2 тиж. тому
Пряме листування по ряду каналів
Direct correspondence through a number of channels
Пряме листування по ряду каналів
Direct correspondence through a number of channels
Так, я дізнався, що інформація в моїй заяві містить посилання на сміттєвий веб-сайт і електронну адресу 🙄 номер телефону працює.
Yea ive found out the info on my statement links to a rubbish website and email address 🙄 the phone number works.
Чи можу я надіслати вам лист і перевірити, чи знайшов я таку ж інформацію? Оскільки я не отримав відповіді 2-3 дні.
Could i mail you and see if i found same info? As ive not received an answer for 2-3 days.
Я розмовляв із провайдером своєї картки, і вони порадили просто надати додаткову інформацію, яку вони потім передадуть MasterCard. Відповіді щодо будь-яких інших транзакцій поки що немає. Відсутність новин – хороша новина.
I spoke to my card provider and they advised basically just to submit further information which they will then pass MasterCard. Not heard back yet regarding any other transactions. No news is good news.
Вони не відповіли. Я надсилав їм електронні листи/спам протягом 6 місяців. Я також надсилав електронні листи до підрозділу фінансової розвідки (електронна адреса: ). З цього також нічого, але, можливо, вам пощастить більше.
support@xpowerslide.com
They haven't responded. I've been emailing/spamming them for 6 months. I've sent emails to the Financial Intelligence Unit as well (email: info@fiu.ee). Nothing from that either but maybe you'll have better luck.
Привіт, хтось може допомогти мені з іменами банківських операцій щодо ZEN.com? Буду дуже вдячний.
І хто такі GLFI, які беруть участь у банківських операціях?
і SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Hi, can anyone help me with the names on the bank transactions regarding ZEN.com? I would be very grateful.
And who are the GLFIs that are on the bank transactions?
and SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Hej är det någon som kan hjälpa mig med vilka namn som står på banktransaktionerna när det gäller ZEN.com. Hade varit jätte tacksamt
Och vilka är GLFI som står på bank transaktionerna?
och SmPayPF*Maginc
SmPayPF*GamingSt??
Не могли б ви сказати мені, які їхні контактні дані, оскільки в моїх транзакціях є кілька екземплярів CLX*nexus?
Could you please tell me what their contact details are as I have several CLX*nexus instances on my transactions?
snälla skulle du kunna berätta vad deras contact uppgifter är då jag har flera CLX*nexusempier på mina transaktioner
Не могли б ви поділитися контактними даними щодо Kashia. Це було б вдячно.
Could you please share contact details regarding Kashia. It would be appreciated.
hade du kunnat dela kontaktuppgifter när det gäller Kashia. Hade varit uppskattat
Що там сказано про банківські операції щодо Depasify? Дякую за відповідь
What does it say on the bank transactions regarding Depasify? Thank you for your answer
vad står det på banktransaktionerna när det gäller Depasify? Tacksam för svar
Привіт, потрібна допомога.
Останніми місяцями я тупо користувався Donbet, який приймав депозити через переказ SEPA, які надсилалися на Falcora Finance. Monzo, здається, не допомагає, тож який найкращий шлях спробувати далі?
Зв'язатися з Donbet/Falcora/FOS?
Прочитавши це, я засумнівався, що у мене є справа, на жаль, але вона коштувала мені багато грошей.
дякую
Hello, looking for some help please.
I stupidly used Donbet in recent months which took deposits via SEPA transfer which were sent to Falcora Finance. Monzo don't seem to be helping so what is the best route to try next?
Contact Donbet/Falcora/FOS?
Reading through this has made me doubtful that I have a case sadly but it has cost me a lot of money.
Thanks
Ви всі повинні просто здатися, вивчити свій урок і рухатися далі. Кількість людей тут, які повернули гроші, а потім повернулися до тих самих шахраїв і зробили це знову, лякає, досить з цього форуму, прощай
You should all just give up, learn your lesson and move on, the amount of people on here that have had money back and then went right back to the same crooks and done it again is scary, had enough of this forum now adios
привіт Мені потрібна допомога з транзакціями Kashia. 120-денне вікно повернення платежів закінчилося, але я бачу, що вам пощастило отримати відшкодування безпосередньо? Якби ви могли допомогти, було б чудово
Hi. I'm looking for some help with kashia transactions.. it's out of the 120day chargeback window but I see you had luck getting refunds direct? If you could help would be great
До відома всіх, вдалося нарешті підвищити відшкодування з Монзо, усіх. Я навіть забув про ті гроші. По суті, я надіслав їм усі посилання зі ЗМІ та сказав їм, що я розумію, що раніше вони не порушували суперечок, однак, оскільки Mastercard оприлюднив заяви, що вони вирішать проблему, якщо вони не порушуватимуть їх, я буду повідомляти про них омбудсмену за недбалість.
Finnart.io
artstrid.com
і
bitsent.eu є продавцями. Давайте подивимось, як це піде.
Я також надіслав їм скріншоти з депозитами з казино для дати та часу, щоб відповідати цим 3 продавцям. Очевидно, що жодна з них не є гральною компанією, тому, сподіваюся, це виграш.
продовжуйте тиснути на Монзо.
FYI everyone, managed to finally raise the chargebacks with Monzo, all of them. I even forgot about that money. Basically i have sent them all the links from media and told them that I understand that previously they didn’t raise the disputes, however since Mastercard issued statements that they will tackle the issue if they dont raise them i will be reporting them to the ombudsman for negligence.
Finnart.io
artstrid.com
and
bitsent.eu are the merchants fyi. Lets see how it goes.
i also sent them screenshots with deposits from the casino for the date and time to match these 3 merchants. Obviously none of them are a gambling company so hopefully its a win.
keep putting pressure on Monzo.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.