registrator@spelinspektionen.se
Ви також можете зареєструвати Quickbit тут.
Якщо zimpler можуть отримати по носу, навіть якщо вони не возилися з кодами та лайном, то ці також можуть. ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ..
registrator@spelinspektionen.se
You can also register quickbit here.
If zimpler can get on the nose even though they haven't fiddled with codes and shit, then these can too. REGISTER..
registrator@spelinspektionen.se
Här kan ni också anmäla quickbit.
Om zimpler kan få på näsan trots att dom ändå inte fifflat med koder och skit så kan dessa också få. ANMÄL..
Бувають моменти, коли краще припинити робити ставки. Все це змусило мене навчитися. так що я щасливий.
There are times when it is better to stop betting. All this has made me learn. so im happy.
Правильно, це все фігня. Ми всі знаємо, що це безперервний процес, якщо ви виграєте, ви хочете більше, а якщо програєте, ви хочете відновитися, це замкнуте коло. Найкраща річ? Не ставте, принаймні, залишайтеся такими ж. Якщо ні, то принаймні для мене вся моя зарплата йде на це.
That's right, this is all bullshit. We all know that this is a non-stop, if you win you want more and if you lose, you want to recover, it's a vicious circle. The best thing? Don't bet, at least you stay the same. If not, at least for me, all my salary goes in this.
Привіт. Я трохи програв у казино-близнюках, де транзакції кажуть goriwire (швидкий біт). Що я маю вказати у своєму відкликанні платежу банку?
Hello. I gambled away some at twin casino where the transactions say goriwire (quickbit). What should I say in my chargeback to the bank?
Hej. Jag spelade bort en del på twin casino där transaktionerna säger goriwire (quickbit). Vad bör jag säga i min chargeback till banken?
Привіт всім,
Приблизно 2 місяці тому я активно грав у неліцензійному казино з Curacao.
Оскільки азартні ігри через таких провайдерів є незаконними, я поки що припинив це робити.
Я хотів би спробувати відшкодувати частину своїх збитків на добровільній основі під загрозою судового позову (я знаю, що, на жаль, у мене немає шансів чогось там добитися від Німеччини).
Це приблизно 10-15 тисяч євро
Чи маю я побоюватися будь-яких судових позовів (або погроз тощо), якщо я просто напишу, що вимагаю повернення своїх депозитів за вирахуванням коштів через незаконні азартні ігри, і в іншому випадку буду вживати судових заходів проти цього?
Звичайно, я усвідомлюю, що шанси чогось досягти 1%, але чому б не спробувати?
Заздалегідь спасибі.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Привіт всім,
Приблизно 2 місяці тому я активно грав у неліцензійному казино з Curacao.
Оскільки азартні ігри через таких провайдерів є незаконними, я поки що припинив це робити.
Я хотів би спробувати відшкодувати частину своїх збитків на добровільній основі під загрозою судового позову (я знаю, що, на жаль, у мене немає шансів чогось там добитися від Німеччини).
Це приблизно 10-15 тисяч євро
Чи маю я побоюватися будь-яких судових позовів (або погроз тощо), якщо я просто напишу, що вимагаю повернення своїх депозитів за вирахуванням коштів через незаконні азартні ігри, і в іншому випадку буду вживати судових заходів проти цього?
Звичайно, я усвідомлюю, що шанси чогось досягти 1%, але чому б не спробувати?
Заздалегідь спасибі.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Хіба у вас немає адвоката у страхуванні вашого будинку в Німеччині?
Я думаю, що ви зазвичай маєте надійний захист, навіть якщо бізнес не в Німеччині.
Можливо, якщо це можливо, зверніться до страхової компанії вашої квартири чи схожої компанії, щоб дізнатися, чи є у вас адвокат, з яким можна обговорити.
Don't you have like an lawyer in your home insurance in Germany?
I think you normally have strong protection even if the business is not in Germany.
Maybe if possible, check with your home insurance company or similar to see if you have any lawyer to discuss with.
Вони не візьмуть це до уваги та не розмістять це на своїй веб-сторінці більше, ніж у цій темі.
Вони кажуть, що не хочуть вдаватися до юридичних питань, вирішуючи, що є правильним, а що неправильним, але це просто спосіб для них не робити нічого, оскільки вони повинні були б помістити попередження на кожне казино Естонії, Кюрасао та MGA, оскільки всі вони це роблять. І це зашкодить їхньому бізнесу.
They won't take this into consideration and put it on their webpage more than this thread though.
They say they don't want to get into legal issues deciding what is right or wrong, but it's just a way for them not to have to do anything, as they would have to put the warning on every Estonian, Curacao and MGA casino as all of them are doing this. And that would hurt their business.
Я зв’язався з Canapay і одразу отримав відгук, у якому мене попросили надіслати KYC, зробив це і тепер знову отримав відгук, що вони перевірять документи. Чи після цього я не отримаю відгуків? Чи було тихо для кількох з їхнього боку після отримання KYC? Надія - це останнє, що залишає вас
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Я зв’язався з Canapay і одразу отримав відгук, у якому мене попросили надіслати KYC, зробив це і тепер знову отримав відгук, що вони перевірять документи. Чи після цього я не отримаю відгуків? Чи було тихо для кількох з їхнього боку після отримання KYC? Надія - це останнє, що залишає вас
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Це так довбано дивно, що спочатку вони виплатили всім, а потім лише запитали KYC у всіх, хто надсилав електронні листи. У тому, що вони відплатили всім спочатку, вони вже визнали, що зробили помилку...
It's so fucking strange that they first paid out to everyone, and then now nothing more than requesting KYC from everyone who emailed. In that they paid everyone back in the beginning, they have already admitted that they made a mistake...
Det är så jävla konstigt att dom först betalade ut till alla, och sen nu ingenting mer än att de begär KYC från alla som mejlat. I och med att de betalade tillbaka till alla i början har de ju redan erkänt att de gjort fel…
Хтось приблизно знає, коли останній платіж комусь могли зробити?
Що ви можете написати, якщо не отримаєте відгуків, будь-яких ідей?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
Так, зараз вони зовсім зіпсувалися. Принаймні я отримав сьогодні відповідь з банку
Yes, they totally screw up now. At least I got a response from the bank today
Ja dom skiter totalt i vilket nu. Jag har fått svar från banken idag iallfall
Хтось приблизно знає, коли останній платіж комусь могли зробити?
Що ви можете написати, якщо не отримаєте відгуків, будь-яких ідей?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
В основному все, що ви хочете. Вони просто перестають відповідати. Так вони зробили з усіма іншими. Проте я сподіваюся заради вас, що вони заплатять
Basically whatever you want. They simply stop responding. That's what they did to everyone else. However, I hope for your sake that they pay
I princip vad du vill. Dom slutar bara att svara helt enkelt. Så har dom gjort på alla andra. Hoppas dock för din skull att dom betalar
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.