4 міс. тому
До кого мені звернутися з цього приводу? Я точно буду зацікавлений у повторному відкритті справи.. якщо ще не пізно
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
0
До кого мені звернутися з цього приводу? Я точно буду зацікавлений у повторному відкритті справи.. якщо ще не пізно
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
Це нормально; без хвилювань. Поверніться до своєї скарги та відкрийте її знову або зверніться до Міхала, який займається вирішенням скарг.
Дайте нам знати, як це відбувається, напевно.
That is okay; no worries. Go back to your complaint and reopen the complaint, or contact your complaint resolver Michal.
Let us know how it goes, for sure.
Привіт,
Я виграв 5600 євро на ybets.net і хочу зняти гроші. Після того, як перевірка моїх даних тривала надзвичайно довго, я досі не отримав свої гроші. Вказана причина полягає в тому, що в казино є проблеми з платіжною системою, і це буде вирішено якомога швидше. Але нічого не відбувається. Минуло більше 30 днів, а я все ще чекаю своїх грошей. Причина вказана та сама.
Hello,
I won €5600 on ybets.net and want to withdraw the money. After the verification of my data took an extremely long time, I still haven't received my money. The reason given is that the casino has problems with the payment system and that this will be resolved as soon as possible. But nothing happens. More than 30 days have now passed and I am still waiting for my money. The reason given is the same.
Hallo,
ich habe auf ybets.net 5600€ gewonnen und will mir das Geld auszahlen lassen. Nachdem die Überprüfung meiner Daten schon extrem lange gedauert hat, bekomme ich aber immer noch nicht mein Geld. Als Begründung wird angegeben, dass das Casino Probleme mit dem Zahlungssystem habe und das dieses so schnell wie möglich behoben wird. Es passiert allerdings nichts. Inzwischen sind mehr als 30 Tage vergangen und ich warte immer noch auf mein Geld. Die Begründung ist geblieben.
Привіт, я бачу, що ти довго чекав на свої гроші. Для мене закінчився б місяць, і я б точно рекомендував вам подати нам скаргу, якщо ви зацікавлені в допомозі.
Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️
Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів? Невже не було альтернативи, якою можна було б скористатися і не було б проблем?
Hi, I see you've been waiting quite a while for your money. A month would be over for me and I would definitely recommend you to file a complaint with us if you would be interested in help.
You can do so at this link. ⬅️
What payment method did you use to withdraw ? Wasn't there an alternative that could have been used and there would have been no problems ?
У мене така ж проблема, як у майже всіх тут. 29 числа я зробив свій перший запит на зняття коштів, і відповідь завжди одна: зачекайте... у них проблеми з процесом оплати... все буде вирішено. Спочатку я збирався отримати його за 24 години. Тоді це тривало більше часу. Сьогодні вони сказали, що не можуть повідомити мені кінцевий термін і не мають більше інформації, тому я маю чекати. З кожним днем виправдання стають все гіршими і гіршими, і я все більше усвідомлюю, що всі ми тут, на посту, проходимо через те саме. Я буду чекати далі. Я хотів би знати, чи хтось тут коли-небудь отримував гроші?
I have exactly the same problem as almost everyone else here. On the 29th I made my first withdrawal request and the answer is always the same: wait... they're having problems with the payment process... everything will be sorted out. Initially I was going to receive it in 24 hours. Then it took longer. Today they said they can't give me any indication of a deadline and they have no more information, so I have to wait. Every day the excuses get worse and worse and I realize more and more that all of us here in the post are going through the same thing. I will continue to wait. I'd like to know if anyone here has ever been paid?
Estou exatamente com o mesmo problema que quase toda a gente aqui. Dia 29 realizei o meu primeiro pedido de levantamento e a resposta é sempre a mesma, aguardar.. estão com problemas nos processos de pagamento.. que irá tudo se resolver. Inicialmente ia receber em 24h. Depois já iria demorar mais tempo. Hoje disseram que não me podem dar nenhuma indicação de prazo e não têm mais informação, para eu aguardar. Cada dia que passa só pioram as desculpas e cada vez mais percebo que todos nós aqui no posto passamos pelo mesmo. Vou continuar a aguardar. Gostaria de saber se alguem aqui foi pago alguma vez?
Привіт, я переглядав скарги, і 26 серпня було вирішено подібний випадок, де гравець чекав на свої гроші. Тому ймовірно, що у них виникають проблеми, якщо вони повідомляють більше гравців або у них просто достатньо вилучень. Я пропоную почекати і якщо нічого не зміниться протягом 14 днів, я пропоную подати скаргу.
Що ти скажеш, як ти думаєш, ти зможеш це прийняти? 🙂
Hey, I was looking at the complaints and on 26 August a similar case was solved where a player was waiting for his money. So it's probably possible that they are having problems if they are telling more players or they just have enough withdrawals. I would suggest to wait and if nothing changes in 14 days, then I would recommend to file a complaint.
What do you say, do you think you can take it ? 🙂
Дуже дякую. Я зроблю це. Але мені це дуже дивно, вони не запитують номер рахунку, вони не просять перевірку, нічого... як я отримаю свої гроші? Я зробив депозит за допомогою дебетової картки.
Thank you very much. I'll do it. But I find it very strange, they don't ask for an account number, they don't ask for verification, nothing... how am I going to get my money? I made the deposit by debit card.
Muito obrigada. Eu vou fazer isso. Mas acho muito estranho, não pedem número de conta, não pedem verificação, nada.. como vou receber meu dinheiro? Fiz o depósito por cartão débito..
Який спосіб оплати ви використовували для зняття коштів, як і для депозиту? Якщо казино не вимагає жодних документів і, отже, верифікації, вам не доведеться проходити це зараз. Зазвичай казино запитує його під час першого виведення коштів, іноді пізніше або коли гравець виграє більшу суму. Тому я не бачу в цьому проблеми. Але, як я вже сказав, нам доведеться почекати, щоб побачити, що буде далі. 🙂
What payment method did you use for the withdrawal, the same as for the deposit ? If the casino doesn't require any documents and therefore verification, you won't have to go through it now. Usually the casino asks for it the first time you make a withdrawal, sometimes later or when the player wins a bigger amount. So I wouldn't see a problem with that. But like I said, we'll have to wait to see what happens next. 🙂
Так, ось у чому річ... метод виведення коштів був таким же, як і метод депозиту. Дебетова картка Visa. Оскільки окрім цієї опції у вас є лише цифровий гаманець Skrill. Інших методів виведення абсолютно немає. І оскільки вони кажуть, що метод виведення має бути таким же, як метод депозиту, я так і зробив. Але навіть не попросили номер рахунку... Мені це дуже дивно. Я досі не отримав дійсної відповіді від казино щодо своїх вилучень. З 29...
Yeah, that's the thing... the withdrawal method I chose was the same as the deposit method. Visa debit. Because apart from that option you only have the Skrill digital wallet. There are absolutely no other withdrawal methods. And since they say that the withdrawal method has to be the same as the deposit method, that's how I did it. But they didn't even ask for an account number... I find it very strange. I still haven't received a valid response from the casino about my withdrawals. Since the 29th...
Pois. Aí está a questão.. o método de levantamento que selecionei foi o mesmo do depósito. Visa debito. Porque para além dessa opção só tem a carteira digital skrill. Não há absolutamente mais nenhum método de levantamento. E sendo que dizem que o método de levantamento tem de ser igual ao do depósito, foi assim que fiz. Mas não pediram número de conta sequer.. acho tudo muito estranho. Continuo sem qualquer resposta válida por parte do casino sobre os meus levantamentos. Desde dia 29...
Завжди складно міркувати про те, що відбувається насправді. Казино має повідомити вас у першу чергу, і я боюся, що спекуляції не приведуть нас набагато далі прямо зараз.
Я щиро сподіваюся, що ви незабаром отримаєте належну відповідь!
It is always so tricky to speculate on what is actually happening. The casino should inform you in the first place, and I fear speculation won't get us much further right now anyway.
I truly hope you will get a proper response very soon!
Тепер вони кажуть електронною поштою, що картка, яку я використовував для депозиту, не була тією самою, що я використовував для зняття коштів. Я пояснив, що моя картка не дозволяє мені сплатити депозит, і тому я скористався тимчасовою передплаченою карткою (пов’язаною з моєю початковою карткою). Чекаю конкретної відповіді про зняття, тому що я все правильно пояснив.
Now what they're saying via email is that the card I used for the deposit wasn't the same as the one I used for the withdrawal. I explained that my card wasn't letting me pay the deposit and that's why I used a temporary prepaid card (linked to my original card). I'm waiting for a concrete answer about the withdrawal because I explained everything correctly.
