учора
Хочете розповісти нам про все це докладніше? Може, ми якось допоможемо.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
0
Хочете розповісти нам про все це докладніше? Може, ми якось допоможемо.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁
Чи може хтось мені допомогти?
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
Я бажаю вам удачі.. Я чекаю майже місяць.. Багато людей перебувають у тій самій ситуації, що й я.. З того, що я можу прочитати тут, на форумі...
I wish you the best of luck.. im waitting for almost a month.. a lot of people are in the same situation as me.. from what i can read here in the forum...
щось не так з вашим обліковим записом? яке їхнє виправдання?
is there something wrong with your account? what is their excuse?
Це довгий список..
Спочатку у них виникли проблеми з системою виведення коштів.. потім їм довелося перевірити мій ігровий сеанс.. потім вони попросили мене надати документи.. добре, до цього моменту, я розумію.. але потім.. насамперед у них є лише варіанти виведення коштів.. , принаймні для мене.. я спробував вивести через visa, вони сказали, що мій банк відхилив це, це неправда. Я запитав свій банк про ситуацію, і вони сказали мені, що нічого не пробували .. тому це неправда. Тоді вони запропонували мені інший варіант, через skrill. Мій обліковий запис skrill заблоковано. Багато людей мають цю проблему зі своїми обліковими записами skrill, і skrill нікому не відповідає ні електронною поштою, ні телефоном... у мене завжди був обліковий запис skrill більше року.. досі ніколи не було проблем
Its a long list..
First they were having problems with the withdrawal sistem.. then had to verify my game session.. then they asked me for documents.. ok until here, i understand.. but then.. first of all they have only to options of withdrawal, at least for me.. i tried withdrawal via visa they said that my bank rejected it, that is not true. I asked my bank about the situation and they told me that nothing was tried .. so its not true. Then they sugested me the other option, via skrill. My skrill account is blocked. A lot of people are having this problem with their skrill accounts, and skrill is not answering to anyone, not via email and not via phone...i always had a skrill account, for more than a year.. never had problems until now
Відкрила скаргу.. вони не відповідають. Який метод виведення коштів ви використовували?
I opened a complain.. they dont answer. What method of withdrawal did you use?
Я скористався попередньо оплаченою карткою (прив’язаною до моєї картки), тому що моя картка не працювала. Потім o зробив запит на зняття коштів, але не спрацював. Тоді вони сказали мені зробити запит на мою картку, і вони сказали, що мій банк відхилив його. Це неправда. Я спілкувався зі своїм банком, і вони не отримали жодної спроби зняття. Вони роблять це з багатьма людьми, ви можете прочитати тут, на форумі.. але я сподіваюся, що ваш запит на зняття коштів спрацює.
I used a pre paid card (linked to my card), because my card was not working. Then o did a withdrawl request for it and didnt work. Then they told me to do the request for my card and they said my bank rejected it. That is not true. I spoke with my bank and they didnt receive any attempt of withdrawal. They do this with many people, you can read here in the forum.. but i hope you withdrawal request works.
Мені шкода вашої ситуації і я сподіваюся, що ви її якось вирішите, я напишу тут, як моя ситуація. Бажаю успіхів♥️
I'm sorry for your situation and I hope you solve it somehow, I'll write here how my situation is going. I wish you much success♥️
якщо мова йде про казино Ybets, я все ще чекаю виведення коштів, ще не минуло 72 години, я розумію, що у них якісь затримки, і мені потрібно чекати😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
У моєму випадку немає еволюції.. Я подав скаргу майже тиждень тому. Протягом 5 днів я не отримав відповіді від гуру казино, ви, хлопці, перестали відповідати 🙁
Чи може хтось мені допомогти?
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
Зверніть увагу на таймер у своїй скарзі. Наша команда щодня розглядає сотні скарг. Незабаром ви отримаєте деякі оновлення; просто будьте терплячі, будь ласка.
Please mind the timer in your complaint. Our team deals with hundreds of complaints daily. You will get some updates soon; just be patient, please.
Я точно не знаю, чи запитували мене про підтвердження, але я зміг зняти рахунок, і зараз воно очікує на розгляд
Я зробив депозит тільки з однієї картки Mastercard, з якої також зробив висновок, я ще чекаю🥹
I don't know exactly if I was asked for verification, but I was able to withdraw and it is now pending
I made a deposit with only one card, Mastercard, with which I also made the withdrawal, I'm still waiting🥹
Зазвичай ви повинні мати цю інформацію щодо підтвердження у своєму обліковому записі. Можливо, ви це там бачите?🤔
Отже, ваше відкликання схвалено, і тепер воно очікує на розгляд, чи не так?
Будь ласка, інформуйте нас про те, як це відбувається, і якщо ви вважаєте, що це дійсно триває надто довго, повідомте нас.
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж втручатися. Будь ласка, майте це на увазі.
You should have this information regarding the verification in your account, usually. Do you see it there, perhaps?🤔
So, your withdrawal has been approved and now it is pending, right?
Please keep us updated how it goes, and in case that you feel it is really going for too long, let us know.
We usually give casinos 14 full days before we intervene. Please have that in mind.
у моєму обліковому записі зняття з’являється з написом,,обробка,,я продовжував розмовляти з ними в чаті, і вони сказали мені, що з моїм обліковим записом все гаразд і чекаю, я чекаю 14 днів, і якщо це не вирішиться, можливо ти зможеш мені допомогти.
Я буду тримати вас в курсі. Дуже дякую
in my account, the withdrawal appears written with,,processing,,I kept talking to them on chat, and they tell me that my account is fine and to wait, I will wait 14 days and if it doesn't get resolved, maybe you will be able to help me.
I will keep you updated. Thank you very much
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.