Вони відповіли на це…
Дорогий клієнте,
Дякуємо, що звернулися до нас.
Для подальшої допомоги ми просимо надати таку інформацію:
- Дата операції
- сума відповідної операції
- Скріншот банківської виписки, на якому показано списання коштів
- Зображення вашої картки з першими 6 і останніми 4 цифрами номера картки
- Будь-які ідентифікатори електронної пошти, пов’язані зі справою, або будь-які інші відповідні деталі, які можуть бути корисними для нашого розслідування
Коли ми отримаємо запитані дані, ми переглянемо деталі та зв’яжемося з вами. Дякую за співпрацю.
на жаль, у мене немає зображення картки... але я спробую пояснити, що я порізав її після того, як мені надіслали нову, через банківські запити щодо транзакцій, відвідування сайтів, яких я не знав
They replied this …
Dear Valued Customer,
Thank you for reaching out to us.
To further assist you, we kindly request the following information:
- Date of the transaction
- Amount of the transaction in question
- A screenshot of the bank statement showing the debit of the funds
- A picture of your card displaying the first 6 and last 4 digits of the card number
- Any email IDs associated with the case or any other relevant details that may be helpful for our investigation
Once we receive the requested data, we will review the details and get back to you. Thank you for your cooperation.
unfortunately don’t have a pic of the card anywhere… but will try explain I chopped it up after being sent a new one due to bank questioning transactions going to sites I didn’t know
Автоматичний переклад.