ФорумКазиноYbets Casino - загальне обговорення

Ybets Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

9 міс. тому від JMiles1984
|
12448 переглядів 214 відповідей |
|
1...10 11
Додати публікацію
Agora
учора

Хочете розповісти нам про все це докладніше? Може, ми якось допоможемо.

Автоматичний переклад.
учора

Привіт, Ромі, про що ти хочеш сказати? Я не дуже зрозуміла

Автоматичний переклад.
учора

У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Romi
учора

якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌

Автоматичний переклад.
Agora
учора

Я бажаю вам удачі.. Я чекаю майже місяць.. Багато людей перебувають у тій самій ситуації, що й я.. З того, що я можу прочитати тут, на форумі...

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
Pausilva91
учора

щось не так з вашим обліковим записом? яке їхнє виправдання?

Автоматичний переклад.
Agora
учора

Це довгий список..

Спочатку у них виникли проблеми з системою виведення коштів.. потім їм довелося перевірити мій ігровий сеанс.. потім вони попросили мене надати документи.. добре, до цього моменту, я розумію.. але потім.. насамперед у них є лише варіанти виведення коштів.. , принаймні для мене.. я спробував вивести через visa, вони сказали, що мій банк відхилив це, це неправда. Я запитав свій банк про ситуацію, і вони сказали мені, що нічого не пробували .. тому це неправда. Тоді вони запропонували мені інший варіант, через skrill. Мій обліковий запис skrill заблоковано. Багато людей мають цю проблему зі своїми обліковими записами skrill, і skrill нікому не відповідає ні електронною поштою, ні телефоном... у мене завжди був обліковий запис skrill більше року.. досі ніколи не було проблем

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

Я бачив, що казино також відповідає на дописи, чи пробували ви поставити їм запитання тут? Вибачте за вашу ситуацію

Автоматичний переклад.
Agora
учора

Відкрила скаргу.. вони не відповідають. Який метод виведення коштів ви використовували?

Автоматичний переклад.
учора

Я здійснив зняття коштів на свою банківську картку, з якої також зробив депозит

ти не зробив те саме

Автоматичний переклад.
Agora
учора

Я скористався попередньо оплаченою карткою (прив’язаною до моєї картки), тому що моя картка не працювала. Потім o зробив запит на зняття коштів, але не спрацював. Тоді вони сказали мені зробити запит на мою картку, і вони сказали, що мій банк відхилив його. Це неправда. Я спілкувався зі своїм банком, і вони не отримали жодної спроби зняття. Вони роблять це з багатьма людьми, ви можете прочитати тут, на форумі.. але я сподіваюся, що ваш запит на зняття коштів спрацює.

Автоматичний переклад.
Pausilva91
учора

Мені шкода вашої ситуації і я сподіваюся, що ви її якось вирішите, я напишу тут, як моя ситуація. Бажаю успіхів♥️

Автоматичний переклад.
учора

якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌

Автоматичний переклад.
учора

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
учора

У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁

Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
учора

Зверніть увагу на таймер у своїй скарзі. Наша команда щодня розглядає сотні скарг. Незабаром ви отримаєте деякі оновлення; просто будьте терплячі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
учора

Я точно не знаю, чи запитували мене про підтвердження, але я зміг зняти рахунок, і зараз воно очікує на розгляд

Я зробив депозит тільки з однієї картки Mastercard, з якої також зробив висновок, я ще чекаю🥹

Автоматичний переклад.
Agora
учора

Зазвичай ви повинні мати цю інформацію щодо підтвердження у своєму обліковому записі. Можливо, ви це там бачите?🤔

Отже, ваше відкликання схвалено, і тепер воно очікує на розгляд, чи не так?

Будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається, і якщо ви вважаєте, що це дійсно триває надто довго, повідомте нас.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж втручатися. Будь ласка, майте це на увазі.

Автоматичний переклад.
учора

у моєму обліковому записі зняття з’являється з написом,,обробка,,я продовжував розмовляти з ними в чаті, і вони сказали мені, що з моїм обліковим записом все гаразд і чекаю, я чекаю 14 днів, і якщо це не вирішиться, можливо ти зможеш мені допомогти.

Я буду тримати вас в курсі. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Agora
6 год. тому

Це було б найкраще, я вважаю.

Ми чекатимемо тут, щоб почути від вас деякі новини.

Автоматичний переклад.
1...10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.