ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від JMiles1984
|
52 098 переглядів 506 відповідей |
|
1...9 10 11...26
Pausilva91

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу . Будь ласка, ви з’ясували, у чому була проблема, коли не могли її надіслати? Я дуже хотів би знати.🤔

Невдовзі наша команда почне досліджувати цю вашу проблему, і я сподіваюся, що незабаром ми зможемо краще її зрозуміти.

Дозвольте мені запитати, чи зв’язувалися ви зі своїм банком, про всяк випадок, щоб запитати їх про все це.

Автоматичний переклад.

Це казино смердить! Я втратив 7000 фунтів стерлінгів, потім виграв 9000 фунтів стерлінгів і отримав таке ж ставлення, як і всі інші. Це шахрайство та шахрайство!😳😳

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Не могли б ви розповісти нам більше про це?

Ми хотіли б дізнатися більше деталей.

Автоматичний переклад.
Romi

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Змінено
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Вони просили вас заплатити криптовалютою? Що означає ти втратив усе?

Автоматичний переклад.
Romi

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.
Pausilva91

Я маю на увазі, що вони сказали, що ми конвертуємо ваші виграші в криптовалюту для виведення, і я знову втратив гроші через те, що так довго чекав

Змінено
Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Як він програв? Яка несправедливість...

Автоматичний переклад.

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Автоматичний переклад.

Чи може це бути через якусь технічну проблему?🤷‍♀️

Іноді це навіть не вина казино, знаєте. Може бути щось на стороні постачальника платежів.

Вибачте, але, на мою думку, втрата вашого балансу сталася не з вини казино. Іноді нам потрібно бути терплячими, щоб отримати те, що ми хочемо.

Скільки часу це зайняло насправді? Ви сказали, що це тривало багато років.🤔

Автоматичний переклад.

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.

Гаразд, дякую за інформацію.

Тепер я сподіваюся, що ми зможемо побачити подальший розвиток вашої справи. Нашій команді потрібно глибоко вникнути в це.

Наберіться терпіння, я тримаю кулаки, щоб ви швидко отримали гроші.🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Це був місяць, а може й більше, вони роблять це, сподіваючись, що ти продовжиш грати і програєш, усе здається дивним, що так часто трапляється, якщо збій у мене!😂

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Чекати дуже довго, ви маєте рацію. Я просто не люблю вказувати пальцями, не знаючи точної причини затримки.

Але я точно розумію ваше розчарування.

Автоматичний переклад.
Romi

Так, Ромі, я знаю, ти не можеш сказати занадто багато, я розумію, що я отримав будь-яке інше швидке зняття на невеликі суми, це було, коли я виграв велику суму, але вони почали припускати, що я можу знімати лише карткою, поки це стає важко?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Отже, ви вірите, що це лише тоді, коли йдеться про більші суми, так?🤔 Цікаво.

Ну, я просто сподіваюся, що це було не навмисно, тому що технічні збої можуть виникнути будь-коли та будь-де.

Автоматичний переклад.
Romi

Я вважаю, що так Ромі, а також дивлячись на історію подібних проблем

Автоматичний переклад.
paulmcewan05

Чесно кажучи, якби мені довелося чекати більше місяця, я, швидше за все, почувався б так само. Тривожно спостерігати, як казино не впораються з гідною комунікацією, яка може досить легко запобігти таким думкам. Ось що я думаю про це.

Автоматичний переклад.
sebastian12

привіт, ти вирішив виведення коштів на Ybets? У мене також були зняття коштів протягом кількох днів, і вони не обробляються..

Автоматичний переклад.
Agora

Хочете розповісти нам про все це докладніше? Може, ми якось допоможемо.

Автоматичний переклад.

Привіт, Ромі, про що ти хочеш сказати? Я не дуже зрозуміла

Автоматичний переклад.

У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...26
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого