ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Sev01
|
24965 переглядів 210 відповідей |
|
1...4 5 6...11
Додати публікацію
9 міс. тому

пані та панове

Я працюю у сфері юридичного та податкового консультування, і у мене є клієнт, який має великі проблеми з гральним сайтом Verdecasino Гроші були внесені 4000 євро, і він виграв, і грошей стало майже вісім тисяч євро, але, на жаль, спорт на сайт заблокував його обліковий запис для перевірки платежів, і це несправедливо чи несправедливо. Це правда, що обліковий запис блокується після того, як підтверджується, що він має свої гроші на своєму рахунку, і вони не надіслали їх йому, і вони кажуть йому почекати, щоб ми могли перевірити платежі, які надійшли на ваш рахунок. Для протоколу він надіслав їм усі документи, що підтверджують, що гроші були виплачені з його банківського рахунку. Чи є хтось, хто може йому допомогти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ви можете видалити мій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
f2oberhausen
9 міс. тому

Привіт і дякую за ваш пост. Я розумію, що це дуже неприємна ситуація для вашого клієнта. Однак тут є лише один спосіб допомогти вашому клієнту, і відповідно до GDPR (Загальний регламент захисту даних) іншого шляху немає. Він/вона має подати скаргу нашій команді тут, у Casino Guru. Скарга є безкоштовною, і тут, у цьому посібнику 👈, ви знайдете всю корисну інформацію про процес, яка може бути дійсно корисною для вашого клієнта. Щоб подати скаргу, йому/їй потрібно просто клацнути/торкнутися цього посилання .

Сподіваюся, це дасть відповідь на ваше запитання та допоможе вашому клієнту.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене проблема із зеленим безладом, оскільки тепер я втратив терпіння, я хочу написати про це пост.

Я місяцями намагаюся вивести, а мені кажуть, що потрібна верифікація KYC, я надсилаю документи, вони кажуть чекати верифікації, проходять дні, я знову граю на зняття і все закінчується так... але сьогодні я більше не хочу втрачати гроші, тому я знімаю 300 євро і знову потрапляю в перевірку kyc, що мені потрібні документи тощо. Я надсилаю документи знову, я чекаю, і мені кажуть, що вони не t відповідати вимогам. Я відправляю документи назад, як мені кажуть, і вони змушують мене чекати. Тепер я втратив терпіння, і я не хочу більше чекати.. Я хочу, щоб моє відкликання та документи, які я надіслав, були особистими та чітко видимими, щоб більше не було виправдань для того, щоб не продовжувати перевірку.

Автоматичний переклад.
Dennis95
9 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що я читав, основною проблемою, чому ви не можете зняти кошти, є підтвердження вашого облікового запису. Чи повідомили вам, що конкретно видається проблемою під час підтвердження вашого облікового запису? Спочатку вам потрібно буде успішно пройти його, щоб мати можливість вивести гроші. Але я вважаю, що якщо це триває два місяці, то це довго.

Я також помітив, що ви подали скаргу , і я вважаю, що це було правильно, тому наша команда спробує вам допомогти.

Я сподіваюся, що це буде успішно, і ви зможете верифікувати та відкликати кошти. Якщо у вас є якась нова інформація про вашу справу, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я щойно написав у службу підтримки клієнтів казино, і вони сказали мені, що вони щойно перевірили мій обліковий запис, і ми побачимо, як піде виведення коштів, я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
Dennis95
9 міс. тому

Це означає, що ваш обліковий запис уже успішно підтверджено? Звичайно, тепер ми будемо чекати, завершиться виведення чи ні. Сподіваюся, ви прийдете з позитивним оновленням.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, після того, як я написав вам, вони підтвердили та продовжили перевірку облікового запису. Я все ще чекаю, поки завершиться зняття. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
Dennis95
9 міс. тому

Ідеально і дякую.

Тоді я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Всі товари прийшли в порядку.

Я дякую вам

Автоматичний переклад.
Dennis95
8 міс. тому

Молодець, тому врешті все вийшло добре. Вітаю та сподіваюся, що вам сподобається перемога. 🎉😊

Проте чи можу я попросити вас поділитися цією інформацією у своїй скарзі та написати Петронелі, що ви вже отримали гроші, щоб вона могла закрити це? Це, звичайно, було б доцільно.

Ви можете зробити це тут . ⬅️

У будь-якому випадку, ви продовжите грати в цьому казино, навіть якщо у вас тут були проблеми, і дасте йому ще один шанс, чи знайдете інший?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я дуже розчарований тим, що гуру казино дав цьому шахрайському казино таку високу оцінку. Багато людей мають проблеми з отриманням своїх грошей. Я теж. Перевірка все ще не завершена через тиждень, і, судячи з ТОНН і ТОНН скарг, знайдених в Інтернеті, це не триватиме довго.

Автоматичний переклад.
bumslotman
8 міс. тому

Привіт.

Ви знаєте, ми не судимо за тоннами й тоннами скарг, знайдених в Інтернеті.

Сьогодні люди звикли до скарг, але це не означає, що вони правильні до останньої букви, чи не так?

Тому натомість ми дотримуємося власних принципів.

Не соромтеся переглядати Кодекс чесних азартних ігор 👈 Ця методологія застосовується до всього, що ми робимо в Casino Guru.

Розумним доповненням було б ще одне прозоре керівництво « Дізнайтеся про процес перегляду та рейтингу нашого казино »

file

Залишається сказати, що якщо у вас є безперечна проблема з цим казино, ми готові розглянути вашу конкретну скаргу. Після того, як буде зроблено висновок, невирішена скарга може вплинути на поточний індекс безпеки.

Як бачите, навіть ця частина охоплена Індексом безпеки 👈

file

Будь ласка, не думайте, що я виступаю проти вас, моя мета — допомогти вам зрозуміти, що ми маємо свій шлях.


Автоматичний переклад.
Anonymized495
7 міс. тому

Привіт, я також кілька разів робив депозит у Verde Casino. Мені там не подобається. Я хотів остаточно закрити свій обліковий запис. Я написав електронний лист. Відповідь: без підтвердження KYC неможливо закрити мій обліковий запис. Я не думаю, що це нормально, що я можу тепер зробити

Автоматичний переклад.
Melocan
7 міс. тому

Привіт!

Вибачте, але ви не отримаєте відповіді від користувача закритого облікового запису.

Навпаки, пристойні казино вважають за краще верифікувати вас перед блокуванням облікового запису, щоб запобігти створенню іншого облікового запису в майбутньому, що може призвести до порушення правил кількох облікових записів.

Для вас це має сенс, будь ласка?

Я тут, якщо у вас є запитання.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Добрий день!

Я вніс 40 євро, отримав 352 і подав запит на зняття, тому що платформа здалася мені дивною.

Однак кажуть, що виведення через Ethereum може тривати до 7 днів?? Ви вважаєте це нормальним? у багатьох інших букмекерських конторах, якими я користуюся, я знімаю менше ніж за 2 години.. Я чекаю допомоги!

Автоматичний переклад.
davelalala
6 міс. тому

Привіт. Я розумію ваше занепокоєння, але, як Крістіна пояснила вам у вашій скарзі , ми зазвичай надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу. Тож спробуйте запастися терпінням і повідомте нам, чи є якісь оновлення щодо вашого вилучення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Будьте обережні з цим казино, вони раптово знімуть свої бонуси та акції, і відтоді ви зможете грати лише зі своїм реальним балансом. Я не підтримую цей тип нечесної ініціативи без додаткових пояснень, незважаючи на те, що я зобов’язаний погодитися на використання казино.

Обережно. Мій досвід роботи з цим казино був неприємним, і я вже подав запит на закриття свого рахунку.

Автоматичний переклад.
rafaelsanchesdepieri
4 міс. тому

Привіт, хоч як мені неприємно це говорити, але, на жаль, казино мають право пропонувати свої бонуси лише певним гравцям. Звичайно, я цілком розумію, що якщо вам подобається грати з ними, і раптом вони перестають пропонувати їх вам, тому що це адміністративне рішення, ви не в захваті від цього.

І тому вони вам нічого не сказали, чому ви більше не можете їх приймати? Для вас це порушує угоду, і ви більше не будете грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ще один шахрай, з яким я зіткнувся під час своєї пригоди в казино. Гра йшла дуже добре, поки я не подав запит на зняття коштів. Вони заблокували мій рахунок, вкрали всі мої гроші і сказали, що повернуть лише мій депозит.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого