1 рік тому
Я бачу, будь ласка, надайте знімок екрана, на якому показано знак?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
0
Я бачу, будь ласка, надайте знімок екрана, на якому показано знак?
I see, care to provide a screenshot showing the sign, please?
Що ж, те, що вулкан зараз робить із клієнтами, які там роками, — це ненормально. Дійсно завжди хороше казино
Well, what vulkan is doing at the moment with the customers who have been there for years is not normal. Really always a good casino
Naja was vulkan im Moment abzieht mit den kunden die jahre lang da sind ist nicht normal. Wahr eigenlich immer ein gutes Casino
Дозвольте вгадати - рішення керівника? 🤔
Let me guess - the manager's decision? 🤔
Я хотів би підняти вам настрій, чесно кажучи, я відчуваю, що це не в моїх силах. Чи можу я запропонувати спробувати інше казино великого бренду? На щастя, це спрацює, принаймні для початку.
I'd love to cheer you up, frankly, I feel it's not in my power. May I suggest trying another big brand casino? Luckily it will work, at least for a start.
Знову привіт 😁,
У мене є питання.
Я виграв багато грошей у грі Clash of Seraphim у Vulkan Vegas. Ви пам’ятаєте, можливо, мені допоміг Казино Гуру. Відтоді я не можу грати в цю гру, тому що не можу зайти.
Я також отримав повідомлення про помилку у Vulkan Vegas і Ice Casino 🤔
Це нормально та правильно, чи казино спостерігають за моєю діяльністю? Хтось ще відчуває це?
Hello again 😁,
I have a question.
I won lot of money with Clash of Seraphim game in Vulkan Vegas. You remember maybe bacuse the Casino Guru helped for me. So since then I can’t play with this game because can’t enter.
I got error message in Vulkan Vegas and Ice Casino too 🤔
This is normal and correct or the casinos is watching my activity? Is anyone else experiencing this?
Привіт,
це нормально.
Якщо ви виграєте занадто багато в слоті, вас заблокують.
Або у вас просто проблема з кеш-пам’яттю браузера. Перевірте CTRL+F5.
З повагою
Hello,
that is normal.
If you win too much in a slot you will be banned for that one.
Or you simply have a browser cache problem. Test CTRL+F5.
Kind regards
Hallo,
das ist normal.
Wenn du in einen Slot zuviel gewinnst wirst du gesperrt für dieses.
Oder du hast einfach ein Browser Cache Problem STRG+F5 mal testen.
mfg
Всім доброго ранку,
Я новачок тут.
Можливо хтось тут зможе відповісти на мої запитання.
Я виграв 4500 євро, граючи у Vulkan Vegas.
09.07.23 запит на зняття коштів 14.07.23 все ще не оброблений.
Попередні зняття 200-600 євро з мого рахунку протягом 2 днів.
Тепер при 4500 євро (до речі, я вперше виграв стільки) виплата займає дуже багато часу...
Де проблема...
Наперед дякую за відповіді..
LG
Good Morning all,
I'm new here.
Maybe someone here can answer my questions.
I won €4500 playing Vulkan Vegas.
On 7/9/23 withdrawal requested on 7/14/23 still no processing.
Previous withdrawals of 200-600€ in my account within 2 days.
Now at 4500 euros (by the way, this is the first time I've won that much) the payout takes a very long time...
Where is the problem...
Thank you in advance for your answers..
LG
Guten Morgen Zusammen,
Ich bin neue hier.
Vielleicht kann mir jemand hier meine Fragen beantworten.
Ich habe bei Vulkan Vegas 4500€ gewonnen.
Am 9.7.23 Auszahlung beantragt am 14.7.23 noch immer keine Bearbeitung.
Vorherige Auszahlungen von 200-600€ innerhalb von 2 Tagen auf meinem Konto .
Jetzt bei 4500 Euro ( ist übrigens das erst Mal das ich so hoch gewinne) dauert die Auszahlung sehr lange ...
Wo liegt das Problem...
Schon Mal danke für eure antworten..
Lg
Привіт.
Це може бути пов'язано з літнім голодомором або просто звичайною затримкою. Чесно. Можливо, казино пояснить?
Можливо, ваші попередні зняття не досягли порогу, і це інше. Ну, просто здогадуюсь...
Чи можете ви оновити мені інформацію, коли зможете?
Hello.
This could be due to the summer staff shortage, or just an ordinary delay. Honestly. Any chance the casino would explain?
Maybe your previous withdrawals didn't hit a threshold, and it is different. Well, just guessing...
Could you update me whenever you can?
Привіт! Вчора я отримав електронний лист про те, що мої виграші виплачено. Мені цікаво, чи є це в моєму обліковому записі за ті дні, оскільки зараз вихідні.
Hello, yesterday I got an email that my winnings were paid out. I'm curious if it's in my account the days since it's the weekend.
Hallo, gestern habe ich eine Email bekommen.Dasmein Gewinn ausgezahlt wurde.Bin gespannt ob es die Tage auf meinem Konto ist da Wochenende ist.
Ймовірно, у вашому обліковому записі в понеділок деякі казино рідко виплачують гроші у вихідні
Probably be in your account Monday am some casinos rarely pay out at weekends
12 днів тому я зробив депозит на свій рахунок на 200 песо, і вони ніколи не були відображені, служба підтримки лише говорить мені те саме знову і знову, і нічого не виходить, я залишаю скріншоти як доказ, це абсурдно, тому що я спілкувався зі своїм банк і гроші, які вони вже зібрали, і це 200 песо, але я сподіваюся, що це допоможе іншим людям, і вони не довіряють цьому казино.
12 days ago I made a deposit to my account for 200 pesos and these were never reflected, the customer service only tells me the same thing over and over again and nothing results, I leave screenshots as proof, it is absurd because I communicated With my bank and the money they already collected it, and it's 200 pesos but I hope this helps other people and they don't trust this casino.
Hace 12 dias realicé un depósito a mi cuenta por 200 pesos y éstos nunca se vieron reflejados, los de atencion al cliente sólo me dicen lo mismo una y otra vez y no resulven nada, dejo capturas de pantalla como prueba, es absurdo porque me comuniqué con mi banco y el dinero ya lo cobraron ellos, y son 200 pesos pero ojalá ésto ayude a otras personas y no confíen en éste casino.
Привіт!
Вибачте, що у вас проблеми...
Це досить цікава ситуація, тому що, якщо я правильно зрозумів, казино вказує пальцем на ваш банк, тоді як ваш банк підтвердив, що гроші були вираховані, так?
Я вважаю, що ви розмовляли зі своїм банком щодо трансакції. І все-таки дозвольте мені запитати, який спосіб оплати ви використовували - це був звичайний банківський переказ (з банку на банк)?
Я знаю, що запитання вам не допоможуть, тому я хотів би запропонувати скористатися Casino Guru Resolution Center.
Будь ласка, спочатку перегляньте цей посібник .
Якщо ви згодні, подання безкоштовної скарги не займе у вас лише кілька хвилин вашого часу, тож ось як почати:
https://casino.guru/complaints/create
Вам це здається гарною ідеєю?
Hey there!
Sorry to see you are in trouble...
This is quite an interesting situation because if I understand correctly, the casino points a finger at your bank while your bank has confirmed the money was deducted, hm?
You have spoken with your bank regarding the transaction, I reckon. Still, allow me a question, which payment option did you use - was it an ordinary wire transfer (bank to bank)?
I know asking questions won't help you - thus, I would like to suggest using Casino Guru Resolution Center.
Kindly browse this guide first.
If you agree, submitting a free complaint won't cast you mere than a few minutes of your time so, this is the way to start one:
https://casino.guru/complaints/create
Does it seem like a good idea to you?
У мене є скарга на казино Vulkan Vegas, я виграв 15 тисяч чилійських песо в автоматах без бонусу, але, на жаль, вони заблокували мій рахунок, оскільки згідно з правилами казино проблема полягала в тому, що я чекав 1 місяць, поки вони внесуть депозит у мій обліковий запис, і сталося, що я. Вони відхилили його, оскільки мій обліковий запис уже підтверджено, тому вони надіслали мені повідомлення, щоб я зайшов завтра, і вони не дали мені відповіді через кілька днів. Виберіть інший спосіб оплати, щоб внести мені, і вони просто заблокував мій обліковий запис, мені вже набридло це чекати. Як казино, вони ні за що не відповідають, вони навіть не здатні дати клієнту рішення. Перший раз, коли я граю, у мене не було проблем з іншими, але Vulkan Vegas залишив мене розчарованим, тому мій обліковий запис повертається до нормального стану, вони кажуть мені, що вони повинні скасувати переказ моїх грошей, але це буде чекати ще 1 місяць і це забагато
I have a complaint with the Vulkan Vegas casino, I won 15 thousand Chilean pesos in the machines without a bonus, but unfortunately they blocked my account because according to the rules of the casino, the issue was that I waited 1 month for them to deposit into my account and it happened that I They rejected it since my account was already verified, therefore they sent me messages to please come back tomorrow and they never gave me an answer after a few days, choose another payment method to deposit me and they just blocked my account, I'm already bored with this wait As a casino, they are not responsible for anything, they are not even capable of making the client have a solution. The first time I play, I have not had problems with others, but Vulkan Vegas has left me disappointed, so that my account returns to normal, they tell me that They should cancel the transfer of my money, but that would be waiting 1 more month and that's too much
tengo una queja con el casino vulkan vegas gane 15 mil pesos chilenos en las maquinas sin bono, pero lamentablemente me bloquearon la cuenta porque segun viole las reglas del casino, el asunto fue que espere 1 mes para que depositen a mi cuenta y sucedio que me rechazaron siendo que mi cuenta ya estaba verificada por lo tanto me enviaban mensajes que porfavor vuelva mañana y jamas me dieron respuesta despues de unos dias, elige otro medio de pago para que me depositaran y justo me bloquean mi cuenta, ya estoy aburrida de esta espera ellos como casino no sr hacen responsables en nada ni si quiera son capaces de hacer que el cliente tenga solucion primera vez que juego no e tenido problemas con otros pero vulkan vegas me ha deja decepcionada, para que mi cuenta vuelva a la normalida me dicen que deben anular la transferencia de mi dinero, pero eso ya seria esperar 1 mes mas y ya es demasiado
Гаразд, я не знаю, що може піти не так. Буду вдячний за додаткові пояснення, але наразі я вважаю, що вам слід подати скаргу.
Скористайтеся цим посиланням і зробіть все можливе, щоб пояснити проблему, будь ласка:
https://casino.guru/complaints/create
Ok, I have no idea what might go wrong - I would appreciate further explanation, but for now, I believe you should create a complaint.
Use this link and do your best to explain the issue, please:
https://casino.guru/complaints/create
Привіт
Я підписався, щоб почути вашу думку.
Я граю в різних казино протягом тривалого часу без жодних проблем, про які варто згадати. Зараз у мене проблеми з виплатою від Vulkan Vegas. Це приблизно 1600 євро. Виплатили, а гроші не надійшли. На підтвердження вони дали мені копію надісланого «Чеку про виплату».
Я вже отримав від них кілька платежів без проблем, за одним винятком. Кілька тижнів тому гроші теж не надійшли. Вони хотіли отримати копію виписок з рахунку, і тоді це спрацювало.
Але тепер ви хочете, щоб я приніс письмовий доказ (з печаткою та підписом) зі свого банку, що квитанції не було. У своєму банку, однак, я не дуже хочу будити сплячих собак, я не впевнений, що «ліцензія Кюрасао» є кошерною.
У вас є підказка?
MfG і дякую.
Hello
I signed up to hear your opinion.
I've been playing in various casinos for a long time without any problems worth mentioning. Now I'm having trouble with a payout from Vulkan Vegas. It's about €1600. They paid out, but the money didn't arrive. As proof, they gave me a copy of the "Payout Check" sent.
I've already had a number of payments from them without any problems, with one exception. A few weeks ago the money didn't arrive either. They wanted a copy of the account statements and then it worked.
But now you want me to bring written proof (with stamp and signature) from my bank that there was no receipt. At my bank, however, I don't really want to wake up sleeping dogs, I'm not sure whether the "Curacao license" is kosher.
Do you have a tip?
MfG and thank you.
Hallo
Ich habe mich angemeldet um mal eure Meinung zu hören.
Ich spiele schon lange ,in verschiedenen Casinos,ohne nennswerte Probleme.Jetzt habe ich Schwierigkeiten mit einer Auszahlung vom Vulkan Vegas.Es geht um ca 1600€.Die haben ausgezahlt,das Geld ist aber nicht angekommen.Als Beweis haben die Mir eine Kopie des "Auszahlungscheck" geschickt.
Ich habe bei Denen schon etliche Auszahlungen gehabt,ohne Probleme,bis auf eine Ausname.Vor ein paar Wochen ist das Geld auch nicht angekommen.Da wollten die ne Kopie der Kontoauszüge,und dann hat es funktioniert.
Jetzt wollen Sie aber das ich von meiner Bank einen schriftlichen Nachweis(mit Stempel und Unterschrift) bringe ,das es keinen Eingang gab.Bei meiner Bank möchte ich aber eigentlich keine schlafende Hunde wecken,ich bin mir nicht sicher ob das mit der "Curacao-Lizenz" koscher ist.
Habt Ihr da einen Tip?
MfG und Danke.
Я вважаю, що казино переконане, що гроші вже були надіслані, хоча ви стверджуєте, що ніколи їх не отримували. Що ж, я б сказав, що ви зможете підтвердити свою претензію так само, як і казино.
Якщо я можу додати, ви також повинні грати лише в казино з DE-ліцензією. GGL, здається, досить суворий щодо цього.
Що ти думаєш?
I believe the casino is convinced the money was sent already when you claim you have never received those. Well, I'd say you should be able to support your claim as well as the casino.
If I may add, you should also only play in DE-licensed casinos. GGL seems to be pretty strict about that.
What do you think?
Привіт, я чекав на свої 2600 євро 8 днів, спочатку мені сказали, що це займе максимум 5 робочих днів, я платив по неділях, потім мені сказали, що вони отримають гроші в п'ятницю, тепер у У понеділок нічого не сталося, і я не отримав відповіді на свою електронну пошту, а в чаті ви пишете одне й те саме щодня, і фінансовий експерт подбає про це
хтось може мені допомогти
Hello, I've been waiting for my €2600 for 8 days, initially I was told that it would take a maximum of 5 working days, I paid out on Sundays, then I was told they would get their money on Friday, now on Monday nothing has happened and I haven't received any from my email Answer and in the live chat you write the same thing every day and the financial expert will take care of it
can someone help me
Hallo ich warte seit 8 Tagen auf meine 2600€, anfangs wurde mir gesagt das es dauert maximal 5 Werktage ich habe sonntags ausgezahlt, dann wurde mir gesagt am Freitag bekommen sie ihr Geld , jetzt ist Montag immer noch nichts passiert auf meine email bekomme ich keine Antwort und im Live Chat schreiben sie jeden Tag das gleiche die Finanzexperte kümmer sich drum
kann mir jemand helfen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.