До відома всіх, вдалося нарешті підвищити відшкодування з Монзо, усіх. Я навіть забув про ті гроші. По суті, я надіслав їм усі посилання зі ЗМІ та сказав їм, що я розумію, що раніше вони не порушували суперечок, однак, оскільки Mastercard оприлюднив заяви, що вони вирішать проблему, якщо вони не порушуватимуть їх, я буду повідомляти про них омбудсмену за недбалість.
Finnart.io
artstrid.com
і
bitsent.eu є продавцями. Давайте подивимось, як це піде.
Я також надіслав їм скріншоти з депозитами з казино для дати та часу, щоб відповідати цим 3 продавцям. Очевидно, що жодна з них не є гральною компанією, тому, сподіваюся, це виграш.
продовжуйте тиснути на Монзо.
FYI everyone, managed to finally raise the chargebacks with Monzo, all of them. I even forgot about that money. Basically i have sent them all the links from media and told them that I understand that previously they didn’t raise the disputes, however since Mastercard issued statements that they will tackle the issue if they dont raise them i will be reporting them to the ombudsman for negligence.
Finnart.io
artstrid.com
and
bitsent.eu are the merchants fyi. Lets see how it goes.
i also sent them screenshots with deposits from the casino for the date and time to match these 3 merchants. Obviously none of them are a gambling company so hopefully its a win.
keep putting pressure on Monzo.
Автоматичний переклад.