ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

9 міс. тому від JMiles1984
|
12361 переглядів 213 відповідей |
|
1...9 10 11
Додати публікацію
Pausilva91
1 тиждень тому

Якщо можна, я думаю, це має бути важко. З іншого боку, фотографування, яке ви описуєте, напевно не потребує стільки часу, скільки процес подання скарги. Такі фотографії не така вже й рідкість, будь ласка, зрозумійте, що співробітники казино не мають можливості зустрітися з вами віч-на-віч, тому вони повинні знайти спосіб підтвердити, що це ви створили обліковий запис, грали в ігри та виграли.

Ви можете подати скаргу в цьому розділі 👈 Щоб уникнути введення в оману очікувань, я наполегливо рекомендую переглянути цей посібник 👈

а саме:

«Ми знаємо, що гравці хочуть вирішити свої проблеми якомога швидше, тому ми завжди намагаємося зв’язатися з кожним гравцем протягом 48 годин після того, як він подав свою скаргу. Наша команда працює швидко, а це означає, що як тільки ми подаємо першу відповідь гравця, вони можуть бути впевнені, що ми робимо все можливе, щоб знайти рішення їхньої проблеми, і зв’яжемося з ними протягом 7 днів».

«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти , коли вони повинні це зробити , щоб перенести скаргу . Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».

Я не хочу вас розчаровувати, будь ласка, не думайте так. Співпраця з казино - це завжди найкращий варіант, виходячи з усього досвіду.

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Я пробував 3 рази, але не можу подати скаргу.

На даний момент ситуація тільки погіршується. Тепер у казино є нове. Я зробив запит на зняття через картку, як вони сказали. На моєму рахунку в казино було написано -900 євро, тож я подумав: "ок, зараз це по-справжньому". Але ні. Інший раз грати з користувачами. Я запитав про статус мого вилучення. У той момент, коли я запитав, одна жінка сказала мені: "банк відхилив його, перевірте свої ліміти". Мій банк не зв'язувався зі мною з цього приводу. Вони завжди надсилають сповіщення про кожну дію, пов’язану з моїм обліковим записом. Казино YBets грає зі мною. Вони не хочуть платити!!!!!!! Я бачив скарги інших користувачів!!!

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 тиждень тому

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу . Будь ласка, ви з’ясували, у чому була проблема, коли не могли її надіслати? Я дуже хотів би знати.🤔

Невдовзі наша команда почне досліджувати цю вашу проблему, і я сподіваюся, що незабаром ми зможемо краще її зрозуміти.

Дозвольте мені запитати, чи зв’язувалися ви зі своїм банком, про всяк випадок, щоб запитати їх про все це.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це казино смердить! Я втратив 7000 фунтів стерлінгів, потім виграв 9000 фунтів стерлінгів і отримав таке ж ставлення, як і всі інші. Це шахрайство та шахрайство!😳😳

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 тиждень тому

Не могли б ви розповісти нам більше про це?

Ми хотіли б дізнатися більше деталей.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
1 тиждень тому

Вони просили вас заплатити криптовалютою? Що означає ти втратив усе?

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 тиждень тому

Я маю на увазі, що вони сказали, що ми конвертуємо ваші виграші в криптовалюту для виведення, і я знову втратив гроші через те, що так довго чекав

Змінено автором 6 дн. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
6 дн. тому

Як він програв? Яка несправедливість...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Чи може це бути через якусь технічну проблему?🤷‍♀️

Іноді це навіть не вина казино, знаєте. Може бути щось на стороні постачальника платежів.

Вибачте, але, на мою думку, втрата вашого балансу сталася не з вини казино. Іноді нам потрібно бути терплячими, щоб отримати те, що ми хочемо.

Скільки часу це зайняло насправді? Ви сказали, що це тривало багато років.🤔

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Гаразд, дякую за інформацію.

Тепер я сподіваюся, що ми зможемо побачити подальший розвиток вашої справи. Нашій команді потрібно глибоко вникнути в це.

Наберіться терпіння, я тримаю кулаки, щоб ви швидко отримали гроші.🤞

Автоматичний переклад.
Опубліковано Pausilva91 видалено
Romi
6 дн. тому

Це був місяць, а може й більше, вони роблять це, сподіваючись, що ти продовжиш грати і програєш, усе здається дивним, що так часто трапляється, якщо збій у мене!😂

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
6 дн. тому

Чекати дуже довго, ви маєте рацію. Я просто не люблю вказувати пальцями, не знаючи точної причини затримки.

Але я точно розумію ваше розчарування.

Автоматичний переклад.
Romi
6 дн. тому

Так, Ромі, я знаю, ти не можеш сказати занадто багато, я розумію, що я отримав будь-яке інше швидке зняття на невеликі суми, це було, коли я виграв велику суму, але вони почали припускати, що я можу знімати лише карткою, поки це стає важко?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
6 дн. тому

Отже, ви вірите, що це лише тоді, коли йдеться про більші суми, так?🤔 Цікаво.

Ну, я просто сподіваюся, що це було не навмисно, тому що технічні збої можуть виникнути будь-коли та будь-де.

Автоматичний переклад.
Romi
6 дн. тому

Я вважаю, що так Ромі, а також дивлячись на історію подібних проблем

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
4 дн. тому

Чесно кажучи, якби мені довелося чекати більше місяця, я, швидше за все, почувався б так само. Тривожно спостерігати, як казино не впораються з гідною комунікацією, яка може досить легко запобігти таким думкам. Ось що я думаю про це.

Автоматичний переклад.
sebastian12
22 год. тому

привіт, ти вирішив виведення коштів на Ybets? У мене також були зняття коштів протягом кількох днів, і вони не обробляються..

Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.