ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 75)

9 міс. тому від kirekin
|
125637 переглядів 2315 відповідей |
|
1...74 75 76...116
Додати публікацію
1 місяць тому

Просто переглядаю старі заяви.. невже ніхто не знає про щось із цього?


MISTOPAY3

BT Estonia Est

stoneplayweb ДНІПРО УКР

гра-склянка ДНІПРО УКР

gemplaystore ДНІПРО УКР

gameplay-сайт ДНІПРО УКР

THEAPIDEVELO* PRIORITY Oceanside CA

ІК-ДЗДБФУ БАКУ АЗЕ

TIRZCL-PU BAKU AZE

flwdroidru БАКУ АЗЕ

cldstellarru БАКУ АЗЕ


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт всім,

Перш за все, дякую @OP за ініціювання цієї теми, вона справді золота з багатьох причин.

Я отримав понад 20 відшкодувань протягом приблизно 7 днів, і я хотів би поділитися своїми «хорошими практиками» з усіма тут.

Здається, я встановив досить надійний і простий процес отримання відшкодування. Поділіться ним нижче разом із точним формулюванням для електронних листів, який працює дуже добре.

---------------------

Процес:

1a) Якщо можливо, спочатку зв’яжіться безпосередньо з продавцем (прокрутіть униз, щоб переглянути мій приклад формулювання).

1b) Якщо у вас немає адреси електронної пошти продавця - не хвилюйтеся, ви можете зв'язатися з казино та/або ініціювати повернення платежу через свій банк.

2) Зробіть так, ніби ви вже повідомили про це в банк, створивши враження, що у продавця є лише два варіанти: 1) ініціювати відшкодування; або 2) зіткнутися з поверненим платежем і таким чином привернути багато небажаної уваги.

Пам’ятайте – це здебільшого підставні компанії, це їхній стимул залишатися поза увагою.

3) Дайте їм термін ~7 днів для відповіді, вказавши, що в іншому випадку вони зіткнуться з поверненням платежу.

4) Щодня надсилайте нагадування. Будь мукою в дупі. Ваші нагадування потенційно використовуватимуться для зміцнення вашої справи пізніше, якщо це закінчиться поверненням платежу.

5) Якщо вони не відповідають протягом 7 днів – сміливо зв’яжіться з казино, вимагаючи відшкодування, або негайно подайте запит на відкликання платежу (у мене не було можливості зв’язатися з казино – тут нічого не можу сказати).

6) Revolut bank не має проблем, якщо ви зізнаєтеся, що грали в азартні ігри - не потрібно брехати, коли подаєте запит на повернення коштів.

--------------------------------------------

Текст електронної пошти (продавець):

Тема: запит на відшкодування: відмивання транзакції підлягає відкликанню

Шановна команда,

Мій банк рекомендував мені зв’язатися з вами щодо повернення коштів за підозрілі операції на моєму банківському рахунку. Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за трансакцію, здійснену через вашу платіжну систему, яка потім перейшла на незаконно діючий сайт азартних ігор.

Це суперечить правилам Mastercard/VISA та підлягає поверненню платежу, оскільки це обійшло блокування моєї картки, і до цього дня я не отримав від вас жодних послуг чи товарів.

Йдеться про такі операції:

*дата* *валюта* *сума*

*дата* *валюта* *сума*

Номер картки: xxxx xx** **** xxxx

Моя виписка з банківського рахунку, включно з цими транзакціями, додається (*додайте свою виписку з банківського рахунку*).

Якщо вам потрібно від мене ще щось, будь ласка, дайте мені знати.

В іншому випадку я вірю, що ми зможемо вирішити це питання мирним шляхом без участі банку.

З повагою,

Твоє ім'я

------------------------

Це дуже добре працює для мене.

Якщо у вас є багато транзакцій, за які ви хотіли б отримати відшкодування, я рекомендую створити електронну таблицю Excel для їх відстеження.

Ось як виглядає мій:

file

---------------------------

Коли завтра в мене буде час, я хотів би створити спільну електронну таблицю для всіх нас, де ми зможемо розмістити контактні дані торговців, яких ми знайшли.

З огляду на це я можу сказати, що мені вдалося зв’язатися з такими продавцями:

Elegro (він же WynActive; Omicron; NikoTPF)

wintermads

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Цінда

Games Artifact (Талінн)

yourphotographer.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Ларнака)

Mobilumpay

Поки я не створю спільну електронну таблицю, надсилайте мені повідомлення, щоб отримати контактну інформацію цих продавців.

Я також маю серйозну підозру, що Advertising Services Brussels — це: Contact — azerion (ще не пробував).

Дякую!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт всім,

Перш за все, дякую @OP за ініціювання цієї теми, вона справді золота з багатьох причин.

Я отримав понад 20 відшкодувань протягом приблизно 7 днів, і я хотів би поділитися своїми «хорошими практиками» з усіма тут.

Здається, я встановив досить надійний і простий процес отримання відшкодування. Поділіться ним нижче разом із точним формулюванням для електронних листів, який працює дуже добре.

---------------------

Процес:

1a) Якщо можливо, спочатку зв’яжіться безпосередньо з продавцем (прокрутіть униз, щоб переглянути мій приклад формулювання).

1b) Якщо у вас немає адреси електронної пошти продавця - не хвилюйтеся, ви можете зв'язатися з казино та/або ініціювати повернення платежу через свій банк.

2) Зробіть так, ніби ви вже повідомили про це в банк, створивши враження, що у продавця є лише два варіанти: 1) ініціювати відшкодування; або 2) зіткнутися з поверненим платежем і таким чином привернути багато небажаної уваги.

Пам’ятайте – це здебільшого підставні компанії, це їхній стимул залишатися поза увагою.

3) Дайте їм термін ~7 днів для відповіді, вказавши, що в іншому випадку вони зіткнуться з поверненням платежу.

4) Щодня надсилайте нагадування. Будь мукою в дупі. Ваші нагадування потенційно використовуватимуться для зміцнення вашої справи пізніше, якщо це закінчиться поверненням платежу.

5) Якщо вони не відповідають протягом 7 днів – сміливо зв’яжіться з казино, вимагаючи відшкодування, або негайно подайте запит на відкликання платежу (у мене не було можливості зв’язатися з казино – тут нічого не можу сказати).

6) Revolut bank не має проблем, якщо ви зізнаєтеся, що грали в азартні ігри - не потрібно брехати, коли подаєте запит на повернення коштів.

--------------------------------------------

Текст електронної пошти (продавець):

Тема: запит на відшкодування: відмивання транзакції підлягає відкликанню

Шановна команда,

Мій банк рекомендував мені зв’язатися з вами щодо повернення коштів за підозрілі операції на моєму банківському рахунку. Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за трансакцію, здійснену через вашу платіжну систему, яка потім перейшла на незаконно діючий сайт азартних ігор.

Це суперечить правилам Mastercard/VISA та підлягає поверненню платежу, оскільки це обійшло блокування моєї картки, і до цього дня я не отримав від вас жодних послуг чи товарів.

Йдеться про такі операції:

*дата* *валюта* *сума*

*дата* *валюта* *сума*

Номер картки: xxxx xx** **** xxxx

Моя виписка з банківського рахунку, включно з цими транзакціями, додається (*додайте свою виписку з банківського рахунку*).

Якщо вам потрібно від мене ще щось, будь ласка, дайте мені знати.

В іншому випадку я вірю, що ми зможемо вирішити це питання мирним шляхом без участі банку.

З повагою,

Твоє ім'я

------------------------

Це дуже добре працює для мене.

Якщо у вас є багато транзакцій, за які ви хотіли б отримати відшкодування, я рекомендую створити електронну таблицю Excel для їх відстеження.

Ось як виглядає мій:

file

---------------------------

Коли завтра в мене буде час, я хотів би створити спільну електронну таблицю для всіх нас, де ми зможемо розмістити контактні дані торговців, яких ми знайшли.

З огляду на це я можу сказати, що мені вдалося зв’язатися з такими продавцями:

Elegro (він же WynActive; Omicron; NikoTPF)

wintermads

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Цінда

Games Artifact (Талінн)

yourphotographer.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Ларнака)

Mobilumpay

Поки я не створю спільну електронну таблицю, надсилайте мені повідомлення, щоб отримати контактну інформацію цих продавців.

Я також маю серйозну підозру, що Advertising Services Brussels — це: Contact — azerion (ще не пробував).

Дякую!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Я хотів би отримати контактну інформацію про Tsinda, я знайшов лише "Tsindagamers", якому я надіслав електронний лист тиждень тому, але жодної відповіді, дякую!

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
1 місяць тому

info@tsindagamers.com

Автоматичний переклад.
Renegade99
1 місяць тому

Не хвилюйся, друже, ми всі разом у цьому лайні, тож можемо також використовувати командну роботу та обмін знаннями.

Автоматичний переклад.
UserJ0193
1 місяць тому

Будь ласка, надішліть мені лист або електронну адресу: nakedisfine@gmail.com


Я не можу ділитися тут посиланнями, тому що я новачок на форумі.

Мені здається, я знайшов три з них - будь ласка, напишіть мені в лист.

З двома з них ви повинні сподіватися на краще, зв’язавшись з ними через контактну форму на їхніх веб-сайтах.


Я рекомендую таке формулювання, якщо ви звертаєтеся через контактну форму:

Шановна команда,

Мій банк рекомендував мені зв’язатися з вами щодо повернення коштів за підозрілу транзакцію на моєму рахунку. Цим я прошу негайно відшкодувати кошти за трансакцію, здійснену через вашу платіжну систему, яка потім перейшла на незаконно діючий сайт азартних ігор.


Це суперечить правилам Mastercard і підлягає поверненню платежу, оскільки це обійшло блокування моєї картки, і до цього дня я не отримав від вас жодних послуг чи товарів.


Це транзакція, про яку йдеться:

дата/валюта/сума

Номер картки: 1234 56** **** 1111


Я не можу долучити виписку з банківського рахунку через технічні обмеження контактної форми.


Будь ласка, зв’яжіться зі мною якнайшвидше за цією адресою електронної пошти, щоб я міг додати виписку з банківського рахунку для вашої перевірки, щоб ви могли ініціювати відшкодування.


Якщо зі мною не зв’яжуться протягом 7 днів, я ініціюю повернення платежу через свій банк.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У когось були транзакції від Fatamp Warszawa через Mobilum Pay?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ЛОЛ!!


Прикрути мене.


Також щойно отримав 10 000 відшкодування від Enigma!!!


Отже, загалом 16 000, 10 000 з ENigma і 6 000 з Gametid.com

Автоматичний переклад.
Rugbyguy82
1 місяць тому

Так. Я звернувся до Mobilum три дні тому тут: office@mobilum.com .

Проте поки що жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
harryhoudini
1 місяць тому

Я не знаю, чи це допомагає, але у мене також є кілька платежів Advertising Services Brussels, я пов’язав платежі з 7bets io casino. Я знову зареєструвався в казино 7bets, щоб перевірити брокера платіжних служб, яким був Betilus (немає відповіді від них, підроблений сайт?) Я спробував здійснити платіж у розмірі 25 євро, щоб перевірити, до якого продавця він йде, і продавцем був Goldlining Limited.

Автоматичний переклад.
DynamoHarry
1 місяць тому

Лол, до біса ❤ Чудова новина, друже! Радий за тебе!

Чи не могли б ви поділитися електронною адресою Enigma?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому
1 місяць тому

Я надіслав електронний лист на обидві ці адреси (першу я знайшов на веб-сайті, але вона виглядає як опечатка):

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech


Поки що не пощастило з відповіддю, але минуло лише кілька днів. Продовжуйте надсилати нагадування в чітких формулюваннях, продовжуйте повторювати, що ви жодним чином з ними не займалися і не отримували послуг/товарів. Пізніше це може стати підставою для повернення платежу.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Абсолютно.


Наразі я отримав відшкодування від Gametid.com і Enigma.

Адреса електронної пошти для них:


info@enigmafinance.hu

support@gametid.com


Тепер чекаю відшкодування від

Суперсімейка

IWC

Мої дати

Гротобук

KeyGo London (контактні дані?)

Автоматичний переклад.
1 місяць тому
1 місяць тому

Раді допомогти!

Я звернувся до smartwallet (так відомий як Da Vincis) за цими адресами лише ~2 дні тому:

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech

Я не отримав автоматичного недоставленого повідомлення, тому припустимо, що воно пройшло.

Поки що я не отримав від них жодної відповіді. Така сама ситуація для mobilumpay ( office@mobilum.com ).

Продовжуйте надсилати нагадування в чітких формулюваннях, продовжуйте повторювати, що ви жодним чином з ними не займалися і не отримували послуг/товарів. Пізніше це може стати підставою для повернення платежу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

До речі, отримав з банку:


Покупки, які ви рекламуєте, здійснюються через Інтернет і завершуються за допомогою ідентифікатора вашого мобільного банку.

Під час покупки номер вашої картки та код cvc використовувалися, а транзакції відбувалися

підтверджено за допомогою Mobile BankID після отримання інформації про компанію-продавця та суму.

Оскільки транзакції перевіряються за допомогою вашого Mobile BankID, банк робить таку оцінку

що вони авторизовані та що ви несете відповідальність за сплату рекламованої суми

Автоматичний переклад.
1 місяць тому
1 місяць тому

Я щойно знайшов це менше ніж за 30 секунд, і ось як:

  1. Я набрав у Google "Mydates london" (я знаю це зі своїх банківських виписок)
  2. Знайшов це: mydates.com
  3. Прокрутіть униз цієї сторінки, щоб побачити це: "Boranu Online BV, Frans Erensstraat 14A, 5921VG Venlo, Netherlands"
  4. Googled "Boranu Online BV"
  5. Перевірив кожне гіперпосилання на їхньому сайті – знайшов це під кнопкою «Вихідні дані»: support@boranuonline.com

Здається мені багатообіцяючим, удачі!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

До речі, отримав з банку:


Покупки, які ви рекламуєте, здійснюються через Інтернет і завершуються за допомогою ідентифікатора вашого мобільного банку.

Під час покупки номер вашої картки та код cvc використовувалися, а транзакції відбувалися

підтверджено за допомогою Mobile BankID після отримання інформації про компанію-продавця та суму.

Оскільки транзакції перевіряються за допомогою вашого Mobile BankID, банк робить таку оцінку

що вони авторизовані та що ви несете відповідальність за сплату рекламованої суми

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я б сказав, що це було очікувано – здається, ви стверджували, що транзакція була шахрайською, але якщо ви авторизуєте ці транзакції у своєму банківському додатку, це доводить протилежне.

Не сперечайтеся, що транзакція була шахрайською. Стверджуйте, що ви не отримали нічого від торговця, якому заплатили.

Я рекомендую повну прозорість із вашим банком, що я й роблю, і мені вдалося змусити їх подати відкликання платежів за кількома транзакціями (ще очікується вирішення цих відкликань, але я можу підтвердити, що банк вирішив їх подати):

Я пишу, щоб офіційно подати запит на відкликання платежу за останні транзакції, оброблені в моєму обліковому записі. Деталі транзакції такі.

Дата транзакції: [Дата транзакції]

Сума: [Сума транзакції]

Ім'я продавця: [Ім'я продавця]

Як людина, яка бореться із залежністю від азартних ігор, кілька років тому я заблокував свій рахунок, щоб запобігти будь-яким транзакціям, пов’язаним з азартними іграми. На жаль, нещодавно я знову захворів і використав свої кошти для гри в онлайн-казино. Незважаючи на дію блокування азартних ігор, казино найняло продавця-шахрая, щоб приховати справжню природу транзакції, таким чином обходячи блокування за допомогою неправильного коду категорії продавця (MCC).

Ця практика, відома як «відмивання транзакцій», є прямим порушенням правил Mastercard і кваліфікує трансакцію для повернення платежу. Навмисне використання казино шахрайського продавця для обходу блокування азартних ігор є явним порушенням правил Mastercard. Якби MCC було встановлено правильно, транзакція не була б авторизована.

Я вжив активний крок, встановивши обмежувальні заходи, щоб уникнути азартних ігор, але цілеспрямована та незаконна практика відмивання транзакцій використовувала вразливість у системі, сприяючи цій транзакції, незважаючи на блокування.

Хоча я авторизував транзакцію, я не отримав жодних товарів чи послуг від цього продавця. Кошти були спрямовані в онлайн-казино, яке використовувало цього продавця, щоб обійти обмеження на азартні ігри на моєму акаунті. Очікувана дата доставки для будь-яких товарів або послуг, якщо це можливо, збігається з датою транзакції. Однак, оскільки продавець не надав жодних товарів чи послуг, я прошу повернути платіж.

Зважаючи на ці обставини, я прошу вас обробити відкликаний платіж на повну суму транзакції. Я ціную ваше розуміння та швидку увагу до цього питання.

Дякую тобі за допомогу.



*Я роблю банк з Revolut

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
harryhoudini
1 місяць тому

Як отримати виписку з банківського рахунку від Revolut?


Раніше я намагався повернути платіж за свої транзакції та розповів їм, як це було з казино, вони просто відхиляли транзакції за транзакціями, і це не здавалося корисним у моєму випадку, дякую.


Пробував зв'язатися з усіма цими, але безрезультатно:


Pixtab.com

Trinityskins.com

Getmygamekey.com

Ttsindagamers.com

Incredibleskins.com


тощо

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

До речі, отримав з банку:


Покупки, які ви рекламуєте, здійснюються через Інтернет і завершуються за допомогою ідентифікатора вашого мобільного банку.

Під час покупки номер вашої картки та код cvc використовувалися, а транзакції відбувалися

підтверджено за допомогою Mobile BankID після отримання інформації про компанію-продавця та суму.

Оскільки транзакції перевіряються за допомогою вашого Mobile BankID, банк робить таку оцінку

що вони авторизовані та що ви несете відповідальність за сплату рекламованої суми

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи означає це, що вони закривають справу. Ви не заперечували, що несете відповідальність за оплату

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно створив сайт (не проіндексований Google), щоб спростити нашу співпрацю. Що включено:

  • Мої рекомендації щодо запиту на відшкодування
  • Шаблон запиту на відкликання банківського платежу (підтверджено, що працює з Revolut – вони ініціювали відкликання платежів на основі цього!)
  • Шаблон запиту на повернення коштів продавцю
  • Адреси електронної пошти відомих продавців

Не соромтеся подивитись:

https://t.ly/al4s2 (посилання безпечне)

Я буду радий продовжувати оновлювати таблицю, якщо ви надішлете мені підтверджені дані продавців на цей електронний лист: nakedisfine@gmail.com .

Будь-які пропозиції щодо покращення дуже вітаються!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...74 75 76...116
Перейти на сторінкуіз 116 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого