ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Sev01
|
30 346 переглядів 223 відповідей |
|
1...3 4 5...12
cristianbellafiore
11 міс. тому

Я розумію, але найрозумніше в цьому випадку було зняти гроші та повідомити казино про подальші дії, щоб уникнути подібної ситуації. Створення другого облікового запису було не найкращою ідеєю.

Однак, як уже згадувалося, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, у вас є можливістьподати скаргу за цим посиланням . Наша команда розслідує вашу справу та побачить, що станеться.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я розумію, але найрозумніше в цьому випадку було зняти гроші та повідомити казино про подальші дії, щоб уникнути подібної ситуації. Створення другого облікового запису було не найкращою ідеєю.

Однак, як уже згадувалося, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, у вас є можливістьподати скаргу за цим посиланням . Наша команда розслідує вашу справу та побачить, що станеться.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, вторинний обліковий запис і мої імена (без документів) з іншою електронною адресою, але я не керував ним, ним керував мій брат. Однак, ви думаєте, я можу щось вирішити? Бо якщо я вже програв із самого початку, немає сенсу подавати скаргу. Я просто сказав, як все було, як ви вважаєте, це правильно? Якби я знав, що щось подібне може статися, я б не грав зі своїми грошима, я б спробував вирішити проблему швидше. Оскільки, як згадувалося раніше, я зміг зіграти та виграти 80 євро, зняти їх без будь-яких проблем, я був упевнений, що нічого страшного. Будьте обережні, якби я не виграв і вони правильно мене не заблокували, я б спокійно ставив далі, вони б мене попередили, що я порушую їхні правила? Тільки коли я виграв і спробував зняти, вони помітили?!

Автоматичний переклад.
cristianbellafiore
11 міс. тому

привіт

Це справді дуже сумна історія.

Відверто кажучи, як я бачу, ви зробили кілька помилок. Зауважте, що ви просто не можете створити другий обліковий запис, а потім дозволити своєму братові чи будь-кому іншому керувати ним. Це суворо суперечить найпоширенішим умовам.

З моєї точки зору, найважливішою частиною здається хронологія.

Уявіть собі це:

Одного разу ваш перший рахунок у казино був відкритий - все добре. Вам вдалося зняти 80 євро без проблем.

Будь ласка, з якого рахунку вам вдалося зняти кошти? На мій погляд, це дуже важливе питання, і я вважаю, що нам потрібно спочатку його прояснити.

Якщо вам цікаво дізнатися більше про цю конкретну проблему в більш загальному вигляді, будь ласка, перегляньте статтю під назвою « Перевірка гравців і дублікати облікових записів »

Дайте мені знати, що ви про це думаєте, якщо ви не проти.


Крім того, ваша черга оновити скаргу, це зелене посилання приведе вас до потрібного розділу.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не розумію, як можна відкрити другий рахунок. Чи казино не має безпеки для цих порушень? Чи є сповіщення лише тоді, коли клієнт хоче зняти свій виграш? Чому не раніше? Ви можете внести депозит за бажанням, без будь-яких проблем, і в цьому випадку ви можете навіть мати 10 рахунків...

Це, м’яко кажучи, сумнівна політика.

Тому я тут не граю.

Гюго



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

привіт

Це справді дуже сумна історія.

Відверто кажучи, як я бачу, ви зробили кілька помилок. Зауважте, що ви просто не можете створити другий обліковий запис, а потім дозволити своєму братові чи будь-кому іншому керувати ним. Це суворо суперечить найпоширенішим умовам.

З моєї точки зору, найважливішою частиною здається хронологія.

Уявіть собі це:

Одного разу ваш перший рахунок у казино був відкритий - все добре. Вам вдалося зняти 80 євро без проблем.

Будь ласка, з якого рахунку вам вдалося зняти кошти? На мій погляд, це дуже важливе питання, і я вважаю, що нам потрібно спочатку його прояснити.

Якщо вам цікаво дізнатися більше про цю конкретну проблему в більш загальному вигляді, будь ласка, перегляньте статтю під назвою « Перевірка гравців і дублікати облікових записів »

Дайте мені знати, що ви про це думаєте, якщо ви не проти.


Крім того, ваша черга оновити скаргу, це зелене посилання приведе вас до потрібного розділу.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я зняв 80 євро з рахунку, який вони заблокували, а інший рахунок уже існував, вони могли повідомити мене прямо зараз

Автоматичний переклад.
hugosousa091974
11 міс. тому

Що я можу сказати, якби я знав, що є така проблема, я б не викидав гроші на вітер, а потім мене заблокували, абсурд

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я зняв 80 євро з того самого облікового запису, який вони заблокували, а інший уже був зареєстрований

Вони могли заблокувати мене прямо зараз, але натомість дозволили мені спокійно грати та робити депозит, доки я не виграю цю суму

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я не розумію, як можна відкрити другий рахунок. Чи казино не має безпеки для цих порушень? Чи є сповіщення лише тоді, коли клієнт хоче зняти свій виграш? Чому не раніше? Ви можете внести депозит за бажанням, без будь-яких проблем, і в цьому випадку ви можете навіть мати 10 рахунків...

Це, м’яко кажучи, сумнівна політика.

Тому я тут не граю.

Гюго



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви знаєте, що нерозумно порівнювати зняття коштів і депозити, оскільки обидві операції дуже різні, особливо щодо чеків.

Коли ви вносите депозит в онлайн-казино, з боку казино не проводяться фактичні перевірки. Це просто проста грошова операція. Прирівнюється до купівлі бензину на АЗС та оплати карткою.

З іншого боку, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, потрібно виконати весь процес перевірки, оскільки казино має бути повністю впевненим, що ви ніколи не порушували жодних умов казино, використовували лише зареєстровані для вас методи оплати та дотримувались інших правил.

Отже, якщо ви не попросите caisno виконати KYC (знайте свого клієнта) одразу після реєстрації, є досить висока ймовірність, що другий обліковий запис залишиться непоміченим.

Я розумію, що це схоже на прогалину, щоб зловити гравців, але я думаю, що досить загальновідомо, що створення другого облікового запису заборонено в кожному казино, яке виконує перевірку KYC.

Будь ласка, ви прочитали статтю, яку я вам надіслав? Він говорить:

«Ми визнаємо, що гравці зобов’язані переконатися, що вони не створюють кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо штрафувати всіх казино, які не застосовують правило «один обліковий запис на гравця», як ми вважаємо найкращим. Проте ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, а гравці будуть краще захищені».

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я зняв 80 євро з того самого облікового запису, який вони заблокували, а інший уже був зареєстрований

Вони могли заблокувати мене прямо зараз, але натомість дозволили мені спокійно грати та робити депозит, доки я не виграю цю суму

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт і дякую за інформацію. Отже, ви зняли початкові 80 євро через перший рахунок. Тепер настає важлива частина, я б сказав. Жоден із цих облікових записів не було підтверджено тоді? Іноді казино дозволяють виводити менші суми без повномасштабної перевірки, що може призвести до ситуації, коли попутно буде зареєстровано другий рахунок.

Але як ми віримо:

«Щоб запобігти повторюваним обліковим записам, можливо й ефективно перевіряти дублікати облікових записів під час процесу створення облікового запису. Ми не маємо на увазі повну процедуру «знай свого клієнта» (KYC), яка передбачає перевірку ідентифікатора, а швидку перевірку комбінацій особистих даних. якими можуть ділитися лише дві окремі особи у дуже рідкісних випадках, як-от ім’я, прізвище та дата народження. Якщо казино не вимагає цієї інформації під час процесу реєстрації, воно має почати це робити.

У більшості випадків збігу не буде, і казино може дозволити гравцеві грати, ініціюючи повну процедуру KYC лише тоді, коли гравець надішле запит на зняття коштів. Однак, якщо казино знайде збіг, швидше за все, у гравця вже є обліковий запис. У таких випадках повідомте гравця та/або попросіть його пройти процедуру KYC, щоб переконатися, що у нього ще немає облікового запису.

Якщо це технологічно неможливо, казино не повинно карати гравців, які несвідомо створили другий обліковий запис і не мали наміру зловживати вітальним бонусом. Якщо гравець не заподіяв вам жодної шкоди, найкраще зв’язатися з ним і знайти прийнятне рішення для обох залучених сторін, наприклад, залишити відкритим один обліковий запис і закрити інший(-и)».

Я сподіваюся, що є спосіб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Сподіваюся, ви можете мені допомогти, я все зробив неусвідомлено

Автоматичний переклад.
cristianbellafiore
11 міс. тому

Привіт. У мене немає причин вам не вірити. Я просто намагався пояснити, що в казино все якось працює, і в деяких випадках навіть найменша помилка означає неприємні ускладнення.

Вибачте, але це правило є загальним стандартом. 🙏


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, сьогодні мені знову надіслали електронний лист про те, що мені потрібно знову завантажити документи з казино verde, але сьогодні вранці я завантажив усе, що вони мають, але вони вдають, що нічого не сталося, але чи можливо це?? Я сплю 2 тижні, як я з ними боровся

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file ось воно, це те, що вони роблять щодня

Автоматичний переклад.
Ionelanela25
11 міс. тому

Привіт! Згідно з електронним листом, який надіслало казино, це стандартні речі для KYC, які їм потрібні. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми перевірки, але ви кажете, що вона триває вже 2 тижні, а це саме той термін.

У будь-якому випадку, ви намагалися написати в чаті, що ви надіслали документи і що вони просять вас зробити те саме? Чи правильно я розумію, що ви вже один раз успішно верифікувалися, а тепер від вас знову хочуть ті самі документи?

Я також бачив, що у вас уже є скарга , і казино двічі відповіло на неї, сказавши вам пройти перевірку згідно з інструкціями в електронному листі. Тому, якщо ви ще не завершили успішно, спробуйте співпрацювати та завантажити все відповідно до інструкцій. Якщо проблеми залишаться, то у вас є відкрита скарга, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, я завантажив усі документи, сьогодні вони надіслали мені електронний лист із проханням надіслати фотографію посвідчення особи, яке я також завантажив першим, але сьогодні я знову завантажив документ, я щоразу співпрацював з ними , але щодня ті самі електронні листи, ті самі речі, я чекаю, що вони попросять мене підтвердити моє посвідчення особи, тому що я був добрий і чекав майже 3 тижні, що здається ненормальним для враховуючи, що для гри мені також потрібні зняття коштів, так, вони продовжують говорити те саме навіть зараз, і Фанні не підтверджує це для мене, а потім, щоб мати можливість зняти гроші, я скрізь віддаю себе честі, тому що те, що Фанні їм невірно взагалі... будемо сподіватися, хто тримає себе в порядку і робить правильно і робить правильно, щоб у нас все було в порядку... дякую

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Ось електронний лист, останній, який мені надіслали сьогодні

Автоматичний переклад.
Ionelanela25
11 міс. тому

Гаразд, я вважаю, що ви робите правильну річ, намагаючись співпрацювати, тому, якщо ваш обліковий запис ще не підтверджено, ви можете вказати це у своїй скарзі. Наша команда спробує допомогти вам вирішити всю ситуацію.

Однак я дуже сподіваюся, що перевірка пройде успішно і у вас не виникне подальших труднощів.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ні, мій обліковий запис ще не підтверджено, тому що вони щодня надсилають електронні листи й запитують одне й те саме, але я завжди надсилаю те, що вони мене просили, я не знаю, чи хочуть вони більше, мені це здається неправильним на все... дякую

Автоматичний переклад.
Ionelanela25
11 міс. тому

Я вважаю, що коли я прочитав скаргу , я вже можу спростувати цю заяву, і в ній я дізнався, що ви вже встигли перевірити і тепер будете чекати свого відкликання.

Я твердо вірю, що це вже пройде без проблем і все пройде гладко.

Обов’язково дайте мені знати, якщо ви отримали свої гроші. 😊☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, дуже дякую, гарного дня

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого