Привіт.
Індекс безпеки досить прозорий - просто скористайтеся цим посиланням, щоб дізнатися більше .
Важливо сказати, що ми не можемо просто змінювати «рейтинг» кожного разу, коли гравець висловлює поганий досвід на форумі або створює відгук користувача без підтверджуючих доказів — я сподіваюся, що це має сенс. Відгуки користувачів є правильним інструментом для коментарів про ваш досвід. Оскільки ми не знаємо, що саме сталося, було б справедливо залишити оцінку користувача за межами значення індексу безпеки. Однак офіційні скарги, подані через Центр вирішення питань Casino Guru, є прямо протилежними.
Не хвилюйтеся, кожен раз, коли ми доводимо, що казино вчинило несправедливо щодо гравця, казино отримує чорні точки:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
«Давайте почнемо з того, що зазначимо, що не всі скарги виправдані. Тому, якщо обставини та докази показують, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те ж саме відбувається якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.
Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».
Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Тому, якщо ви впевнені, що з вами трапилося щось не так, спочатку надішліть скаргу 🙏
https://casino.guru/complaints/create
І приведіть сюди всіх інших гравців; ми прагнемо допомогти кожному.
Hello there.
The safety index is pretty transparent - just use this link to find out more.
It's important to say, that we can't simply change the "rating" each time the player expresses a bad experience on the forum or creates a user review without supportive proof - I hope that makes sense. The user reviews are the proper tool to comment on your experiences. Since we do not know what exactly happened, it's fair to keep the user rating outside the safety index value. Official complaints submitted through the Casino Guru Resolution Center are quite the opposite, though.
Don't worry, every time we prove that the casino acted unfairly towards a player, the casino gets black points:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
"Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Thus, if you are convinced something wrong has happened to you, submit the complaint in the first place 🙏
https://casino.guru/complaints/create
And bring here all the other players; we aim to help anyone.
Автоматичний переклад.