ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від Matiseli
|
55815 переглядів 345 відповідей |
|
1...7 8 9...18
Додати публікацію
anjmy1969
11 міс. тому

Я написав тобі у фейсбук

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я знову написав Вазамбі та знову подав свою претензію.

Вони просто заблокували мою електронну адресу.

Я знаю, що це може зайняти багато часу, але я не здаюся.

Наступним можливим кроком є подача цивільного позову.

Звичайно, було б набагато краще, якби всі переможці Wazamba зібралися разом і вжили заходів проти Wazamba.

Якщо будуть якісь новини, повідомлю.

Якщо ви не отримаєте приз від Wazamba, зв’яжіться зі мною.

#Знову РазомВазамба


Автоматичний переклад.
anjmy1969
11 міс. тому

Як сказав Радка, це можливий крок, але, звичайно, було б доцільно не штовхати гравців на щось подібне відразу. Цей варіант повинен бути одним з останніх, тому що це досить тривалий і трудомісткий процес.

Однак якщо нашій команді не вдасться вирішити цю ситуацію, то гравці також можуть розглянути це рішення.

У будь-якому випадку, якщо у вас є нова інформація, поверніться з нею. Думаю, іншим гравцям буде добре це побачити.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт усім, я новачок на цьому форумі, і правда в тому, що мені потрібна допомога. Я почав грати в казино wazamba кілька місяців тому, і досі все було добре. Майже 2 тижні тому я виграв 3 тисячі, і коли я спробував зняти гроші, wazamba попросив мене підтвердити обліковий запис уперше. Я надсилаю їм майже щодня ті документи, які вони просять, але вони постійно відмовляються, і я не можу знайти рішення. Якщо хтось має такий самий досвід і може мені допомогти, я буду дуже вдячний.

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Привіт.

Чудово, що ви знайшли нас, тому що ми прагнемо допомогти гравцям.

Тепер до проблеми: я не буду турбувати вас загальною інформацією про складність процедури KYC (Know Your Customer). Натомість у мене є кілька речей, які я міг би отримати невелику пораду.

На мій погляд, розуміння того, чому ці документи постійно відхиляються, є дійсним моментом. Вам коли-небудь казали причину? Не соромтеся вставити знімок екрана електронної пошти чи розмови в чаті, якщо такі є.

Окрім цього, будь ласка, які документи в якому форматі ви надіслали?

Я вважаю, що це теж має стати в нагоді.

Я буду тут, щоб отримати відповідь.



Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Це те, що вони просять. Я надсилаю їм свої банківські операції у форматі PDF, але вони їх відхиляють. Вони кажуть, що нам потрібні оригінальні документи, це модифіковано та таке інше. І я навіть не знаю, як змінити такий документ😅

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Дякую тобі!

Насправді це не дуже смішно, чесно кажучи 🙂.

Вам дійсно потрібно надати оригінальну версію PDF. Наприклад, не просто фотографія, перетворена в pdf.

Хоча багато щасливих гравців можуть завантажити свою історію транзакцій безпосередньо з Інтернет-банкінгу, банк зазвичай надає такі документи.

Отже, щоб уникнути неправильного тлумачення, будь ласка, як саме ви отримали свою історію транзакцій?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Привіт, вони просто тягнуть час.

Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.

Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.

Вітаю Аню


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вони просто тягнуть час.

Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.

Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.

Вітаю Аню


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Перш за все дякую за відповідь.

По-друге, ви забрали свій виграш чи ні, і якщо так, через який час?

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добре, я розумію, ще раз дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁

Вибачте, я не можу бути більш корисним.

Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .

Як ти до цього ставишся?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.

Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я вважаю справедливим додати, що вашу скаргу фактично закрили як необґрунтовану . З усією повагою, змиріться з цим і припиніть переслідувати інших гравців своїми непідтриманими ідеями.

Невже я повинен нагадувати тобі кожного разу?

" Дякуємо за ваші електронні листи. На жаль, я не знайшов жодної відповідної розмови, яка б припускала, що хтось інший грав у казино замість вас. Відповідно до вашої історії ігор, ви зменшили свій виграш до нуля та після цього зробили 36 депозитів . Дуже малоймовірно, що хтось зробив би це після того, як його "пограбували" на 80 000 євро. У розмовах, які ви переслали, ви в основному скаржитесь на свої зняття коштів. Оскільки всі зроблені вами зняття коштів було оброблено та отримано, і немає жодних ознак зловживання доступом до Ваш обліковий запис , я боюся, що Ваша скарга буде відхилена. Якщо Ви не згодні з нашим рішенням, будь ласка, зверніться до Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Я хотів би, щоб я міг більше допомогти."

Якщо ви не припините піднімати цю тему кожного разу, коли новий гравець публікує проблему, ваш дозвіл на створення дописів тут буде обмежено.

Чи можете ви це врахувати?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁

Вибачте, я не можу бути більш корисним.

Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .

Як ти до цього ставишся?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добре, ще раз дякую за відповіді, я постараюся знайти рішення якомога швидше. У будь-якому випадку я візьму свої гроші чи ні, я подам до суду скаргу на казино wazamba.

Автоматичний переклад.
Themisjr
11 міс. тому

Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.

Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏

Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.

Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏

Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Звичайно, я надам інформацію, якщо щось зміниться. Знову дякую

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я був би обережний... Тому що ваш колега сам усвідомив відмінності.

Але я більше нічого не буду публікувати.

Я чекаю поваги і від вас.

Все найкраще

Автоматичний переклад.
anjmy1969
11 міс. тому

Будь ласка, не намагайтеся сказати, що ви не розумієте. Я знаю всю передісторію скарги, про яку я згадав. Через це я особисто багато разів обговорював ваші дописи з Матеєм.

Це шлях, який ви обрали. Ось такі наслідки.

Я поважаю вас як людину, але не можу ігнорувати постійне очорнення, яке ви намагаєтесь тут поширити. 🙏

Будьте здорові.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого