ГоловнаФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

3 р. тому від Matiseli
|
86 471 переглядів 395 відповідей |
|
1...18 19 20
4 міс. тому

Ви щойно відхилили мій відгук, ви жартуєте?


Автоматичний переклад.
kosos
4 міс. тому

Взагалі не потрібно хвилюватися.

Просто напишіть докладніше про проблему, яка виникла в цьому казино, щоб ваш відгук користувача було схвалено.

Знаєте, не всі читають скарги, тож якщо ви там напишете просто «прочитайте мою скаргу», це фактично не дає жодної інформації.

Звичайно, ми з нетерпінням чекатимемо на ваш новий огляд.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я щойно повторно подав його, будь ласка, підтвердьте.

Автоматичний переклад.
kosos
4 міс. тому

Це зроблено, як я бачу.

Я радий, що пояснення допомогло вам і ви змогли надіслати новий відгук користувача.

Ми цінуємо ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я щойно побачив, що моя скарга була єдиною з усіх 204 скарг Wazamba, яка отримала інший вердикт (доказів від казино недостатньо).

Думаю, більшість людей просто здалися.

Я продовжую дискредитувати їх майже щодня 🙂

Автоматичний переклад.
kosos
4 міс. тому

Будь ласка, дайте нам знати, якщо є щось нове.🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

я поставив 100 євро і виграв 300 євро

тому я подаю заявку на відкликання минулої неділі

і я запитав їх 3 рази *коли я зможу отримати гроші?*

вони блокують мій обліковий запис для довідкового центру.

це казино дійсно безпечно?

. file

Змінено
Автоматичний переклад.
fakecasinokiller
3 міс. тому

Вибачте, я правильно розумію, що вони заблокували вас у чаті? Але яка була причина?

Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?

Будь ласка, повідомте нам більше про проблему в цьому казино, і, сподіваюся, разом ми зможемо її вирішити.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

редагувати: я написав це після того, як міг з ними поговорити.

я думаю, тимчасово мене заблокували.

або це була системна помилка

і я отримав свої гроші назад сьогодні вранці.

і мій обліковий запис не перевірено.


дякую. чи краще видалити пост?

Змінено
Автоматичний переклад.
fakecasinokiller
3 міс. тому

Я вважаю, що пост не потрібно видаляти. Завжди приємно бачити для інших гравців досвід інших, і ви написали туди правку, і тому проблему було вирішено. Тому я не думаю, що ви написали щось не так.

У будь-якому випадку, я радий, що це була лише тимчасова ситуація, і все гаразд, і ти отримав гроші.

Ви продовжите грати тут?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Шановні панове, доброго ранку. Перш ніж подати скаргу, я хотів запитати вас тут. Вчора я зробив депозит у розмірі 117 доларів через Neteller у Wazamba, минуло майже 24 години, як я зробив це, і він ще не зарахований на мій рахунок.

Щоразу, коли я робив депозити в інших онлайн-казино, гроші зараховувалися негайно, тож через 15 хвилин після депозиту я зв’язався з ними через чат, і вони сказали мені, що, ймовірно, гроші будуть зараховані мені до того, як мине 2 години.

Через цей час я знову зв’язався з ними, дав їм квитанцію про депозит, і вони нібито подали претензію до фінансового відділу та незабаром зв’яжуться зі мною електронною поштою.

Минуло 12 годин без жодних новин, тому я знову звернувся до чату. Інша особа допомогла мені та сказала, що зарахування депозитів може тривати від 2 до 4 робочих днів, і що я можу подати скаргу лише там. Мені це здавалося нісенітницею, тому що ніхто не захоче робити ставки в казино з такими затримками, і це також суперечило 2 людям, які допомагали мені раніше, які сказали мені, що їм не потрібно більше 2 годин, щоб отримати кредит.

Я зв’язався з ними знову хвилину тому (майже 24 години після того, як я вніс депозит), і людина сказала мені, що претензія розглядається відповідною службою, що він не може нічого зробити, і вони збираються зв’язатися зі мною електронною поштою.

Ви можете допомогти мені з тим, що робити? Зі мною вперше сталося щось подібне, і я боюся втратити свої гроші.

Автоматичний переклад.
seba3618
2 міс. тому

Привіт,

Перш за все, я хотів би сказати, що ви повинні бути терплячими. Я не можу говорити від імені казино, але, з нашої точки зору, казино може зайняти навіть тиждень, щоб розслідувати ситуацію та виправити ситуацію. Це стає ще складнішим для тих, хто не працює в казино, щоб допомогти вам. Крім того, багато казино все ще покладаються на сторонніх постачальників платежів, з якими ми не можемо зв’язатися від вашого імені. Я пропоную вам набратися терпіння та не відставати від казино. Ми обов’язково будемо тут для будь-яких оновлень; просто тримай нас у курсі.


Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Привіт Радко, дякую за відповідь. Сьогодні я знову звернувся до чату, і вони сказали мені, що вони все ще розслідують, оскільки вони ще не знайшли мого переказу. Дивна річ полягає в тому, що якщо я переходжу до розділу для внесення грошей на веб-сайті Wazamba, мені показується, що я зробив депозит у розмірі 117 доларів, і це дає мені можливість повторити його.

Мені дуже дивно, що вони не можуть його знайти, але я наберуся терпіння і почекаю 1 тиждень.

Я буду тримати вас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гроші щойно надійшли на мій рахунок, дякую за ваш час.

вітаю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Одним словом, одне з найгірших і найгірших казино в історії. Я там зареєстрований 2,5 роки, вніс більше 70 000 євро і все це програв. Незважаючи на те, що протягом 2,5 років я написав понад 10 електронних листів з проханням назавжди заблокувати мій обліковий запис, оскільки я залежний від азартних ігор, я так і не відповів. Якби мій рахунок був заблокований із самого початку, як я хотів, я б ніколи не втратив стільки грошей. Дивно, що мені ніколи не доводилося підтверджувати свою особу, хоча я вклав стільки грошей. Живий чат - це катастрофа, VIP-менеджери просто погано реагують на листи, нічого не розуміють і лише помиляються. Виплати тривають багато років. Після того, як я відчув, що благаю казино Wazamba заблокувати мій обліковий запис і засипаю їх електронними листами та повідомленнями, погрожуючи поділитися своїми проблемами в Інтернеті, тобто дати негативні відгуки, які я можу підтвердити та підтвердити, вони нарешті заблокували мій обліковий запис. Зараз я чекаю свого депозиту та зняття балансу з початку грудня. Це казино діє незаконно, принаймні в моєму випадку, і має катастрофічне управління обліковим записом. Зараз я відкрив справу з Casino Guru, яка була схвалена та навіть пов’язана з Wazamba Casino, щоб відповісти на мої занепокоєння, чого вони не зробили через тиждень. Тепер термін подовжено ще на тиждень, і я припускаю, що Wazamba Casino не відповість, а це погане казино. Їм має бути соромно за те, що вони не сприйняли мене серйозно.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гроші щойно надійшли на мій рахунок, дякую за ваш час.

вітаю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ми дуже раді, що казино вже змогло це вирішити. Дякуємо за оновлення.

Повідомте нам про будь-який інший досвід звідти, коли забажаєте. Сподіваюся, що це буде тільки позитив.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Одним словом, одне з найгірших і найгірших казино в історії. Я там зареєстрований 2,5 роки, вніс більше 70 000 євро і все це програв. Незважаючи на те, що протягом 2,5 років я написав понад 10 електронних листів з проханням назавжди заблокувати мій обліковий запис, оскільки я залежний від азартних ігор, я так і не відповів. Якби мій рахунок був заблокований із самого початку, як я хотів, я б ніколи не втратив стільки грошей. Дивно, що мені ніколи не доводилося підтверджувати свою особу, хоча я вклав стільки грошей. Живий чат - це катастрофа, VIP-менеджери просто погано реагують на листи, нічого не розуміють і лише помиляються. Виплати тривають багато років. Після того, як я відчув, що благаю казино Wazamba заблокувати мій обліковий запис і засипаю їх електронними листами та повідомленнями, погрожуючи поділитися своїми проблемами в Інтернеті, тобто дати негативні відгуки, які я можу підтвердити та підтвердити, вони нарешті заблокували мій обліковий запис. Зараз я чекаю свого депозиту та зняття балансу з початку грудня. Це казино діє незаконно, принаймні в моєму випадку, і має катастрофічне управління обліковим записом. Зараз я відкрив справу з Casino Guru, яка була схвалена та навіть пов’язана з Wazamba Casino, щоб відповісти на мої занепокоєння, чого вони не зробили через тиждень. Тепер термін подовжено ще на тиждень, і я припускаю, що Wazamba Casino не відповість, а це погане казино. Їм має бути соромно за те, що вони не сприйняли мене серйозно.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я прочитав вашу скаргу, і мені дуже шкода, що ви так довго переживаєте цю ситуацію.

Я сподіваюся, що ваш спеціаліст із розгляду скарг незабаром зможе зв’язатися з казино та вирішити все.

Як я бачу, вони зазвичай відповідають нашій групі зі скарг на всі скарги, тому справді незрозуміло, чому вони досі не зв’язалися з нами.

Ми уважніше розглянемо вашу скаргу та, звичайно, сподіватимемось на краще. Будь ласка, будь сильним.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Так, я буду терплячим. Дякуємо за ваші зусилля та допомогу.


З повагою


Ахмет17

Автоматичний переклад.
Ahmet17
2 міс. тому

Мені цікавий результат. Я також збираю докази, щоб спробувати висунути претензію

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви серйозно, ви нарешті закрили ЄДИНУ скаргу, яка не була вирішена проти казино, і змінили вердикт на їхню користь після УСІХ наданих мною доказів?

Ви також відмовилися поділитися тим, які сфабриковані докази вони вам надали через МАЙЖЕ 6 місяців.


Скільки вони тобі заплатили?


Я повинен був знати краще, було зрозуміло, що ви весь час граєте разом із шахрайськими казино та прикриваєте їх, тому що, очевидно, вони є вашими партнерами, і ви отримуєте від них гроші, тож ви насправді є співучасниками шахрайства.


Я повідомлю всім, яких практик дотримується casinoguru. Ви навіть мали нахабство попросити мене також оцінити вас на TrustPilot. Що ж, я вже знизив свій початковий відгук для вас до 1 зірки, я продовжуватиму підтримувати свою позицію, кожен гравець повинен знати про вас і ваші стосунки з шахрайськими казино.

Цікаво, чи опублікуєте ви цей пост і яку роботу ви дасте, якщо це зробите, але це все одно не має значення.

Я закінчив з вашим сайтом.

Автоматичний переклад.
1...18 19 20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого