ГоловнаФорумКазиноЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 576)

 від kirekin
|
1 483 655 переглядів 11 403 відповідей |
|
1...575 576 577...610

Потрібна трохи допомоги! Тож я щойно зателефонував у свій банк, оскільки я надіслав їм список оскаржених транзакцій, вони сказали, що отримали його, і наразі він у відділі розгляду скарг, але я не впевнений, чи відкликатимуть вони це як повернення платежів?

Автоматичний переклад.
JosieRosie46

З цим у тебе все буде добре

Автоматичний переклад.

Я хвилююся над тим, щоб підняти tervvers за допомогою rbs, тому що це коштує приблизно £1k

Автоматичний переклад.

У мене також є велика частина з Terrvers. Чи RBS погодився подати відкликання платежу? Що ти їм сказав?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Дякую, Пол, я спробую наступного тижня і побачу, що вони скажуть

Автоматичний переклад.
WhoNext

Я ще не робив цього з ними, я збираюся поговорити з ними наступного тижня і подивлюся, що вони скажуть. Вони підняли суму й дали мені гроші для транзакцій, які я проводив із Webmosac, але це було лише 242 фунти стерлінгів

Автоматичний переклад.

привіт

Тож я теж проходжу через цей процес, це не ідеально, оскільки я розумію, що це моя відповідальність, але я хотів би, щоб ми були більш захищені. Я повністю захищений GamStop, і банки мають захист, але, очевидно, ці тіньові веб-сайти їх обходять!


Я намагався зателефонувати до свого банку (Zopa Debit), щоб домовитися про повернення цих коштів через фальсифікацію кодів MCC тощо, але агенти, здається, просто не розуміють. Чи є спосіб, яким я повинен це зробити?


Мої трансакції виглядають так:


  • MNTX
  • CLMNT
  • DPA*DSLTD
  • ТЕРВЕРС
  • ТОВ "КОРЕАКТИВ"
  • ZYPH
  • MYDLBR НОРТЕМПТОН


Якщо я повинен зв’язатися з ними безпосередньо, неможливо знайти будь-яку інформацію про них.

Автоматичний переклад.

Як було рекомендовано раніше, позначте їх як «Товари та послуги не отримані» та переконайтеся, що у вас є копії електронних листів, надісланих продавцям.

Автоматичний переклад.

Як було рекомендовано раніше, позначте їх як «Товари та послуги не отримані» та переконайтеся, що у вас є копії електронних листів, надісланих продавцям.

Автоматичний переклад.

Отже, ви не говорите банкам справжньої правди, що транзакції казино просто маніпулюють цими торговцями?

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Ви маєте на увазі часові рамки розгляду спору щодо картки Master.


я з Visa

20 днів – це максимальний термін для відповіді продавця.


тому я не розумію, що ви маєте на увазі під 40 днями... але я припускаю, що у вас є головна картка, головна картка — це така собі затримка у відкликанні платежів

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Як продавець, ви зазвичай маєте 20 днів, щоб відповісти на спір щодо повернення платежу Visa, незалежно від коду причини. Однак дуже важливо також знати про часові рамки, які може встановити ваш платіжний процесор, оскільки вони можуть бути коротшими за крайній термін Visa.


Ось більш детальна розбивка:

Загальний ліміт часу:

Visa дає власникам карток до 120 днів для подання оскарження, але продавці мають коротший період для відповіді.

Час відповіді продавця:

Продавці повинні відповісти на відкликаний платіж протягом 20 днів після отримання сповіщення про суперечку.

Кінцеві терміни обробки платежів:

Банки та процесори можуть надавати продавцям ще коротші терміни для відповіді, потенційно лише 5 днів, щоб переконатися, що вони дотримуються своїх власних термінів.

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Я не маю на увазі MasterCard, я маю на увазі Visa, моя картка Visa Мені сказали в моєму банку (Visa), що продавець має від 30 до 45 днів, щоб оскаржити повернення платежу

Автоматичний переклад.
Missdaisy

ні,

Вони сказали, що надіслали його мені в середу, і це займе до 10 днів


Я попросив підтвердження, що вони надіслали його через TRN або ETER, але вони відмовилися отримати це мені.


Вони надіслали мені електронний лист сьогодні, вказавши, що над ним ще працюють і обробляють. Повністю суперечить тому, що вони сказали раніше.


Вони просто затягують мене, кажучи то одне, то інше.


Банк також не поверне кошти

filefile

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Як ви змусили казино відшкодувати вам напряму?

Автоматичний переклад.
Missdaisy

Мої кошти, які були підняті, також є Visa, і банк сказав мені, що це може зайняти до 45 днів. Банк забрав 5 спорів назад, оскільки їм потрібна була додаткова інформація, але я був у відпустці на той час і не міг її надати. Я думаю, що зараз у мене 30 з чимось днів, я щойно зняв гроші, оскільки банк все одно закриває всі мої рахунки через ці суперечки!

Автоматичний переклад.
JosieRosie46

Я теж хотів би це знати. Я заощадив би стільки зусиль, я запитав усі казино, якими я користувався, чи повернути гроші, і вони сказали, що вони цього не роблять, оскільки я витратив кошти, але я використав chatgpt, щоб сформулювати переконливий лист, який я надіслав їм усім знову вчора, тому ми побачимо, що вони скажуть.

Автоматичний переклад.
abdelilaharhmir

Я не буду з вами сперечатися, з цього приводу теж всі банки різні. Я знаю, що мої дзвонили мені, щоб повідомити, що 3 торговці не оскаржували відкликання платежу, а 1 не відповів, і мені довелося чекати до повних 30 днів, навіть тоді мені довелося шукати це після закінчення ліміту часу. Зараз я чекаю ще одне відкликання візи, яке минуло 20 днів на 31, тому, мабуть, це також може бути пов’язано з банком. Я був на цьому форумі довгий час, і я багато глибоко занурююся в усе та допомогли багатьом людям тут. Також прочитайте все, що стосується умов та положень карток Visa та MasterCard

Автоматичний переклад.
JosieRosie46

Вони ще не повернули мені гроші. Вони просто говорять нісенітницю

Сказали, що надіслали мені платіж у середу

Зараз субота, і, очевидно, вони все ще над цим працюють, але його ще не надіслано.


Схоже, я нічого від них не отримаю


Автоматичний переклад.

Мені подобається, як банки фактично закривають рахунки людей через це, а не беруть на себе відповідальність за те, що це сталося. Я маю на увазі, що вони вже повинні знати, що відбувається, цей чат вже переглянули понад мільйон людей. Змушує вас задуматися, що з цього буде, тому що я відчуваю, що щось буде.

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Мені здається, вони дають тобі побігати. Я не знаю, чи можете ви зв’язатися з банком сьогодні, щоб дізнатися, чи є у вас якісь вхідні незавершені платежі Bacs. Ви сказали, що вони заблокували ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
outdoorstoyours

Але як це те, що ми хочемо знати, тому що всі інші не дійшли так далеко, просто обдурили TS і C витратили гроші бла-бла-бла. Було б корисно, якщо у вас є щось, чого ми не висунули. Звичайно, якщо вони заявили, що повернуть кошти, ви можете довести це банку, і вони можуть втрутитися у це?

Автоматичний переклад.
Waldo1984

Мені байдуже, якщо закрити шахту

Я б краще отримувати зарплату чеком


тому що банки полегшили залежним особам, які самі виключені, робити депозити в нелегальних казино

Автоматичний переклад.
1...575 576 577...610
Перейти на сторінкуіз 610 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого