1 тиждень тому
Хтось знає продавця trevvers або TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
0
Хтось знає продавця trevvers або TRVRS?
Does anyone know the merchant for trevvers ors TRVRS?
До банку?
Я сказав, що не авторизував платежі продавцю TRVRS і що я зробив депозит на іншому сайті.
Я сказав їм, що дозволив платежі, але не торговцю.
To the bank?
I said I didn't authorize the payments to TRVRS merchant and that I deposited on a different site.
I have told them I authorised the payments but not to the merchant.
Тому й відмовилися. За допомогою IP-адреси тощо вони зможуть побачити, що саме ви здійснили транзакції, які вам потрібні, оскільки товар не отримано, а потім пояснить неправильний MCC від компанії тощо, надавши докази в електронних листах, що ви зв’язувалися з ними. Вони класифікують це як шахрайство, тому я буду обережним
That’s why they have declined it. They will be able to see with the IP address etc that it was you who made the transactions you need to do it as goods not received and then explain incorrect MCC from the company etc with proof in emails you have contacted them. They will class that as a fraudulent claim so I would be careful
лол, я отримав повне відшкодування від Ninewin. Я не розумію, чому вони повернули лише 50%
lol, I got a refund from Ninewin in full. I don't understand why they refunded only 50%
Я ще ні. Вони стверджують, що надіслали гроші. Але я нічого не отримав. Вони також відмовили мені в проханні TRN для підтвердження оплати.
Я не отримав від них ні копійки
I haven't yet. They claim they have sent the money. But I've received nothing. They has also rejected me asking for a TRN to prove payment.
I haven't received a penny off them
якщо це revlout
тоді не чекай
це було раніше
revlout відхилить платіж і надішле його назад з міркувань безпеки
якщо Ллойд
ви отримаєте як виписку про переказ. lloyds уповільнює отримання таких платежів, тоді як revlout ні
if it's revlout
then don't wait
it happened before
revlout will reject the payment and will send it back because of safety reasons
if Lloyd's
you will receive as a remittance statement. lloyds does all slow receiving such payments while revlout doesn't
Ну, я думаю, якщо я зараз це зміню, вони просто скажуть мені, куди йти??
Я порушив суперечку, пояснюючи, що я не можу зв’язатися з продавцем через InTouch, щоб отримати відшкодування, і що вони мають більше шансів, ніж я, як повернення платежу.
У мене банківський рахунок Monzo.
Перш ніж я зможу це зробити, мені доведеться дочекатися відповіді на мою суперечку
Well I reckon if I change it now they'll just tell me where to go??
I have raised a dispute explaining that I cannot get InTouch with the merchant to get a refund an that they have more chance than me as a chargeback.
I'm with Monzo bank account.
I will have to wait for my dispute to be replied to first befor I can do that
Monzo, швидше за все, закриє ваш рахунок, вони сумно відомі тим, що роблять це, коли йдеться про азартні операції. Це жахливо🙁
Monzo will more than likely close your account down, they are notorious for doing it when it’s gambling transactions. It’s awful 🙁
Це не те, що я хотів тут.
Напевно, пощастить. Вони закриють мій обліковий запис, а 12 тисяч буде надіслано на monzo.
FFS. Потроху, якщо вони закриють мій обліковий запис
This is not what I wanted to here.
As luck wi probably have it. They'll close my account down an the 12k will get sent to monzo.
FFS. Gutted if they close my account
Сподіваюся, що ні! Просто побачивши, як інші закрили свої досить швидко після підняття суперечок, це ймовірно. Тримайте нас в курсі
I hope they don’t! Just seeing how others have had theirs closed pretty quickly after raising the disputes it is likely. Keep us updated
не треба
якщо ви очікуєте відшкодування в Monzo
Я раджу вам звернутися до Monzo, щоб скасувати повернення платежу
інакше вони закриють ваш обліковий запис
це сталося зі мною
я відкликав платіж
завтра я виявив, що мій рахунок закритий, ніхто також не хотів би брати з ними банк
don't
if you awaiting a refund into Monzo
i advice you to reach to Monzo to cancel the chargeback
otherwise they will close your account
it happened with me
i raised a chargeback
tomorrow I found my account closed, no one would like to bank with them either
Вони повинні попередити вас, щоб привести ваші справи в порядок. BOS попередив мене за 2 місяці, хоча я не можу використовувати рахунки, я все ще можу зайти в банк і перевести гроші або заплатити, це просто повинні зробити вони, коли вони знімуть блокування, а потім знову встановлять його, щойно ви зробите те, що потрібно зробити.
Я не можу говорити за онлайн-банки, я зі Старлінгом, але зараз будьте дуже обережні, оскільки всі мої великі транзакції здійснюються через цей рахунок, і я не хочу, щоб він був закритий у разі повернення коштів. Тож будьте дуже обережні, якщо ви піднімаєте невеликі суперечки, але маєте більші, зв’яжіться з продавцями та казино та повідомляйте про свою присутність.
They have to give you notice to get your affairs in order. BOS have given me 2 months notice, although I can't use the accounts I can still go in to the bank and move money around or pay things it just has to be done by them as they remove the block then put it back on as soon as you've done what you need to do.
I can't speak for online banks, I'm with starling but being very careful now as all my big transactions are through that account and don't want it getting closed incase of refunds. So be very careful if you are raising small disputes but have bigger ones, contact merchants and casinos and keep your presence known.
Я надіслав електронного листа Monzo із запитанням, чи ймовірно, що мій обліковий запис буде закрито, оскільки я порушив суперечки.
Пояснюючи, що я став жертвою шахрайства, а не злочинцем.
Він відповів: «Якщо вони закриють мій обліковий запис, то у них є час, щоб усе відсортувати, і я отримаю повідомлення».
У мене є обліковий запис у zopa. Тож я потихеньку почну рухатися, якщо до цього дійде.
Я навіть не можу повірити, що я навіть у такому становищі. Все, що я хочу, це 12 000 фунтів стерлінгів, які мені винні. І тепер я потенційно закрию свій обліковий запис.
Немає відшкодування від банку та без грошей від рейдера джекпоту.
Блискуче.
У мене завтра також день народження, і в мене болить голова. Я не можу перестати думати про це.
I have emailed Monzo an asked if my account is likely to get closed because I've raised disputes.
Explaining that I've been a victim of fraud, not a perpetrator.
He responded with if they do close my account then they have be me time to get stuff sorted an I'll get notice.
I do have an account open with zopa. So I'll slowly start moving things across if it comes to that.
I can't believe I'm even in this position..All I want is the £12,000 I'm owed. An now I'm potentially getting my account closed.
An no refund from bank an no money from jackpot raider.
Brilliant.
My birthday tomorrow aswell an I've got this headache. I cannot stop thinking about it.
Вони відхилили мою плату.
Я відразу подав скаргу на диспут.
Можливо, це був не розумний крок?
Monzo сказав, що якщо вони закриють мій обліковий запис, мене повідомлять про це заздалегідь.
Який кошмар
They've declined my charge back.
I had raised a complaint an dispute straight away.
Maybe that wasn't a smart move?
Monzo have said if they close my account I'll be made aware before hand.
What a nightmare
Гадаю, я дізнаюся про це найближчими днями.
Мабуть, закриють. Я не думаю, що будь-які банки люблять мати азартних гравців як клієнтів. Це ненадійні/непередбачувані гроші на рахунках для них
Тож вони, ймовірно, думають, що хороше позбавлення від поганих новин
I'll know in the next few days I guess.
They'll probably close it. I don't think any banks like having gamblers as customers..it's unreliable/ unpredictable money In accounts for them
So they probably think good riddance to bad news
Повір мені, я знаю!!
Мій старлінговий рахунок, якби мені повернули кошти, я повернув би близько 19 тисяч, що змінило б життя, я припинив усі онлайн-азартні ігри на кілька місяців, і не соромтеся, просто хотів би повернути свій дурний 8-місячний бендер!!
Trust me I know!!
My starling account if I were to get refunds I'd get about 19k back which would be life-changing, I've stopped all online gambling for a few Months now, and feel free just wish I could get my stupid 8 month bender back!!
Так, це зовсім не ідеально. Сподіваюся, вони не ідеальні, але якщо ви граєте в азартні ігри, а потім починаєте порушувати суперечки/скарги, вас, швидше за все, попередять про перехід в інший банк за 60 днів, АЛЕ ви не матимете до нього доступу. Переконайтеся, що у вас немає балансу на вашому Monzo, оскільки вони є абсолютним кошмаром, щоб отримати його. У моєї сестри була ця проблема (не пов’язана з азартними іграми). Думаю, їй знадобилося близько 8 місяців, щоб повернути свої кошти, оскільки вони не мали відділень тощо
Yeah it’s not ideal at all - hopefully they don’t but if you gamble and then start raising disputes / complaints you will likely be given 60days notice to move to another bank BUT you won’t have access to it. Make sure you don’t have a balance on your Monzo as they are an absolute nightmare to get it from. My sister had this issue (not related to gambling) I think it’s taken her about 8months to get her funds back with them not having branches etc
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.