скільки приблизно коштували ваші транзакції та скільки вам потрібно постійно повторювати, що ви ніколи не купували електронних книг у своєму житті, і вимагайте квитанції за кожну електронну книгу, яку вони, як кажуть, ви купили, і ціну, докази простого запиту були б достатньо
how much were your transactions roughly and how many you need to keep reiterating youve never purchased e books In your life and request receipts for every e book they say youve bought and the price that evidence of just asking would be good enough
Понад £1100 за 10 транзакцій! Я вже це зробив! Мені не потрібно показувати банку весь журнал чату? Я просив квитанції кілька разів.
Over £1100 on 10 transactions! I have already done that! I don't have to to show the bank the whole chat log do I? I have asked for receipts multiple times.
Привіт, друже, бачив, що ти написав кілька дописів про falcora finance. Чи вдалося тобі коли-небудь знайти електронну адресу контракту чи щось інше, щоб вони вимагали відшкодування? У мене є багато транзакцій, які йдуть до них через Кюрасао
Hi mate, saw you had made some posts about falcora finance, did you ever manage to track down a contract email address or anything for them to request refunds? I’ve a lot of transactions going to them through curaçao
Привіт, друже, це частина оплати Науди. Якщо чесно, ти не можеш багато чого зробити. Вони йдуть прямо в казино і намагаються розібратися. Хоча ви можете спробувати, оскільки ваші обставини можуть бути іншими? Nauda/Noda pay it is bud!
Hi bud, its part of Nauda pay. Not really much you can do if I'm honest. They go straight to the casino and try and sort it. Although you can try as your circumstances may be different? Nauda/Noda pay it is bud!
Мені довелося переглянути журнали чату та надіслати журнали чату, які показують, що ви жертва, і продовжувати повторювати банку, що товари чи послуги не були отримані від продавця, вони принаймні видадуть повернення платежу. У вас є докази відображення позначок часу та підключення між гральною компанією та торговцем?
I had to do that go through the chat logs and send over the chat logs that show your a victim and keep reiterating to the bank no goods and services have been received from the merchant they will at the very least issue a chargeback do you have proof showing your time stamps and connecting the gambling company to the merchant ?
У мене немає підтвердження міток часу тощо, ні 🤨 казино закрили мій обліковий запис і не надавали журнали чату чи історію депозитів, про які я стільки разів просив!
I don't have proof of the time stamps etc no 🤨 the casinos closed my account and wouldn't provide chat logs or deposit history which I have asked for so many times!
На щастя, я зробив скріншоти всього цього, спробую цей nauda pay. Дякую, друже. Якщо хтось має будь-яку інформацію про Falcora Finance, будемо дуже вдячні
Luckily I took screenshots of all this, will try this nauda pay. Thanks mate. If anyone else has any info on Falcora Finance it would be greatly appreciated
Чому ти продовжуєш грати? Helpersm - нова компанія. Будь ласка, припиніть грати в азартні ігри.
Why do you keep playing? Helpersm is a new company. Please stop gambling.
Helpersm з кінця травня, друже. Я не грав в азартні ігри вже більше 3 тижнів!
Helpersm is from end of May my friend. I have not gambled for over 3 weeks now!
Я отримав подібне від своєї компанії, єдина відмінність. У мене є позначки часу, які ви все ще можете використовувати, хоча скажіте, що отримали відповідь, але ви підтверджуєте, що не отримували товарів і послуг від продавця, і вони не нададуть квитанції . Якщо це магазин електронних книг, 10 транзакцій на загальну суму понад 1000 фунтів стерлінгів для електронних книг є абсурдом, повторюйте, що ви ніколи в житті не купували електронні книги, і продавець не надасть квитанції, оскільки ви не отримали від нього товарів і послуг. Вони просто намагаються щоб виправдати, що ви використовували 2fa, це причина, чому ви купували книги, це божевілля, тоді вони повинні надати докази, і ваш банк повинен принаймні повернути платіж.
I Received similar from my company only difference I have some time stamps you can still use that though say you've received a response yet you still confirm you haven't received no goods and service from the merchant and they won't provide no receipts. If they are an ebook store 10 transactions totalling over £1000 for ebooks is absurd reiterate you've never bought ebooks in your life and merchant will not provide receipts as you have not received no goods and services from them.They fact they are just trying to justify that you used 2fa is the reason you purchased books is crazy they then should provide proof and your bank should at the very least chargeback.
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
використовуйте цей сайт, щоб отримати код причини, пов’язаний з Mastercard або visa, який стосується вас, а також надати його своєму банку разом із зазначеним вище
https://chargebacks911.com/chargeback-reason-codes/
use this site get the reason code related to Mastercard or visa that relates to you and also give it to your bank with the above
Я знаю свого друга, ось що я сперечався. У мене є більше електронних листів, але імена тощо включені, тому я не можу їх опублікувати, я отримую електронні листи з проханням надати квитанції 4 дні поспіль. Я боюся повернути платіж через той факт, що я отримав останнє попередження через Pixeleum.io, я не хочу, щоб мій банк закрили та покарали за шахрайство, хоча я цього не роблю! Мені потрібно знайти час, щоб подзвонити в банк, і завтра я це зроблю. Вони отримають від мене великий електронний лист, у якому я їм усе розповів!
I know my friend, this is what I have argued. I have more emails but names etc. Are included so can't post them, I've got emails asking for receipts 4 days in a row. I'm scared to chargeback due to the fact that I'm on my last warning because of Pixeleum.io, I dont want my bank to get closed down and be done for fraud, although I'm not committing it! I need to find time to ring the bank and tomorrow I will. They will have a big email from me where I have stated everything to them!
Дійсно неправильний MCC вже є причиною, оскільки це обійшло наші блоки азартних ігор, чи не так?
У моїх перших електронних листах усім компаніям я згадував неправильний MCC і що це незаконно тощо, і він обійшов блокування азартних ігор на моїй картці, чи банк просто не відмовиться від цих відкликань? Ось чому я хочу поговорити з кимось по телефону й запитати, чи має він право на відшкодування з х причин — поясніть кожну ситуацію, а потім продовжуйте далі🙂
Really an incorrect MCC is already a reason, as that's bypassed our gambling blocks, correct?
In my initial emails to all companies I've mentioned an incorrect MCC and that it's illegal etc and it's bypassed a gambling block on my card, will the bank not just shun these chargebacks off? This is why I want to speak to someone on the phone ask if its eligible for refunds for x amount of reasons - explain each situation and then go from there🙂
Це допомагає, але не може бути головним чинником, через який ваш банк не може закритися через те, що він подав йому претензії щодо повернення платежу. Це частина вашої банківської угоди, якщо ви надасте достатні докази, які вимагають їх обробки, вони також мають, незалежно від того, виграє він чи ні, інша справа, оскільки тоді залежно від постачальника вашої картки Visa чи Mastercard або того, чи продавець не відповідає.
It helps but cant be the main factor your bank cant close down for bringing chargeback claims to them its part of your banking agreement if you provide sufficient evidence that warrants them to process it they have too whether it wins or not is another thing as its then down to your card provider visa or Mastercard or whether the merchant doesn't respond.
Два з моїх банків відхилили мій відкликаний платіж на підставі авторизації інших платежів між третіми продавцями. Мені доведеться сподіватися, що самі продавці та казино повернуть мені гроші, 6 продавців розслідують цю справу
Two of my banks have declined my chargeback on ground of authorising other payments inbetween the third party merchants. I’m going to have to hope the merchants them selves and casinos refund me, 6 of the merchants are investigating the matter
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.