На мій погляд, вони заблокували вас, тому що ви створили другий обліковий запис, що суперечить умовам казино.
Казино також може відчувати себе обдуреним, чи не так?
The way I see it, they blocked you because you had created a second account, which is against the casino's terms.
The casino may feel cheated too, wouldn't you say?
Так, звичайно, але я не знав, що це може статися, інакше я навіть не став би робити ставки на свої гроші. Можливо, вони могли повідомити мене під час першого депозиту. З тією ж проблемою я раніше виграв 80 євро і легко їх зняв
Yes, of course, but I didn't know that this could happen otherwise I wouldn't even bet with my money. Maybe they could have notified me at the first deposit. With the same problem I had previously won €80 and I easily withdrew it
Si ci mancherebbe ma io non sapevo che poteva succedere questo altrimenti nemmeno scommettevo con i miei soldi. Magari loro mi potevano avvisare al primo deposito. Con lo stesso problema prima avevo vinto 80€ e li ho prelevati tranquillamente
Так, звичайно, але я не знав, що це може статися, інакше я навіть не став би робити ставки на свої гроші. Можливо, вони могли повідомити мене під час першого депозиту. З тією ж проблемою я раніше виграв 80 євро і легко їх зняв
Yes, of course, but I didn't know that this could happen otherwise I wouldn't even bet with my money. Maybe they could have notified me at the first deposit. With the same problem I had previously won €80 and I easily withdrew it
Si ci mancherebbe ma io non sapevo che poteva succedere questo altrimenti nemmeno scommettevo con i miei soldi. Magari loro mi potevano avvisare al primo deposito. Con lo stesso problema prima avevo vinto 80€ e li ho prelevati tranquillamente
Вони могли заблокувати мене, коли я зняв 80,00 євро кілька тижнів тому, але все пройшло гладко. Потім, на щастя чи на жаль, я виграв 27 000 євро, і виникла ця проблема
They could have blocked me when I withdrew €80.00 a few weeks earlier but everything went smoothly. Then, fortunately or unfortunately, I won €27,000 and this problem emerges
Mi potevano bloccare quando ho prelevato 80.00€ qualche settimana prima invece tutto è filato liscio. Poi per fortuna o per sfortuna ho vinto 27.000€ ed esce fuori questo problema
Я розумію, але найрозумніше в цьому випадку було зняти гроші та повідомити казино про подальші дії, щоб уникнути подібної ситуації. Створення другого облікового запису було не найкращою ідеєю.
Однак, як уже згадувалося, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, у вас є можливістьподати скаргу за цим посиланням . Наша команда розслідує вашу справу та побачить, що станеться.
Ви в ?
I understand, but the most sensible thing to do in this case was to withdraw the money and inform the casino about the next course of action to avoid such a situation. Setting up a second account was not the best idea.
However, as already mentioned, if you think that the casino made a mistake, then you have the option to open a complaint on this link. Our team will investigate your case and see what happens.
Are you in ?
Я розумію, але найрозумніше в цьому випадку було зняти гроші та повідомити казино про подальші дії, щоб уникнути подібної ситуації. Створення другого облікового запису було не найкращою ідеєю.
Однак, як уже згадувалося, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, у вас є можливістьподати скаргу за цим посиланням . Наша команда розслідує вашу справу та побачить, що станеться.
Ви в ?
I understand, but the most sensible thing to do in this case was to withdraw the money and inform the casino about the next course of action to avoid such a situation. Setting up a second account was not the best idea.
However, as already mentioned, if you think that the casino made a mistake, then you have the option to open a complaint on this link. Our team will investigate your case and see what happens.
Are you in ?
Привіт, вторинний обліковий запис і мої імена (без документів) з іншою електронною адресою, але я не керував ним, ним керував мій брат. Однак, ви думаєте, я можу щось вирішити? Бо якщо я вже програв із самого початку, немає сенсу подавати скаргу. Я просто сказав, як все було, як ви вважаєте, це правильно? Якби я знав, що щось подібне може статися, я б не грав зі своїми грошима, я б спробував вирішити проблему швидше. Оскільки, як згадувалося раніше, я зміг зіграти та виграти 80 євро, зняти їх без будь-яких проблем, я був упевнений, що нічого страшного. Будьте обережні, якби я не виграв і вони правильно мене не заблокували, я б спокійно ставив далі, вони б мене попередили, що я порушую їхні правила? Тільки коли я виграв і спробував зняти, вони помітили?!
Hi, the secondary account and with my names (without documents) with another email but I didn't manage it, it was managed by my brother. However, do you think I can solve something? Because if I'm already lost from the start there's no point in opening a complaint. I just said how things went, do you think that's right? If I knew something like this could happen, I wouldn't have played with my money, I would have tried to solve the problem sooner. Since, as mentioned before, I was able to play and win €80, withdraw it without any problem, I was sure that there was nothing wrong. Be careful, if I hadn't won and rightly they hadn't blocked me, I would have continued to bet calmly, would they have warned me that I was violating their rules? Only when I won and tried to withdraw did they notice?!
Ciao l'account secondario e con i miei nominativi (senza documenti) con un'altra email ma non l'ho gestivo io, era gestito da mio fratello. Comunque lei pensa che potrò risolvere qualcosa? Perché se già sono perso in partenza inutile aprire un reclamo. Io ho detto solo come sono andate le cose voi lo ritenete giusto? Se io sapevo che poteva succedere qualcosa del genere non avvessi giocato con i miei soldi, avrei cercato di risolvere prima il problema. Siccome già come detto prima sono riuscito a giocare e vincere 80€ prelevarli senza alcun problema avevo la certezza che non c'era nulla di sbagliato. Attenzione se non avessi vinto e giustamente non mi avessero bloccato avrei continuato a scommettere tranquillamente loro mi avrebbero avvisato che stavo violando le loro regole? Solo quando ho vinto e ho cercato di prelevare si sono accorti?!
привіт
Це справді дуже сумна історія.
Відверто кажучи, як я бачу, ви зробили кілька помилок. Зауважте, що ви просто не можете створити другий обліковий запис, а потім дозволити своєму братові чи будь-кому іншому керувати ним. Це суворо суперечить найпоширенішим умовам.
З моєї точки зору, найважливішою частиною здається хронологія.
Уявіть собі це:
Одного разу ваш перший рахунок у казино був відкритий - все добре. Вам вдалося зняти 80 євро без проблем.
Будь ласка, з якого рахунку вам вдалося зняти кошти? На мій погляд, це дуже важливе питання, і я вважаю, що нам потрібно спочатку його прояснити.
Якщо вам цікаво дізнатися більше про цю конкретну проблему в більш загальному вигляді, будь ласка, перегляньте статтю під назвою « Перевірка гравців і дублікати облікових записів »
Дайте мені знати, що ви про це думаєте, якщо ви не проти.
Крім того, ваша черга оновити скаргу, це зелене посилання приведе вас до потрібного розділу.
Hi there.
This is a very sad story, indeed.
Frankly, the way I see it, you made several mistakes. Please note you just can't create the second account and then let your brother, or anyone else, manage it. This is strictly against the most common terms and conditions.
From my point of view, the most important part seems to be the timeline.
Imagine this:
One day your first account in the casino was established - all good. You managed to withdraw 80€ without any issues.
From which account did you manage to withdraw, please? In my eyes, this a very important question I feel we need to clarify first.
If you are interested in learning more about this particular issue in a more general manner, please check out the article called "Player verification and duplicate accounts"
Let me know what you think about it, if you don't mind.
Aditionally, it is your turn to update the complaint, this green link gets you to the proper section.
Я не розумію, як можна відкрити другий рахунок. Чи казино не має безпеки для цих порушень? Чи є сповіщення лише тоді, коли клієнт хоче зняти свій виграш? Чому не раніше? Ви можете внести депозит за бажанням, без будь-яких проблем, і в цьому випадку ви можете навіть мати 10 рахунків...
Це, м’яко кажучи, сумнівна політика.
Тому я тут не граю.
Гюго
I don't understand how it is possible to open a second account. Does the casino not have security for these infractions? Is there an alert only when the customer wants to withdraw their winnings? Why not before? You can deposit at will, without any problems and in this case you can even have 10 accounts...
It is, to say the least, a dubious policy.
That's why I don't play here.
Hugo
Eu nao entendo é como é possivel abrir uma segunda conta. O casino nao tem segurança para estas infração? Só quando o cliente quer sacar os seus ganhos é que há um alerta? Porque nao antes? Podes depositar á vontade, sem problemas e neste caso até podes ter 10 contas...
É no minimo uma politica duvidosa.
Por isso nao jogo aqui.
Hugo
привіт
Це справді дуже сумна історія.
Відверто кажучи, як я бачу, ви зробили кілька помилок. Зауважте, що ви просто не можете створити другий обліковий запис, а потім дозволити своєму братові чи будь-кому іншому керувати ним. Це суворо суперечить найпоширенішим умовам.
З моєї точки зору, найважливішою частиною здається хронологія.
Уявіть собі це:
Одного разу ваш перший рахунок у казино був відкритий - все добре. Вам вдалося зняти 80 євро без проблем.
Будь ласка, з якого рахунку вам вдалося зняти кошти? На мій погляд, це дуже важливе питання, і я вважаю, що нам потрібно спочатку його прояснити.
Якщо вам цікаво дізнатися більше про цю конкретну проблему в більш загальному вигляді, будь ласка, перегляньте статтю під назвою « Перевірка гравців і дублікати облікових записів »
Дайте мені знати, що ви про це думаєте, якщо ви не проти.
Крім того, ваша черга оновити скаргу, це зелене посилання приведе вас до потрібного розділу.
Hi there.
This is a very sad story, indeed.
Frankly, the way I see it, you made several mistakes. Please note you just can't create the second account and then let your brother, or anyone else, manage it. This is strictly against the most common terms and conditions.
From my point of view, the most important part seems to be the timeline.
Imagine this:
One day your first account in the casino was established - all good. You managed to withdraw 80€ without any issues.
From which account did you manage to withdraw, please? In my eyes, this a very important question I feel we need to clarify first.
If you are interested in learning more about this particular issue in a more general manner, please check out the article called "Player verification and duplicate accounts"
Let me know what you think about it, if you don't mind.
Aditionally, it is your turn to update the complaint, this green link gets you to the proper section.
Я зняв 80 євро з рахунку, який вони заблокували, а інший рахунок уже існував, вони могли повідомити мене прямо зараз
I withdrew €80 with the account they blocked and the other account already existed, they could inform me right now
Ho prelevato 80€ con l'accaunt che hanno bloccato e già l'altro accaunt esisteva potevano informarmi in questo momento
Що я можу сказати, якби я знав, що є така проблема, я б не викидав гроші на вітер, а потім мене заблокували, абсурд
What can I say if I knew there was this problem I wouldn't throw my money away like this and then get blocked absurd
Che dire se sapevo che c'era questo problema non buttavo via i miei soldi in questa maniera Per poi farmi bloccare assurdo
Я зняв 80 євро з того самого облікового запису, який вони заблокували, а інший уже був зареєстрований
Вони могли заблокувати мене прямо зараз, але натомість дозволили мені спокійно грати та робити депозит, доки я не виграю цю суму
I withdrew €80 with the same account that they blocked me and the other one was already registered
They could have blocked me right now but instead they let me play and deposit calmly until I won that amount
Ho prelevato 80€ con lo stesso account che mi hanno bloccato e già l'altro era registrato
Potevano bloccarmi in questo momento invece mi hanno lasciato giocare e depositare tranquillamente fino a quando non ho vinto quella cifra
Я не розумію, як можна відкрити другий рахунок. Чи казино не має безпеки для цих порушень? Чи є сповіщення лише тоді, коли клієнт хоче зняти свій виграш? Чому не раніше? Ви можете внести депозит за бажанням, без будь-яких проблем, і в цьому випадку ви можете навіть мати 10 рахунків...
Це, м’яко кажучи, сумнівна політика.
Тому я тут не граю.
Гюго
I don't understand how it is possible to open a second account. Does the casino not have security for these infractions? Is there an alert only when the customer wants to withdraw their winnings? Why not before? You can deposit at will, without any problems and in this case you can even have 10 accounts...
It is, to say the least, a dubious policy.
That's why I don't play here.
Hugo
Eu nao entendo é como é possivel abrir uma segunda conta. O casino nao tem segurança para estas infração? Só quando o cliente quer sacar os seus ganhos é que há um alerta? Porque nao antes? Podes depositar á vontade, sem problemas e neste caso até podes ter 10 contas...
É no minimo uma politica duvidosa.
Por isso nao jogo aqui.
Hugo
Ви знаєте, що нерозумно порівнювати зняття коштів і депозити, оскільки обидві операції дуже різні, особливо щодо чеків.
Коли ви вносите депозит в онлайн-казино, з боку казино не проводяться фактичні перевірки. Це просто проста грошова операція. Прирівнюється до купівлі бензину на АЗС та оплати карткою.
З іншого боку, коли ви надсилаєте запит на зняття коштів, потрібно виконати весь процес перевірки, оскільки казино має бути повністю впевненим, що ви ніколи не порушували жодних умов казино, використовували лише зареєстровані для вас методи оплати та дотримувались інших правил.
Отже, якщо ви не попросите caisno виконати KYC (знайте свого клієнта) одразу після реєстрації, є досить висока ймовірність, що другий обліковий запис залишиться непоміченим.
Я розумію, що це схоже на прогалину, щоб зловити гравців, але я думаю, що досить загальновідомо, що створення другого облікового запису заборонено в кожному казино, яке виконує перевірку KYC.
Будь ласка, ви прочитали статтю, яку я вам надіслав? Він говорить:
«Ми визнаємо, що гравці зобов’язані переконатися, що вони не створюють кілька облікових записів в одному казино. Не тому, що ми вважаємо, що це правильний спосіб зробити це, а тому, що це галузевий стандарт, і ми не можемо штрафувати всіх казино, які не застосовують правило «один обліковий запис на гравця», як ми вважаємо найкращим. Проте ми віримо та сподіваємося, що перевірка дублікатів облікових записів під час створення облікового запису стане галузевим стандартом у майбутньому, а гравці будуть краще захищені».
You know it's not wise to compare withdrawals and deposits because both transactions are very different, especially regarding checks.
When you deposit at an online casino, there are no actual checks made on the casino's side. It is just a simple money transaction. Equal to when buying gasoline at the gas station and paying by card.
On the other side, when you submit a withdrawal request, the whole process of checking needs to be done because the casino must be perfectly sure you have never violated any casino terms, used only payment methods registered to you, and followed other policies.
So, unless you ask the caisno to perform the KYC (know your customer) right after the registration, there is a pretty high chance that a second account will go unnoticed.
I understand it feels like a gap to catch players, but I guess it is pretty common knowledge that creating a second account is prohibited in every casino performing KYC verification.
Did you read the article I sent you, please? It says:
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future and players will be better protected."
Я зняв 80 євро з того самого облікового запису, який вони заблокували, а інший уже був зареєстрований
Вони могли заблокувати мене прямо зараз, але натомість дозволили мені спокійно грати та робити депозит, доки я не виграю цю суму
I withdrew €80 with the same account that they blocked me and the other one was already registered
They could have blocked me right now but instead they let me play and deposit calmly until I won that amount
Ho prelevato 80€ con lo stesso account che mi hanno bloccato e già l'altro era registrato
Potevano bloccarmi in questo momento invece mi hanno lasciato giocare e depositare tranquillamente fino a quando non ho vinto quella cifra
Привіт і дякую за інформацію. Отже, ви зняли початкові 80 євро через перший рахунок. Тепер настає важлива частина, я б сказав. Жоден із цих облікових записів не було підтверджено тоді? Іноді казино дозволяють виводити менші суми без повномасштабної перевірки, що може призвести до ситуації, коли попутно буде зареєстровано другий рахунок.
Але як ми віримо:
«Щоб запобігти повторюваним обліковим записам, можливо й ефективно перевіряти дублікати облікових записів під час процесу створення облікового запису. Ми не маємо на увазі повну процедуру «знай свого клієнта» (KYC), яка передбачає перевірку ідентифікатора, а швидку перевірку комбінацій особистих даних. якими можуть ділитися лише дві окремі особи у дуже рідкісних випадках, як-от ім’я, прізвище та дата народження. Якщо казино не вимагає цієї інформації під час процесу реєстрації, воно має почати це робити.
У більшості випадків збігу не буде, і казино може дозволити гравцеві грати, ініціюючи повну процедуру KYC лише тоді, коли гравець надішле запит на зняття коштів. Однак, якщо казино знайде збіг, швидше за все, у гравця вже є обліковий запис. У таких випадках повідомте гравця та/або попросіть його пройти процедуру KYC, щоб переконатися, що у нього ще немає облікового запису.
Якщо це технологічно неможливо, казино не повинно карати гравців, які несвідомо створили другий обліковий запис і не мали наміру зловживати вітальним бонусом. Якщо гравець не заподіяв вам жодної шкоди, найкраще зв’язатися з ним і знайти прийнятне рішення для обох залучених сторін, наприклад, залишити відкритим один обліковий запис і закрити інший(-и)».
Я сподіваюся, що є спосіб допомогти вам.
Hello, and thanks for the information. So you withdrawn the initial €80 through the first account. Now comes the important part, I'd say. Did neither of these accounts get verified back then? Sometimes casinos allow lower sums to be withdrawn without full-scale verification, which may result in your situation when a second account is registered along the way.
But as we believe:
"To prevent duplicate accounts, it is feasible and effective to check for duplicate accounts during the account creation process. We don't mean a full know your customer (KYC) procedure that would involve ID verification, but a quick check of personal detail combinations that would only be shared by two separate people in very rare exceptions, such as first name, surname and date of birth. If the casino doesn't require this information during the registration process, it should start doing so.
In most cases there will not be a match and the casino can let the player play, only triggering a full KYC procedure when the player submits their withdrawal request. However, if the casino does get a match, it is likely that the player already has an account. In these cases, notify the player and/or ask them to complete a KYC procedure to make sure that they don't already have an account.
If this is not technologically feasible, the casino shouldn't punish players who created a second account unknowingly and didn't intend to abuse the welcome bonus. If the player hasn’t caused you any harm, it's best to contact them and find an acceptable solution for both involved parties, such as keeping one account opened and closing the other one(s)."
I hope there is a way to help you.
Сподіваюся, ви можете мені допомогти, я все зробив неусвідомлено
Hopefully you can help me I did everything unknowingly
Speriamo che mi può aiutare ho fatto tutto inconsapevolmente
Привіт. У мене немає причин вам не вірити. Я просто намагався пояснити, що в казино все якось працює, і в деяких випадках навіть найменша помилка означає неприємні ускладнення.
Вибачте, але це правило є загальним стандартом. 🙏
Hello. I have no reason not to believe you. I just tried to explain that things work somehow in casino, and in certain cases, even the slightest mistake means unpleasant complications.
I'm sorry, but this rule is the common standard. 🙏
Доброго ранку, сьогодні мені знову надіслали електронний лист про те, що мені потрібно знову завантажити документи з казино verde, але сьогодні вранці я завантажив усе, що вони мають, але вони вдають, що нічого не сталося, але чи можливо це?? Я сплю 2 тижні, як я з ними боровся
Good morning, again today the email was sent to me that I have to upload documents again from verde casino, but this morning I uploaded everything they have this, but they pretend nothing happened, but is it possible?? I've been sleeping for 2 weeks since I've been fighting with them
Buongiorno ,di nuovo oggi mi estato mandato l'email che devo caricare di nuovo documenti da verde casino,ma io o caricato stamattina tutto quello che hanno questo,ma loro Fanno finta di niente,ma e posibile??sonno 2 settimane da quando combatto con loro
Привіт! Згідно з електронним листом, який надіслало казино, це стандартні речі для KYC, які їм потрібні. Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми перевірки, але ви кажете, що вона триває вже 2 тижні, а це саме той термін.
У будь-якому випадку, ви намагалися написати в чаті, що ви надіслали документи і що вони просять вас зробити те саме? Чи правильно я розумію, що ви вже один раз успішно верифікувалися, а тепер від вас знову хочуть ті самі документи?
Я також бачив, що у вас уже є скарга , і казино двічі відповіло на неї, сказавши вам пройти перевірку згідно з інструкціями в електронному листі. Тому, якщо ви ще не завершили успішно, спробуйте співпрацювати та завантажити все відповідно до інструкцій. Якщо проблеми залишаться, то у вас є відкрита скарга, і ми спробуємо вам допомогти.
Hi, according to the email that the casino sent, these are the standard KYC stuff they need. We give casinos 14 days to resolve the verification, but you say it's been going on for 2 weeks, which is exactly the time frame.
Anyway, did you try to write to the live chat that you sent the documents and that they are asking you to do the same again ? Do I understand correctly that you have already been successfully verified once and now they want the same documents from you again ?
I also saw that you already have a complaint and the casino replied to it twice, telling you to complete the verification according to the instructions in the email. So if you have not successfully completed it yet, try to cooperate and upload everything according to the guidelines. If there are still problems, then you have an open complaint and we will try to help you.
Доброго ранку, я завантажив усі документи, сьогодні вони надіслали мені електронний лист із проханням надіслати фотографію посвідчення особи, яке я також завантажив першим, але сьогодні я знову завантажив документ, я щоразу співпрацював з ними , але щодня ті самі електронні листи, ті самі речі, я чекаю, що вони попросять мене підтвердити моє посвідчення особи, тому що я був добрий і чекав майже 3 тижні, що здається ненормальним для враховуючи, що для гри мені також потрібні зняття коштів, так, вони продовжують говорити те саме навіть зараз, і Фанні не підтверджує це для мене, а потім, щоб мати можливість зняти гроші, я скрізь віддаю себе честі, тому що те, що Фанні їм невірно взагалі... будемо сподіватися, хто тримає себе в порядку і робить правильно і робить правильно, щоб у нас все було в порядку... дякую
Good morning, I uploaded all the documents, today they sent me the email that I have to send the photo of the identity card, which I also uploaded the first one, but I uploaded the document again today too, I collaborated every time with them, but every day the same emails, the same things, I'm waiting now to see what they'll ask me to verify my identity card, because I've been good and waited almost 3 weeks, which doesn't seem normal to me considering that to play I also need withdrawals, yes they continue to say the same things even now and Fanny doesn't verify it for me and then to be able to make the withdrawal I do myself justice everywhere because what Fanny them is not correct at all... let's hope who keep themselves in order and do the right things and do the right things, so we are all in order... thank you
Buongiorno,io o caricato tutti I documenti ,oggi mi hanno mandato l'email che devo mandare la foto della carta d'identita,che io o gea caricato anche quella prima,ma o caricato di nuovo anche oggi il documento,io o colaborato ogni volta con loro,ma ogni giorno I stessi email,le stesse cose,aspetto adesso a vedere che mi rospondono per la verifica della carta d'identita,perche io sonno stata brava e o aspettato quasi 3 settimane,cosa che non mi sembra normale visto che per giocare cellai bisogno anche dei prelievi,si loro continuano a dire le stesse cose anche adesso e non mi Fanny la verifica e poi per potere fare il prelievo io mi faccio giustizia dappertutto perche quello che Fanny loro non e corretto per niente...speriamo che si mettono aposto e che fanno le cose giuste e per bene,cosi siamo tutti aposto..grazie
Гаразд, я вважаю, що ви робите правильну річ, намагаючись співпрацювати, тому, якщо ваш обліковий запис ще не підтверджено, ви можете вказати це у своїй скарзі. Наша команда спробує допомогти вам вирішити всю ситуацію.
Однак я дуже сподіваюся, що перевірка пройде успішно і у вас не виникне подальших труднощів.
Okay, so I think you're doing the right thing by trying to cooperate, so if your account isn't still verified, you can mention that in your complaint. Our team will try to help you with the whole situation.
However, I really hope that the verification will be successful and you will not have further difficulties.
Ні, мій обліковий запис ще не підтверджено, тому що вони щодня надсилають електронні листи й запитують одне й те саме, але я завжди надсилаю те, що вони мене просили, я не знаю, чи хочуть вони більше, мені це здається неправильним на все... дякую
No, my account is not yet verified because every day they send the email and ask for the same things, but I always send what they asked me, I don't know if they want more, it doesn't seem right to me at all... thanks
No,il mio account non e ancora verificato perche ogni giorno mandano l'email e chiedono le stesse cose,ma io o mandato sempre che mi hanno chiesto,non lo so che vogliono di piu,non mi sembra giusto per niente..grazie
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.