Я кілька днів чекав, поки ви мені заплатите, моє зняття коштів. Хтось через це проходив?
яке перебільшення вони займають багато часу, а відповідь завжди одна
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Привіт, мій акаунт заблокували, тому що я нібито грав з Росії. Граючи протягом 3 років, ви виграли більшу суму, а тепер це... хтось може допомогти?
Hello, my account was blocked because I supposedly played from Russia. Playing for 3 years now have won a bigger sum and now this...can anyone help?
Hallo mir wurde mein Konto gesperrt da ich angeblich aus Russland gespielt habe. Spiele seit drei Jahren habe nun eine größere Summe gewonnen und nun das...kann jemand helfen?
Ви все ще на зв'язку з казино? Якщо я правильно розумію, ви зробили помилку, зайшовши на сайт із забороненої країни, чи не так? Ну, я б сказав, що казино має враховувати це серед інших правил.
Було розумно подати скаргу . Сподіваюся, це допоможе вирішити проблему.
Are you still in touch with the casino? If I understand correctly, you made a mistake by accessing the site from a restricted country once, didn't you? Well, the casino should consider that among other rules, I'd say.
It was wise to submit the complaint. I hope it will help to solve the issue.
Я кілька днів чекав, поки ви мені заплатите, моє зняття коштів. Хтось через це проходив?
яке перебільшення вони займають багато часу, а відповідь завжди одна
I've been waiting for days for you to pay me, my withdrawal has anyone gone through this?
what an exaggeration they take a long time and the answer is always the same
estou há dias a espera que me pague, o meu saque já alguém passou por isto?
que exagero eles demoram muito tempo e a resposta e sempre a mesma
Ні, я не можу отримати доступ до свого облікового запису, він заблокований, і я ніколи не входив до нього з іншої країни, і я в Німеччині
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
так, мій обліковий запис було успішно підтверджено 09.04.2023
yes my account was successfully verified on 09.04.2023
sim a minha conta foi verificada com sucesso a 09.04.2023
Ні, я не можу отримати доступ до свого облікового запису, він заблокований, і я ніколи не входив до нього з іншої країни, і я в Німеччині
No, I can't access my account, it's blocked and I've never accessed it from another country and I'm in Germany
Nein ich kann an mein Konto nicht Ran es ist gesperrt und ich habe ja nie von einen anderen Land zugegriffen war und bin in Germany
Розумію! Тоді нам потрібно буде розглянути докази казино, я б сказав. Не переживайте, саме на це спрямована скарга. Це займе деякий час, тож наберіться терпіння.
I see! Then we would need to consider the casino's proofs, I'd say. Don't worry, this is exactly what the complaint is designed to. It just takes some time, so be patient, please.
Отже, згідно зі скаргою, у казино є ще 5 днів, щоб виконати платіж.
Будь ласка, зачекайте трохи та повідомте мене, якщо щось зміниться.
So, according to the complaint, the casino has another 5 days to fulfill the payment.
Kindly wait a bit and keep me posted if anything changes.
дякую за відповідь
так, у них є 5 днів, але вони не виконують, кажуть, що є проблема, але не кажуть, яка саме, кажуть, що платіж вже затверджений і він у провайдера, триває з 10.04. .2023, трапляється, що вони щодня на лінії підтримки кажуть щось інше.
вони просто кажуть, що якщо ви не хочете чекати на скасування та попросити нове замовлення для іншого методу, але це передбачає нову перевірку KYC (я чекав 8 днів, щоб завершити)
Thanks for the answer
yes they have 5 days, but they are not complying, they say there is a problem they don't tell me which one, they say that the payment has already been approved and it is at the provider, it has been in progress since 10.04.2023, it happens and that they are on the line of support every day say something different.
they just say that if you don't want to wait to cancel and ask for a new order for a different method, but that implies a new KYC verification (which I've been waiting 8 days to complete)
Obrigada pela resposta
sim eles tem 5 dias, mas não estão a cumprir, dizem que há um problema não me dizem qual, dizem que o pagamento já foi aprovado e esta no provedor, esta em andamento desde o dia 10.04.2023, acontece e que eles na linha de apoio todos os dias dizem uma coisa diferente.
só dizem que se não quiser esperar para cancelar e pedir novo pedido para outro método diferente, mas isso implica nova verificação KYC ( que estive a espera 8 dias para estar concluída)
Нарешті! 🙂 Я вдячний, що ви знайшли час, щоб повідомити нам усіх.
Я б сказав, що затримку спричинив сторонній платіжний постачальник, а не саме казино. Досить добре відповідає опису. Це добре налагоджене казино, я був впевнений, що ви отримаєте гроші.
Я радий, що це було вирішено, звичайно! У будь-якому випадку, чи не могли б ви нагадати мені, який спосіб оплати був затриманий у вашому випадку?
Бажаю вам більш плавного процесу в майбутньому.
Finally! 🙂 I pareciate you took the time to let us all know.
I would say the delay was causeed by the 3rd party paymnet provider - not the casino itself. It suits the description prety well. This a well-established casinos, I was sure you get the money.
I'm happy it was solved, of course! Anyway, would you remind me which payment method was delayed in your case, please?
Wish you smoother process in the future.
Моє казино, яке я використовував найчастіше за останні 18 місяців, завдяки високій частоті доступних бонусів 100% + депозит.
Якщо ви виграєте до введення бонусних грошей, ви можете зняти гроші.
Кілька разів знімали до 1000 євро, без проблем надходили. Іноді зняття коштів очікували так довго, що я не міг встояти перед його скасуванням, а потім втрачав його, але це моя справа. Останнім часом мої зняття було затверджено та оброблено протягом години. Я перевірив один раз, на початку, і мене більше не запитували.
Їхній вибір ігор вищий.
Вони дозволяють купувати функції з високими ставками.
Час від часу на їхньому сайті виникають технічні проблеми.
Вони все частіше віддають перевагу нижчим RTP-версіям. Я бачив деякі на 88%, що шокує.
Їхня програма лояльності не найкраща. Я перебуваю в «Wynn», і обмін балами лояльності просто дає кишенькові гроші навіть із ставкою на кілька тисяч євро справжніми грошима.
Кілька родовищ грають точно так само. Якби у вас був графік для кожного обертання, вони були б майже ідентичними.
Слоти, як правило, роз’єднують і переривають ваш сеанс, і це тільки погіршується. Насправді, це настільки дратує, що вже одне змушує мене двічі подумати про депозит.
Вони мають зв’язки з казино з тіньовою практикою.
Але вони платні, і слоти іноді хороші. Я не незадоволений Vulkan Vegas.
З повагою,
Маріус Ганссен
Норвегія
My most used casino over the last 18 months due to their high frequency of available 100% + deposit bonuses.
If you win before entering the bonus money, you are free to withdraw.
Withdrawn several times, up to EUR 1,000, with no problems receiving the funds. Sometimes the withdrawals were pending for so long that I couldn't resist cancelling it and then lost it instead but that's on me. Lately, my withdrawals have been approved and processed within the hour. I've verified once, in the start, and haven't been asked again.
Their game selection is supreme.
They allow high stakes feature buys.
Their site has some technical issues from time to time.
They more and more opt in for the lower RTP-versions. I've seen some at 88%, which is shocking.
Their loyalty program isn't the best. I'm at 'Wynn' and the loyalty points exchange just gives pocket change even with several thousand euros in real money wagered.
Several deposits play out exactly the same. If you had a graph with every spin, they would be near identical.
Slots tend to disconnect and interrupt your session, and this has only become worse. In fact, it is so annoying, that alone causes me to think twice about depositing.
They have links to casinos with shady practices.
But they pay, and the slots are sometimes good. I'm not unhappy with Vulkan Vegas.
Regards,
Marius Hanssen
Norway
Гарно зроблено! 🙂
Не могли б ви пояснити посилання на казино з тіньовою практикою, будь ласка? Я не впевнений, що зрозумів правильне значення.
Ви випадково називаєте багато казино, які вдають, що вони пов’язані з Vulkan Vegas? Зараз просто здогадуюсь:
Nicely done! 🙂
Could you explain the links to casinos with shady practices, please? I'm not sure got the correct meaning.
Do you refer to many casinos pretending to be related to Vulkan Vegas by chance? Just guessing now:
Привіт,
Хлопці, теоретично у вас не повинно бути проблем з казино.
У мене було кілька вилучень, мій перший тривав близько 30 днів, щоб завершити, інші займали близько години.
Тепер у мене є пристойне зняття, хоча це менше 500 євро, це повинно тривати менше 2 днів, навіть якщо минуло 48 годин з моменту підтвердження мого зняття для обробки.
Єдина проблема, яку я бачив наразі, полягає в тому, що вам потрібно дуже довго чекати, поки вони вирішать проблеми.
edit: гроші щойно знято.
Hello,
Guys, theoretically you shouldn't have problems with the casino.
I had some withdrawals, my first one took about 30 days to be completed, the other ones took about a hour or so.
Now i have decent withdrawal, it's under 500e though, it should last less than 2 days, even though 48 hours have passed since they confirmed my withdrawal for processing.
The only problem that i've seen so far is that you have to wait a very long time for them to solve the problems.
edit: the money have just been withdrawn.
Привіт, Радка 🙂
В основному я мав на увазі особистий досвід роботи з Ice Casino, яке жорстоко поводилося зі мною, коли я рік або близько того тому виграв значну суму, яку я просто не міг змусити їх навіть подумати про виплату.
Крім того, є Verde Casino, чий рейтинг «Погана репутація» тут на Guru говорить усе за це.
Так чи інакше, дивлячись на власників ліцензій, платіжний відділ тощо, деякі з тих самих людей залучені.
Hi Radka 🙂
I was mainly referring to a personal experience with Ice Casino, who mistreated me badly when I a year or so ago won a significant sum which I just couldn't get them to even consider paying out.
Then there's Verde Casino, whose 'Bad Reputation' rating here on Guru says it all.
One way or the other, looking at license holders, payment division etc., some of the same people are involved.
Тепер має сенс 🙂 та сама група для Ice та Vulkan, яку я отримав!
Коли мова заходить про Verde, чому ви думаєте, що це також пов’язано? 🤔 Довести такий зв’язок зазвичай дуже складно або складно, тому ми можемо використати будь-яку підказку, яку зможемо отримати.
Makes sense now 🙂 the same group for Ice and Vulkan I got it!
When it comes to Verde, what makes you think it's also related? 🤔 Proving such a relation is usually very difficult or tricky, hence we could use any hint we can get.
Усі вони Brivio Ltd/Invicta Networks. Крім того, коли ви входите у свій обліковий запис Vulkan, там часто з’являється оголошення про реєстрацію в Verde.
They're all Brivio Ltd/Invicta Networks. Also, when you log in to your Vulkan account, there's often an ad there to sign up with Verde.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.