3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wazamba Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я ще не можу порекомендувати казино.
Внесено 40 євро, отримайте 200% бонус.
Потім уважно ознайомтесь з умовами та умовами бонусу та почніть грати.
Я зіграв 2-3 слоти (жоден з них заборонений, і не вказаний з низькою часткою ставок)
Бонус успішно реалізований, а потім на годиннику було 670 євро.
Потім попросив адресу для перевірки і надіслав усі документи (3 дні тому)
Запит на оплату 500 євро через день.
Тепер (через 4 дні після підтвердження електронною поштою та через 3 дні після запиту на виведення) я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису, повідомлення "Обліковий запис заблоковано"
На запитання, чому? З чату є лише така відповідь: Рішення остаточне та безвідкличне ''
Здравствуйте? Наскільки це непрозоро?
без причини ... припустимо, тому що тому, що їм не підходить виплачувати 500 євро тому, хто поповнив 40 євро.
Нібито я мав би отримувати свої гроші по днях, незважаючи на заборону, для чого мені не можуть наводити причини або, ймовірно, радше `` може ''
Тим часом, після оплати пройшло 3 дні, я дуже боюся, що вона збрехала в чаті, щоб позбутися мене, а гроші так і не надійдуть.
Перш за все, поганий той факт, що не можна навести причину заморожування.
Звичайно, казино може зробити це в будь -який час без причини, але це лише показує мені, що тут щось високо смердить, що стосується моєї ситуації.
і ні: у мене немає 2 акаунтів, порушені умови чи щось таке.
I can't recommend the casino yet.
€ 40 deposited, get 200% bonus.
Then carefully read the bonus terms and conditions and started playing.
I played 2-3 slots (none of them forbidden, nor listed with a low wager share)
Bonus implemented happily and then had € 670 on the clock.
Then asked for the address for verification and sent all documents (3 days ago)
Request for payment of € 500 1 day later.
Now (4 days after the verification email and 3 days after the withdrawal request) I can no longer access my account, message "Account has been frozen"
When asked, why? There is only the following answer from the chat: The decision is final and irrevocable ''
Hello? How intransparent is that?
for no reason ... suppose because because it doesn't suit them to pay out € 500 to someone who has deposited € 40.
Allegedly I should get my money the days despite the ban, for which no reason can be given to me or probably rather `` may ''
Meanwhile, 3 days are over after the payment, I really fear that she lied in the chat to get rid of me and the money never comes anyway.
Above all, the fact that one cannot give a reason for the freezing is poor.
Sure, a casino can do it anytime for no reason, but that just shows me that something stinks high up here as far as my situation is concerned.
and no: I don't have 2 accounts, broken conditions or anything.
Ich kann das Casino bisher nicht empfehlen.
40€ eingezahlt, 200% Bonus bekommen.
Dann die Bonusbedingungen und AGB‘s genauestens durchgelesen und angefangen zu Spielen.
gespielt habe ich 2-3 Slots (alle weder verboten, noch mit geringen Wager-Anteil aufgelistet)
Bonus glücklicher Weise umgesetzt und dann 670€ auf der Uhr gehabt.
Dann nach der Adresse für Verifizierung gefragt und alle Dokumente hingesendet (vor 3 Tagen)
1 Tag später Auszahlung von 500€ beantragt.
Nun (4 Tage nach Verifizierungs-Mail und 3 Tage nach Auszahlungs-Anfrage) komme ich nicht mehr in mein Konto, Meldung ,,Konto wurde eingefroren‘‘
Auf Nachfrage, wieso? Gibt es vom Chat nur folgende Antwort: Die Entscheidung ist endgültig und Unwiderruflich‘‘
Hallo? Wie intransparent ist das denn?
ohne Grund… nehme an weil, weil es denen nicht passt, jemand 500€ auszuzahlen der 40€ eingezahlt hat.
Angeblich soll ich die Tage mein Geld bekommen trotz der Sperre, für die mir kein Grund genannt werden kann oder wohl eher ,,darf‘‘
Mittlerweile sind 3 Tage rum nach Auszahlung, ich habe echt die Befürchtung, die hat im Chat gelogen um mich loszuwerden und das Geld kommt eh nie.
vor Allem, dass man keinen Grund für die Einfrierung nenne kann ist arm.
Klar kann ein Casino es jederzeit ohne Grund tun, aber das zeigt mir einfach, dass irgendwas hier bis zum Himmel stinkt, was meine Situation angeht.
und nein: ich habe keine 2 Konten, keine Bedingungen gebrochen oder sonst was.
Я погоджуюся, що коли вони закривають рахунок, вони повинні надати вам причину, щоб ви могли захистити себе. У такому разі я пропоную подати скаргу на наш веб -сайт. Я вважаю, що у нас досить хороші стосунки з цим казино, тому вони, можливо, будуть готові обговорити це з нами.
I agree that whenever they close an account, they should give you a reason so you can defend yourself. In that case, I suggest you to submit a complaint on our website. I believe that we have a pretty good relationship with this casino so they might be willing to discuss it with us.
Привіт Даніелю,
Дякую за відгук.
Сьогодні я хотів подивитися, чи мій обліковий запис все ще заморожений або навіть видалений.
Цього разу не було спливаючого вікна з Frozen, але цей обліковий запис не вдалося знайти.
Тому я ще раз запитав у чаті, що тут відбувається.
відповідь
"Через їхні вказівки щодо відповідальних ігор, я більше не можу там грати, нібито зі мною зв'яжеться фінансовий відділ".
Запит на виведення коштів зараз 5 днів тому.
Я сам не блокував свій обліковий запис і нічого не робив.
Яка ділова поведінка сигналізує для мене як гравця / клієнта та мотиви, що стоять за нею, явно поза аферою, навіть якщо мені шкода ...
Я така абсолютно добродушна, врівноважена та позитивна людина, але я просто відчуваю, що мене зараз викрадають.
Висновок: Відповідь з фінансового відділу ще очікується, але цілком може бути, що я отримую лише свій депозит (40 євро) замість 500 євро через мене або я винайшов абсолютно нову причину, і я нічого не отримую, вибачте, але це не працює!
чи слід відкривати скаргу тут як запобіжний захід, або я повинен чекати на передбачувану відповідь?
Це засмучує.
З найкращими побажаннями,
Січ
Hi Daniel,
Thanks for the feedback.
Today I wanted to see if my account is still frozen or even deleted.
This time there was no pop-up with Frozen, but that the account could not be found.
So I asked again in the chat what is going on here.
answer
"Due to their guidelines for responsible gaming, I can no longer play there, the finance department would allegedly contact me."
The withdrawal request is now 5 days ago.
I have not blocked my account myself, nor have I done anything.
What kind of business behavior that signals for me as a player / customer and the motive behind it is clearly beyond the scam, even if I'm sorry ...
I am such a totally good-natured, level-headed and positive person, but I just feel like I'm being kidnapped right now.
Conclusion: A response from the finance department is still pending, but it may well be that I only receive my deposit (€ 40) instead of the € 500 due to me or a completely new reason is invented and I get nothing, sorry but that doesn't work !
should I open a complaint here as a precaution, or should I wait for an alleged response?
It is frustrating.
Best regards,
Jan
Hallo Daniel,
danke für die Rückmeldung.
Heute wollte ich gucken, ob mein Konto immer noch eingefroren oder sogar gelöscht ist mittlerweile.
Diesmal kam kein Pop-Up mit Eingefroren sondern, dass das Konto nicht gefunden wird.
Also nochmal im Chat gefragt, was hier los ist.
Antwort
,,aufgrund deren Richtlinien für Verantwortungsvolles Spielen kann ich dort nun nicht mehr Spielen, die Finanzabteilung würde sich angeblich bei mir melden.‘‘
Die Auszahlungsanfrage ist mittlerweile 5 Tage her.
Ich habe weder mein Konto selbst in Sperrung gegeben, noch habe ich irgendwas getan.
Was das für mich als Spieler/Kunde für ein Geschäftsgebaren und deren Motiv dahinter signalisiert über die Masche ist, auch wenn es mir leid tut, eindeutig..
Ich bin so ein total gutmütiger, besonnener und positiver Mensch, jedoch komme ich mir gerade einfach nur veräppelt vor.
Fazit: eine Rückmeldung der Finanzabteilung steht noch aus, jedoch kann es gut sein, dass ich statt der mir zustehenden 500€ nur meine Einzahlung (40€) erhalte oder ein komplett neuer Grund erfunden wird und ich garnix bekomme, sorry aber das geht so nicht!
soll ich vorsorglich eine Beschwerde hier eröffnen, oder noch auf eine angebliche Rückmeldung warten?
Es ist frustrierend.
Beste Grüße,
Jan
Я б, напевно, чекав відповіді фінансового департаменту. Для вас було б навіть краще, якби ви вирішили відкрити скаргу пізніше. Мені дуже цікаво, що вони скажуть. Я б загалом дав їм тиждень, ви, ймовірно, можете надіслати їм нагадування через кілька днів, і якщо вони все одно нічого вам не надішлють, я подав би скаргу навіть без остаточної відповіді з фінансового відділу.
I'd probably wait for the reply from the Finance department. It would be even better for you if you decided to open a complaint afterwards. I'm really curious about what they'll say. I'd give them a week in total, you can probably send them a reminder after few days and if they still don't send you anything, then I'd submit a complaint even without the final response from the Finance department.
Додаток: Я сьогодні, на щастя, отримав електронний лист, що Вазамба заплатить мені 500 євро.
Я видалив негативний рейтинг казино, але для мене залишається справжній негативний присмак через заморожування без коментарів, а потім причину видалення облікового запису після запиту на виведення коштів та тривалості всього цього.
З найкращими побажаннями,
Січ
Addendum: I fortunately received an email today that Wazamba will pay me the 500 €.
I deleted the negative rating of the casino, but there remains a real negative aftertaste for me due to the freezing without comment and then the reason for the account deletion after the withdrawal request & the duration of the whole thing.
Best regards,
Jan
Nachtrag: habe heute glücklicherweise eine Mail erhalten, dass Wazamba mir die 500€ auszahlt.
Die negative Bewertung des Casinos habe ich gelöscht, jedoch bleibt hier für mich ein echter negativer Beigeschmack aufgrund der erst kommentarlosen Einfrierung und dann an den Haaren herbeigezogenen Begründung für die Kontolöschung nach der Auszahlungs-Anfrage & der Dauer des ganzen.
Beste Grüße,
Jan
Гарні новини! Я завжди кажу, що отримання грошей - це найважливіше 🙂 Чи вони насправді знову відкрили рахунок, або він досі заморожений?
Good news! I always say that getting the money is the most important thing 🙂 Did they actually reopen the account or is it still frozen at this moment?
Вони видалили мій обліковий запис через 1 день після його заморозки і сказали: "Відповідно до їхніх правил щодо відповідальних ігор, я більше не можу грати на їхньому сайті".
Обліковий запис (з будь -якої причини) був повністю видалений, як я зараз помітив, також на інших сайтах казино, які належать до групи «Сім зірок».
Напевно, я ніколи не дізнаюся точного фону.
Депозит у розмірі 40 євро, зняття 500 євро, очевидно, їх не влаштовували.
They deleted my account 1 day after it was frozen and said, "According to their guidelines for responsible gaming, I can no longer play on their site."
Account was (for whatever reason) completely deleted, as I have now noticed, also on other casino sites that belong to the "Seven Stars" group.
I will probably never find out the exact background.
€ 40 deposit, € 500 withdrawal apparently did not suit them.
Mein Konto haben sie ja 1 Tag nach deren Einfrierung gelöscht und gemeint ,,gemäß deren Richtlinien für Verantwortungsbewusstes Spielen kann ich auf deren Seite nicht mehr Spielen.‘‘
Konto wurde (warum auch immer) komplett gelöscht, wie ich nun bemerkt habe, auch auf anderen Casino Seiten die zu der ,,Seven Stars’‘ Gruppe gehören.
Den genauen Hintergrund werde ich wohl nie erfahren.
40€ Einzahlung, 500€ Auszahlen hatte denen scheinbar nicht gepasst.
Це звучить дивно. Ви все ще можете подати скаргу, якщо хочете спробувати з’ясувати її причину. Ми можемо спробувати з ними зв’язатися. Я просто дуже радий, що ти хоча б отримав гроші.
That sounds strange. You can still submit a complaint if you want to try finding out the reason behind it. We can try to contact them. I'm just really happy you got the money at least.
Привіт, я щойно приєднався до Casino Guru і мені потрібна порада. Я зняв кошти з Wazamba рівно 6 днів тому, завтра о 7 ранку буде 7 днів. Відкликання все ще очікує на розгляд, і я не отримував оновлень електронною поштою або будь-яких документів, необхідних для підтвердження його схвалення. Я також читав різні типи оглядів щодо шахрайства в цьому казино і хвилююся. Що я можу зробити? Мені ще чекати? Якщо так, то скільки?
В умовах казино написано, що виведення обробляється за 3 робочих дні, в чаті кажуть, що обробляється максимум за 5. Але обидва терміни пройшли.
Hi, I just joined Casino Guru and I need some advice. I made a withdrawal from Wazamba exactly 6 days ago, at 7 am tomorrow it will be 7 days. The withdrawal is still pending, and I have not received updates via e-mail or any documents required to ensure that it is approved. I have also read various types of reviews regarding scams on this casino and am worried. What can I do? Do I still have to wait? If so, how much?
In the terms and conditions of the casino it says that the withdrawal is processed in 3 working days, in chat they say that it is processed in 5 maximum. But both time limits have passed.
Salve, mi sono appena iscritto a Casino Guru e avrei bisogno di un consiglio. Ho effettuato un prelievo su Wazamba esattamente 6 giorni fa, alle 7 della giornata di domani saranno 7 giorni. Il prelievo risulta ancora in attesa, e non mi sono arrivati ne aggiornamenti via mail ne risìchieste di documenti per far si che venga approvato. Ho letto vari tipi di recensioni anche per quanto riguarda Scam su questo Casino e sono preoccupato. Cosa posso fare? Devo ancora aspettare? Se si quanto?
Nei termini e condizioni del casino dice che il prelievo viene elaborato in 3 giorni lavorativi, in chat dicono che venga elaborato in 5 massinmo. Ma entrambi i limiti di tempo sono passati.
Привіт, мені цікаво, чи завершено ваш процес підтвердження? Можливо, ви можете побачити якусь інформацію на сторінці свого облікового запису? Зазвичай ми радимо гравцям чекати навіть 2 тижні, але це завжди залежить від ситуації. Ніхто не може сказати вам будь-яку дату заздалегідь. Якщо поки немає відповіді від казино, ви завжди повинні просити інформацію, бути активним. У будь-якому випадку вам слід зв’язатися з казино і запитати статус виведення.
Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте відповідь від казино.
Hello, I'm wondering is your verification process complete? Maybe you can see some info in your account page? Generaly, we advice players to wait even for 2 weeks, however it always depends on situation. Nobody can tell you any date in advance. If there is no response from the casino so far, you should always push for information, be active. In any case, you should contact the casino and ask for withdrawal status.
Let us know when you receive a reply from the casino, please.
Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали мені зачекати. Моє виведення є регулярним і виплачується з п’ятниці. Я чекаю, а потім буду давати оновлення.
I contacted customer service and they told me to wait. My withdrawal is regular and in payment starting from Friday. I await and then I will give updates.
Ho contattato il servizio clienti e mi hanno detto di attendere. Il mio prelievo risulta regolare ed in pagamento a partire da Venerdì. Attendo e poi darò aggiornamenti.
Привіт, я думаю, що якщо ви чекаєте максимум 2 тижні, то все ще добре. Якщо виведення займає більше часу, то це починає бути дивним 🙂
Hi, I think if you wait for maximum of 2 weeks, then it's still fine. If the withdrawal takes longer, than it starts to be strange 🙂
Ми в п'ятницю. І я досі не отримував жодних оновлень там E-Mail. Вони кажуть мені, що час очікування може відрізнятися і є орієнтовним. Весь цей час очікування починає здаватися надмірним.
We are on Friday. And I still haven't received any updates there E-Mail. They tell me that waiting times may vary and are indicative. All this waiting time is starting to seem a bit excessive.
Siamo a Venerdì. Ed ancora non ho ricevuto alcun aggiornamento vi E-Mail. Mi dicono che i tempi di attesa possono variare e sono indicativi. Inizia a sembrarmi un po eccessivo tutto questo tempo di attesa.
Привіт, можливо, у них не вистачає персоналу і їм доводиться здійснювати багато платежів. Ну, можливо, це щось технічне з їхнього боку... Чи сказали вони вам щось інше, крім «будь ласка, зачекайте»? Будь-яка причина, чому це займає так довго?
Hello, maybe they are short on staff and have to proceed lots of payments. Well maybe it's something technical on their side... Have they told you anything else except for "please wait" so far? Any reason why it takes so long?
Кажуть, що регулярно стоять у черзі на оплату та наберіться терпіння. Вони вибачаються за затримку. Але ніколи не доводилося чекати 2 тижні на виведення.
They say they are regularly queuing to pay and have patience. They apologize for the delay. But never happened to wait 2 weeks for a withdrawal.
Dicono che sono regolarmente in coda nei pagamenti e di avere pazienza. Si scusano per il ritardo. Ma mai successo di attendere 2 settimane per un prelievo.
Звичайно, є казино, де 2 тижні очікування – це якось «нормально» 🙁. Я б почекала ще кілька днів, а потім розглянула б подачу скарги.
Мені просто цікаво, скільки ви намагаєтеся зняти, будь ласка?
Це якась вища сума? Не потрібно бути конкретним, якщо ви цього не хочете, звичайно.
There are certainly casinos where 2 weeks waiting is somehow "normal" 🙁.I would wait a few days more and then consider submitting a complaint.
I'm just wondering how much are you trying to withdraw, please?
Is it some higher sum? No need to be concrete if you don't want to, of course.
Я просто хочу сказати, що я дуже задоволений цим казино і мав лише один позитивний досвід у ньому. Довго не наважувався вибирати, а зараз граю досить часто))
I just want to say that I am very satisfied with this casino and have only had one positive experience in it. I didn't dare to choose for a long time, but now I play quite often))
Só quero dizer que estou muito satisfeito com este casino e tive apenas uma experiência positiva nele. Não me atrevi a escolher durante muito tempo, mas agora jogo com bastante frequência))
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.