Тож подивіться це. Я знайшов це в умовах використання одного з сайтів, які мають проблеми з instantcasino 😔Депозит 200 smh мав рецидив, я знаю. Гра була жахливою, мене постійно виганяли, особливо під час бонусних раундів, і знадобилося багато років, щоб повернутися до гри, і врешті-решт, коли я зробив бонус, просто обертався мертвим обертом, мабуть, мене виганяли щонайменше 30 разів щоразу, коли ви отримували повідомлення втрачено з'єднання з нашим сервером. На щастя, я відео кожного. Тож я звернувся до них, тож ми почекаємо та побачимо, що станеться, але я читав свою історію транзакцій. У ньому сказано, що я зняв кошти 🤔ні, я не перевірив свої рахунки, все, що я бачу, це депозити за цими транзакціями. Так це дивно. У будь-якому випадку, переглядаючи їхні умови, я натрапив на це, але перед тим, як опублікувати, я щойно перевірив транзакції на своєму обліковому записі, і 1 – Китай, а інший – повітря. Отже, ми знову. Але це цікаво, вони відкрито визнають у своїх положеннях та умовах те, що вони роблять, що це одна величезна схема відмивання грошей або ухилення від податків. Усі казино повинні мати юридично зареєстрований обліковий запис для правильного отримання та обробки коштів гравців. Не використовуйте сторонніх продавців, тому гроші переміщуються, щоб уникнути податків. 🤔Чому їм потрібно використовувати сторонніх продавців, якщо нічого поганого не відбувається? Отже, це казино в основному поставило це на свої умови, нам байдуже, якщо у вас виникнуть проблеми, вирішуйте це з продавцем, якщо ми отримаємо наші гроші.
.
6.24 Платежі на ваш рахунок і з нього обробляються сторонніми фінансовими установами, комерційними платіжними агентами та/або постачальниками платіжних послуг (разом «Спосібники платежів»). Ви безповоротно уповноважуєте нас від вашого імені давати вказівки та іншим чином співпрацювати з платіжними фасилітаторами, якщо це необхідно, щодо обробки депозитів на ваш обліковий запис і зняття з нього відповідно до інструкцій, наданих вами через наш веб-сайт.
6.25 У тій мірі, в якій Payments Facilitators використовуються для обробки платежів, здійснених вами та для вас, або іншим чином реєструють або приймають використання вами певного методу оплати у зв’язку з вашим використанням Послуг, ми не несемо відповідальності за дії, або бездіяльність будь-якого Посередника платежів до отримання нами коштів у разі депозиту та після ініціювання переказу коштів у разі зняття коштів. Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що за нашими вказівками певні суперечки чи скарги, які можуть виникнути щодо конкретного способу оплати або обробки ваших платежів, будуть направлені вами до відповідного фасилітатора платежів.
So check this out I found it in one of the sites terms and conditions having issues with instantcasino 😔Deposited 200 smh had a relapse I know. The game play was hideous kept getting kicked out expecially on bonus rounds and it took ages to get back into game and eventually when I did the bonus just gave dead spins, I must have been kicked out at least 30 times each time a message you have lost connection to our server. Luckily enough I video each one. So I reached out to them so we will wait and see what happens but I was reading through my history transactions. It says I have had a withdrawal 🤔no I ain't I have checked my accounts all I see is deposits on those transactions. So that's weird. Anyway looking through their terms and conditions and I have come across this but before I post I have just checked the transactions on my account and 1 is China and another is air something. So here we go again. But this is interesting they are openly admitting in their terms and conditions what they are doing it's one huge money laundering or tax evasion scheme. All casinos should have legally a registered account to recive and process players funds correctly. Not use 3rd party merchants, so money is getting moved around to avoid taxes 🤔why do they need to use 3rd party merchants if nothing untowards was going on? So this casino has basically put it in their terms we don't care if you have an issue take it up with the merchant as long as we get our money.
.
6.24 Payments to and from your account are handled and processed by third party financial institutions, commercial payments agents and/or payments services providers (collectively, "Payments Facilitators"). You irrevocably authorise us, on your behalf, to instruct and otherwise deal with Payments Facilitators, as necessary, in the processing of deposits to, and withdrawals from, your account in accordance with instructions provided by you via our Website.
6.25 To the extent that Payments Facilitators are used to process payments made by, and to, you, or to otherwise register or accept your use of a particular payment method in relation to your use of the Services, we will not be responsible for the acts or omissions of any Payments Facilitator prior to our receipt of funds in the case of a deposit and after initiating a transfer of funds in the case of a withdrawal. You acknowledge and agree that, where directed by us to do so, certain disputes or complaints you may have regarding a particular payment method, or the processing of your payments, will be directed by you to the relevant Payments Facilitator
Автоматичний переклад.