1 рік тому
Тут ви можете обговорити Ybets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зареєструвався на сайті під враженням, що це не казино kyc. Я виграв 1800 і спробував зняти їх, і після тижня перевірки вони попросили мої документи kyc.. це мало бути закінчено протягом десяти робочих днів.. це відбувається на 15 день, і на сайті немає кінця.. вони заохочував мене продовжувати грати, чекаючи.. тепер я заробив понад десять тисяч доларів, і все ще отримую резонанс.. вони не хочуть платити.
I signed up to the site under the impression that it was no kyc casino. I won 1800 and tried to withdrawal it and after a week of getting the runaround they asked for my kyc documents.. that was supposed to be over with within ten business days.. it's going on day 15 and no end in site.. they encouraged me to keep playing while waiting.. now I'm up over ten thousand dollars and still getting the runaround.. they don't want to pay.
Вітаю, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів і KYC, і я бачу, що ви вже пройшли цей термін. Чи пробували ви запитати в казино, чому ваші документи досі не перевірені, і в чому проблема, якщо це триває так довго?
У будь-якому випадку, я б рекомендувавподати скаргу тут, за цим посиланням, оскільки у вас немає відповідної інформації, і я думаю, що казино могло вирішити цю ситуацію на даний момент.
Ви підете на це?
Hi, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and KYC and I see you have already passed that time frame. Have you tried asking the casino why your documents are still not verified and what is the problem if it takes so long ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link since you have no relevant information and I think that the casino could have resolved this situation by now.
Will you go for it ?
Так, я хотів би отримати допомогу з цього приводу. Я ціную це! Я подам скаргу та надішлю всі знімки екрана та інформацію, яку я маю про це. Це був жахливий досвід і це справді засмучує. Дякую тобі!
Yeah I'd love to have some help on this. I appreciate it! I'll file the complaint and send all the screenshots and info I have on it.. this has been a horrible experience and its really frustrating. Thank you!
Все добре. Я точно розумію, що коли гравець має такий досвід, він точно не в захваті.
Однак я помітив, що Нік відповів на вашу скаргу та поставив кілька запитань. Так чи можна було б йому відповісти? Зробити це можна тут .
Бажаю, щоб ваша справа була розкрита і ви отримали свої гроші. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
It's okay. I can certainly understand that when a player has this experience he is definitely not excited.
However, I noticed that Nick responded to your complaint and asked some questions. So would it be possible to answer him? You can do so here.
I wish your case will be solved and you will get your money. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Майте на увазі, що цей веб-сайт є шахрайством!!!
Я настійно раджу вам не робити депозити на цій платформі, оскільки це не законне онлайн-казино. Веб-сайт розроблено для того, щоб ввести в оману людей, які нічого не підозрюють. Будь ласка, не піддавайтеся на їхні хитрощі та захистіть себе від фінансової шкоди.
На початку я думав, що це буде чудове казино. Я прочитав кілька речей, які здавалися нормальними, але потім почалося зняття коштів, і ось, коли ви вперше просите зняття, ви отримуєте його, і отримуєте його швидко.
Я дізнався, що саме так вони змушують вас і впливових людей думати, що вони законні та безпечні. Але коли я почав вигравати і вирішив витягти більше грошей, мені заблокували будь-яке зняття коштів і не надали жодної інформації. Після неодноразових електронних листів вони нарешті сказали мені, що це розслідування, і що я найбільше чув, це бути терплячим. Це означає, що вони чекатимуть вас, тому що ви ніколи не почуєте кінця розслідування, судячи з того, що я читав від інших. Ви отримуєте листа про те, що вони виявили, що ви зробили щось не так, але в будь-якому випадку ваші гроші залишаються.
Please Be Aware That This Website Is A SCAM!!!
I strongly advise you against depositing money on this platform, as it is not a legitimate Online Casino. The website is designed to deceive and defraud unsuspecting individuals. Please do not fall for their tricks and protect yourself from financial harm.
In the beginning, I thought this was going to be a great casino. I've read a few things that seemed okay but then started withdrawal, and low and behold, the first time you ask for withdrawal, you get it and get it fast.
I've learned that is how they get you and influencers to think they are legitimate and safe. But as I started to win and decided to pull out more money, I was blocked from any withdrawal and was given no information. After repeated emails, they finally told me it was an investigation, and what I heard the most was to be patient. That means they will wait you out because you never hear the end of the inquiry, from what I've read from others. You get a letter saying they found that you did something wrong, but either way, they keep your money.
Привіт, я прочитав всю ситуацію і не думаю, що казино відразу має бути шахраєм. Чесно кажучи, іноді буває так, що казино проводять деякі перевірки, якщо це необхідно для зняття коштів, і іноді це може зайняти час. Звичайно, завжди краще інформувати гравця, щоб він не опинився в ситуації, коли він нічого не знає і повинен ставити запитання без відповіді.
Щодо вашого відкликання, ви все ще не дізналися нічого нового, просто вам потрібно набратися терпіння? Як довго ви чекали на свої гроші?
Якщо трапиться так, що казино забере вашу готівку, а ви відчуєте, що з вами обійшлися несправедливо і не зробили нічого поганого, тоді ми спробуємо вам допомогти.
Тож дайте мені знати, де ви стоїте.
Hello, I have read the whole situation and I don't think the casino has to be a scam right away. To tell you the truth, sometimes it happens that casinos make some checks if it is necessary for withdrawals and sometimes it can take time. Of course it is always best to inform the player so that he is not in a situation where he knows nothing and has to ask questions without response.
Regarding your withdrawal, you still haven't learned anything new, just that you have to be patient ? How long have you been waiting for your money ?
If it happens that the casino takes your cash and you feel that you have not been treated fairly and that you have done nothing wrong, then we will try to help you.
So let me know where you stand.
Вони зробили те саме зі мною, зупинивши зняття, сказавши, що його перевіряють у постачальника, і це може зайняти 14 днів. Я виграв до 7800 фунтів стерлінгів, нічого не зміг отримати! продовжували заохочувати мене грати, на початку було 4000 фунтів стерлінгів, і вони продовжували скасовувати зняття коштів, і я отримав 7800 фунтів стерлінгів, а потім вони заблокували карткову гру, яку я вигравав на шахрайстві! Я знав, що нічого не витягну.
They did the exact same to me stalled the withdrawal saying its being checked with the provider and can take 14 days I won up to £7800 could not get anything out ! kept encouraging me to play on it was £4000 to begin and they kept cancelling the withdrawals and I got to £7800 then they blocked the card game I was winning on its a scam ! I knew I was not getting anything out.
Привіт, чи знаєте ви якусь причину, чому вони продовжують скасовувати ваші зняття коштів? Я думаю, якщо це так, ви повинні знати, чому. Ви вже проходили процес перевірки в казино? Іноді це може бути ця процедура, яка затримує його. Скільки часу триває ця ситуація, 14 днів?
Дайте мені знати, і ми побачимо, що можна зробити та чи зможемо допомогти.
Hello, do you know any reason why they keep cancelling your withdrawals ? I think if that is the case you should know why. Have you gone through the verification process at the casino yet ? Sometimes it can be this procedure that holds it up. How long has this situation been going on, has it been 14 days ?
Let me know and we'll see what can be done and if we can help.
Привіт Яро,
Зараз уже надто пізно, коли щось знадобилося, я знову все програв, і вони також заблокували мою гру в карти, я все вигравав, це явне й очевидне шахрайство, гроші просто не можна було зняти, причина була провайдер перевіряв гру чи щось подібне. Я не міг шахраювати у віртуальному блекджеку, і я не знаю, як це зробити! безсумнівно, ваша гра проти комп’ютера затягнулася б на довгі роки, це просто для того, щоб люди знали, що станеться насправді!
Hi Jaro,
It is too late now by the time it took to get anything out I had lost it all again and they also blocked my card game I was winning it all on it is a clear and obvious scam the money simply could not be withdrawn the reason was the provider was checking game play or something there is no way I could cheat at virtual blackjack nor do I know how to ! your playing against a computer it would have dragged out for ages no doubt its just to make people aware of what will happen really !
Привіт,
Кілька місяців тому я співпрацював із сайтом «InMerion» і отримав пропозицію, яку прийняв би будь-хто... Ну, я погодився, працював на них, і в момент оплати вони на деякий час зникли, знову з’явилися з брехнею, а потім мене образили. Крім того, ця особа, щоб завдати мені ще більшої шкоди, повідомила про мене в групі Affiliates Telegram і блокує мою роботу за фальшиве повідомлення. У мене є всі Skype-чати з їхнім менеджером.
Я намагався зв’язатися з ними напряму, але так і не отримав жодної відповіді.
Я хотів би знайти рішення цієї проблеми, яка була там.
Hello,
Months ago I collaborated with the site "InMerion" and was given a proposal that anyone would accept... Well, I accepted, worked for them and at the time of payment they disappeared for a while, reappeared with lies and then insulted me. Also this person to create further harm to me reported me in an Affiliates Telegram group and is blocking my work for a fake report. I have all the Skype chat with their Manager.
I tried contacting them directly, but never got any response.
I would like to find a solution to this problem that has been there.
Привіт Яро,
Зараз уже надто пізно, коли щось знадобилося, я знову все програв, і вони також заблокували мою гру в карти, я все вигравав, це явне й очевидне шахрайство, гроші просто не можна було зняти, причина була провайдер перевіряв гру чи щось подібне. Я не міг шахраювати у віртуальному блекджеку, і я не знаю, як це зробити! безсумнівно, ваша гра проти комп’ютера затягнулася б на довгі роки, це просто для того, щоб люди знали, що станеться насправді!
Hi Jaro,
It is too late now by the time it took to get anything out I had lost it all again and they also blocked my card game I was winning it all on it is a clear and obvious scam the money simply could not be withdrawn the reason was the provider was checking game play or something there is no way I could cheat at virtual blackjack nor do I know how to ! your playing against a computer it would have dragged out for ages no doubt its just to make people aware of what will happen really !
Добре, мені дуже шкода, що ти втратив гроші. Однак я повинен сказати, що іноді казино перевіряють ігровий процес, тому це не є чимось незвичайним. У цьому процесі вам потрібно почекати, щоб побачити, чи все в порядку, і точно не грати з грошима. Коли це закінчується так, мені стає дуже сумно.
Зараз ми нічого не можемо зробити, і єдине, що ми можемо винести з цього, — це урок. 😥
Oh well, I'm really sorry you ended up losing money. However, I must say that sometimes casinos do this gameplay checking so it's not unusual. In this process you have to wait to see if everything is okay and definitely don't gamble with the money. When it ends up like this it makes me pretty sad.
There is nothing we can do now, and the only thing we can take from this is a lesson. 😥
Привіт Джаро, я сумніваюся, що я коли-небудь його витягував, я фактично його втратив і знову виграв за допомогою свого кешбеку, але все одно не міг його отримати, тому я повністю відмовився, я бачив багато подібних історій, ці сайти не безпечні Остаточна відповідь від служби підтримки є російською мовою
Hi Jaro I doubt I was ever getting it out I actually lost it and won it back again with their Cashback but still could not get it out so I have gave up completely ive seen lots of similar stories these sites are not safe final reply from support is in Russian
Привіт,
Кілька місяців тому я співпрацював із сайтом «InMerion» і отримав пропозицію, яку прийняв би будь-хто... Ну, я погодився, працював на них, і в момент оплати вони на деякий час зникли, знову з’явилися з брехнею, а потім мене образили. Крім того, ця особа, щоб завдати мені ще більшої шкоди, повідомила про мене в групі Affiliates Telegram і блокує мою роботу за фальшиве повідомлення. У мене є всі Skype-чати з їхнім менеджером.
Я намагався зв’язатися з ними напряму, але так і не отримав жодної відповіді.
Я хотів би знайти рішення цієї проблеми, яка була там.
Hello,
Months ago I collaborated with the site "InMerion" and was given a proposal that anyone would accept... Well, I accepted, worked for them and at the time of payment they disappeared for a while, reappeared with lies and then insulted me. Also this person to create further harm to me reported me in an Affiliates Telegram group and is blocking my work for a fake report. I have all the Skype chat with their Manager.
I tried contacting them directly, but never got any response.
I would like to find a solution to this problem that has been there.
Привіт! Мені прикро почути про проблему, з якою ви зіткнулися. Однак я повинен пояснити, що ми не публікуємо скарги, пов’язані з партнерськими угодами. Наша платформа зосереджена виключно на посередництві між гравцями та онлайн-казино. З огляду на те, що ваше партнерство з казино передбачає юридичний договір, я б рекомендував вирішити ці проблеми з юристами, які спеціалізуються на таких питаннях.
У такому випадку ми, ймовірно, будемо безпорадними і не знатимемо, як втрутитися, оскільки це також ситуація, яку я описав.
Я намагався подумати, де можна знайти рішення, але поки що я нічого не можу придумати. 😕
Hello, I regret to hear about the issue you're facing. However, I must clarify that we do not publish complaints related to affiliate deals. Our platform solely focuses on mediating issues between players and online casinos. Given that your partnership with the casino involves a legal contract, I would recommend addressing these concerns with legal professionals who specialize in such matters.
In such a case we will probably be helpless and we will not know how to intervene, since this is also the situation I have described.
I tried to think where you could find a solution but so far I can't think of anything. 😕
Привіт Джаро, я сумніваюся, що я коли-небудь його витягував, я фактично його втратив і знову виграв за допомогою свого кешбеку, але все одно не міг його отримати, тому я повністю відмовився, я бачив багато подібних історій, ці сайти не безпечні Остаточна відповідь від служби підтримки є російською мовою
Hi Jaro I doubt I was ever getting it out I actually lost it and won it back again with their Cashback but still could not get it out so I have gave up completely ive seen lots of similar stories these sites are not safe final reply from support is in Russian
Хм, ми могли б хоча б спробувати допомогти і подивитися, чи можна щось зробити чи ні. У всякому разі, ми не дізнаємося зараз, але якщо ви натрапите на щось подібне в майбутньому, не захоплюйтеся. Крім того, завжди доцільно перевірити будь-якіскарги чивідгуки користувачів і дізнатися деяку інформацію, перш ніж піти в казино грати. Це може дати вам принаймні деяке уявлення про те, чого ви теоретично можете очікувати.
Удачі. ☘️
Hm, we could at least try to help and see if something can be done or not. Anyway, we won't find out now, but if you come across something similar in the future, be sure not to get carried away. Also, it's always a good idea to check out any complaints or user reviews and find out some information before you go to the casino to play. It might give you at least some idea of what you could theoretically expect.
Good luck. ☘️
Привіт Яро.
Я намагався зв’язатися з ними електронною поштою, щоб дізнатися, чи можуть вони щось зробити для мене, вони зараз не відповідають, я підозрюю, оскільки вони отримали від мене те, що хотіли, ще кілька тисяч і не повинні були платити мені, вони відповіли на відгуки, але з тим, що я вже знав про 14-денну затримку з того, що я збираю, читаючи відгуки інших, потім це триває місяць, потім більше, а потім вони просто блокують обліковий запис.
Hi Jaro.
I have tried to reach out to them via email to see if they could do anything for me they do not respond now I suspect as they got what they wanted another few thousand from me and did not have to pay me out they have replied on the feedback but with something I already knew about the 14 day delay thing from what I gather on reading feedback of others it then goes to a month then more then they just block the account.
І в таких випадках, коли це станеться, ви можете звернутися до нас. Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб розібратися з виведенням і всім, що потрібно, щоб казино надіслало вам гроші. Звичайно, вам також потрібно мати певний рівень терпіння, і коли ви маєте справу з подібною ситуацією, ви повинні залишити все, поки вона не закінчиться.
Природно, бути ігнорованим казино зараз неприємно, і я б, мабуть, не повернувся сюди на вашому місці. Це сумно. 😕
And in such cases when this happens you can contact us. We give the casinos exactly 14 days to sort out the withdrawal and everything that is necessary for the casino to send you the money. Of course, you also need to have a certain level of patience and when dealing with a similar situation, you should leave everything until it is over.
Naturally, being ignored by the casino now is not nice and I probably wouldn't come back here if I were you. It's sad. 😕
Привіт Джарроу.
Я закінчився за 12 500 фунтів стерлінгів на цих сайтах, тепер я думаю, що я наситився цими сайтами без геймстопів. Існує висока ймовірність невиплати за великий виграш, їм не подобається виплачувати, вони лише хочуть отримати гроші, якщо це не невелика сума, я думав, що вони могли мені щось запропонувати, але все одно дякую за ваш час.
Hi Jarrow.
It is I have been done for £12500 on these sites now I think I have had my fill of these non gamstop sites there is a high chance of a non payout on a big win they do not like paying out they only want to take the money in unless it is a small amount I thought they might have offered me something but thanks anyway for your time.
Це не мало, і якби у мене було таке відчуття, я б, мабуть, зробив перерву або не грав у казино. Це не варте того, і казино завжди має перевагу перед гравцем, який може програти свої гроші.
Найкраще було б знайти такий, де немає проблем, і дотримуватися його, але це непросте завдання в наш час.
Коли у вас щось є, сміливо пишіть.
It's not little and if I had that feeling I would probably take a break or not play in casinos. It's not worth it and the casino always has an advantage over the player who might lose his money.
The best thing would be to find one where there are no problems and stick to it, but that's not an easy task nowadays.
Whenever you have something, feel free to write.
Привіт Яро
Вони скасували моє зняття 16599$
Звернувшись до постачальника гри, вони спочатку сказали мені, що це не займе багато часу, і завершили зняття
Я навіть не можу зв’язатися зі службою підтримки
Hello jaro
They cancelled my withdraw of 16599$
Checking with provider of the game they told me first it would not take much Time and withdraw finish
I can't even reach support team
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.