ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 579)

 від kirekin
|
1 435 653 переглядів 11 047 відповідей |
|
1...578 579 580...590
abdelilaharhmir

Вам доведеться почекати 45 днів із Revolut, якщо продавець не оскаржить спір

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

ха-ха Я запропонував лише 50%, тому я сумніваюся, що вони будуть сперечатися з цим. Я начебто себе там взяв. 🤣


Я був задоволений половиною назад, тому це не турбує насправді.

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Ви все одно отримаєте 12 тисяч, якщо казино закриється. Я отримав відшкодування від казино навмання, і вони зв’язалися зі мною через кілька місяців після його закриття та виплатили мені

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Так, я навіть звернувся до monzo після того, як вони закрили мій рахунок у січні. Вони заплатять мені після завершення процесу.

Змінено
Автоматичний переклад.
Bbpaul

Так, це можна зробити👍

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Просто це займає дуже багато часу, оскільки у вас немає інструментів програми, тому вам доведеться переглядати виписки вручну, а потім писати електронні листи. Але def можна зробити настільки довго, що й у межах відведеного часу.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Я відчуваю, що все, що стосується повернення грошей від цих абсолютних шарлатанів, займає дуже багато часу.

Змінено
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Сподіваюся, я отримаю 12 тисяч назад, перш ніж вони закриють його, і я зможу покласти їх на інший обліковий запис.

У мене є великі суми грошей, які я зіграв на своєму рахунку Monzo, тож я думаю, що вони вважатимуть мене поганим клієнтом і захочуть позбутися мене.


Jackpot raider знову дав мені побігати.


Вони заявили, що надіслали гроші 26 числа

Отримав ще один електронний лист із повідомленням, що над ним працюють, але його ще не відсортовано. Вони постійно змінюють історію. Я маю надію, думаючи/вважаючи, що це надіслано. Потім я отримую електронні листи з подякою за ваше терпіння та всю цю лепту.


Справа в тому, що мені теж дуже потрібні гроші в банкоматі.


Єдиною причиною, чому я використовував Jackpot Raider, було те, що це один із небагатьох сайтів, на якому я міг зареєструватися. У мене були важкі 15 років азартних ігор.


Останніми роками я дійшов до того етапу, коли якщо менше 1000, я не вважаю це гідною перемогою. Це повне божевілля.


Я б вважав за краще, щоб вони прямо сказали «ні», що ви цього не отримуєте, замість того, щоб викликати в мене надії.


Тепер я знаю, що мій банк нічого не зробить. Виключно залежить від того, виплатить JR чи ні. Оскільки я закрив свій обліковий запис, а потім подав запит на відшкодування, це ускладнило роботу. Зазвичай виплачують наступного дня.


Раптом минув тиждень, і я отримую від них суперечливу інформацію.


Але я переслідую їх. Не знаю, корисно це чи ні. Бог знає.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Чесно кажучи, це мене калічить. Просто сильний головний біль мені не потрібен. Ааааа дорогий. Здається, не варто робити це, коли проходити через цей бік

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Це буде відсортовано, головне – це баланс, тож ви зрозумієте, що цей сайт підходить для таких речей.

Ви маєте повернути втрачену решту, тому поки що не відмовляйтеся від повернення коштів.


Сайт, на якому ви були, виглядає несамовито! У мене були ті самі проблеми приблизно 15 років з тих пір, як я почав грати в азартні ігри в Інтернеті, коли мене заблокували у Великій Британії. Я звернувся до шахраїв без ігор у відчаї, виграш у 3000 фунтів стерлінгів був для мене нічим, і я грав 3000 фунтів стерлінгів за одну руку під час однієї сесії на одній із них. Це не гроші, які ви граєте, а кайф, якого не вистачає в житті, це видає, що я це усвідомив і що я ніколи не виграю, граючи за вас ніколи не зупиняйтеся, вам потрібно зв’язатися з gamstop і отримати направлення до спеціаліста, і ви отримаєте індивідуальні сеанси протягом кількох місяців, це допоможе перезавантажити та змінити ваше мислення

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, потрібна допомога. У мене були важкі 3 місяці з цими покидьками, які втратили значну суму грошей. Я мав початкову бесіду зі своїм банком (Галіфакс) і просто чекав на відповідь команди з розгляду суперечок. У мене є c40 різних продавців, яких я ніколи не розглядав за моїми заявами за останні 3 місяці від 4 або 5 casino (gransino, Basswin, meme casino, skyhill, Privé casino), і я впевнений, що є й інші. Я знаю, що я на початку довгої подорожі сюди, але поранений, якщо є хтось, хто може порадити, з чого почати. Просто щоб ви знали, що я не грав в азартні ігри 2 тижні і був у поганому психічному стані, і ця тема дала мені надію. Будь-яка допомога була б чудовою

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Monzo закрив мій обліковий запис до того, як я навіть мав можливість порушити суперечку. За законом їм навіть не потрібна причина. Просто продовжуйте і переконайтеся, що ви правильно розташували його в межах часу. Це один із найскладніших банків, тому ви не зазнаєте великих збитків, навіть якщо вони закриють ваш рахунок.

Автоматичний переклад.

Я натрапив на кілька транзакцій місячної давності, і процесором є agpayer. Хтось з ними контактував? Хтось має свою електронну адресу?

Автоматичний переклад.

Я намагався провести належну обачність і натрапив на цей веб-сайт.

Схоже, що вони є сторонньою компанією, яка встановлює казино тощо з торговцями.


Б'юся об заклад, ці знають хто anthill.center limited і TREVVERS / trvrs

https://www.merchantscout.com/high-risk/gaming-gambling-merchant-account


Що думають люди?

Автоматичний переклад.

Я надіслав кілька повернень платежів Mastercard за неотримані вчора товари. Отримали сповіщення, яке вони надіслали роздрібному продавцю сьогодні, і дадуть відповідь, якщо нададуть докази. Буде цікаво подивитися, що вони дали!

Автоматичний переклад.

Продовжую спостерігати так багато людей, які успішно стягують повернені платежі. На початку березня я надіслав пару продавцю через додаток Lloyds, але нічого не отримав, навіть не кажучи про те, що вони стягнули. Також надіслав електронний лист із деталями різної суми транзакцій з різними продавцями, пояснюючи обставини та просячи відкликати платежі, але нічого не отримав. Подзвонив їм учора, і вони сказали, що це передано до групи розгляду скарг станом на 26 число!

Автоматичний переклад.
WhoNext

Мабуть, ні з чим не повернуться. Запитуйте dsar/gdpr у продавця також для заходів безпеки. Вони, ймовірно, не нададуть, що зміцнить вашу позицію.

Автоматичний переклад.
Kelly1234

Я мав успішні повернення платежів від 7 різних продавців. Повністю оплачено.

Finnart, Artstrid, Coinshop, Bytenews, E0000480, Elegro, AppuSocial.

Я порушив суперечку з Pixeleum ще до закінчення 120 днів, але Монзо втрутився під час процесу, а потім повернувся і сказав, що минуло 120 днів, і вони нічого не можуть зробити. Це дуже підозріло, оскільки мій початковий електронний лист, який порушував суперечку, явно відповідав часовим рамкам разом із транзакціями.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Pixeleum надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони більше не можуть повертати кошти, оскільки вони більше не обробляють платежі. Я звернувся до finnart, але не отримав від них жодних повідомлень. У мене більше 120 днів, тому я не можу пройти через банк для них.

Автоматичний переклад.
Bbpaul

Я подав скаргу в Capital One після того, як вони це зробили, і вони заплатили мені суму як жест доброї волі

Автоматичний переклад.
1...578 579 580...590
Перейти на сторінкуіз 590 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого