ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від Matiseli
|
49260 переглядів 344 відповідей |
|
1...7 8 9...19
Додати публікацію
anjmy1969
10 міс. тому

Ну, мені дуже шкода, бо ніхто нічого подібного не заслуговує. Сумно те, що ви нічого не можете з цим вдіяти, тому що насправді нічого не було в ваших руках. Співчуваю тобі і сподіваюся, що у тебе ще вистачить сил допомогти і бути тією хорошою людиною, якою хочеш бути.

Але повертаючись до іншого важливого, як ви писали, якщо у вас є якісь новини, повідомте нас. Я бажаю вам удачі та схрещую пальці. Піклуватися. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене на рахунку wazamba 26075 євро. Мені не платять, і, крім того, я не можу отримати доступ до сторінки wazamba від casino guru, куди я перейшов, натиснувши фотографію wazamba.

Автоматичний переклад.
anjmy1969
10 міс. тому

Мені не платять 26 500 євро. Я не знаю, що тепер робити. я у відчаї

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я дійсно не розумію рейтингової системи Casino Guru, хоча я її прочитав.


Як можна двом гравцям у Wazamba Casino не виплатити їхні виграші понад 76 000 євро + ПЕРЕГОЛОШНО погані відгуки від понад 70 осіб, і тим не менше Wazamba все ще отримує ДУЖЕ ВИСОКИЙ індекс безпеки та високий рейтинг 9,1/10???

На мій погляд, їх загальний рейтинг має бути набагато нижчим, оскільки вони мають переважно погані відгуки від гравців.


Покладаючись на цю рейтингову систему, гравці можуть прийняти неправильні рішення щодо гри в казино Wazamba. Я належу до групи, яка грає в онлайн-казино, і я буду поширювати інформацію про те, щоб УНИКНУТИ казино Wazamba, як чуму, разом із кількома іншими, які зареєстровані в Кюрасао, оскільки цей регуляторний орган є НАЙСЛАБШИМ і найбільш невмілим у світі індустрія казино.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Javiercadiz
10 міс. тому

Доброго ранку...дякую за повідомлення.

У мене є адвокат, який допомагає мені проти Вазамби.

Я подав заяву безпосередньо, ви повинні зробити те саме.

Оскільки штаб-квартира Wazamba знаходиться на Кюрасао, це непросто.

Я виграв у березні, але не здамся.

У якийсь момент настане наш час і справедливість восторжествує.

Усі переможці мали б об’єднатися та подати цивільний позов.

Разом ви можете досягти більшого, громадськість повинна знати більше, і якщо у вас є юристи, які дійсно серйозно ставляться до своєї роботи.

Будь ласка, зв’яжіться з нами, і якщо я матиму якісь новини, я повідомлю вас.

Вітаю Аню

Автоматичний переклад.
Gommgomm72000
10 міс. тому

Я написав йому. Йому навіть не довелося відповідати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене на рахунку wazamba 26075 євро. Мені не платять, і, крім того, я не можу отримати доступ до сторінки wazamba від casino guru, куди я перейшов, натиснувши фотографію wazamba.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Подання скарги було розумним вибором, і я впевнений, що наша віддана команда знайде спосіб вам допомогти. Просто оновлюйте скаргу, будь ласка. У мене немає проблем із доступом до сайту з нашої сторінки – навіть з іспаномовної версії.

Отже, я не знаю, звідки ця проблема. 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго ранку...дякую за повідомлення.

У мене є адвокат, який допомагає мені проти Вазамби.

Я подав заяву безпосередньо, ви повинні зробити те саме.

Оскільки штаб-квартира Wazamba знаходиться на Кюрасао, це непросто.

Я виграв у березні, але не здамся.

У якийсь момент настане наш час і справедливість восторжествує.

Усі переможці мали б об’єднатися та подати цивільний позов.

Разом ви можете досягти більшого, громадськість повинна знати більше, і якщо у вас є юристи, які дійсно серйозно ставляться до своєї роботи.

Будь ласка, зв’яжіться з нами, і якщо я матиму якісь новини, я повідомлю вас.

Вітаю Аню

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Знаєте, цей гравець швидше за все вирішить питання без адвоката. Не могли б ви дати Casino Guru Resolution Center трохи часу, щоб розібратися з цим? 🙏

Якщо я не помиляюся, ви вже знаєте, наскільки вимогливим може бути такий суд; тому я прошу вас залишити це як крайній варіант. Не кожна прострочена оплата потребує адвоката.✨

Миру тобі, шановний anjmy1969!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я дійсно не розумію рейтингової системи Casino Guru, хоча я її прочитав.


Як можна двом гравцям у Wazamba Casino не виплатити їхні виграші понад 76 000 євро + ПЕРЕГОЛОШНО погані відгуки від понад 70 осіб, і тим не менше Wazamba все ще отримує ДУЖЕ ВИСОКИЙ індекс безпеки та високий рейтинг 9,1/10???

На мій погляд, їх загальний рейтинг має бути набагато нижчим, оскільки вони мають переважно погані відгуки від гравців.


Покладаючись на цю рейтингову систему, гравці можуть прийняти неправильні рішення щодо гри в казино Wazamba. Я належу до групи, яка грає в онлайн-казино, і я буду поширювати інформацію про те, щоб УНИКНУТИ казино Wazamba, як чуму, разом із кількома іншими, які зареєстровані в Кюрасао, оскільки цей регуляторний орган є НАЙСЛАБШИМ і найбільш невмілим у світі індустрія казино.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт.

Індекс безпеки досить прозорий - просто скористайтеся цим посиланням, щоб дізнатися більше .

Важливо сказати, що ми не можемо просто змінювати «рейтинг» кожного разу, коли гравець висловлює поганий досвід на форумі або створює відгук користувача без підтверджуючих доказів — я сподіваюся, що це має сенс. Відгуки користувачів є правильним інструментом для коментарів про ваш досвід. Оскільки ми не знаємо, що саме сталося, було б справедливо залишити оцінку користувача за межами значення індексу безпеки. Однак офіційні скарги, подані через Центр вирішення питань Casino Guru, є прямо протилежними.

Не хвилюйтеся, кожен раз, коли ми доводимо, що казино вчинило несправедливо щодо гравця, казино отримує чорні точки:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

«Давайте почнемо з того, що зазначимо, що не всі скарги виправдані. Тому, якщо обставини та докази показують, що казино не зробило нічого, що ми вважаємо несправедливим, скаргу буде закрито та класифіковано як «відхилену». Те ж саме відбувається якщо ви припините спілкуватися з нами після подання скарги.

Якщо скарга виправдана, а казино вчинило щось несправедливе, ідеальним сценарієм є вирішення скарги на ваш смак. У цьому випадку скаргу буде закрито та віднесено до категорії «вирішена».

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Тому, якщо ви впевнені, що з вами трапилося щось не так, спочатку надішліть скаргу 🙏

https://casino.guru/complaints/create

І приведіть сюди всіх інших гравців; ми прагнемо допомогти кожному.

Автоматичний переклад.
anjmy1969
10 міс. тому

Я написав тобі у фейсбук

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я знову написав Вазамбі та знову подав свою претензію.

Вони просто заблокували мою електронну адресу.

Я знаю, що це може зайняти багато часу, але я не здаюся.

Наступним можливим кроком є подача цивільного позову.

Звичайно, було б набагато краще, якби всі переможці Wazamba зібралися разом і вжили заходів проти Wazamba.

Якщо будуть якісь новини, повідомлю.

Якщо ви не отримаєте приз від Wazamba, зв’яжіться зі мною.

#Знову РазомВазамба


Автоматичний переклад.
anjmy1969
10 міс. тому

Як сказав Радка, це можливий крок, але, звичайно, було б доцільно не штовхати гравців на щось подібне відразу. Цей варіант повинен бути одним з останніх, тому що це досить тривалий і трудомісткий процес.

Однак якщо нашій команді не вдасться вирішити цю ситуацію, то гравці також можуть розглянути це рішення.

У будь-якому випадку, якщо у вас є нова інформація, поверніться з нею. Думаю, іншим гравцям буде добре це побачити.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jaro видалено
10 міс. тому

Привіт усім, я новачок на цьому форумі, і правда в тому, що мені потрібна допомога. Я почав грати в казино wazamba кілька місяців тому, і досі все було добре. Майже 2 тижні тому я виграв 3 тисячі, і коли я спробував зняти гроші, wazamba попросив мене підтвердити обліковий запис уперше. Я надсилаю їм майже щодня ті документи, які вони просять, але вони постійно відмовляються, і я не можу знайти рішення. Якщо хтось має такий самий досвід і може мені допомогти, я буду дуже вдячний.

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Привіт.

Чудово, що ви знайшли нас, тому що ми прагнемо допомогти гравцям.

Тепер до проблеми: я не буду турбувати вас загальною інформацією про складність процедури KYC (Know Your Customer). Натомість у мене є кілька речей, які я міг би отримати невелику пораду.

На мій погляд, розуміння того, чому ці документи постійно відхиляються, є дійсним моментом. Вам коли-небудь казали причину? Не соромтеся вставити знімок екрана електронної пошти чи розмови в чаті, якщо такі є.

Окрім цього, будь ласка, які документи в якому форматі ви надіслали?

Я вважаю, що це теж має стати в нагоді.

Я буду тут, щоб отримати відповідь.



Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Це те, що вони просять. Я надсилаю їм свої банківські операції у форматі PDF, але вони їх відхиляють. Вони кажуть, що нам потрібні оригінальні документи, це модифіковано та таке інше. І я навіть не знаю, як змінити такий документ😅

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Дякую тобі!

Насправді це не дуже смішно, чесно кажучи 🙂.

Вам дійсно потрібно надати оригінальну версію PDF. Наприклад, не просто фотографія, перетворена в pdf.

Хоча багато щасливих гравців можуть завантажити свою історію транзакцій безпосередньо з Інтернет-банкінгу, банк зазвичай надає такі документи.

Отже, щоб уникнути неправильного тлумачення, будь ласка, як саме ви отримали свою історію транзакцій?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.

Автоматичний переклад.
Themisjr
10 міс. тому

Привіт, вони просто тягнуть час.

Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.

Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.

Вітаю Аню


Автоматичний переклад.
1...7 8 9...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого