все це цілком вірно.


Я намагався зняти свої кошти, але не можу, тому це абсолютне шахрайство.

Автоматичний переклад.
Wicked243
3 міс. тому

Будьте готові надати докази, зберіть якомога більше, у мене є чимало інформації про цю групу Santeda та кількох продавців Nikotpf, які надіслали чималу суму, тому я думаю, що вони посилили мою суперечку щодо повернення платежу. Нам усім слід спробувати надати будь-які докази, які ми можемо, не повідомляючи особистої інформації, і просто відразу групово натиснути на цих хитрих торговців, безумовно, це спричинить якесь розслідування.

На форумах Casinomeister є кілька хлопців, у яких теж були проблеми з цими хлопцями, можливо, варто поставити запитання там.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Gojira7346
3 міс. тому

Розраховуйте на мене. Я готовий створити групу в Telegram або Discord, щоб це сталося.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Отже... MagicReels, які раніше стверджували, що їх регулюють на Кюрасао, тепер стверджують, що вони саморегульовані.

З якого часу це стало законним чи взагалі прийнятим?!




Дякуємо за зв’язок із нашою командою підтримки!


Ми є саморегульованим казино. Всі процеси в нашому казино регулюються нашими внутрішніми положеннями та правилами, відповідно, грати чи не грати в нашому казино гравець вирішує самостійно. Ви можете знайти всю публічну інформацію про наш веб-сайт у наших Умовах використання.


Ви можете надіслати скаргу на нашу електронну адресу - support@magicreels.com , і це буде розглянуто нашим вищим керівництвом.


Ми поважаємо ваше рішення, однак люб’язно нагадуємо, що згідно з нашими положеннями та умовами ініціювання повернення платежу призведе до остаточного закриття вашого облікового запису. Погоджуючись із нашими умовами, ви зобов’язуєтеся не оскаржувати минулі транзакції та не відмовляти у здійснених платежах, оскільки це може призвести до повернення платежу, ініційованого третьою стороною.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання – звертайтеся до нас, ми допоможемо!

Найкращі побажання,

Казино MagicReels

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Умови не були узгоджені, оскільки оплата та пропозиція були незаконними. Відповідно, вони можуть прийняти це твердження як належне.


Саморегульоване звучить добре, я почну торгувати важкими наркотиками, суворо саморегульоване. Можна давати лише 0,5 г і тільки після пред’явлення документа, що посвідчує особу, і записки від матері про те, що ви можете приймати 😀 ха-ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file отримав цю відповідь від mobilium... що тепер робити?

Автоматичний переклад.
ginana1
3 міс. тому

Я отримав те саме, виконав платіж за всі транзакції через Revolut.


Написав Mobilumpay і запитав, чи можна повернути платіж через Revolut, оскільки я не отримав від них криптовалюти, і вони відповіли, що так, зв’яжіться зі своїм банком тощо.


Тож вони досить швидко відповідають на ваш електронний лист, зазвичай це займає щонайбільше день або близько того.


Тож надіслав це як доказ зв’язку з Revolut.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не робив депозитів через Revolut без свого банку

Автоматичний переклад.
ginana1
3 міс. тому

Спробуйте здійснити повернення платежу через свій банк і поясніть, що ви не отримували криптовалюту, і покажіть роздруківки електронного листа від Mobilumpay 👌

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Спробуйте здійснити повернення платежу через свій банк і поясніть, що ви не отримували криптовалюту, і покажіть роздруківки електронного листа від Mobilumpay 👌

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Криптовалюта не задіяна.... депозити були зроблені грошима

Автоматичний переклад.
ginana1
3 міс. тому

Я маю на увазі, що Mobilumpay продає криптовалюту, яку, я думаю, ви не отримали від них 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я маю на увазі, що Mobilumpay продає криптовалюту, яку, я думаю, ви не отримали від них 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ах, ви це маєте на увазі, але тоді банк може запитати, чи є у мене крипто-гаманець або щось подібне

Автоматичний переклад.
Katze1337
3 міс. тому

Кілька днів тому я грав на GambleZen і не зміг автентифікувати свій обліковий запис

Я втратив достатньо, і в мене є гроші

Раптом я не можу увійти, тому що я Греція, і я не знав, що це заборонено

І я не можу зрозуміти, як спочатку грав, а зараз не можу


Я хочу отримати свої гроші

Я надсилаю їм електронний лист, але вони не відповідають

Що робити

Я розмовляв з банком, і вони сказали, що вони нічого не можуть зробити, оскільки віза була стягнута

Чи є спосіб отримати мої гроші або зв’язатися з ними?

Щиро Ваш

Допоможіть, будь ласка

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось дізнався, до чого відноситься посилання "Loopet"?


Чи може це бути: https://www.loopnet.com/?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Почав свою діяльність у середу. Щойно отримав своє перше відшкодування... схрещую пальці, це перше з багатьох.

Автоматичний переклад.
Wicked243
3 міс. тому

Хто повернув кошти, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?

Автоматичний переклад.
Wicked243
3 міс. тому

Вітаю! Від кого було відшкодовано кошти та як ви зробили запит на це?

Автоматичний переклад.
Gojira7346
3 міс. тому

Привіт. Я працюю в невеликому громадському банку і не знаю, як розпочати процес повернення платежу. Я кажу шахрайство? Або я кажу, що це казино без ліцензії, і тепер я хочу повернути свої кошти, тому що це не те, що я отримав? Будь-яка допомога буде дуже вдячна!

timelyresu@aol.com

Автоматичний переклад.
1...155 156 157...282
Перейти на сторінкуіз 282 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого