ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

11 міс. тому від JMiles1984
|
20255 переглядів 275 відповідей |
|
1...10 11 12...14
Додати публікацію
Romi
1 місяць тому

якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Я бажаю вам удачі.. Я чекаю майже місяць.. Багато людей перебувають у тій самій ситуації, що й я.. З того, що я можу прочитати тут, на форумі...

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 місяць тому

щось не так з вашим обліковим записом? яке їхнє виправдання?

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Це довгий список..

Спочатку у них виникли проблеми з системою виведення коштів.. потім їм довелося перевірити мій ігровий сеанс.. потім вони попросили мене надати документи.. добре, до цього моменту, я розумію.. але потім.. насамперед у них є лише варіанти виведення коштів.. , принаймні для мене.. я спробував вивести через visa, вони сказали, що мій банк відхилив це, це неправда. Я запитав свій банк про ситуацію, і вони сказали мені, що нічого не пробували .. тому це неправда. Тоді вони запропонували мені інший варіант, через skrill. Мій обліковий запис skrill заблоковано. Багато людей мають цю проблему зі своїми обліковими записами skrill, і skrill нікому не відповідає ні електронною поштою, ні телефоном... у мене завжди був обліковий запис skrill більше року.. досі ніколи не було проблем

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачив, що казино також відповідає на дописи, чи пробували ви поставити їм запитання тут? Вибачте за вашу ситуацію

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Відкрила скаргу.. вони не відповідають. Який метод виведення коштів ви використовували?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я здійснив зняття коштів на свою банківську картку, з якої також зробив депозит

ти не зробив те саме

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Я скористався попередньо оплаченою карткою (прив’язаною до моєї картки), тому що моя картка не працювала. Потім o зробив запит на зняття коштів, але не спрацював. Тоді вони сказали мені зробити запит на мою картку, і вони сказали, що мій банк відхилив його. Це неправда. Я спілкувався зі своїм банком, і вони не отримали жодної спроби зняття. Вони роблять це з багатьма людьми, ви можете прочитати тут, на форумі.. але я сподіваюся, що ваш запит на зняття коштів спрацює.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 місяць тому

Мені шкода вашої ситуації і я сподіваюся, що ви її якось вирішите, я напишу тут, як моя ситуація. Бажаю успіхів♥️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зверніть увагу на таймер у своїй скарзі. Наша команда щодня розглядає сотні скарг. Незабаром ви отримаєте деякі оновлення; просто будьте терплячі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я точно не знаю, чи запитували мене про підтвердження, але я зміг зняти рахунок, і зараз воно очікує на розгляд

Я зробив депозит тільки з однієї картки Mastercard, з якої також зробив висновок, я ще чекаю🥹

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Зазвичай ви повинні мати цю інформацію щодо підтвердження у своєму обліковому записі. Можливо, ви це там бачите?🤔

Отже, ваше відкликання схвалено, і тепер воно очікує на розгляд, чи не так?

Будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається, і якщо ви вважаєте, що це дійсно триває надто довго, повідомте нас.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж втручатися. Будь ласка, майте це на увазі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

у моєму обліковому записі зняття з’являється з написом,,обробка,,я продовжував розмовляти з ними в чаті, і вони сказали мені, що з моїм обліковим записом все гаразд і чекаю, я чекаю 14 днів, і якщо це не вирішиться, можливо ти зможеш мені допомогти.

Я буду тримати вас в курсі. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Це було б найкраще, я вважаю.

Ми чекатимемо тут, щоб почути від вас деякі новини.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 місяць тому

привіт, у вас є якісь оновлення? ти щось вирішив з ybets?

Автоматичний переклад.
Agora
1 місяць тому

Відповіді немає. Все ще чекає з 29 серпня, між чимало проблем і виправдань від Ybets. Все ще чекаю відповіді когось (гуру казино або ybets) на мою скаргу. Я не відмовляюся від цього. а ти

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт усім! Здається, багато людей мають проблеми з відміною, тому я також хотів поділитися своєю ситуацією. Після того, як я втратив весь свій депозит від спортивних ставок, я вирішив спробувати деякі ігри в казино для розваги з наміром втратити весь свій бонус. Нічого страшного, оскільки мені потрібно було поставити ~ 2,6 тисячі доларів (я отримав близько 44 доларів), щоб зняти бонус. Якимось чином я виграв близько 1000 доларів після виконання вимоги, але зміг зняти лише 444 долари в криптовалюті (я не знаю чому, але я візьму це). Нарешті, я зіткнувся з деякими проблемами зняття коштів:

Коли я вперше зняв кошти, почекавши 24 години, я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що мені потрібно внести депозит за допомогою свого крипто-гаманця, перш ніж я зможу вивести свої виграші на нього, оскільки бонус, який я отримав, був з мого депозиту MasterCard. Але чому вони взагалі дозволили мені знятися? Якби я не звернувся до служби підтримки, я б ніколи не дізнався про цю проблему?

Сьогодні, після повторного внесення коштів за допомогою свого крипто-гаманця, я нарешті отримав підтвердження від служби підтримки, що мій зняття коштів знаходиться в черзі обробки. Але прочитавши всі коментарі, я думаю, що моє відкликання буде відкладено з певних причин, як-от обмеження країни, KYC тощо.

Я буду оновлювати це. Але я також хочу запитати, оскільки я новачок у таких казино/сайтах ставок: чи кожен користувач завжди стикається із затримками виведення коштів? Ви, хлопці, коли-небудь мали плавне виведення коштів (протягом 24 годин для криптовалюти, 48 годин для карток, як вони стверджують)? Я маю на увазі, що якщо це стратегія, яку використовують сайти казино, щоб максимізувати свій прибуток, то, мабуть, я залишатимуся лише на законних спортивних ставках xD

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
kobbiehmhm
1 місяць тому

Дякуємо, що поділилися своїм кейсом!

У моєму обліковому записі з'являється лише 2 види виведення коштів. Через visa (картку) або через цифровий гаманець skrill. Я спробував перший, сказали, що мій банк його відхилив. Це неправда. Мій банк не отримав жодної спроби переходу від ybets. А через Skrill зараз це неможливо. Мій обліковий запис і облікові записи багатьох користувачів у всьому світі не працюють. Skrill не відповідає на електронні листи, я також чекаю, поки вони скажуть, що відбувається з моїм обліковим записом. Ніколи не було цієї проблеми зі skrill більше року. У моєму обліковому записі не відображається тип виведення через криптовалюту.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
1 місяць тому

«Так, причина, чому я зняв через криптовалюту, полягає в тому, що я виграв зі свого бонусного виграшу (YB$). Я думаю, вони дозволяють лише перекази з YB$ на криптовалюту. Сподіваюся, мені пощастить із цим виведенням, оскільки мої виграші не такі вже й великі .

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого