Привіт! Я помітив, що у вас була скарга , яку також було вирішено досить швидко, і казино повернуло ваш депозит у розмірі 10 євро, і ви можете продовжувати користуватися своїм обліковим записом. Я радий, що все так швидко вирішилося і не затягнулося надовго з подальшими проблемами.
Однак чи залишитеся ви в цьому казино, навіть якщо така ситуація склалася? Я запитую лише тому, що думаю, що вони швидко допомогли вам вирішити проблему, і ви можете продовжувати грати в цьому казино.
Hi, I noticed that you had a complaint, which was also resolved quite quickly and the casino refunded your deposit of €10 and you can continue to use your account. I'm glad that everything was solved so quickly and it didn't drag on for a long time with further problems.
However, will you stay with this casino even if such a situation has developed ? I only ask because I think they were quick to help you solve the problem and you can continue to play at this casino.