ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

3 р. тому від Jonas23111
|
101681 переглядів 457 відповідей |
|
1...19 20 21...23
SCATT3R
1 рік тому

Я бачу, будь ласка, надайте знімок екрана, на якому показано знак?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, те, що вулкан зараз робить із клієнтами, які там роками, — це ненормально. Дійсно завжди хороше казино

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Дозвольте вгадати - рішення керівника? 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якби я знав це

Автоматичний переклад.
bigbear3
1 рік тому

Я хотів би підняти вам настрій, чесно кажучи, я відчуваю, що це не в моїх силах. Чи можу я запропонувати спробувати інше казино великого бренду? На щастя, це спрацює, принаймні для початку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову привіт 😁,

У мене є питання.

Я виграв багато грошей у грі Clash of Seraphim у Vulkan Vegas. Ви пам’ятаєте, можливо, мені допоміг Казино Гуру. Відтоді я не можу грати в цю гру, тому що не можу зайти.

Я також отримав повідомлення про помилку у Vulkan Vegas і Ice Casino 🤔

Це нормально та правильно, чи казино спостерігають за моєю діяльністю? Хтось ще відчуває це?

filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Szbkriszta
1 рік тому

Привіт,


це нормально.


Якщо ви виграєте занадто багато в слоті, вас заблокують.


Або у вас просто проблема з кеш-пам’яттю браузера. Перевірте CTRL+F5.


З повагою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім доброго ранку,

Я новачок тут.

Можливо хтось тут зможе відповісти на мої запитання.


Я виграв 4500 євро, граючи у Vulkan Vegas.

09.07.23 запит на зняття коштів 14.07.23 все ще не оброблений.


Попередні зняття 200-600 євро з мого рахунку протягом 2 днів.


Тепер при 4500 євро (до речі, я вперше виграв стільки) виплата займає дуже багато часу...


Де проблема...


Наперед дякую за відповіді..


LG

Автоматичний переклад.
jmachado367
1 рік тому

Привіт.

Це може бути пов'язано з літнім голодомором або просто звичайною затримкою. Чесно. Можливо, казино пояснить?

Можливо, ваші попередні зняття не досягли порогу, і це інше. Ну, просто здогадуюсь...

Чи можете ви оновити мені інформацію, коли зможете?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Вчора я отримав електронний лист про те, що мої виграші виплачено. Мені цікаво, чи є це в моєму обліковому записі за ті дні, оскільки зараз вихідні.




Автоматичний переклад.
jmachado367
1 рік тому

Ймовірно, у вашому обліковому записі в понеділок деякі казино рідко виплачують гроші у вихідні

Автоматичний переклад.
jmachado367
1 рік тому

Привіт, ти вже отримав?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після майже 6 років я лише гравець 3-го класу на Vulcan,

Знайдіть мені сайт зараз.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

12 днів тому я зробив депозит на свій рахунок на 200 песо, і вони ніколи не були відображені, служба підтримки лише говорить мені те саме знову і знову, і нічого не виходить, я залишаю скріншоти як доказ, це абсурдно, тому що я спілкувався зі своїм банк і гроші, які вони вже зібрали, і це 200 песо, але я сподіваюся, що це допоможе іншим людям, і вони не довіряють цьому казино. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
perlalunapj
1 рік тому

Привіт!

Вибачте, що у вас проблеми...

Це досить цікава ситуація, тому що, якщо я правильно зрозумів, казино вказує пальцем на ваш банк, тоді як ваш банк підтвердив, що гроші були вираховані, так?

Я вважаю, що ви розмовляли зі своїм банком щодо трансакції. І все-таки дозвольте мені запитати, який спосіб оплати ви використовували - це був звичайний банківський переказ (з банку на банк)?

Я знаю, що запитання вам не допоможуть, тому я хотів би запропонувати скористатися Casino Guru Resolution Center.

Будь ласка, спочатку перегляньте цей посібник .

Якщо ви згодні, подання безкоштовної скарги не займе у вас лише кілька хвилин вашого часу, тож ось як почати:

https://casino.guru/complaints/create

Вам це здається гарною ідеєю?





Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є скарга на казино Vulkan Vegas, я виграв 15 тисяч чилійських песо в автоматах без бонусу, але, на жаль, вони заблокували мій рахунок, оскільки згідно з правилами казино проблема полягала в тому, що я чекав 1 місяць, поки вони внесуть депозит у мій обліковий запис, і сталося, що я. Вони відхилили його, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено, тому вони надіслали мені повідомлення, щоб я зайшов завтра, і вони не дали мені відповіді через кілька днів. Виберіть інший спосіб оплати, щоб внести мені, і вони просто заблокував мій обліковий запис, мені вже набридло це чекати. Як казино, вони ні за що не відповідають, вони навіть не здатні дати клієнту рішення. Перший раз, коли я граю, у мене не було проблем з іншими, але Vulkan Vegas залишив мене розчарованим, тому мій обліковий запис повертається до нормального стану, вони кажуть мені, що вони повинні скасувати переказ моїх грошей, але це буде чекати ще 1 місяць і це забагато

Автоматичний переклад.
fcullen966
1 рік тому

Гаразд, я не знаю, що може піти не так. Буду вдячний за додаткові пояснення, але наразі я вважаю, що вам слід подати скаргу.

Скористайтеся цим посиланням і зробіть все можливе, щоб пояснити проблему, будь ласка:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я підписався, щоб почути вашу думку.

Я граю в різних казино протягом тривалого часу без жодних проблем, про які варто згадати. Зараз у мене проблеми з виплатою від Vulkan Vegas. Це приблизно 1600 євро. Виплатили, а гроші не надійшли. На підтвердження вони дали мені копію надісланого «Чеку про виплату».

Я вже отримав від них кілька платежів без проблем, за одним винятком. Кілька тижнів тому гроші теж не надійшли. Вони хотіли отримати копію виписок з рахунку, і тоді це спрацювало.

Але тепер ви хочете, щоб я приніс письмовий доказ (з печаткою та підписом) зі свого банку, що квитанції не було. У своєму банку, однак, я не дуже хочу будити сплячих собак, я не впевнений, що «ліцензія Кюрасао» є кошерною.

У вас є підказка?

MfG і дякую.

Автоматичний переклад.
Chemiker
1 рік тому

Я вважаю, що казино переконане, що гроші вже були надіслані, хоча ви стверджуєте, що ніколи їх не отримували. Що ж, я б сказав, що ви зможете підтвердити свою претензію так само, як і казино.

Якщо я можу додати, ви також повинні грати лише в казино з DE-ліцензією. GGL, здається, досить суворий щодо цього.

Що ти думаєш?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я чекав на свої 2600 євро 8 днів, спочатку мені сказали, що це займе максимум 5 робочих днів, я платив по неділях, потім мені сказали, що вони отримають гроші в п'ятницю, тепер у У понеділок нічого не сталося, і я не отримав відповіді на свою електронну пошту, а в чаті ви пишете одне й те саме щодня, і фінансовий експерт подбає про це

хтось може мені допомогти

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого