Якщо вони не відповідають протягом визначеного банком часу, який ви опублікували 45 днів, це зазвичай означає, що ви виграли, вони мають відповісти до 23:59 на 45-й день, також якщо це припадає на вихідні, ви нічого не почуєте до понеділка. Деякі продавці відповідають в останню хвилину. Якщо продавець не оскаржує, вони зазвичай повідомляють банк, і банк зв’яжеться з вами до завершення періоду очікування. В іншому випадку продавці проігнорують запит на оскарження, і вам просто доведеться зачекати, поки мине 45-й день.
If they don't respond within the time frame which the bank has given them which you posted 45 days it usually means you have won ,they have until 11.59pm to respond on the 45th day, also if it falls on weekend you won't hear anything until the Monday. Some merchants respond right at last minute .If the merchant isn't disputing they usually inform bank and bank contacts you before waiting period is over .or merchants will ignore dispute request and you just have to wait for the 45th day to pass .
Visa діє лише через 20 днів. Я зв’язався з Revolut, вони вже сказали, що незабаром ви почуєте оновлення
Visa is only 20 days frame I contacted Revolut they already said you will hear an update pretty soon
Безумовно, казино - вони, мабуть, потроху розуміють, що вони облажані. Усі вони пропонують криптовалютні платежі, тому не знаю, чому вони все ще продовжують використовувати дебетові та кредитні картки.
Certainly casinos - they must be slowly realising they are screwed. They all offer crypto payments so not sure why they are still going ahead with debit and credit cards.
Visa діє від 30 до 45 днів. Я більше цього не робитиму з вами. У мене є 3 картки Visa, і всі вони однакові, я навіть спілкувався з Visa. Який також сказав мені, що це також може залежати від посередника, емітента вашої картки zopa Bank, який становить 60 днів, але вони хотіли б розрахуватися протягом 20 днів, але повинні дати продавцю 30-45 днів для відповіді.
Visa is 30 to 45 day I am not doing this with you again i have 3 visa cards and all are the same , i even spoke to Visa.who also told me it can also depend on the facilitator your card issuer zopa Bank is 60 days ,but they would like to settle within 20 days but have to give the merchant 30 to 45 days to respond .
Ви також минули 20 днів з моменту останнього публікації про це
Your also past the 20 days from the last time we posted about this
Гаразд... я читав близько тижня і сподіваюся отримати відшкодування... не впевнений, чи можу я згадати про яке казино йдеться, але це Magius (зареєстроване на Кіпрі)
Через вищезгадане казино мене вбили кілька продавців...
Хтось може допомогти з:
Sknvrs
Свіжа ставка
Заздалегідь дякую та продовжуйте чудову роботу!!
OK...I have been reading for a good week or so and have some hope with getting refunds....not sure if I can mention the casino in question, but it's Magius (registered in Cyprus)
I've been done by a number of Merchants through aforementioned casino...
Can anyone help help with:
Sknvrs
Fresh Bet
Thanks in advance and keep up the great work!!
Але Monzo не закриє ваш обліковий запис, якщо ви винні їм гроші, чи то великий овердрафт, чи їхній рахунок Flex. Можливо, це допомагає деяким людям?
But Monzo won't close your account if you owe them money, either a hefty overdraft facility or their Flex account thing. Perhaps that helps some people?
Зараз я написав 4 електронні листи Webmosac, але вони їх просто ігнорують.
Я спробую ще раз, перш ніж піду в банк і повідомлю про це фінансовому омбудсмену та кому ще потрібно знати. Їхня зареєстрована адреса: 50 Essex Street, Лондон, Англія, WC2R 3JF – це справді допомагає з будь-чим.
Скільки (приблизно) ви коштуєте після повернення від них? Мій 4-значний. Вам доведеться залишатися на зв’язку, щоб повідомити мені, як ваші справи з ними. Я читав, що хтось нещодавно отримав від них повне відшкодування.
I've written 4 emails now to Webmosac, they are just ignoring them.
I'll try once more before going to bank and reporting them to Financial Ombudsman and whoever else needs to know. Their registered address is 50 Essex Street, London, England, WC2R 3JF - it that actually helps with anything.
How much (roughly) are you after getting back from them? Mine is 4-figures. You'll have to stay in touch to let me know how yours is going with them. I read someone else got a full refund from them recently.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.