3 міс. тому
Чудово! Дякую тобі! 🙂 iga досі не відповіла мені, тому, сподіваюся, скоро x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
0
Чудово! Дякую тобі! 🙂 iga досі не відповіла мені, тому, сподіваюся, скоро x
Awesome! Thank you! 🙂 iga still haven't responded to me so hopefully soon x
Мені довелося застосувати інші методи 😅, але врешті-решт дійшло
не впевнений, що я кудись вийду, але дефо вказав у правильному напрямку
I had to go through other methods 😅but got there in the end
not sure If I’ll get anywhere still but defo got pointed in the right direction
О, справді... торкніться дерева, ми всі кудись дістанемося! Я просто хотів би знайти ваш процесор SMPF*! Це так важко лол
Oh really.. touch wood we all get somewhere! I just wish I could find your SMPF* processor! It's so hard lol
Я знаю, що у мене те ж саме з платіжним шлюзом 🤦🏻♀️
I know I’m the same with payment gateway 🤦🏻♀️
Привіт .
Нарешті @awintura_online не заплатив $237 000, я запрошую вас перевірити їхні соціальні мережі, перевірити всі скарги на шахрайство, я сподіваюся, що їх додадуть до чорного списку, це платформа з 8 місяцями шахрайства.
Вітаю.
Hello .
Finally @awintura_online, did not pay the $237,000, I invite you to check their social networks, to check all the scam complaints, I hope they are added to the blacklist, they are a platform with 8 months of scams.
Greetings .
Hola .
Finalmente @awintura_online, no pagó los $237.000 , los invito a revisar sus redes sociales , para comprobar todas las denuncias por estafa , espero sean ingresados a la lista negra , son una plataforma con 8 meses de estafas .
Saludos .
Я взагалі нічого не чув. Продовжуйте надсилати їм ті самі електронні листи, що й я, а потім вони знову запитували трансакції та банківську картку тощо. Даремні придурки🤣
I've heard nothing at all. Keep sending them same email I do, then they asked for transactions and bank card etc again. Useless assholes🤣
Чому ви хочете отримати відповідь від продавця?
Для подання відкликання платежу все, що вам потрібно, це надіслати лист продавцю (неотриманий товар або скасування замовлення). І якщо вони не відповідають, ви можете вказати це у формі повернення платежу.
Why do you want a reply from the merchant?
For filing a chargeback all you need is sent a mail to the merchant (goods not received, or cancelling the order). And if they dint reply you can mention that on the chargeback form.
Я не можу отримати відкликання платежів, тому що одна компанія повідомила банку, що я отримав речі та, мабуть, надав підроблені квитанції тощо. Я можу закрити свій рахунок, якщо це трапиться знову
I can't get file chargebacks because 1 company said to the bank I had received stuff and must have provided fake receipts etc. I can get my account closed down if it happens again
Я не можу, тому що деякі торговці сказали, що дають мені речі, але, очевидно, не дають. Банк не дозволить мені відкликати платіж без перевірки
I can't because some merchants said they give me stuff, obviously didn't. The bank will not allow me to chargeback without scrutiny
Я щойно подав заявку на стягнення плати з pixelum.io, я сказав, що не отримав від них жодних послуг. Вони сказали, що я приніс nft art, але вони не можуть цього довести, ідіоти багато з них
I’ve just applied for a charge back against pixelum.io, I’ve said I didn’t get any service from them. They have said I brought nft art but yet they cannot prove this, idiots the lot of them
Саме там банк сказав, що збирається розслідувати шахрайство замість мене. Pixeleum. Ідіоти
Thats where the bank said they were going to investigate fraud for me. Pixeleum. Idiots
так, ваш банк взагалі зв'язувався з ними? Я надіслав докази того, що насправді нічого від них не маю.
yeah did your bank get in contact with them at all? I’ve sent evidence of me not actually having anything from them.
Очевидно, ніхто не показав щось банку, оскільки банк сказав, що продавець надав докази! Які у вас є докази? Тримайте мене в курсі, як у вас справи 🙂 з ким ви співпрацюєте, я натвест
No obviously showed something to the bank because the bank said the merchant had provided evidence! What evidence do you have? Keep me updated how you get on 🙂 who do you bank with, I'm natwest
Я б точно надав дані кредитної картки, але лише перші шість цифр і останні чотири. Іноді ви отримуєте відшкодування. Заблокувати картку та подати заявку на нову; повернення коштів також працює на заблоковані картки.
I would definitely give out the credit card details, but only the first six digits and the last four. Sometimes you get a refund. Block the card and apply for a new one; refunds also work on blocked cards.
Die Kreditkartendaten würde ich durchaus weitergeben, jedoch nur die ersten Sechs stellen und die letzten vier. Manchmal springt da auch ein Refund bei raus. Die Karte sperren und eine neue Beantragen, Rückerstattungen funktionieren auch auf gesperrte karten.
Привіт! Я просто переглядаю тему. Чи досягли ви коли-небудь успіху з цими поверненнями платежів із Revolut?
Hi! I'm just looking back through the thread. Did you ever have any success with these chargebacks with Revolut?
Revolut відхилив мій відкликаний платіж, спочатку повернувся до них минулого тижня з усіма доказами, які пов’язують компанії та показують, що я нічого не купував у продавця, і маю докази того, що вони брешуть, які показують, що я не отримував від них товарів чи послуг, а вони оброблено повернення платежу. Тепер просто чекаю, чи відповість продавець.
Revolut declined my chargeback initially went back to them last week with all the evidence linking the companies and showing I didn't purchase anything from the merchant and have proof of them lying which shows I didn't receive no goods or service from them and they processed a chargeback. Now just waiting to see if merchant responds.
Банк повинен повідомити вам, які докази він має проти вас, ви маєте право оскаржити докази. Мої докази свідчать про те, що я не маю облікового запису в продавця, тому я ніколи не міг би скористатися їхніми послугами.
The bank have to tell you what evidence they have against you, you have a right to dispute the evidence. My evidence is I don’t have an account with the merchant therefor I couldn’t never have used their services.
У схожій ситуації грати з ними в теніс! Важко довести, що ви нічого не отримували!
In a similar situation, playing tennis with them! Difficult to prove you haven't recieved anything though!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.