ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Sev01
|
26878 переглядів 218 відповідей |
|
12 3 4...11
hugosousa091974
1 рік тому

Так, у такому випадку я розумію, що було причиною "прискорення". У всякому разі, навіть поганий досвід є досвідом, і я твердо вірю, що ви більше не потрапите в подібну ситуацію.

Але я також вдячний вам за те, що ви ознайомилися з оглядами, тому що отримати огляд завжди добре.

Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так...я ніколи більше не зроблю депозит без перевірки.

Що стосується Verde Casinos... у них є KIC, схожий на імміграційні служби...😁😜🤪😜😁😜🤪

Автоматичний переклад.
hugosousa091974
1 рік тому

Хе-хе, хоча я знаю, наскільки цей процес важливий для казино, це мене дуже розсмішило. 😁😁

Однак, звичайно, я рекомендую відгуки користувачів абоскарги , де ви можете побачити, які найпоширеніші проблеми виникають у казино, і на основі цього ви можете оцінити, чи варто вам робити депозит.

Я вірю, що ваш наступний вибір казино буде набагато кращим. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, з учорашнього дня у мене проблеми з моїм обліковим записом у казино green

Його заблоковано, і я більше ні до чого не можу отримати доступ.

це було заблоковано після перемоги і, перш за все, все було зроблено без пояснень чи будь-чого іншого, що я можу зробити?


текст, який виходить:

Вибачте, вас заблокували



Автоматичний переклад.
nicomozzato
1 рік тому

Я подав скаргу тут, у Casino Guru, і вони дуже швидко її вирішили.

Перейдіть до Скарги та спробуйте..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, з учорашнього дня у мене проблеми з моїм обліковим записом у казино green

Його заблоковано, і я більше ні до чого не можу отримати доступ.

це було заблоковано після перемоги і, перш за все, все було зроблено без пояснень чи будь-чого іншого, що я можу зробити?


текст, який виходить:

Вибачте, вас заблокували



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Для зеленого облікового запису, безсумнівно, знадобиться екологічне рішення. Жартує.

Ви впевнені, що не отримували електронних листів щодо свого облікового запису? Ви сказали, що виграли великі гроші, і в деяких випадках казино повинні досліджувати історію ігор, щоб підтвердити запит на зняття коштів. Тим часом обліковий запис може бути заблоковано. 🤔

Чи не могли б ви поділитися друкованим екраном невдалої спроби входу?

До речі, тут ви знайдете функцію подання скарг .

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

люди, будь ласка, пограйте у fairspin або luckyblock або starcasino або цирк. Їм можна довіряти. Не тут. Ви втратите багато грошей. Завтра буде більше повідомлень про це казино на X, facebook, Telegram, instagram. Це буде остерігатися, щоб ви не пішли грати в казино Verde. Шахрайство, фальшиві пропозиції, навіть приємний виграш у розмірі 20 євро від безкоштовних обертань, які ви повинні заплатити, щоб отримати їх, і згодом ви втратите все у всій його марній ситуації .. просто не давайте їм жодної копійки. Він скоро зникне.. (або, можливо, власний персонал буде грати та робити депозити, щоб убезпечити день)🤣😅😆😆😆

Автоматичний переклад.
TheFlash0610
1 рік тому

Привіт, з того, що ви написали, я припускаю, що ви не мали хорошого досвіду тут. Можна дізнатися більше про те, що сталося? Я думаю, що це також може бути корисним для інших гравців.

Щодо деякої інформації, що конкретно має вийти на згадані вами платформи? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чому так важко вийти з Verde Casino? Ніколи не чув, щоб вони вимагали схвалити відкликання. Ось повідомлення з останньої спроби зняти


"Щоб завершити процес перевірки, будь ласка, завантажте таку інформацію: - Виписки з банківського рахунку, картки та платіжні квитанції, щоб підтвердити походження коштів або статків. Надана виписка не повинна перевищувати 12-місячного терміну та повинна містити повне ім'я користувача. "

Автоматичний переклад.
Taiway
11 міс. тому

Привіт, схоже, вам потрібно буде пройти перевірку облікового запису або заповнити документи, які вас просять. Це досить поширене явище в казино, коли ви знімаєте гроші. Це ваш перший виграш і зняття коштів у цьому казино? Думаю, в цій ситуації немає нічого дивного, і якщо ви успішно пройдете верифікацію, то зможете зняти гроші.

Тому я б рекомендував вам співпрацювати в цьому процесі та повідомити нам, чи він був успішним чи ні. Чи буде це можливо? 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, я деякий час грав у казино Verde. потім я самовиключив себе з азартних ігор, через кілька місяців я знімаю самовиключення та знову починаю грати. Мені вдається виграти 27 000 євро на автоматах. Зазвичай я намагаюся його зняти, а вони вимагають документи. Після 3 днів очікування я намагаюся увійти, і вони заблокували мій ігровий акаунт. Вони стверджують, що у мене є 2 акаунти і що я залежний від азартних ігор, вони просять мене активувати обліковий запис, який мені доведеться очистити. З кимось таке траплялося раніше? Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
cristianbellafiore
10 міс. тому

Привіт, чи просили ви про самовиключення в казино в минулому чи просто про закриття облікового запису? Коли ви знову змогли грати в казино, як ви знову відкрили свій рахунок? Ви кудись писали в казино?

У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що помилки немає, у вас немає двох облікових записів і винне казино, я рекомендую вамвідкрити скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда розгляне ситуацію та подивиться, що можна зробити .

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Тож щодо самовиключення я заявив електронною поштою, що не залежний від азартних ігор, і вони активували мій обліковий запис, і я почав мирно грати. проблеми виникли, як тільки я виграв. Потім щодо другого облікового запису його вже заблокували з іншою електронною поштою, але без документів. Тоді я думаю, що якщо я помилився, маючи 2 акаунти, то вони помилилися, не заблокувавши мене першим. Але оскільки я виграв, вони знайшли наклеп, що не платили. І який тоді сенс втрачати баланс, щоб знову активувати обліковий запис

Автоматичний переклад.
cristianbellafiore
10 міс. тому

Вибачте, але створення другого облікового запису є помилкою. Крім того, і, швидше за все, казино не знає про обидва облікові записи, доки не буде запущено перевірку обох облікових записів. З іншого боку, кожну справу потрібно розглядати окремо, щоб уникнути несправедливого вироку.

Це те, у що ми віримо.

Отже, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, є один простий спосіб дізнатися це. Ви чули про наш Резолюційний центр ? Дайте мені знати, чи подобається вам ідея.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

вітаю. І тому, що вони запитують мене, якщо я хочу, щоб обліковий запис повторно активували, я повинен очистити баланс. Тобто для мене це не має сенсу. Однак у вас є якісь рішення для мене?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, але створення другого облікового запису є помилкою. Крім того, і, швидше за все, казино не знає про обидва облікові записи, доки не буде запущено перевірку обох облікових записів. З іншого боку, кожну справу потрібно розглядати окремо, щоб уникнути несправедливого вироку.

Це те, у що ми віримо.

Отже, якщо ви вважаєте, що казино помилилося, є один простий спосіб дізнатися це. Ви чули про наш Резолюційний центр ? Дайте мені знати, чи подобається вам ідея.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи зможу я вирішити це з вами? Для мене несправедливо, що я спокійно вношу депозит і граю, а потім, як тільки я виграв, мене заблокували, тобто я почувався ошуканим

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

вітаю. І тому, що вони запитують мене, якщо я хочу, щоб обліковий запис повторно активували, я повинен очистити баланс. Тобто для мене це не має сенсу. Однак у вас є якісь рішення для мене?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тобто вам потрібно зняти баланс? Це мало б сенс. Отже, у вас лише один активний обліковий запис.

Будь ласка, що ви прагнете вирішити? Мабуть, я не до кінця розумію суть питання.

Не соромтеся вставити тут пропозицію казино, щоб переконатися, що все так, як воно має бути.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи зможу я вирішити це з вами? Для мене несправедливо, що я спокійно вношу депозит і граю, а потім, як тільки я виграв, мене заблокували, тобто я почувався ошуканим

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На мій погляд, вони заблокували вас, тому що ви створили другий обліковий запис, що суперечить умовам казино.

Казино також може відчувати себе обдуреним, чи не так?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На мій погляд, вони заблокували вас, тому що ви створили другий обліковий запис, що суперечить умовам казино.

Казино також може відчувати себе обдуреним, чи не так?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, звичайно, але я не знав, що це може статися, інакше я навіть не став би робити ставки на свої гроші. Можливо, вони могли повідомити мене під час першого депозиту. З тією ж проблемою я раніше виграв 80 євро і легко їх зняв

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, звичайно, але я не знав, що це може статися, інакше я навіть не став би робити ставки на свої гроші. Можливо, вони могли повідомити мене під час першого депозиту. З тією ж проблемою я раніше виграв 80 євро і легко їх зняв

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони могли заблокувати мене, коли я зняв 80,00 євро кілька тижнів тому, але все пройшло гладко. Потім, на щастя чи на жаль, я виграв 27 000 євро, і виникла ця проблема

Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого