ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 158)

1 рік тому від kirekin
|
540025 переглядів 5522 відповідей |
|
1...157 158 159...280
Katze1337
3 міс. тому

І тому їх слід виключити, хтось тут здійснив повернення платежу в тому ж банку, що й я, і це вдалося, вони пропонували послуги незаконно, а продавець не відповідає запропонованим послугам, отже, це шахрайство. Я не можу зняти кошти, вони рекламуються як ліцензовані, хоча вони ні, це літературне визначення шахрайства, не кажучи вже про те, як ви сказали, одержувач постійно змінює своє ім’я


У мене є скріншоти, на яких вони говорять, що вони працювали незаконно, але це моя вина, якщо це не звинувачує їх, я не знаю, що буде, не кажучи вже про новинні статті, в яких говориться, що вони були піддані санкціям за незаконну діяльність у багатьох країнах

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
makelios6
3 міс. тому

Добрий вечір

Я ще щось хочу запитати у тебе, друже

Я грав на GambleZen. Мені не вдалося автентифікувати свій обліковий запис, тому що він завис на їхньому сайті, щоб завантажити документи, наступного дня я зробив, щоб увійти та автентифікуватися, щоб зняти власні гроші, оскільки він взагалі не відтворювався, і я програв гроші Я не зміг увійти, тому що це заборонено

Цікаво, як я спочатку потрапив, а потім ні

Я надіслав їм електронний лист, але вони мене ігнорують, а в ньому є гроші

Що ти пропонуєш мені зробити?

Що це таке, вони кажуть, суперечка в банку вже стягнута з 5 різних компаній напрямків, я навіть не знаю, що таке

Якщо я оскаржу написане в заяві, прошу відповісти мені

Автоматичний переклад.
Wicked243
3 міс. тому

Це чудова новина. Дякую тобі! Тому, коли я завтра дзвоню до свого банку, я просто визнаю, що всі мої депозити, але що відкликані платежі дійсні через відмивання транзакцій і візовий код 12.7. Або я просто скажу, що не визнаю звинувачення, і піду шляхом шахрайства.

Автоматичний переклад.
rkykxjsckv
3 міс. тому

Я повідомив про них як про послуги, які не були рекламовані, і заявив, що вони надають послуги незаконно, і надав докази (казино не має ліцензії), але перерахував те, що ви сказали на вершині цього, вони передали це вищій команді

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи може хтось допомогти мені з цими платежами? Хтось має більше інформації

Черано

Артелуна

Скіни куль

Альфастрайк

Хедшоти БЮТ

Дракони БЮТ

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, чи може хтось підказати мені, які сторонні платіжні процесори використовують наведені нижче казино?

Rocketcasino

Казино Озвін

Річарказіно

Дякую

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось отримував відшкодування від Paymentz? Вони постійно кажуть, що не можуть знайти мої транзакції від Helpersm. Я знаю, що люди казали, що отримали відшкодування, але чи може хтось підтвердити, що це було від Paymentz, а не від Helpersm?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я повідомив про них як про послуги, які не були рекламовані, і заявив, що вони надають послуги незаконно, і надав докази (казино не має ліцензії), але перерахував те, що ви сказали на вершині цього, вони передали це вищій команді

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

З ким ви здійснюєте банкінг у Великобританії?

Автоматичний переклад.
t99472znz9
3 міс. тому

Вкажіть, будь ласка, на якому сайті Ви робили покупки?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи може хтось допомогти мені з цими платежами? Хтось має більше інформації

Черано

Артелуна

Скіни куль

Альфастрайк

Хедшоти БЮТ

Дракони БЮТ

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт, на яких сайтах ви робили покупки?

Автоматичний переклад.
Gojira7346
3 міс. тому

Як у вас справи з Goldenbet? Ось уже кілька місяців я маю справу з цими клоунами. Я надіслав багато електронних листів. Погрози навіть сказали їм, що я їх викрию, і надіслали їм статтю. Їм байдуже, що вони незаконно торгують. Я навіть скопіював і вставив витяги з їхніх власних умов. Притягуючи їх до відповідальності, але оскільки вони не керуються та не мають жодних ліцензій, вони можуть робити те, що хочуть. Вони звинувачують споживача, коли Infact. Коли вони мали ліцензію, у ній було чітко зазначено, що їм заборонено торгувати у Великобританії. Я звернув увагу на це та сказав, що вони зобов’язані дотримуватися цих ліцензійних законів, блокуючи гравців, коли гравці вводять свої дані з обмежених країн, або сповіщаючи гравців, коли вони вводять телефон або адресу. Але вони не заохочують гравців, оскільки обмежені країни знаходяться в спадних вікнах, які гравці можуть заповнити. Навіть положення та умови вводять в оману, оскільки не чітко вказують обмеження, оскільки вказано, які ігри доступні в яких країни та Великобританія є там, створюючи враження, що гравці Великобританії можуть приєднатися. Я буду здивований, якщо ми хоч щось дійдемо, навіть GCB не хоче знати, оскільки їхні кишені добре наповнені, я написав їм. 3 рази щодо цього казино та 0 відповідей, це жарт, інакше, якщо ukgc їх прийняти. Вниз або засоби масової інформації викривають їх у шахраях, які вони відмивають гроші.

Автоматичний переклад.
Dt100
3 міс. тому

Чейз

Автоматичний переклад.
Joddd
3 міс. тому

Нічого з ними через прямий контакт, банк щойно відповів із деяким кодом Умов використання mastercard і сказав, що вони відмовляються відшкодовувати мені гроші, я все сказав, і вони, здається, просто не турбуються про це, потім я піду до омбудсмена

Автоматичний переклад.
Gojira7346
3 міс. тому

Що ж, я сподіваюся, ви щось розберете

Автоматичний переклад.
Joddd
3 міс. тому

Я зараз збираюся звернутися до омбудсмена

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож подивіться це. Я знайшов це в умовах використання одного з сайтів, які мають проблеми з instantcasino 😔Депозит 200 smh мав рецидив, я знаю. Гра була жахливою, мене постійно виганяли, особливо під час бонусних раундів, і знадобилося багато років, щоб повернутися до гри, і врешті-решт, коли я зробив бонус, просто обертався мертвим обертом, мабуть, мене виганяли щонайменше 30 разів щоразу, коли ви отримували повідомлення втрачено з'єднання з нашим сервером. На щастя, я відео кожного. Тож я звернувся до них, тож ми почекаємо та побачимо, що станеться, але я читав свою історію транзакцій. У ньому сказано, що я зняв кошти 🤔ні, я не перевірив свої рахунки, все, що я бачу, це депозити за цими транзакціями. Так це дивно. У будь-якому випадку, переглядаючи їхні умови, я натрапив на це, але перед тим, як опублікувати, я щойно перевірив транзакції на своєму обліковому записі, і 1 – Китай, а інший – повітря. Отже, ми знову. Але це цікаво, вони відкрито визнають у своїх положеннях та умовах те, що вони роблять, що це одна величезна схема відмивання грошей або ухилення від податків. Усі казино повинні мати юридично зареєстрований обліковий запис для правильного отримання та обробки коштів гравців. Не використовуйте сторонніх продавців, тому гроші переміщуються, щоб уникнути податків. 🤔Чому їм потрібно використовувати сторонніх продавців, якщо нічого поганого не відбувається? Отже, це казино в основному поставило це на свої умови, нам байдуже, якщо у вас виникнуть проблеми, вирішуйте це з продавцем, якщо ми отримаємо наші гроші.

.

6.24 Платежі на ваш рахунок і з нього обробляються сторонніми фінансовими установами, комерційними платіжними агентами та/або постачальниками платіжних послуг (разом «Спосібники платежів»). Ви безповоротно уповноважуєте нас від вашого імені давати вказівки та іншим чином співпрацювати з платіжними фасилітаторами, якщо це необхідно, щодо обробки депозитів на ваш обліковий запис і зняття з нього відповідно до інструкцій, наданих вами через наш веб-сайт.

6.25 У тій мірі, в якій Payments Facilitators використовуються для обробки платежів, здійснених вами та для вас, або іншим чином реєструють або приймають використання вами певного методу оплати у зв’язку з вашим використанням Послуг, ми не несемо відповідальності за дії, або бездіяльність будь-якого Посередника платежів до отримання нами коштів у разі депозиту та після ініціювання переказу коштів у разі зняття коштів. Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що за нашими вказівками певні суперечки чи скарги, які можуть виникнути щодо конкретного способу оплати або обробки ваших платежів, будуть направлені вами до відповідного фасилітатора платежів.

Автоматичний переклад.
Joddd
3 міс. тому

це умови обслуговування Mastercard чи Visa?

Автоматичний переклад.
Colin09
3 міс. тому

Я думаю, що Revolut і Chase просто намагаються відштовхнути нас. Саме тому, Chase відмовився від моєї суперечки, вони повинні її прийняти. Я переслав свою суперечку омбудсмену, тож сподіваюся незабаром отримати відповідь

Автоматичний переклад.
Colin09
3 міс. тому

Я думаю, що казино й надалі залишатимуться проблемою, сподіваюся, через деякий час банки тощо зрозуміють і припинять з ними співпрацю

Автоматичний переклад.
marianajoliesmith
3 міс. тому

У мене є alphastrike, зроблений у миттєвому казино, я зараз його розглядаю

Автоматичний переклад.
1...157 158 159...280
Перейти на сторінкуіз 280 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого