ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

11 міс. тому від JMiles1984
|
24407 переглядів 287 відповідей |
|
1...9 10 11...15
Pausilva91
2 міс. тому

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу . Будь ласка, ви з’ясували, у чому була проблема, коли не могли її надіслати? Я дуже хотів би знати.🤔

Невдовзі наша команда почне досліджувати цю вашу проблему, і я сподіваюся, що незабаром ми зможемо краще її зрозуміти.

Дозвольте мені запитати, чи зв’язувалися ви зі своїм банком, про всяк випадок, щоб запитати їх про все це.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це казино смердить! Я втратив 7000 фунтів стерлінгів, потім виграв 9000 фунтів стерлінгів і отримав таке ж ставлення, як і всі інші. Це шахрайство та шахрайство!😳😳

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Не могли б ви розповісти нам більше про це?

Ми хотіли б дізнатися більше деталей.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Вони просили вас заплатити криптовалютою? Що означає ти втратив усе?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
2 міс. тому

Я маю на увазі, що вони сказали, що ми конвертуємо ваші виграші в криптовалюту для виведення, і я знову втратив гроші через те, що так довго чекав

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Як він програв? Яка несправедливість...

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вони дозволили мені зробити депозит за допомогою картки та зняти гроші, а потім сказали, що ви не можете зняти картку, є проблема, і змусили мене змінити її на криптовалюту, а потім я втратив усе, що вони знали, що вони роблять, і це тривало багато років, а також розслідування в до гри

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи може це бути через якусь технічну проблему?🤷‍♀️

Іноді це навіть не вина казино, знаєте. Може бути щось на стороні постачальника платежів.

Вибачте, але, на мою думку, втрата вашого балансу сталася не з вини казино. Іноді нам потрібно бути терплячими, щоб отримати те, що ми хочемо.

Скільки часу це зайняло насправді? Ви сказали, що це тривало багато років.🤔

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я перевірив у своєму банку. Абсолютно жодних спроб переказати гроші. Взагалі нічого. Я завжди отримую сповіщення, я перевіряв у них, і ніхто взагалі нічого не пробував.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гаразд, дякую за інформацію.

Тепер я сподіваюся, що ми зможемо побачити подальший розвиток вашої справи. Нашій команді потрібно глибоко вникнути в це.

Наберіться терпіння, я тримаю кулаки, щоб ви швидко отримали гроші.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Це був місяць, а може й більше, вони роблять це, сподіваючись, що ти продовжиш грати і програєш, усе здається дивним, що так часто трапляється, якщо збій у мене!😂

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Чекати дуже довго, ви маєте рацію. Я просто не люблю вказувати пальцями, не знаючи точної причини затримки.

Але я точно розумію ваше розчарування.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Так, Ромі, я знаю, ти не можеш сказати занадто багато, я розумію, що я отримав будь-яке інше швидке зняття на невеликі суми, це було, коли я виграв велику суму, але вони почали припускати, що я можу знімати лише карткою, поки це стає важко?

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Отже, ви вірите, що це лише тоді, коли йдеться про більші суми, так?🤔 Цікаво.

Ну, я просто сподіваюся, що це було не навмисно, тому що технічні збої можуть виникнути будь-коли та будь-де.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я вважаю, що так Ромі, а також дивлячись на історію подібних проблем

Автоматичний переклад.
paulmcewan05
2 міс. тому

Чесно кажучи, якби мені довелося чекати більше місяця, я, швидше за все, почувався б так само. Тривожно спостерігати, як казино не впораються з гідною комунікацією, яка може досить легко запобігти таким думкам. Ось що я думаю про це.

Автоматичний переклад.
sebastian12
2 міс. тому

привіт, ти вирішив виведення коштів на Ybets? У мене також були зняття коштів протягом кількох днів, і вони не обробляються..

Автоматичний переклад.
Agora
2 міс. тому

Хочете розповісти нам про все це докладніше? Може, ми якось допоможемо.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, Ромі, про що ти хочеш сказати? Я не дуже зрозуміла

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого