ГоловнаФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від JMiles1984
|
29 638 переглядів 312 відповідей |
|
1...8 9 10...16
Romi
4 міс. тому

До кого мені звернутися з цього приводу? Я точно буду зацікавлений у повторному відкритті справи.. якщо ще не пізно

Автоматичний переклад.
JMiles1984
4 міс. тому

Це нормально; без хвилювань. Поверніться до своєї скарги та відкрийте її знову або зверніться до Міхала, який займається вирішенням скарг.

Дайте нам знати, як це відбувається, напевно.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт,

Я виграв 5600 євро на ybets.net і хочу зняти гроші. Після того, як перевірка моїх даних тривала надзвичайно довго, я досі не отримав свої гроші. Вказана причина полягає в тому, що в казино є проблеми з платіжною системою, і це буде вирішено якомога швидше. Але нічого не відбувається. Минуло більше 30 днів, а я все ще чекаю своїх грошей. Причина вказана та сама.

Автоматичний переклад.
sebastian12
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти довго чекав на свої гроші. Для мене закінчився б місяць, і я б точно рекомендував вам подати нам скаргу, якщо ви зацікавлені в допомозі.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів? Невже не було альтернативи, якою можна було б скористатися і не було б проблем?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене така ж проблема, як у майже всіх тут. 29 числа я зробив свій перший запит на зняття коштів, і відповідь завжди одна: зачекайте... у них проблеми з процесом оплати... все буде вирішено. Спочатку я збирався отримати його за 24 години. Тоді це тривало більше часу. Сьогодні вони сказали, що не можуть повідомити мені кінцевий термін і не мають більше інформації, тому я маю чекати. З кожним днем виправдання стають все гіршими і гіршими, і я все більше усвідомлюю, що всі ми тут, на посту, проходимо через те саме. Я буду чекати далі. Я хотів би знати, чи хтось тут коли-небудь отримував гроші?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Привіт, я переглядав скарги, і 26 серпня було вирішено подібний випадок, де гравець чекав на свої гроші. Тому ймовірно, що у них виникають проблеми, якщо вони повідомляють більше гравців або у них просто достатньо вилучень. Я пропоную почекати і якщо нічого не зміниться протягом 14 днів, я пропоную подати скаргу.

Що ти скажеш, як ти думаєш, ти зможеш це прийняти? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дуже дякую. Я зроблю це. Але мені це дуже дивно, вони не запитують номер рахунку, вони не просять перевірку, нічого... як я отримаю свої гроші? Я зробив депозит за допомогою дебетової картки.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів, як і для депозиту? Якщо казино не вимагає жодних документів і, отже, верифікації, вам не доведеться проходити це зараз. Зазвичай казино запитує його під час першого виведення коштів, іноді пізніше або коли гравець виграє більшу суму. Тому я не бачу в цьому проблеми. Але, як я вже сказав, нам доведеться почекати, щоб побачити, що буде далі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, ось у чому річ... метод виведення коштів був таким же, як і метод депозиту. Дебетова картка Visa. Оскільки окрім цієї опції у вас є лише цифровий гаманець Skrill. Інших методів виведення абсолютно немає. І оскільки вони кажуть, що метод виведення має бути таким же, як метод депозиту, я так і зробив. Але навіть не попросили номер рахунку... Мені це дуже дивно. Я досі не отримав дійсної відповіді від казино щодо своїх вилучень. З 29...

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Завжди складно міркувати про те, що відбувається насправді. Казино має повідомити вас у першу чергу, і я боюся, що спекуляції не приведуть нас набагато далі прямо зараз.

Я щиро сподіваюся, що ви незабаром отримаєте належну відповідь!

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Тепер вони кажуть електронною поштою, що картка, яку я використовував для депозиту, не була тією самою, що я використовував для зняття коштів. Я пояснив, що моя картка не дозволяє мені сплатити депозит, і тому я скористався тимчасовою передплаченою карткою (пов’язаною з моєю початковою карткою). Чекаю конкретної відповіді про зняття, тому що я все правильно пояснив.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Ситуація з передплаченими картками завжди складніша в казино. Коли гравці випадково заходять з тим, що у них така ж ситуація, як у вас, це часто проблематично. Тож, якщо ви нікуди не йдете й не можете нічого вирішити, неодмінно повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, не знадобиться.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Чи можете ви порадити мені найкращий курс дій? Я отримав електронний лист від одного з агентів казино про те, що вони зв’яжуться зі мною вчора з відповіддю, що робити. Мені ніхто нічого не сказав. Сьогодні вранці я надіслав електронний лист, і вони повернулися з тією самою старою історією... вони скоро зв’яжуться. Завжди та сама відповідь. Дуже погано, коли щось обіцяють і не виконують. Як ти думаєш, що мені робити? Ця ситуація набуває неприйнятного оберту...

Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

У цьому випадку ви можете подати скаргу нашій команді, якщо ви вважаєте, що казино нічого не робить для вирішення проблеми.

Чи можу я запитати, як довго це триває? Коли саме ви почали процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони не вимагали від мене жодного процесу перевірки. Ніяких документів у мене не вимагали. Я вважаю це дуже дивним. Я кілька днів чекав на вирішення мого запиту на зняття коштів. Як я пояснив вище. Вони дійсно обмежують методи виведення. Я не можу зняти кошти тим самим способом, яким зробив депозит (віртуальна картка, прив’язана до моєї картки), тому я чекаю іншої альтернативи... яка ніколи не приходить. Думаю, мені краще відкрити скаргу. Де я можу це зробити?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

оновлення

У мене вимагають кілька документів. Жоден із них не є номером мого рахунку. Це не має сенсу. Одне з питань, яке вони запитують, це одне.

3. Ваше фото з паспортом в руках перед сайтом Ybets.


Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Так, це звичайний процес верифікації, щоб запитати кілька документів, щоб вони могли перевірити вас. Я сподіваюся, що все пройде гладко, і ви незабаром зможете отримати свої гроші.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни, і ми готові допомогти, якщо щось станеться.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хочу написати скаргу. Процес триває так довго, що я не маю іншої відповіді. Вони завжди говорять одне й те саме. Сьогодні, і тільки тому, що я попросив оновлення, мені сказали, що мою ігрову сесію надіслано на перевірку. Те ж саме вони говорять іншим гравцям. Минулого тижня вони попросили мене надати документи, я їх надіслав, і вони не сказали абсолютно нічого іншого. Я сьогодні дізнався, тому що запитав, інакше б мені не сказали. Відсутність поваги до гравця. Яке посилання, щоб написати скаргу?

Автоматичний переклад.
Pausilva91
3 міс. тому

Якщо можна, я думаю, це має бути важко. З іншого боку, фотографування, яке ви описуєте, напевно не потребує стільки часу, скільки процес подання скарги. Такі фотографії не така вже й рідкість, будь ласка, зрозумійте, що співробітники казино не мають можливості зустрітися з вами віч-на-віч, тому вони повинні знайти спосіб підтвердити, що це ви створили обліковий запис, грали в ігри та виграли.

Ви можете подати скаргу в цьому розділі 👈 Щоб уникнути введення в оману очікувань, я наполегливо рекомендую переглянути цей посібник 👈

а саме:

«Ми знаємо, що гравці хочуть вирішити свої проблеми якомога швидше, тому ми завжди намагаємося зв’язатися з кожним гравцем протягом 48 годин після того, як він подав свою скаргу. Наша команда працює швидко, а це означає, що як тільки ми подаємо першу відповідь гравця, вони можуть бути впевнені, що ми робимо все можливе, щоб знайти рішення їхньої проблеми, і зв’яжемося з ними протягом 7 днів».

«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти , коли вони повинні це зробити , щоб перенести скаргу . Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».

Я не хочу вас розчаровувати, будь ласка, не думайте так. Співпраця з казино - це завжди найкращий варіант, виходячи з усього досвіду.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я пробував 3 рази, але не можу подати скаргу.

На даний момент ситуація тільки погіршується. Тепер у казино є нове. Я зробив запит на зняття через картку, як вони сказали. На моєму рахунку в казино було написано -900 євро, тож я подумав: "ок, зараз це по-справжньому". Але ні. Інший раз грати з користувачами. Я запитав про статус мого вилучення. У той момент, коли я запитав, одна жінка сказала мені: "банк відхилив його, перевірте свої ліміти". Мій банк не зв'язувався зі мною з цього приводу. Вони завжди надсилають сповіщення про кожну дію, пов’язану з моїм обліковим записом. Казино YBets грає зі мною. Вони не хочуть платити!!!!!!! Я бачив скарги інших користувачів!!!

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...8 9 10...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого