Взагалі не потрібно хвилюватися.
Просто напишіть докладніше про проблему, яка виникла в цьому казино, щоб ваш відгук користувача було схвалено.
Знаєте, не всі читають скарги, тож якщо ви там напишете просто «прочитайте мою скаргу», це фактично не дає жодної інформації.
Звичайно, ми з нетерпінням чекатимемо на ваш новий огляд.
There is no need to vorry at all.
Just please write more details about the issue you have experienced at this casino, so your user review can be approved.
Not everyone reads the complaints, you know, so if you write there just "read my complaint," it actually provides no information at all.
We will look forward to reading your new review, of course.
Я щойно повторно подав його, будь ласка, підтвердьте.
I just re-submitted it, please approve.
Це зроблено, як я бачу.
Я радий, що пояснення допомогло вам і ви змогли надіслати новий відгук користувача.
Ми цінуємо ваші зусилля.
It is done, as I can see.
I am glad that the explanation helped you and you were able to submit a new user review.
We appreciate your effort.
Я щойно побачив, що моя скарга була єдиною з усіх 204 скарг Wazamba, яка отримала інший вердикт (доказів від казино недостатньо).
Думаю, більшість людей просто здалися.
Я продовжую дискредитувати їх майже щодня 🙂
I just saw that my complaint was the only one out of all 204 Wazamba complaints that received a different verdict (not sufficient evidence from the casino).
I guess most people just gave up.
I continue to discredit them almost every day 🙂
Будь ласка, дайте нам знати, якщо є щось нове.🙏
Please let us know if there is something new.🙏
я поставив 100 євро і виграв 300 євро
тому я подаю заявку на відкликання минулої неділі
і я запитав їх 3 рази *коли я зможу отримати гроші?*
вони блокують мій обліковий запис для довідкового центру.
це казино дійсно безпечно?
.
i bet 100 € and i won 300 €
so i apply withdraw last sunday
and i asked them 3 times *when i can get money?*
they block to my account for help center .
this casino is really safe?
.
Вибачте, я правильно розумію, що вони заблокували вас у чаті? Але яка була причина?
Ваш обліковий запис уже повністю перевірено?
Будь ласка, повідомте нам більше про проблему в цьому казино, і, сподіваюся, разом ми зможемо її вирішити.
Sorry, do I understand correctly that they have blocked you on live chat? What was the reason, though?
Is your account there fully verified yet?
Please let us know more details regarding the issue at this casino, and hopefully together we'll be able to get it solved.
редагувати: я написав це після того, як міг з ними поговорити.
я думаю, тимчасово мене заблокували.
або це була системна помилка
і я отримав свої гроші назад сьогодні вранці.
і мій обліковий запис не перевірено.
дякую. чи краще видалити пост?
edit: i wrote this after i could talk with them.
temporary i got blocked i guess.
or it was system error
and i got my money back today morning.
and my account is not verifed.
thank you.it is better delete post ?
Я вважаю, що пост не потрібно видаляти. Завжди приємно бачити для інших гравців досвід інших, і ви написали туди правку, і тому проблему було вирішено. Тому я не думаю, що ви написали щось не так.
У будь-якому випадку, я радий, що це була лише тимчасова ситуація, і все гаразд, і ти отримав гроші.
Ви продовжите грати тут?
I don't think it's necessary to delete the post. It's always good to see for other players some experiences of others and you wrote there the edit and therefore that the matter was solved. So I don't think you wrote something wrong.
Anyway, I'm glad that it was just a temporary situation and everything is fine and you got the money.
Will you continue to play here?
Шановні панове, доброго ранку. Перш ніж подати скаргу, я хотів запитати вас тут. Вчора я зробив депозит у розмірі 117 доларів через Neteller у Wazamba, минуло майже 24 години, як я зробив це, і він ще не зарахований на мій рахунок.
Щоразу, коли я робив депозити в інших онлайн-казино, гроші зараховувалися негайно, тож через 15 хвилин після депозиту я зв’язався з ними через чат, і вони сказали мені, що, ймовірно, гроші будуть зараховані мені до того, як мине 2 години.
Через цей час я знову зв’язався з ними, дав їм квитанцію про депозит, і вони нібито подали претензію до фінансового відділу та незабаром зв’яжуться зі мною електронною поштою.
Минуло 12 годин без жодних новин, тому я знову звернувся до чату. Інша особа допомогла мені та сказала, що зарахування депозитів може тривати від 2 до 4 робочих днів, і що я можу подати скаргу лише там. Мені це здавалося нісенітницею, тому що ніхто не захоче робити ставки в казино з такими затримками, і це також суперечило 2 людям, які допомагали мені раніше, які сказали мені, що їм не потрібно більше 2 годин, щоб отримати кредит.
Я зв’язався з ними знову хвилину тому (майже 24 години після того, як я вніс депозит), і людина сказала мені, що претензія розглядається відповідною службою, що він не може нічого зробити, і вони збираються зв’язатися зі мною електронною поштою.
Ви можете допомогти мені з тим, що робити? Зі мною вперше сталося щось подібне, і я боюся втратити свої гроші.
Dear Sirs, good morning. Before making a complaint I wanted to ask you here. Yesterday I made a deposit of 117 dollars through Neteller in Wazamba, it's almost 24 hours since I made it and it hasn't been credited to my account yet.
Whenever I made deposits at other online casinos, the money was credited immediately, so 15 minutes after the deposit I contacted them via chat and they told me that it would probably be credited to me before the 2 hours were up.
After this time, I contacted them again, gave them the deposit receipt and they supposedly filed a claim with the finance department and that they would be contacting me via email shortly.
12 hours passed without any news, so I contacted the chat again. Another person helped me and told me that deposits can take 2 to 4 business days to be credited and that I could only file a complaint there. It seemed like nonsense to me because no one would want to bet at a casino with such delays, and it also contradicted the 2 people who helped me before who told me that they didn't take more than 2 hours to be credited.
I contacted them again a moment ago (almost 24 hours since I made the deposit) and the person told me that the claim is being reviewed by the corresponding area, that he could not do anything and they were going to contact me by email.
Can you help me with what to do? This is the first time something like this has happened to me and I am afraid of losing my money.
Estimados, buenos días. Antes de realizar una queja quería consultarles aquí. El día de ayer realicé un depósito de 117 dólares a través de Neteller en Wazamba, falta poco para que se cumplan las 24 hs de haberlo realizado y aún no se acreditó en mi cuenta.
Siempre que realicé depósitos en otros casinos online el dinero se acredita en el momento por eso, pasados 15 minutos del depósito me comuniqué con ellos a través del chat y me dijeron que seguramente se me acreditaba antes de que se cumplan las 2 hs.
Pasado dicho tiempo, me volví a comunicar con ellos, les pasé el comprobante del depósito y supuestamente elevaron un reclamo al departamento de finanzas y que a la brevedad se iban a estar comunicando conmigo por correo electrónico.
Pasaron 12 hs sin noticias por lo que me volví a comunicar con el chat, me atendió otra persona y me dijo que los depósitos pueden tardar de 2 a 4 días hábiles en acreditarse y que recién allí podía elevar una queja. Me pareció algo que no tiene sentido porque nadie querría apostar en un casino con esas demoras y además se contradecía con las 2 personas que me atendieron antes que me dijeron que no tardaban mas de 2 hs en acreditarse.
Hace un momento me volví a comunicar (casi 24 hs desde que realicé el depósito) y la persona me dijo que el reclamo lo está viendo el área correspondiente, que él no podía hacer nada y se iban a comunicar por correo electrónico.
¿Podrán ayudarme a cómo tengo que proceder? Es la primera vez que me pasa algo así y tengo miedo de perder mi dinero.
Привіт,
Перш за все, я хотів би сказати, що ви повинні бути терплячими. Я не можу говорити від імені казино, але, з нашої точки зору, казино може зайняти навіть тиждень, щоб розслідувати ситуацію та виправити ситуацію. Це стає ще складнішим для тих, хто не працює в казино, щоб допомогти вам. Крім того, багато казино все ще покладаються на сторонніх постачальників платежів, з якими ми не можемо зв’язатися від вашого імені. Я пропоную вам набратися терпіння та не відставати від казино. Ми обов’язково будемо тут для будь-яких оновлень; просто тримай нас у курсі.
Hello,
first of all, I'd like to say you have to prepare to be patient. I can't speak on behalf of the casino, but from our perspective, it may take even a week for the casino to investigate and set things correct. It gets complicated even more for anyone not working for the casino to help you. Furthermore, many casinos still rely on 3rd party payment providers we can't possibly reach on your behalf. I suggest you stay patient and keep up with the casino. We will surely be here for any updates; just hold on and keep us posted.
Привіт Радко, дякую за відповідь. Сьогодні я знову звернувся до чату, і вони сказали мені, що вони все ще розслідують, оскільки вони ще не знайшли мого переказу. Дивна річ полягає в тому, що якщо я переходжу до розділу для внесення грошей на веб-сайті Wazamba, мені показується, що я зробив депозит у розмірі 117 доларів, і це дає мені можливість повторити його.
Мені дуже дивно, що вони не можуть його знайти, але я наберуся терпіння і почекаю 1 тиждень.
Я буду тримати вас у курсі будь-яких новин.
Hi Radka, thanks for your reply. Today I contacted the chat again and they told me that they are still investigating as they have not yet found my transfer. The strange thing is that if I go to the section to deposit money on the Wazamba website, it shows me that I made a deposit of 117 dollars and it gives me the option to repeat it.
I find it very strange that they can't find it but I will be patient and wait 1 week.
I will keep you posted on any news.
Hola Radka, gracias por tu respuesta. Hoy volví a comunicarme con el chat y me dijeron que siguen investigando ya que aún no han encontrado mi transferencia. Lo extraño es que si ingreso a la sección para depositar dinero en la página de Wazamba me figura que hice un depósito de 117 dólares y me da la opción de repetirlo.
Me parece muy extraño que no puedan encontrarlo pero tendré paciencia y esperaré 1 semana.
Los mantendré al tanto de cualquier novedad.
Одним словом, одне з найгірших і найгірших казино в історії. Я там зареєстрований 2,5 роки, вніс більше 70 000 євро і все це програв. Незважаючи на те, що протягом 2,5 років я написав понад 10 електронних листів з проханням назавжди заблокувати мій обліковий запис, оскільки я залежний від азартних ігор, я так і не відповів. Якби мій рахунок був заблокований із самого початку, як я хотів, я б ніколи не втратив стільки грошей. Дивно, що мені ніколи не доводилося підтверджувати свою особу, хоча я вклав стільки грошей. Живий чат - це катастрофа, VIP-менеджери просто погано реагують на листи, нічого не розуміють і лише помиляються. Виплати тривають багато років. Після того, як я відчув, що благаю казино Wazamba заблокувати мій обліковий запис і засипаю їх електронними листами та повідомленнями, погрожуючи поділитися своїми проблемами в Інтернеті, тобто дати негативні відгуки, які я можу підтвердити та підтвердити, вони нарешті заблокували мій обліковий запис. Зараз я чекаю свого депозиту та зняття балансу з початку грудня. Це казино діє незаконно, принаймні в моєму випадку, і має катастрофічне управління обліковим записом. Зараз я відкрив справу з Casino Guru, яка була схвалена та навіть пов’язана з Wazamba Casino, щоб відповісти на мої занепокоєння, чого вони не зробили через тиждень. Тепер термін подовжено ще на тиждень, і я припускаю, що Wazamba Casino не відповість, а це погане казино. Їм має бути соромно за те, що вони не сприйняли мене серйозно.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Ми дуже раді, що казино вже змогло це вирішити. Дякуємо за оновлення.
Повідомте нам про будь-який інший досвід звідти, коли забажаєте. Сподіваюся, що це буде тільки позитив.
We are very glad that the casino was able to solve this already. Thank you for the update.
Let us know about any other experiences from there whenever you wish. I hope that it'll be only positive.
Одним словом, одне з найгірших і найгірших казино в історії. Я там зареєстрований 2,5 роки, вніс більше 70 000 євро і все це програв. Незважаючи на те, що протягом 2,5 років я написав понад 10 електронних листів з проханням назавжди заблокувати мій обліковий запис, оскільки я залежний від азартних ігор, я так і не відповів. Якби мій рахунок був заблокований із самого початку, як я хотів, я б ніколи не втратив стільки грошей. Дивно, що мені ніколи не доводилося підтверджувати свою особу, хоча я вклав стільки грошей. Живий чат - це катастрофа, VIP-менеджери просто погано реагують на листи, нічого не розуміють і лише помиляються. Виплати тривають багато років. Після того, як я відчув, що благаю казино Wazamba заблокувати мій обліковий запис і засипаю їх електронними листами та повідомленнями, погрожуючи поділитися своїми проблемами в Інтернеті, тобто дати негативні відгуки, які я можу підтвердити та підтвердити, вони нарешті заблокували мій обліковий запис. Зараз я чекаю свого депозиту та зняття балансу з початку грудня. Це казино діє незаконно, принаймні в моєму випадку, і має катастрофічне управління обліковим записом. Зараз я відкрив справу з Casino Guru, яка була схвалена та навіть пов’язана з Wazamba Casino, щоб відповісти на мої занепокоєння, чого вони не зробили через тиждень. Тепер термін подовжено ще на тиждень, і я припускаю, що Wazamba Casino не відповість, а це погане казино. Їм має бути соромно за те, що вони не сприйняли мене серйозно.
In short, one of the worst and worst casinos ever. I have been registered there for 2.5 years, deposited over 70,000 euros and gambled away all of it. Even though I wrote over 10 emails over the course of 2.5 years asking that my account be permanently blocked because I am addicted to gambling, I never responded. If my account had been blocked from the start like I wanted, I would never have lost so much money. It's strange that I never had to verify my identity even though I deposited so much money. The live chat is a disaster, the VIP managers simply react badly to emails, understand nothing and only make mistakes. The payouts take ages. After I felt like I was begging Wazamba Casino to block my account and spamming them with emails and messages, threatening to share my concerns on the internet, i.e. to give negative reviews that I can back up and prove, they finally blocked my account. I have now been waiting for my deposit and withdrawal balance since the beginning of December. This casino is acting illegally, at least in my case, and has disastrous account management. I have now opened a case with Casino Guru which has been approved and even linked to Wazamba Casino to respond to my concerns, which they did not do after a week. Now the deadline has been extended by another week, and I assume that Wazamba Casino will not respond, which is a bad casino. They should be ashamed of themselves for not taking me seriously.
Kurz und knapp eins der schlimmsten und schlechtesten Casinos überhaupt seit 2,5 Jahren dort angemeldet gewesen über 70000Euro eingezahlt und Verzockt obwohl ich während der 2,5 Jahre bestimmt über 10 E-Mails geschrieben habe dass mein Konto dauerhaft gesperrt werden soll, da ich Spielsüchtig bin, nie darauf reagiert hätte man mein Konto von Anfang an gesperrt wie ich es haben wollte hätte ich niemals so viel Geld verzockt. Schon komisch dass ich mich kein einziges Mal verifizieren musste obwohl ich so viel Geld eingezahlt habe. Der Live Chat ist eine Katastrophe die VIP Managers einfach schlecht reagieren nicht auf E-Mails verstehen nichts und machen nur Fehler. Die Auszahlungen dauern Ewigkeiten. Nachdem ich das Wazamba Casino gefühlt darum angefleht habe mein Konto zusperren und voll gespamt habe mit E-Mails und Nachrichten indem ich gedroht habe meine Anliegen im Internet zu teilen sprich negative Bewertungen abzugeben die ich belegen und beweisen kann haben Sie endlich mein Konto gesperrt. Nun warte ich seit Anfang Dezember auf meine Ein-Auszahlbilanz. Dieses Casino handelt illegal zumindest in meinem Fall und hat eine desaströse Kontomanagement Führung. Nun habe ich einen Fall geöffnet bei Casino Guru der genehmigt wurden ist und sogar Wazamba Casino verlinkt wurden ist um auf meine Anliegen zu reagieren was Sie nach einer Woche nicht getan haben nun wurde die Frist um eine weitere Woche verlängert, wo von ich Ausgehe das Wazamba Casino nicht drauf reagieren wird was ein schlechtes Casino. Sie sollten sich schämen mich nicht Ernst genommen zu haben.
Я прочитав вашу скаргу, і мені дуже шкода, що ви так довго переживаєте цю ситуацію.
Я сподіваюся, що ваш спеціаліст із розгляду скарг незабаром зможе зв’язатися з казино та вирішити все.
Як я бачу, вони зазвичай відповідають нашій групі зі скарг на всі скарги, тому справді незрозуміло, чому вони досі не зв’язалися з нами.
Ми уважніше розглянемо вашу скаргу та, звичайно, сподіватимемось на краще. Будь ласка, будь сильним.
I have read your complaint, and I'm really sorry that you have to go through this situation for so long.
I hope that your complaint resolver will be able to contact the casino soon and get everything solved.
As I can see, they usually reply to our complaint team regarding all the complaints, so it is really not clear why they didn't get in touch with us yet.
We'll keep a closer look at your complaint and hope for the best, of course. Please stay strong.
Так, я буду терплячим. Дякуємо за ваші зусилля та допомогу.
З повагою
Ахмет17
Yes, I will be patient. Thank you for your efforts and help.
Best regards
Ahmet17
Ja ich werde mich Gedulden. Vielen Dank für Ihre Mühen und Hilfe.
Mit freundlichen Grüßen
Ahmet17
Мені цікавий результат. Я також збираю докази, щоб спробувати висунути претензію
I'm curious about the outcome. I'm also gathering evidence to try to make a claim
Estou curioso com o desfecho. Estou a reunir provas tambem para tentar uma reclamaçao
Ви серйозно, ви нарешті закрили ЄДИНУ скаргу, яка не була вирішена проти казино, і змінили вердикт на їхню користь після УСІХ наданих мною доказів?
Ви також відмовилися поділитися тим, які сфабриковані докази вони вам надали через МАЙЖЕ 6 місяців.
Скільки вони тобі заплатили?
Я повинен був знати краще, було зрозуміло, що ви весь час граєте разом із шахрайськими казино та прикриваєте їх, тому що, очевидно, вони є вашими партнерами, і ви отримуєте від них гроші, тож ви насправді є співучасниками шахрайства.
Я повідомлю всім, яких практик дотримується casinoguru. Ви навіть мали нахабство попросити мене також оцінити вас на TrustPilot. Що ж, я вже знизив свій початковий відгук для вас до 1 зірки, я продовжуватиму підтримувати свою позицію, кожен гравець повинен знати про вас і ваші стосунки з шахрайськими казино.
Цікаво, чи опублікуєте ви цей пост і яку роботу ви дасте, якщо це зробите, але це все одно не має значення.
Я закінчив з вашим сайтом.
Are you serious, you finally closed THE ONLY complaint that was not resolved against the casino and change the verdict to their advantage, after ALL the evidence I provided?
You also refused to share what fabricated evidence they provided you with, after ALMOST 6 months.
How much did they pay you?
I should have known better, it was clear all along you play along with scam casinos and cover for them because obviously they are your partners and you get paid by them so you are actually accomplices in scamming people.
I will let everyone know what kind of practices casinoguru follows. You even had the nerve to ask me to rate you on TrustPilot as well. Well, I already lowered my original review for you down to 1 star, I will continue to support my case, every player needs to know about you and your relationships with scammy casinos.
I wonder if you will even publish this post and what kind of robotic answer you will give if you do, but it doesn't matter anyway.
I'm done with your site.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.