Якщо можна, я думаю, це має бути важко. З іншого боку, фотографування, яке ви описуєте, напевно не потребує стільки часу, скільки процес подання скарги. Такі фотографії не така вже й рідкість, будь ласка, зрозумійте, що співробітники казино не мають можливості зустрітися з вами віч-на-віч, тому вони повинні знайти спосіб підтвердити, що це ви створили обліковий запис, грали в ігри та виграли.
Ви можете подати скаргу в цьому розділі 👈 Щоб уникнути введення в оману очікувань, я наполегливо рекомендую переглянути цей посібник 👈
а саме:
«Ми знаємо, що гравці хочуть вирішити свої проблеми якомога швидше, тому ми завжди намагаємося зв’язатися з кожним гравцем протягом 48 годин після того, як він подав свою скаргу. Наша команда працює швидко, а це означає, що як тільки ми подаємо першу відповідь гравця, вони можуть бути впевнені, що ми робимо все можливе, щоб знайти рішення їхньої проблеми, і зв’яжемося з ними протягом 7 днів».
«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин.
Кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти , коли вони повинні це зробити , щоб перенести скаргу . Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».
Я не хочу вас розчаровувати, будь ласка, не думайте так. Співпраця з казино - це завжди найкращий варіант, виходячи з усього досвіду.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.