Agora o que dizem via mail foi que o cartão que usei para depósito não foi o mesmo que usei para levantamento. Expliquei que o meu cartão não estava a deixar fazer o pagamento do depósito e que por isso utilizei um pre pago temporário (associado ao meu cartão original). Estou a guardar uma resposta concreta sobre o levantamento pois expliquei tudo corretamente.
Ситуація з передплаченими картками завжди складніша в казино. Коли гравці випадково заходять з тим, що у них така ж ситуація, як у вас, це часто проблематично. Тож, якщо ви нікуди не йдете й не можете нічого вирішити, неодмінно повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, не знадобиться.
The situation with prepaid cards is always harder in casinos. When players accidentally come in with the fact that they have a similar situation as you, it is often problematic. So if you're getting nowhere and can't solve anything, then by all means let us know and we'll try to help.
I hope it won't be necessary.
Чи можете ви порадити мені найкращий курс дій? Я отримав електронний лист від одного з агентів казино про те, що вони зв’яжуться зі мною вчора з відповіддю, що робити. Мені ніхто нічого не сказав. Сьогодні вранці я надіслав електронний лист, і вони повернулися з тією самою старою історією... вони скоро зв’яжуться. Завжди та сама відповідь. Дуже погано, коли щось обіцяють і не виконують. Як ти думаєш, що мені робити? Ця ситуація набуває неприйнятного оберту...
Can you advise me on the best course of action? I received an email from one of the casino agents saying that they would contact me yesterday with an answer on what to do. Nobody told me anything. This morning I sent an email and they came back with the same old story... they'll be in touch soon. It's always the same answer. It's very bad when they promise something and don't deliver. What do you think I should do? This situation is taking an unacceptable turn...
Podem aconselhar me sobre o melhor a fazer? Recebi um email de um dos agentes do casino que dizia que ontem entrariam em contacto comigo com uma resposta sobre o que fazer. Ninguém me disse nada. Hoje de manhã enviei um email e voltam com a mesma história do costume.. em breve entram em contacto. É sempre a mesma resposta. É muito mau quando prometem uma coisa e não cumprem. O que acham devo fazer? Esta situação está levar um rumo inaceitável...
У цьому випадку ви можете подати скаргу нашій команді, якщо ви вважаєте, що казино нічого не робить для вирішення проблеми.
Чи можу я запитати, як довго це триває? Коли саме ви почали процес перевірки?
In this case, you could file a complaint here with our team, if you feel that the casino is doing nothing to solve the issue.
May I ask how long this is going for now? When exactly did you start the verification process?
Вони не вимагали від мене жодного процесу перевірки. Ніяких документів у мене не вимагали. Я вважаю це дуже дивним. Я кілька днів чекав на вирішення мого запиту на зняття коштів. Як я пояснив вище. Вони дійсно обмежують методи виведення. Я не можу зняти кошти тим самим способом, яким зробив депозит (віртуальна картка, прив’язана до моєї картки), тому я чекаю іншої альтернативи... яка ніколи не приходить. Думаю, мені краще відкрити скаргу. Де я можу це зробити?
They didn't ask me for any verification process. They didn't ask me for any documents. I find that very strange. I've been waiting days for a solution to my withdrawal request. As I explained above. They really limit the methods of withdrawal. I can't withdraw the same way I deposited (virtual card linked to my card), so I'm waiting for another alternative... which never arrives. I think I'd better open a complaint. Where can I do that?
Eles não me pediram nada de processo de verificação. Não me pediram documentos nenhuns. Eu estou a achar isso muito estranho. Estou há dias à espera de uma solução para o meu pedido de levantamento. Como expliquei em cima. Eles limitam muito mesmo os métodos de levantamento. Não posso levantar da mesma forma que depositei (cartão virtual associado ao meu cartão), então estou esperando outra alternativa... que nunca mais chega. Acho melhor abrir uma reclamação. Onde posso faze lo?
оновлення
У мене вимагають кілька документів. Жоден із них не є номером мого рахунку. Це не має сенсу. Одне з питань, яке вони запитують, це одне.
3. Ваше фото з паспортом в руках перед сайтом Ybets.
Update
They are asking me for a few documents. None of them is my account number. This makes no sense. One of the points they are asking is this one.
3. Your photo with a passport in hand in front of the Ybets website.
Так, це звичайний процес верифікації, щоб запитати кілька документів, щоб вони могли перевірити вас. Я сподіваюся, що все пройде гладко, і ви незабаром зможете отримати свої гроші.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які зміни, і ми готові допомогти, якщо щось станеться.
Yeah, this is an usual verification process, to ask for few documents so they can verify you. I hope it'll go smoothly and you will be able to get to your money shortly.
Keep us updated about any changes, please, and we are here to help if anything.
Хочу написати скаргу. Процес триває так довго, що я не маю іншої відповіді. Вони завжди говорять одне й те саме. Сьогодні, і тільки тому, що я попросив оновлення, мені сказали, що мою ігрову сесію надіслано на перевірку. Те ж саме вони говорять іншим гравцям. Минулого тижня вони попросили мене надати документи, я їх надіслав, і вони не сказали абсолютно нічого іншого. Я сьогодні дізнався, тому що запитав, інакше б мені не сказали. Відсутність поваги до гравця. Яке посилання, щоб написати скаргу?
I want to write a complaint. The process is taking so long, I have no other answer. They always say the same thing. Today, and only because I asked for updates, they told me that my game session has been sent for review. Exactly the same thing they say to other players. Last week they asked me for documents and I sent them and they said absolutely nothing else. I found out today because I asked, otherwise they wouldn't have told me. Lack of respect for the player. What's the link to write a complaint?
Quero escrever uma reclamação. O processo esta demorado, não tenho outra resposta. Dizem sempre o mesmo. Hoje, e apenas porque perguntei por atualizações, disseram me que a minha sessão de jogo foi enviada para revisão. Exatamente o mesmo que dizem aos outros jogadores. Na semana passada pediram me documentos e eu enviei e não me disseram absolutamente mais nada. Hoje soube disso porque perguntei, caso contrário não me diziam. Falta de respeito pelo jogador. Qual o link para escrever uma reclamação?
Якщо можна, я думаю, це має бути важко. З іншого боку, фотографування, яке ви описуєте, напевно не потребує стільки часу, скільки процес подання скарги. Такі фотографії не така вже й рідкість, будь ласка, зрозумійте, що співробітники казино не мають можливості зустрітися з вами віч-на-віч, тому вони повинні знайти спосіб підтвердити, що це ви створили обліковий запис, грали в ігри та виграли.
Ви можете подати скаргу в цьому розділі 👈 Щоб уникнути введення в оману очікувань, я наполегливо рекомендую переглянути цей посібник 👈
а саме:
«Ми знаємо, що гравці хочуть вирішити свої проблеми якомога швидше, тому ми завжди намагаємося зв’язатися з кожним гравцем протягом 48 годин після того, як він подав свою скаргу. Наша команда працює швидко, а це означає, що як тільки ми подаємо першу відповідь гравця, вони можуть бути впевнені, що ми робимо все можливе, щоб знайти рішення їхньої проблеми, і зв’яжемося з ними протягом 7 днів».
«Ви отримаєте свою першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12-24 годин.
Кожна залучена сторона (ви, казино чи команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти , коли вони повинні це зробити , щоб перенести скаргу . Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, це дуже різниться від однієї скарги до іншої».
Я не хочу вас розчаровувати, будь ласка, не думайте так. Співпраця з казино - це завжди найкращий варіант, виходячи з усього досвіду.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.
Я пробував 3 рази, але не можу подати скаргу.
На даний момент ситуація тільки погіршується. Тепер у казино є нове. Я зробив запит на зняття через картку, як вони сказали. На моєму рахунку в казино було написано -900 євро, тож я подумав: "ок, зараз це по-справжньому". Але ні. Інший раз грати з користувачами. Я запитав про статус мого вилучення. У той момент, коли я запитав, одна жінка сказала мені: "банк відхилив його, перевірте свої ліміти". Мій банк не зв'язувався зі мною з цього приводу. Вони завжди надсилають сповіщення про кожну дію, пов’язану з моїм обліковим записом. Казино YBets грає зі мною. Вони не хочуть платити!!!!!!! Я бачив скарги інших користувачів!!!
I ve tried 3 times but i cant apply for a complaint.
At the moment the situation is only getting worst. The casino now have a new one.. i did the withdrawl request via card as they said. On my casino account was saying -900€ , so i was thinking "ok now is for real". But no. Another time playing with the users. I asked about the status of my withdrawl. The moment i asked, one lady said to me "it was rejected by the bank, check your limits". My bank didnt contact my about that. They always send notifications about every action related with my account. YBets casino is playing with me. They dont want to pay!!!!!!! I saw the complaints of the other users!!!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.