ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від Matiseli
|
55686 переглядів 345 відповідей |
|
1...5 6 7...18
Додати публікацію
Mgv20
1 рік тому

привіт

Отже, поки що ви чекаєте, поки прийдуть гроші, чи не так? Або ви вже отримали гроші?

Я не впевнений, тому запитую...

Я хотів би почути, що вам заплатили. 👌👌✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хотів би знати назву ліцензії Wazamba, оскільки я не можу знайти її на їхньому сайті, дякую

Автоматичний переклад.
Gommgomm72000
1 рік тому

Привіт! Згідно з нашою системою та моєю інформацією від команди, це казино має ліцензію на Кюрасао, зокрема Antillephone.

Ви можете переглянути ліцензію Curacao на нашому сайті. Ви пробували дивитися? Ви можете знайти його тут .

У будь-якому випадку, чи є причина, чому ви просите цю інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щиро дякую. Оскільки мій обліковий запис було заблоковано на 20 днів для так званої перевірки після кількох виграшів (ігрові автомати та ставки на спорт), мені довелося чекати електронного листа від них, який я нарешті отримав учора, у якому було зазначено, що мій обліковий запис справді активний. Я підключаюся до нього, і вони знову блокують його. Я зв’язався з адвокатом, який запитав у мене ліцензію, яку я не міг знайти.

Я також відкрив скаргу на сайті гуру.

Автоматичний переклад.
Gommgomm72000
1 рік тому

привіт!

Я бачу, що ви не витрачаєте час, коли мова йде про адвокатів. Якщо я можу додати безкоштовну пораду, я б дочекався, поки скарга досягне наступної стадії, тому що якщо ви залучите адвоката, це може призвести до повної радіомовчання, що було б надзвичайно нездоровим для скарги. Звичайно, це ваше рішення, я просто люблю бачити, що сталося з вашим обліковим записом і, крім того, що відбувається прямо зараз. 🤔

У вас є якісь ідеї?

З моєї точки зору, ще немає нічого твердого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно звернувся, на даний момент я чекаю, щоб дізнатися причину призупинення мого облікового запису, але через 23 дні є привід поставити запитання. Я не повністю довіряв онлайн-казино, і wazamba доводить, що я мав рацію.

Я не знаю, я думаю, що вони намагаються виграти час, щоб не платити мені. У будь-якому випадку ми чекаємо моменту, щоб отримати відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
Gommgomm72000
1 рік тому

Я бачу зараз. Тож технічно ваш обліковий запис заблоковано через поточне розслідування. Це, безсумнівно, біль, але я переконаний, що щось викликало підозру, ретельні розслідування зазвичай не просто випадкова перевірка. Дуже прикро, що вам не вистачає додаткових деталей, і я погоджуюся, що це незручно.

Давайте подивимося, до якого висновку прийде цей процес після його закриття. 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, так, я спокійно чекаю на їхній висновок, якщо він прийде одного дня.


Дякую Радко! 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім переможцям, які не отримали свої виграші!!!!


Зараз у мене є дуже хороший адвокат, який судиться з Вазамбою.

Прокуратура вже там.

На цьому етапі я хотів запитати, чи є інтерес до колективного позову.

ОСКІЛЬКИ WAZAMBA ВОРЕН МЕНІ ОДНОМУ ПОНАД 50 000 ЄВРО, ВАРТО ВЖИТИ ПРОТИ ЦІЄЇ КОМПАНІЇ РАЗОМ.


Будь-хто зацікавлений, будь ласка, зв'яжіться.


З повагою Аня


Я борюся за справедливість... Хто ще?

Автоматичний переклад.
anjmy1969
1 рік тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Чи ваша публікація також пов’язана зі скаргою, яку ви надіслали нам кілька місяців тому?

Щодо адвоката, якого ви найняли, чи могли б ви повідомити нам, як просувається ваша справа, щоб інші гравці мали уявлення?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

привіт, Джаро, так, казино пограбувало мене, минуло більше 50 днів, відколи вони зробили все, щоб не платити мені, але я не здамся, дуже скоро повідомлю вам про наслідки. Я в Бразилії і навіть готовий вирішити це на Курусао.

Автоматичний переклад.
Gommgomm72000
1 рік тому

Привіт, я відповів anjmy1969, стрілка та ім'я вказують на те, кому була призначена моя відповідь.

У всякому разі, я бачив, що ваша справа тягнеться і ви маєте скаргу. Подивимося, як воно розвиватиметься і куди прийде наша команда. Мені подобається ваше мислення, а саме те, що ви не здаєтеся. Обов’язково тримайте нас у курсі будь-яких новинок. Ми будемо чекати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, вибач, що тільки зараз відповідаю. Я почуваюсь недобре. Оскільки я виграв у березні, я був у процесі отримання своїх законних виграшів. Ваш колега також підтримав мене, і ми точно маємо докази того, що WAZAMBA маніпулював моїми виграшами.

Мені виплатили частину.

Але Wazamba списав гроші, які я не отримав.

Оскільки я задокументував усе, включаючи свою ігрову діяльність, час онлайн і офлайн, ви можете точно бачити, в які дні WAZAMBA списувала гроші з рахунку. Це просто дуже прикро, що WAZAMBA виходить з рук через це шахрайство.

Тому я не здаюся, бо справедливість восторжествує.

Незалежно від того, скільки часу це займе.

Тому я хотів би використати зв’язки з громадськістю, щоб знайти інших переможців, які пережили те саме

Разом ви краще чуєте.

Якщо вам потрібна додаткова інформація, я можу надіслати вам документи або ви можете запитати свого колегу.

З повагою, Аня


Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро,

Щиро дякую за допомогу з публікацією.

Так, йдеться про скаргу від березня.

Ваш колега надав мені велику підтримку, а також зміг довести, що моїми виграшами маніпулювали.

Грошей списали більше, ніж мені перерахували. На щастя, оскільки я зберіг усе з самого початку, ви можете задокументувати ігрові дії та неправильні дебети.

Адвокат не може продовжувати, бо я не маю грошей, щоб подати цивільний позов. Прокуратура розглянула мою скаргу, але, мабуть, нічого не робить.

Також радять подати цивільний позов.

Оскільки я не маю правового страхування, я повинен перевірити, чи зможу я зібрати гроші самостійно.

Тому я думаю, що якби те саме трапилося з кількома людьми, ми могли б разом подати позов проти WAZAMBA.

Однозначно доведено, що WAZAMBA маніпулював виграшами.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, зв'яжіться.

З повагою, Аня

Автоматичний переклад.
1 рік тому

https://vm.tiktok.com/ZGJTRrdtY/

Я опублікував свою справу тоді.

Чим більше ви дізнаєтесь про це... тим краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радка, вибач, що тільки зараз відповідаю. Я почуваюсь недобре. Оскільки я виграв у березні, я був у процесі отримання своїх законних виграшів. Ваш колега також підтримав мене, і ми точно маємо докази того, що WAZAMBA маніпулював моїми виграшами.

Мені виплатили частину.

Але Wazamba списав гроші, які я не отримав.

Оскільки я задокументував усе, включаючи свою ігрову діяльність, час онлайн і офлайн, ви можете точно бачити, в які дні WAZAMBA списувала гроші з рахунку. Це просто дуже прикро, що WAZAMBA виходить з рук через це шахрайство.

Тому я не здаюся, бо справедливість восторжествує.

Незалежно від того, скільки часу це займе.

Тому я хотів би використати зв’язки з громадськістю, щоб знайти інших переможців, які пережили те саме

Разом ви краще чуєте.

Якщо вам потрібна додаткова інформація, я можу надіслати вам документи або ви можете запитати свого колегу.

З повагою, Аня


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Аня.

Оскільки ви запросили адвоката, я вважаю, що ми мало що можемо зробити.

Ви також можете надіслати всі документи на адресу data@casino.guru

Ці хлопці завжди на варті. Додайте ще одне оновлення, коли ви почуватиметеся добре. Сподіваюся, ви знайдете справедливе рішення!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку Радко,

Я хотів би, щоб ваші колеги переглянули мої документи.

Вибачте, я лише сьогодні виходжу на зв’язок.

Через ці труднощі з Вазамбою кілька днів я впадав у дуже депресію.

А через хронічну хворобу у мене теж багато труднощів, тому я дуже радий, що виграв.


Потім я надішлю всі документи вашим колегам.

Дуже дякую за пораду та з повагою.




Автоматичний переклад.
anjmy1969
1 рік тому

Привіт anjy1969,

Ну, мені шкода, що ти не почуваєшся добре.

Мені також дуже прикро повідомляти вам, що вашу справу було відхилено п’ять місяців тому. Якщо ви впевнені, що збираєтеся надати відповідну розмову, яку ви мали з казино щодо, здавалося б, невизначеної проблеми, повідомте про це Пітера.

Дякую за співпрацю.



Автоматичний переклад.
1...5 6 7...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого