3 міс. тому
Смію не погодитися з тим, що ви пишете. Якби ми таким чином захищали казино, тоді нам не потрібно було б мати жодного центру вирішення проблем, і ми б взагалі не намагалися допомогти гравцям, тому що за вашою логікою ми би ворогували один з одним, чи не так ?
Ми намагаємося підходити до речей чесно і чесно і не ставати ні на чию сторону.
Що стосується рецензій, кожною з них займається спеціальна команда, я один із тих, хто обробляє рецензії користувачів, і ми, звичайно, маємо процедури для їх вирішення. Отже, коли рецензію відхиляють за щось, завжди вказується причина. Ми не маємо проблеми з негативним відгуком користувача, але він також повинен мати значущу цінність. Для прикладу, якщо гравець описує, що він був незадоволений, зняття коштів займало багато часу, KYC було важко впоратися, підтримка не була корисною, ігри мали низький RTP, за словами гравця, і різні інші речі в порядку. Однак, якщо він прийде в гру і каже, що вклав 100 доларів в казино і нічого не виграв, цей огляд безглуздий, оскільки він зовсім нерелевантний і неінформативний.
Так це з мого боку.
I dare to disagree with what you write. If we protected the casinos like that, then we wouldn't have to have any resolution center and we wouldn't try to help the players at all, because according to your logic, we would be fighting each other, isn't that right?
We try to approach things fair and square and do not take sides with anyone.
In terms of reviews, each one is dealt with by a dedicated team, I'm one of the people who handles user reviews, and we certainly have procedures in place to resolve them. So when a review is rejected for something, there's always a reason given. We don't have a problem with a negative user review, but it has to have meaningful value as well. To give an example, if a player describes that they were dissatisfied, withdrawals took a long time, KYC was difficult to handle, support was not helpful, games had low RTP according to the player, and various other things are fine. However, if he comes into the game saying that he put $100 into the casino and didn't win anything, this review is pointless as it is not relevant and informative at all.
So that's it from my side.
Тож якби я написав відгук про кожне казино та сказав не грати там через відмивання транзакцій, обхід кодів MCC, обхід правил Visa/MC, порушення кількох національних і місцевих правил, вас би це влаштовувало?
Можна було б подумати, що оскільки ці дії виконуються казино, усі ці казино повинні бути занесені в чорний список, оскільки вони фактично обходять єдиний захист гравців, який існує, блокування азартних ігор 7995. Але я розумію, що ви не можете цього зробити, тому що це дійсно зменшить кількість нормальних казино на вашому сайті, не залишиться жодного, окрім належно ліцензованих, таких як Великобританія/Швеція.
У будь-якому випадку, це нормально, я не очікую, що ви це зробите, хоча ви справді повинні 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
Хтось отримував відшкодування/допомогу від Dimoco?
Кілька користувачів Discord сказали, що вони отримали електронні листи про те, що їм повернули кошти, але нічого не з’явилося, і хтось чекав 1 тиждень після електронного листа, а грошей досі немає.
Did anyone get refund / help from Dimoco?
Serveral people on Discord said they got emails saying they were refunded, but nothing seems to show up and someone waited 1 week after the email and still no money.
Зараз я повідомив про Quickbit Фінляндію, а також Шведську інспекцію азартних ігор. Закликаємо всіх інших теж це зробити!
I have now reported Quickbit to FI and also to the Swedish Gambling Inspectorate. Urge everyone else to do it too!
Quickbit har jag nu anmält till FI och även till spelinspektionen. Uppmanar alla andra att göra det också!
Також зробив це 👌👌 тема, здається, повністю мертва, не відмовляйтеся від усіх.
Also did that 👌👌 the thread seems completely dead, don't give up everyone.
Har också gjort det 👌👌 tråden verkar helt död, ge inte upp alla.
Привіт,
Хтось має інформацію про CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Дякую
Hello,
Does anyone have information about CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Thank you
Hallo,
Hat jemand Informationen zu CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Vielen Dank
Cscanner і Dotascanner є частиною однієї шахрайської компанії, зареєстрованої у Великобританії, і вони не відповідають, як я намагався багато разів. Я повідомив про них у Action Fraud UK, але впевнений, що вони й надалі вийдуть з рук, як і решта цих злочинних компаній.
Cscanner and Dotascanner are all part of the same fraudulent UK registered company and they will not respond as I have tried many times. I have reported them to Action Fraud UK but sure they will continue to get away with this like the rest of these criminal enterprises.
Тож якби я написав відгук про кожне казино та сказав не грати там через відмивання транзакцій, обхід кодів MCC, обхід правил Visa/MC, порушення кількох національних і місцевих правил, вас би це влаштовувало?
Можна було б подумати, що оскільки ці дії виконуються казино, усі ці казино повинні бути занесені в чорний список, оскільки вони фактично обходять єдиний захист гравців, який існує, блокування азартних ігор 7995. Але я розумію, що ви не можете цього зробити, тому що це дійсно зменшить кількість нормальних казино на вашому сайті, не залишиться жодного, окрім належно ліцензованих, таких як Великобританія/Швеція.
У будь-якому випадку, це нормально, я не очікую, що ви це зробите, хоча ви справді повинні 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
У таких випадках ми рекомендуємо вам подати скаргу, і якщо ваші слова підтвердяться, у нас не буде з цим проблем, або ми переглянемо в команді, як поводитися з такими відгуками користувачів. Зрештою, якщо це має промовисту цінність і це правда, і наша команда визнала це правдою, тоді немає причин відхиляти такі відгуки користувачів.
Однак важливо додати, що якщо мова йде лише про одне, це не стільки огляд казино, тому що ми, напевно, хотіли б знати більше, якби ви там грали. Крім того, ми не маємо справу з місцевими правилами та будь-яким іншим, що стосується законності, тому ви повинні взяти це до уваги, щоб щось подібне було неприйнятним.
Крім того, ми завжди намагаємося додати до нашого огляду якомога більше інформації, особливо важливої, і вона завжди стає кращою, і ми надаємо її все більше й більше. Але важливою частиною гри в казино є отримання певної інформації про нього заздалегідь. Якщо вам щось не подобається спочатку, дізнайтеся більше, тому що я розповім вам приклад, якщо хтось грає в казино і, наприклад, два місяці бачить, що його гроші йдуть десь у виписці з банку та в інша країна, мене це зацікавить з першого чи другого разу. З мого досвіду багато гравців майже ні про що не дбають, поки не виникнуть проблеми. І це помилка. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
Казино cosmobet ідеальне казино, хлопці, давайте грати
cosmobet casino is perfect casino guys , lets play
Привіт, загалом я вніс 7 тисяч євро, а потім виграв близько 24 тисяч і зняв повну суму грошей. Коли я намагаюся повернути 7 тис. платежів, звернувшись до свого банку, вони блокують мій рахунок!! І я не знаю, як довго. Це неправильно! !!!
Я поговорю зі своїм адвокатом, це НЕ нормально! Казино приховують свій торговий код, щоб уникнути податків, це злочинна діяльність.. це треба якось зупинити/
УСІ немісцеві КАЗИНО - СПРАВЖНЄ ЗЛО! І, схоже, банки зараз на їхньому боці. Щось не так
Схема шахрайства
ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!
P.s. Скажіть, будь ласка, як ви розблокували свій банківський рахунок, мені дуже потрібна ваша допомога 🙁 може у когось із вас така проблема? ДОПОМОГА ДОПОМОГА
Hi, in total i deposit 7k euros , and after, I won about 24k and withdrew full money amount. When I try to chargeback 7k by contacting my bank, they block my account!! And I don’t know for how long. This is not right! !!!
I will talk to my lawyer, it’s NOT ok! Casinos hide their merchant code to avoid taxes, it is criminal activity.. it should be stopped somehow/
ALL non local CASINOS are TRUE EVIL! And looks like banks are on their side now. Something is not right.
SCAM scheme
STAY AWAY!
Ps Please tell me how did you unblock your bank account, I really need your help 🙁 maybe some of you have the same problem? HELP HELP
Що ти маєш на увазі? Я виграю, і це МОЇ гроші, і я знімаю їх, але як щодо всіх моїх депозитів? вони шахрайські схеми, і тепер мене навіть заблокували
Банк також ігнорує ,...
здається, я не зможу насолоджуватися онлайн-іграми через цю ситуацію. вони приховують свої торгові коди, а потім навіть стверджують, що я поганий хлопець за те, що хочу повернути свої депозити через цю аферу, у яку я втягнувся, це несправедливо. повинен бути спосіб або юридичні дії, які я можу вжити, щоб вирішити це
What is that you mean? I win and that is MY money and i withdraw it but what about all my deposits? they scam scheme and now i even got blocked
Bank is also ignoring ,...
seems like i will not be able to enjoy online gaming becasue of this situation. they hide theyre merchant codes and then even claim that i am the bad guy for wanting to get my deposits back from this scam that i got involved in, that is not fair . there must be a way or legal action i can take to solve this
Я не розумію, як вони вас обманюють? Ви отримали повернення свого депозиту, який навіть вдалося виграти та успішно зняти. Я розумію, що якби ви зробили депозит, виграли, а казино не виплатило вам виграш, ви могли б подати заявку на повернення платежу. Якщо ви здійснили повернення коштів і повідомили банку, що так і не отримали послугу, це шахрайство, тому що ви справді це зробили і навіть встигли виграти.
Не знаєте, що ви повідомили в банк?
Я сам зв'язався зі своїм банком і пояснив ситуацію, як вона є. Я повідомив, що транзакції надійшли в казино, але торгові коди були підроблені, платежі надійшли в магазини квітів, сумок тощо. Я також повідомив, що таким чином було обійдено обмеження на азартні ігри на моїй картці. банк зацікавився цією справою і зараз розслідує справу.
I don't understand how they cheat you? You received a return for your deposit, which you even managed to win and made a successful withdrawal. I would understand if you had deposited, won and the casino didn't pay you winnings, you could apply for a chargeback. If you have made a chargeback and informed the bank that you never received the service, it is fraud, because you really did, and even managed to win.
Don't know what you reported to the bank?
I myself contacted my bank and explained the situation in full as it is. I reported that the transactions have gone to the casino, but the merchant codes have been manipulated, the payments have gone to flower, bag, etc. shops. I also reported that the gambling restriction on my card was bypassed this way. the bank became interested in the matter and is currently investigating the case.
En ymmärrä miten he huijaavat sinua? Sait talletuksellesi vastinetta jolla jopa onnistuit voittaamaan ja teit onnistuneen kotiutuksen. Ymmärtäisin jos olisit tallettanut, voittanut ja kasino ei maksaisi sinulle voittoja voisit hakea takaisinveloitusta. Jos olet tehnyt takaisinveloituksen ja ilmoittanut pankille että et koskaan saanut palvelua se on petos, koska sinä tosiaan sait, ja onnistuit jopa voittamaan.
Entiedä mitä ilmoitit pankille?
itse otin pankkiini yhteyttä ja kerroin tilanteen täysin miten se on. Ilmoitin että tapahtumat ovat menneet kasinolle mutta kauppiaskoodeja on manipuloitu, maksut ovat menneet kukka, laukku jne kauppoihin. Ilmoitin myös että kortilleni asetettu uhkapeliesto ohitettiin näin. pankki kiinnostui asiasta ja tutkii tapausta parhaillaan.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.