ФорумКазиноWazamba Casino - загальне обговорення

Wazamba Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Matiseli
|
58465 переглядів 352 відповідей |
|
1 2...18
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Wazamba Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Чеська мова вже доступна

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт Матіселі.


Щиро дякуємо за ваше оновлення. Ми додали цю інформацію до огляду казино Wazamba.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я ще не можу порекомендувати казино.

Внесено 40 євро, отримайте 200% бонус.

Потім уважно ознайомтесь з умовами та умовами бонусу та почніть грати.

Я зіграв 2-3 слоти (жоден з них заборонений, і не вказаний з низькою часткою ставок)


Бонус успішно реалізований, а потім на годиннику було 670 євро.


Потім попросив адресу для перевірки і надіслав усі документи (3 дні тому)

Запит на оплату 500 євро через день.


Тепер (через 4 дні після підтвердження електронною поштою та через 3 дні після запиту на виведення) я більше не можу отримати доступ до свого облікового запису, повідомлення "Обліковий запис заблоковано"

На запитання, чому? З чату є лише така відповідь: Рішення остаточне та безвідкличне ''

Здравствуйте? Наскільки це непрозоро?

без причини ... припустимо, тому що тому, що їм не підходить виплачувати 500 євро тому, хто поповнив 40 євро.

Нібито я мав би отримувати свої гроші по днях, незважаючи на заборону, для чого мені не можуть наводити причини або, ймовірно, радше `` може ''

Тим часом, після оплати пройшло 3 дні, я дуже боюся, що вона збрехала в чаті, щоб позбутися мене, а гроші так і не надійдуть.

Перш за все, поганий той факт, що не можна навести причину заморожування.

Звичайно, казино може зробити це в будь -який час без причини, але це лише показує мені, що тут щось високо смердить, що стосується моєї ситуації.


і ні: у мене немає 2 акаунтів, порушені умови чи щось таке.




Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Gurkenpapst1992
3 р. тому

Я погоджуюся, що коли вони закривають рахунок, вони повинні надати вам причину, щоб ви могли захистити себе. У такому разі я пропоную подати скаргу на наш веб -сайт. Я вважаю, що у нас досить хороші стосунки з цим казино, тому вони, можливо, будуть готові обговорити це з нами.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт Даніелю,

Дякую за відгук.

Сьогодні я хотів подивитися, чи мій обліковий запис все ще заморожений або навіть видалений.

Цього разу не було спливаючого вікна з Frozen, але цей обліковий запис не вдалося знайти.

Тому я ще раз запитав у чаті, що тут відбувається.

відповідь file

"Через їхні вказівки щодо відповідальних ігор, я більше не можу там грати, нібито зі мною зв'яжеться фінансовий відділ".

Запит на виведення коштів зараз 5 днів тому.

Я сам не блокував свій обліковий запис і нічого не робив.

Яка ділова поведінка сигналізує для мене як гравця / клієнта та мотиви, що стоять за нею, явно поза аферою, навіть якщо мені шкода ...

Я така абсолютно добродушна, врівноважена та позитивна людина, але я просто відчуваю, що мене зараз викрадають.


Висновок: Відповідь з фінансового відділу ще очікується, але цілком може бути, що я отримую лише свій депозит (40 євро) замість 500 євро через мене або я винайшов абсолютно нову причину, і я нічого не отримую, вибачте, але це не працює!



чи слід відкривати скаргу тут як запобіжний захід, або я повинен чекати на передбачувану відповідь?

Це засмучує.


З найкращими побажаннями,

Січ

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Gurkenpapst1992
3 р. тому

Я б, напевно, чекав відповіді фінансового департаменту. Для вас було б навіть краще, якби ви вирішили відкрити скаргу пізніше. Мені дуже цікаво, що вони скажуть. Я б загалом дав їм тиждень, ви, ймовірно, можете надіслати їм нагадування через кілька днів, і якщо вони все одно нічого вам не надішлють, я подав би скаргу навіть без остаточної відповіді з фінансового відділу.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Додаток: Я сьогодні, на щастя, отримав електронний лист, що Вазамба заплатить мені 500 євро.

Я видалив негативний рейтинг казино, але для мене залишається справжній негативний присмак через заморожування без коментарів, а потім причину видалення облікового запису після запиту на виведення коштів та тривалості всього цього.




З найкращими побажаннями,

Січ

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Gurkenpapst1992
3 р. тому

Гарні новини! Я завжди кажу, що отримання грошей - це найважливіше 🙂 Чи вони насправді знову відкрили рахунок, або він досі заморожений?

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Вони видалили мій обліковий запис через 1 день після його заморозки і сказали: "Відповідно до їхніх правил щодо відповідальних ігор, я більше не можу грати на їхньому сайті".

Обліковий запис (з будь -якої причини) був повністю видалений, як я зараз помітив, також на інших сайтах казино, які належать до групи «Сім зірок».

Напевно, я ніколи не дізнаюся точного фону.

Депозит у розмірі 40 євро, зняття 500 євро, очевидно, їх не влаштовували.



Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Gurkenpapst1992
3 р. тому

Це звучить дивно. Ви все ще можете подати скаргу, якщо хочете спробувати з’ясувати її причину. Ми можемо спробувати з ними зв’язатися. Я просто дуже радий, що ти хоча б отримав гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, я щойно приєднався до Casino Guru і мені потрібна порада. Я зняв кошти з Wazamba рівно 6 днів тому, завтра о 7 ранку буде 7 днів. Відкликання все ще очікує на розгляд, і я не отримував оновлень електронною поштою або будь-яких документів, необхідних для підтвердження його схвалення. Я також читав різні типи оглядів щодо шахрайства в цьому казино і хвилююся. Що я можу зробити? Мені ще чекати? Якщо так, то скільки?

В умовах казино написано, що виведення обробляється за 3 робочих дні, в чаті кажуть, що обробляється максимум за 5. Але обидва терміни пройшли.

Автоматичний переклад.
mattfrau00
3 р. тому

Привіт, мені цікаво, чи завершено ваш процес підтвердження? Можливо, ви можете побачити якусь інформацію на сторінці свого облікового запису? Зазвичай ми радимо гравцям чекати навіть 2 тижні, але це завжди залежить від ситуації. Ніхто не може сказати вам будь-яку дату заздалегідь. Якщо поки немає відповіді від казино, ви завжди повинні просити інформацію, бути активним. У будь-якому випадку вам слід зв’язатися з казино і запитати статус виведення.

Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте відповідь від казино.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, і вони сказали мені зачекати. Моє виведення є регулярним і виплачується з п’ятниці. Я чекаю, а потім буду давати оновлення.

Автоматичний переклад.
mattfrau00
3 р. тому

Привіт, я думаю, що якщо ви чекаєте максимум 2 тижні, то все ще добре. Якщо виведення займає більше часу, то це починає бути дивним 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ми в п'ятницю. І я досі не отримував жодних оновлень там E-Mail. Вони кажуть мені, що час очікування може відрізнятися і є орієнтовним. Весь цей час очікування починає здаватися надмірним.

Автоматичний переклад.
mattfrau00
3 р. тому

Привіт, можливо, у них не вистачає персоналу і їм доводиться здійснювати багато платежів. Ну, можливо, це щось технічне з їхнього боку... Чи сказали вони вам щось інше, крім «будь ласка, зачекайте»? Будь-яка причина, чому це займає так довго?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Кажуть, що регулярно стоять у черзі на оплату та наберіться терпіння. Вони вибачаються за затримку. Але ніколи не доводилося чекати 2 тижні на виведення.

Автоматичний переклад.
mattfrau00
3 р. тому

Звичайно, є казино, де 2 тижні очікування – це якось «нормально» 🙁. Я б почекала ще кілька днів, а потім розглянула б подачу скарги.

Мені просто цікаво, скільки ви намагаєтеся зняти, будь ласка?

Це якась вища сума? Не потрібно бути конкретним, якщо ви цього не хочете, звичайно.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я просто хочу сказати, що я дуже задоволений цим казино і мав лише один позитивний досвід у ньому. Довго не наважувався вибирати, а зараз граю досить часто))

Автоматичний переклад.
1 2...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого