Так, зараз я переписуюся з ними, я оскаржував транзакції з банком, вони підтвердили транзакції, але сказали, що я не їхній клієнт, і це може бути рахунок іншої особи, який використовує дані картки, і якщо пройти через банк, вони не повернуть кошти безпосередньо!
Yes I’m currently in correspondence with them, I’ve disputed transactions with bank, they have acknowledged transactions but said I’m not a client of theirs and it could be someone else’s account using card details and to go through the bank, they will not directly refund!
Я спілкувався з ними з січня і навіть надсилав їм актуальні статті в ЗМІ. Я провів 2 години по телефону, щоб отримати їх усіх, а потім протягом двох днів надсилав усі докази. Після 2 тижнів, коли я нічого не чув, я зателефонував їм, і вони сказали мені, що команда бек-офісу закрила їх усіх і не збирається їх піднімати. Вони ганьба.
I have been speaking with them since January and even sent them the current media articles. I spent 2 hours on the phone getting all of them raised and then over two days sending over all of the evidence. After 2 weeks of hearing nothing I telephoned them and they told me the back office team had closed them all down and weren't going to raise them. They are a disgrace.
Тож моя справа проти неліцензованого закордонного казино була передана на розгляд після того, як мій банк підтримав мій позов про відкликання платежу щодо скасування платежів дебетовою карткою. Чи очікується, що VISA тепер прийме рішення повернути мені кошти?
Продавець не маскував свій код MCC. Тож VISA знає, що це були виплати за азартні ігри, хоча цей оператор не має ліцензії на прийом клієнтів із Великобританії. Я також надав докази від UKGC, які підтверджують це.
Якщо VISA не прийме рішення на мою користь і користь мого банку, то вони дозволять незаконній діяльності, чи не так? Чи хороші мої шанси? Чи був у кого-небудь досвід, коли казино боролося з поверненням платежів аж до пре-арбу, навіть якщо вони знають, що використовували код MCC, який підтверджує їх власну незаконну діяльність?
So a case I have against an unlicensed overseas casino has gone to pre-arb after my bank sided with my chargeback claim to reverse debit card payments. Are VISA now expected to make a decision to refund me?
The merchant did not mask their MCC code. So VISA know these were gambling payments, even though this operator does not have a license to take on UK customers. I've also provided evidence myself from the UKGC confirming this.
If VISA don't decide in myself and my bank's favour then they are allowing illegal activity to happen right? Are my chances good? Has anyone had any experience of a casino fighting a chargeback all the way to pre-arb even though they know they used an MCC Code that confirms their own illegal activity?
Хтось коли-небудь чув про наступне?
sknvrs
Pg a55pay Ankarastree
Pg a55pay dimityshop
Infinityluxe
Усі намагалися зняти гроші з мого рахунку, але банк, на щастя, відмовив
Anyone ever heard of the following?
sknvrs
Pg a55pay Ankarastree
Pg a55pay dimityshop
Infinityluxe
All tried to take money from my account all declined by bank thankfully
Chase одразу сповістив мене, і це було добре, дві транзакції були здійснені в бразильській валюті, я впевнений, що вони пов’язані з попередніми компаніями та моїми виграшними поверненнями платежів
Chase notified me straight away which was good, two transactions were in Brazilian currency, I am sure linked to the previous companies and my winning chargebacks
Обробка Pulsion завжди надсилала підроблені звіти як частину процесу, і я ніколи не міг змусити банк стати на мій бік, щоб передати це на pre-arb. Betswagger, Playhub, Gododds, Hustles Casino та PHG Casino використовували Pulsion
Pulsion processing always sent manipulated statements as part of the process and I could never get the bank to side with me to take it to pre-arb. Betswagger, Playhub, Gododds, Hustles Casino and PHG Casino all used Pulsion
Привіт, у мене нещодавно був незначний спалах і я грав під час гамстопу, дурень, я знаю! Я змирився з тим фактом, що зараз у мене борг, приблизно 5 тисяч фунтів стерлінгів, і я намагаюся подумати, як я збираюся це виплатити.
чи може хтось дати мені вказівки, як почати цей процес?
Я зробив кілька депозитів на winit.bet. Платежі здійснюються через багато різних компаній, багатьох я взагалі не можу знайти, шукаючи в Google. Я спробував зв’язатися з казино, але електронні листи повертаються, спробував чат у прямому ефірі, і вони мене заблокували. Залишав мій рахунок відкритим, хоча я сказав їм, що я на gamstop. Платежі здійснювалися через банківську картку monzo та кредитну картку aqua, і жодна з них не запитувала дивні платежі.
також bofcasino.
просто хочу стратегічний спосіб вирішити цю проблему, що сказати банку, кредитній картці чи мені спочатку звернутися до компаній, до яких надійшли платежі?
Будь-яка допомога чи вказівки будуть вдячні.
Hi ive had a minor blip recently and gambled whilst on gamstop, stupid I know! I am resigned to the fact that im now in debt , about £5k and struggling to think how im going to pay this off.
could someone please give me directions on how to start this process?
I made several deposits on winit.bet. Payments gone via so many different companies, many I cannot find at all doing a google search. I tried contacting casino but emails bounce back, tried live chat and they blocked me on that. Kept my account open although I told them im on gamstop. Payments made via monzo bank card and aqua credit card and neither have queried the weird payments.
also bofcasino.
just want a strategic way to handle this, what to tell bank, credit card or do I go to the companies that payments have gone to first?
Any help or guidance would be appreciated.
Якщо ви почитаєте форум, ви знайдете кілька хороших порад.
If you read through the forum you will find some good advice so far.
Дякуємо за відповідь. Я намагався прочитати цілий день так багато сторінок і заплутався.
Вважаю, що багато з нас в одному човні!
Thank you for your response. Ive have tried reading all day bit so many pages and im getting confused.
Guessing lots of us in the same boat!
Почніть з кількох місяців тому. Немає сенсу повертатися на рік назад, оскільки все змінюється з часом.
Start from a couple months back.. no point going back a year as things change over the course of time.
Так, це, безперечно, багато, навіть мені потрібно повернутися й знайти речі, які, на мою думку, корисні, оскільки вгорі сторінки є невеликий значок пошуку, щоб ви могли написати в продавців і дізнатися, чи є у когось корисну інформацію.
Yes it's definitely alot to take in even I have to go back and find things I find it helpful that there's a little search icon at the top of the page so you can write in the merchants and see if anyone else has helpful info.
Швидке запитання. Чи я просто намагаюся знайти продавців, пов’язаних із компанією, яка вказана у моїй виписці з банківського рахунку? Тобто jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr тощо та зв’язатися з ними, чи це занадто просто?
A quick question, do I just try to find the merchants associated with the company it states on my bank statement? Ie jellyhaven , Onlined•ddg ldn gbr etc and make contact with them or is that far too simple?
Багато людей спробували казино безпосередньо, але, здається, їм не пощастило з ними, але ви також можете спробувати їх, але торговець у виписці з банківського рахунку завжди є правильним шляхом, тому що тоді, якщо ви відкликаєте платежі, у вас є докази, що ви спочатку пробували з продавцями.
Well alot of people did try casino directly but seems to have little to no luck with them but you can try them aswell but the merchant on bank statements is always the way to go because then if you go ahead with chargebacks you have the proof you tried with merchants first.
Всім доброго вечора
Це мій перший пост після того, як тралив закинув всю корисну інформацію та контакти.
Наразі я маю справу з FOS через те, що мій банк відмовився відкликати мої платежі за неправильним MCC. Вони також не змогли запропонувати допомогу та підтримку з моєю залежністю.
Я шукаю допомоги, якщо можливо, я намагаюся зв’язатися з ZPDG і BP W Loading. У мене є транзакції на суму майже 10 000 фунтів стерлінгів із цими продавцями. Хтось нещодавно контактував з цими?
Я надіслав електронною поштою деякі із запропонованих, які я знайшов у попередніх публікаціях, але мені не пощастило отримати відповідь. Зараз я майже на самому дні, і мені дійсно потрібно повернути трохи грошей, щоб стати на ноги з пріоритетними рахунками. Я дуже розчарований і збентежений тим, як я взагалі потрапив у таку халепу, але, здається, люди тут були в подібному становищі і справляються набагато краще, тому я сподіваюся.
Good evening all
This is my first post after trawlling threw all the helpful information and contacts.
I currently have an ongoing case with FOS after my bank refusing to raise my chargebacks under wrong MCC. They have also failed to offer help and support with my addiction.
I'm looking for help if possible, I'm trying to contact ZPDG and BP W Loading. I have almost £10,000 worth of transactions to these merchants. Has anyone had recent contact with these ?
I have emailed some of the suggested ones I found in earlier posts but have had no luck getting a response. I'm pretty much at rock bottom now and really need to get some money back to get back on my feet with priority bills. I'm highly disappointed and embarrassed in how I even got into such a mess, but seems people here have been in similar positions and are doing much better so I'm hopeful.
дякую!
Я почну складати список, тільки 2 згадані вище, мені не пощастило взагалі знайти компанії, які були в збитку.
Thank you!
I’ll start making a list, the only 2 mentioned above, I’ve had no luck at all finding the companies so at a loss there.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.