4 дн. тому
Вам доведеться почекати 45 днів із Revolut, якщо продавець не оскаржить спір
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
0
Вам доведеться почекати 45 днів із Revolut, якщо продавець не оскаржить спір
You have to wait 45 days with Revolut if the merchant doesn't challenge the dispute
ха-ха Я запропонував лише 50%, тому я сумніваюся, що вони будуть сперечатися з цим. Я начебто себе там взяв. 🤣
Я був задоволений половиною назад, тому це не турбує насправді.
Haha. I only suggested 50% so I doubt they'd argue with it. I kinda shafted myself there. 🤣
I was happy with half back so it's no bother really.
Ви все одно отримаєте 12 тисяч, якщо казино закриється. Я отримав відшкодування від казино навмання, і вони зв’язалися зі мною через кілька місяців після його закриття та виплатили мені
You would still get the 12k if closed I got a refund from a casino at random and they contacted me months after it was closed and paid me it
Так, я навіть звернувся до monzo після того, як вони закрили мій рахунок у січні. Вони заплатять мені після завершення процесу.
Yeh I have even raised a chargeback with monzo after they closed my account in January. They will pay me once process complete.
Просто це займає дуже багато часу, оскільки у вас немає інструментів програми, тому вам доведеться переглядати виписки вручну, а потім писати електронні листи. Але def можна зробити настільки довго, що й у межах відведеного часу.
It's just very time consuming as you don't have the tools of the app so have to go through statements manually then write emails. But def can be done as long at its within the timeframe.
Я відчуваю, що все, що стосується повернення грошей від цих абсолютних шарлатанів, займає дуже багато часу.
I feel like everything relating to getting money back from these absolute charlatans is very time-consuming.
Сподіваюся, я отримаю 12 тисяч назад, перш ніж вони закриють його, і я зможу покласти їх на інший обліковий запис.
У мене є великі суми грошей, які я зіграв на своєму рахунку Monzo, тож я думаю, що вони вважатимуть мене поганим клієнтом і захочуть позбутися мене.
Jackpot raider знову дав мені побігати.
Вони заявили, що надіслали гроші 26 числа
Отримав ще один електронний лист із повідомленням, що над ним працюють, але його ще не відсортовано. Вони постійно змінюють історію. Я маю надію, думаючи/вважаючи, що це надіслано. Потім я отримую електронні листи з подякою за ваше терпіння та всю цю лепту.
Справа в тому, що мені теж дуже потрібні гроші в банкоматі.
Єдиною причиною, чому я використовував Jackpot Raider, було те, що це один із небагатьох сайтів, на якому я міг зареєструватися. У мене були важкі 15 років азартних ігор.
Останніми роками я дійшов до того етапу, коли якщо менше 1000, я не вважаю це гідною перемогою. Це повне божевілля.
Я б вважав за краще, щоб вони прямо сказали «ні», що ви цього не отримуєте, замість того, щоб викликати в мене надії.
Тепер я знаю, що мій банк нічого не зробить. Виключно залежить від того, виплатить JR чи ні. Оскільки я закрив свій обліковий запис, а потім подав запит на відшкодування, це ускладнило роботу. Зазвичай виплачують наступного дня.
Раптом минув тиждень, і я отримую від них суперечливу інформацію.
Але я переслідую їх. Не знаю, корисно це чи ні. Бог знає.
Hopefully I'll get the 12k back befor they close it an I can put it in another account.
I have large amounts of money that I have gambled in my Monzo account so I think they will see me as a bad customer an want rid of me.
Jackpot raider again have given me the run around.
They stated they've sent the money on the 26th
Had yet another email now saying it's being worked on an not been sorted yet. They keep changing there story. I get my hopes up thinking/believing it's been sent. Then I get emails saying thanks for your patience an all that slather.
Thing is, I actually really need the money atm too.
The only reason for me using jackpot raider was because it's one of the only sites I could register on. I've had a rocky 15 year of gambling issues.
In latter years Ive gotten to the stage where If it's less then 1000 I don't see it as a decent win. It's utterly madness.
I'd much rather them just say outright no your not getting it as opposed to getting my hopes up.
Now I know my bank won't do anything. It's solely down to if JR pay out or not. Because I closed my account then requested a refund it's made it even more difficult. Usually they pay out next day.
All of sudden it's been a week an I'm just getting conflicting information from them.
I'm hounding them though. Not sure if that's helpful or not. God knows.
Чесно кажучи, це мене калічить. Просто сильний головний біль мені не потрібен. Ааааа дорогий. Здається, не варто робити це, коли проходити через цей бік
Honestly it's crippling me. Just a massive headache I don't need. Aaaay dear. Doesn't seem worth it does it when where going through this side of it
Це буде відсортовано, головне – це баланс, тож ви зрозумієте, що цей сайт підходить для таких речей.
Ви маєте повернути втрачену решту, тому поки що не відмовляйтеся від повернення коштів.
Сайт, на якому ви були, виглядає несамовито! У мене були ті самі проблеми приблизно 15 років з тих пір, як я почав грати в азартні ігри в Інтернеті, коли мене заблокували у Великій Британії. Я звернувся до шахраїв без ігор у відчаї, виграш у 3000 фунтів стерлінгів був для мене нічим, і я грав 3000 фунтів стерлінгів за одну руку під час однієї сесії на одній із них. Це не гроші, які ви граєте, а кайф, якого не вистачає в житті, це видає, що я це усвідомив і що я ніколи не виграю, граючи за вас ніколи не зупиняйтеся, вам потрібно зв’язатися з gamstop і отримати направлення до спеціаліста, і ви отримаєте індивідуальні сеанси протягом кількох місяців, це допоможе перезавантажити та змінити ваше мислення
It will get sorted the main thing is the balance is there so you will get it this site is good for things like that.
You should be getting the rest back you lost so do not give up on the chargebacks yet.
The site you were on looks dodgy as hell ! I have had the same issues about 15 years since I started the online gambling once blocked in the UK i turned to the non gamstop scammers in desperation a £3000 win was nothing to me and I was doing £3000 a hand cards on one session on one of them its not the money your playing for its the high and buzz that is lacking in life it releases that I have realised this and that I will never win playing as you never stop, you need to contact gamstop and get a referral to a specialist and you get one to one sessions over a few months it helps reset and changes your thinking
Привіт, хлопці, потрібна допомога. У мене були важкі 3 місяці з цими покидьками, які втратили значну суму грошей. Я мав початкову бесіду зі своїм банком (Галіфакс) і просто чекав на відповідь команди з розгляду суперечок. У мене є c40 різних продавців, яких я ніколи не розглядав за моїми заявами за останні 3 місяці від 4 або 5 casino (gransino, Basswin, meme casino, skyhill, Privé casino), і я впевнений, що є й інші. Я знаю, що я на початку довгої подорожі сюди, але поранений, якщо є хтось, хто може порадити, з чого почати. Просто щоб ви знали, що я не грав в азартні ігри 2 тижні і був у поганому психічному стані, і ця тема дала мені надію. Будь-яка допомога була б чудовою
Hi guys, looking for some help. I have had a rough 3 months with these scumbags losing a significant amount of money. I have had the the initial chat with my bank (Halifax) and just waiting for the disputes team to respond. I have c40 different merchants I have never dealt on my statements over the last 3 month from 4 or 5 casino ( gransino, Basswin, meme casino, skyhill, Privé casino)and I sure there are others. I know I am at the start of a long journey here but woundered if there is someone who can advise where to start. Just so you know I haven’t gambled for 2 weeks and was in bad mental position and this thread gave me hope. Any help would be great
Monzo закрив мій обліковий запис до того, як я навіть мав можливість порушити суперечку. За законом їм навіть не потрібна причина. Просто продовжуйте і переконайтеся, що ви правильно розташували його в межах часу. Це один із найскладніших банків, тому ви не зазнаєте великих збитків, навіть якщо вони закриють ваш рахунок.
Monzo closed my account before I even had a chance to raise a dispute. By law they don't even need a reason. Just keep on and make sure you position it correctly within the timeframe. They are one of the hardest banks to deal with so you wouldn't be at a huge loss even if they did close your account.
Я натрапив на кілька транзакцій місячної давності, і процесором є agpayer. Хтось з ними контактував? Хтось має свою електронну адресу?
I have come across some transactions from a month ago and processor is agpayer. Anyone had any contact with them? Does anyone have their email?
Я намагався провести належну обачність і натрапив на цей веб-сайт.
Схоже, що вони є сторонньою компанією, яка встановлює казино тощо з торговцями.
Б'юся об заклад, ці знають хто anthill.center limited і TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
Що думають люди?
I have been trying to do some due diligence and have come across this website.
It seems like they are a 3rd party company that sets up casinos ect and other things with merchants.
I bet these know who anthill.center limited and TREVVERS / trvrs
https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account
What's people's thoughts?
Я надіслав кілька повернень платежів Mastercard за неотримані вчора товари. Отримали сповіщення, яке вони надіслали роздрібному продавцю сьогодні, і дадуть відповідь, якщо нададуть докази. Буде цікаво подивитися, що вони дали!
I submitted a few mastercard charge backs for goods not received yesterday. Got a notification that they've sent then to the retailer today and will reply if they provide evidence. Will be interesting to see what they provided!
Продовжую спостерігати так багато людей, які успішно стягують повернені платежі. На початку березня я надіслав пару продавцю через додаток Lloyds, але нічого не отримав, навіть не кажучи про те, що вони стягнули. Також надіслав електронний лист із деталями різної суми транзакцій з різними продавцями, пояснюючи обставини та просячи відкликати платежі, але нічого не отримав. Подзвонив їм учора, і вони сказали, що це передано до групи розгляду скарг станом на 26 число!
Keep seeing so many people successful with raising chargebacks, I submitted a couple with a merchant at the start of March via the app with Lloyds, never heard anything back, not even to say they had raised it. Also sent an email detail a various amount of transactions with different merchant, explaining the circumstances and asking for chargebacks to be raised, never heard anything back. Rang them up yesterday and they said it had been passed to the complaints team as of the 26th!
Мабуть, ні з чим не повернуться. Запитуйте dsar/gdpr у продавця також для заходів безпеки. Вони, ймовірно, не нададуть, що зміцнить вашу позицію.
They probably won't come back with nothing. Request a dsar/gdpr from the merchant also for safe measures. They probably won't provide which strengthens your case.
Я мав успішні повернення платежів від 7 різних продавців. Повністю оплачено.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
Я порушив суперечку з Pixeleum ще до закінчення 120 днів, але Монзо втрутився під час процесу, а потім повернувся і сказав, що минуло 120 днів, і вони нічого не можуть зробити. Це дуже підозріло, оскільки мій початковий електронний лист, який порушував суперечку, явно відповідав часовим рамкам разом із транзакціями.
I have had successful chargebacks from 7 different merchants. Fully paid up.
Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.
I raised a dispute with Pixeleum before the 120 days were up but Monzo messed around during the process and then came back and said it had passed the 120 days and they couldn't do anything. Very suspect as my original email raising the dispute was clearly within the timeframe along with the transactions.
Pixeleum надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони більше не можуть повертати кошти, оскільки вони більше не обробляють платежі. Я звернувся до finnart, але не отримав від них жодних повідомлень. У мене більше 120 днів, тому я не можу пройти через банк для них.
Pixeleum have emailed me saying they can't issue refunds anymore as they no longer process payments, I've reached out to finnart but not heard from them. I'm way over the 120days so can't go through bank for them.
Я подав скаргу в Capital One після того, як вони це зробили, і вони заплатили мені суму як жест доброї волі
I raised a complaint to Capital One after they did this and they paid me the amount as a goodwill gesture
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.