Я знову написав Вазамбі та знову подав свою претензію.
Вони просто заблокували мою електронну адресу.
Я знаю, що це може зайняти багато часу, але я не здаюся.
Наступним можливим кроком є подача цивільного позову.
Звичайно, було б набагато краще, якби всі переможці Wazamba зібралися разом і вжили заходів проти Wazamba.
Якщо будуть якісь новини, повідомлю.
Якщо ви не отримаєте приз від Wazamba, зв’яжіться зі мною.
#Знову РазомВазамба
I wrote to Wazamba again and made my claim again.
They simply blocked my email address.
I know it may take a long time, but I'm not giving up.
Filing a civil lawsuit is the next possible step.
It would of course be much better if all the winners of Wazamba got together and took action against Wazamba.
If there is any news, I will let you know.
If you don't receive a prize from Wazamba, please feel free to contact me.
#TogetherAgainWazamba
Ich habe an Wazamba nochmals geschrieben und nochmals meine Forderung geltend gemacht.
Sie haben meine Email Adresse einfach gesperrt.
Ich weiß, das es lange dauern kann,aber ich gebe nicht auf.
Eine Zivilklage einreichen,ist der nächste mögliche Schritt.
Es würde natürlich viel besser sein,wenn alle Gewinner von Wazamba sich zusammen tun und gemeinsam gegen Wazamba vorgehen.
Wenn es Neuigkeiten gibt,werde ich es mitteilen.
Wer auch einen Gewinn von Wazamba nicht erhält, kann sich gerne bei mir melden.
#ZusammengegenWazamba
Як сказав Радка, це можливий крок, але, звичайно, було б доцільно не штовхати гравців на щось подібне відразу. Цей варіант повинен бути одним з останніх, тому що це досить тривалий і трудомісткий процес.
Однак якщо нашій команді не вдасться вирішити цю ситуацію, то гравці також можуть розглянути це рішення.
У будь-якому випадку, якщо у вас є нова інформація, поверніться з нею. Думаю, іншим гравцям буде добре це побачити.
As Radka said, it's a possible step but it would certainly be advisable not to push the players into something like that right away. This option should be one of the last ones because it's quite a long and arduous process.
However, if our team fails to resolve this situation, then the players can consider this solution as well.
Anyway, if you have new information, please come back with it. I think it will be good for other players to see it.
Привіт усім, я новачок на цьому форумі, і правда в тому, що мені потрібна допомога. Я почав грати в казино wazamba кілька місяців тому, і досі все було добре. Майже 2 тижні тому я виграв 3 тисячі, і коли я спробував зняти гроші, wazamba попросив мене підтвердити обліковий запис уперше. Я надсилаю їм майже щодня ті документи, які вони просять, але вони постійно відмовляються, і я не можу знайти рішення. Якщо хтось має такий самий досвід і може мені допомогти, я буду дуже вдячний.
Hello everybody i am new in this forum and the truth is that i need some help. I had started playing in wazamba casino some months ago and everything was alright until now. Almost 2 weeks ago i won 3k and when i tried to withdraw the money wazamba asked me to verify the account for first time. I am sending them almost every day the exact documents they ask for but they keep decline them and i cant find a solution. If someone has the same experience and can help me i would really appreciate it.
Привіт.
Чудово, що ви знайшли нас, тому що ми прагнемо допомогти гравцям.
Тепер до проблеми: я не буду турбувати вас загальною інформацією про складність процедури KYC (Know Your Customer). Натомість у мене є кілька речей, які я міг би отримати невелику пораду.
На мій погляд, розуміння того, чому ці документи постійно відхиляються, є дійсним моментом. Вам коли-небудь казали причину? Не соромтеся вставити знімок екрана електронної пошти чи розмови в чаті, якщо такі є.
Окрім цього, будь ласка, які документи в якому форматі ви надіслали?
Я вважаю, що це теж має стати в нагоді.
Я буду тут, щоб отримати відповідь.
Hello.
It's great you've found us because helping players is exactly what we aim to achieve here.
Now to the problem: I won't bother you with general information about the complexity of the KYC (Know Your Customer) procedure. Instead, I have a few things I could use a little tip on.
The way I see it, understanding why those documents are rejected constantly is a valid point. Have you ever been told the reason? Don't hesitate to paste in a screenshot of some email or chat conversation, if you have any.
Other than that, which documents in what format have you sent so far, please?
That should come in handy too, I reckon.
I will be here for an answer.
Це те, що вони просять. Я надсилаю їм свої банківські операції у форматі PDF, але вони їх відхиляють. Вони кажуть, що нам потрібні оригінальні документи, це модифіковано та таке інше. І я навіть не знаю, як змінити такий документ😅
This is what they ask for. I send them PDF of my bank transactions and they reject them. They say we need the original papers this is modified and stuff like this. And i dont even know how to modify a document like this😅
Дякую тобі!
Насправді це не дуже смішно, чесно кажучи 🙂.
Вам дійсно потрібно надати оригінальну версію PDF. Наприклад, не просто фотографія, перетворена в pdf.
Хоча багато щасливих гравців можуть завантажити свою історію транзакцій безпосередньо з Інтернет-банкінгу, банк зазвичай надає такі документи.
Отже, щоб уникнути неправильного тлумачення, будь ласка, як саме ви отримали свою історію транзакцій?
Thank you!
Actually, it is not very funny, to be honest 🙂.
You really need to provide the original PDF version. Not just a photo converted into a pdf, for instance.
Although many lucky players are able to download their transaction history directly from Internet banking, the bank typically provides such documents.
So, to avoid misinterpretation, how exactly did you get your transaction history, please?
Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Привіт, вони просто тягнуть час.
Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.
Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.
Вітаю Аню
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Привіт, вони просто тягнуть час.
Щодня здавала як документи посвідчення та водійські права. Завжди підкоряйтеся щодня, дратуйте їх, тоді це нормально, якщо не здаватися.
Настала моя черга отримувати свої виграші з березня.
Вітаю Аню
Hello, they're just playing for time.
I submitted my ID and driver's license as documents every day. Always submit every day, annoy them, then it's okay by not giving up.
It's been my turn to receive my winnings since March.
Greetings Anja
Guten Tag,die spielen nur auf Zeit.
Ich habe jeden Tag meinen Ausweis und Führerschein als Dokument eingereicht. Immer jeden Tag einreichen, nerven Sie die,dann geht's durch Nicht aufgeben.
Ich bin seit März dran,meinen Gewinn zu erhalten.
lg Anja
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Я знаю, що це не смішно, але я намагаюся бути спокійним у таких справах. Саме таким чином я завантажую документи зі свого рахунку в інтернет-банкінгу та надсилаю їх на wazamba. Я не конвертую жодне фото.
I know it is not funny but i am trying to be calm with matters like this. Exactly this way, i download the documents from my internet banking account and i send them to wazamba. I dont convert any photo.
Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁
Вибачте, я не можу бути більш корисним.
Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .
Як ти до цього ставишся?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Ще одна важлива порада — зберегти всі виграні виграші як скріншот, а також завантажити історію гри.
Для мене Wazamba кілька разів маніпулював сумою, так що моїх виграшів ставало все менше і менше.
Another important tip is to save all the winnings you have won as a screenshot and also download the game history.
For me, Wazamba manipulated the amount several times, so that my winnings became less and less.
Noch ein wichtiger Tipp,alle Gewinne die Sie gewonnen haben als Screenshot speichern und auch den Spielverlauf herunterladen.
Bei mir hat Wazamba den Betrag öfters manipuliert,sodass mein Gewinn immer weniger wurde.
Я вважаю справедливим додати, що вашу скаргу фактично закрили як необґрунтовану . З усією повагою, змиріться з цим і припиніть переслідувати інших гравців своїми непідтриманими ідеями.
Невже я повинен нагадувати тобі кожного разу?
" Дякуємо за ваші електронні листи. На жаль, я не знайшов жодної відповідної розмови, яка б припускала, що хтось інший грав у казино замість вас. Відповідно до вашої історії ігор, ви зменшили свій виграш до нуля та після цього зробили 36 депозитів . Дуже малоймовірно, що хтось зробив би це після того, як його "пограбували" на 80 000 євро. У розмовах, які ви переслали, ви в основному скаржитесь на свої зняття коштів. Оскільки всі зроблені вами зняття коштів було оброблено та отримано, і немає жодних ознак зловживання доступом до Ваш обліковий запис , я боюся, що Ваша скарга буде відхилена. Якщо Ви не згодні з нашим рішенням, будь ласка, зверніться до Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). Я хотів би, щоб я міг більше допомогти."
Якщо ви не припините піднімати цю тему кожного разу, коли новий гравець публікує проблему, ваш дозвіл на створення дописів тут буде обмежено.
Чи можете ви це врахувати?
I think it is fair to add that your complaint was actually closed as unjustified. With all due respect, deal with it and stop chasing other players with your unsupported ideas.
Do I really have to remind you each time?
"Thank you for your emails. Unfortunately, I didn't find any relevant conversation that would suggest that someone else played in the casino instead of you. According to your game history, you played down your winnings to zero and made 36 deposits after that. It is highly unlikely that someone would do that after being "robbed" of 80000€. In the conversations you forwarded, you basically complain about your withdrawals. Since all withdrawals you made were processed and received and there is no sign of abusing access to your account, I'm afraid your complaint will be rejected. If you disagree with our decision, please turn to the Gaming Authority (certria@gaminglicenses.com). I wish I could be of more help."
If you don't stop bringing this topic up each time a new player posts an issue, your permit to create posts here will be restricted.
Can you please consider that?
Розумію. Як я вже сказав, я просто хотів бути впевненим щодо його походження. На жаль, справді схоже, що працівники казино повинні пройти додаткове навчання щодо того, як потрібно обробляти документи. 🙁
Вибачте, я не можу бути більш корисним.
Принаймні ви можете подати безкоштовну скаргу, на випадок, якщо ви надто довго боретеся. Будь ласка , перегляньте цей посібник, щоб дізнатися, як працює ця функція .
Як ти до цього ставишся?
I see. As I said, I just wanted to be sure about its origin. Sadly it truly looks like the casino employees should receive additional training on how the documents need to be handled. 🙁
I'm sorry I could not be more helpful.
At least you may submit a free-of-charge complaint, just in case you struggle far too long. Kindly check out this guide on how this feature works.
How do you feel about that?
Добре, ще раз дякую за відповіді, я постараюся знайти рішення якомога швидше. У будь-якому випадку я візьму свої гроші чи ні, я подам до суду скаргу на казино wazamba.
Ok again thanks for the responses i will try to find a solution as soon as possible. Either way i take my money or not i will submit for suer a complaint about wazamba casino.
Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.
Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏
Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Вам також дякую. Ми будемо тут, якщо вам знадобляться додаткові відомості про скаргу або будь-яка інша інформація, яка відповідає вашим потребам.
Будь ласка, інформуйте нас про ваш прогрес? Я б сказав, що іншим це може бути зручно. 🙏
Так чи інакше, я бажаю вам досить швидкого вирішення!
Thank you too. We'll be here if you need more details about the complaint or whatever suits your needs.
Would you kindly keep us posted on your progress? The others might find it handy, I'd say. 🙏
One way or another, I wish you a pretty quick solution!
Звичайно, я надам інформацію, якщо щось зміниться. Знову дякую
Of course i will provide information if something changes. Thanks again
Я був би обережний... Тому що ваш колега сам усвідомив відмінності.
Але я більше нічого не буду публікувати.
Я чекаю поваги і від вас.
Все найкраще
I would be careful...Because your colleague recognized the differences himself.
But I won't post anything anymore.
I expect respect from you too.
All the best
Ich würde aufpassen ...Da Ihr Kollege selber die Differenzen erkannt hat.
Aber ich werde nichts mehr posten.
Ich erwarte auch von Ihnen Respekt.
Alles Gute
Будь ласка, не намагайтеся сказати, що ви не розумієте. Я знаю всю передісторію скарги, про яку я згадав. Через це я особисто багато разів обговорював ваші дописи з Матеєм.
Це шлях, який ви обрали. Ось такі наслідки.
Я поважаю вас як людину, але не можу ігнорувати постійне очорнення, яке ви намагаєтесь тут поширити. 🙏
Будьте здорові.
Please do not try to say you do not understand. I know the whole background of the complaint I mentioned. I personally discussed your posts with Matěj many times in the past due to that.
It is the path you have chosen. Those are the consequences.
I respect you as a human being, but I can't ignore the constant denigration you try to spread here. 🙏
Stay well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.