ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Sev01
|
30 263 переглядів 223 відповідей |
|
1 2 3...12
potulak123
1 рік тому

Ну, з того, що я побачив у скарзі, очевидно, чому казино вважає, що обидва облікові записи пов’язані.

Забагато однакових функцій. Крім того, багато казино все ще застосовують правила, які стверджують, що лише один обліковий запис на домогосподарство/IP, інакше це вважається створенням кількох облікових записів або зловживанням бонусами. Багато бездепозитних бонусів доступні лише один раз для IP/домогосподарства - смішно, правда?

До речі, хтось із вас брав бездепозитний бонус?

Якщо я можу дати пораду, якщо ви обоє збираєтеся грати в одному казино, спочатку повідомте про це казино, а потім пройдіть перевірку, щоб уникнути таких проблем.

Такі правила не є цілком справедливими, але казино все ще віддають перевагу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Verde натякнуло, що ми навіть маємо однакову дату народження, що є брехнею. Ми ніколи не активували бездепозитний бонус. Перш ніж почати грати, я прочитав правила сайту. Я знав, що не можу активувати такі ж бонуси, як брат. Так я ніколи не робив. Найгірше те, що вони наполягали на скиданні балансу на рахунку і до них ніякі аргументи не доходять.

Автоматичний переклад.
potulak123
1 рік тому

Якщо казино сумнівається у вашій особистості, вони повинні налаштувати дзвінок для перевірки. Я відчуваю, що це більше стосується зловживання бонусами. Якщо так, казино має розглянути вашу історію ігор і бонусів. Тепер ми підходимо до різниці між добре оціненим казино та поганим...

Сподіваюся, вони побачать причину.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. У мене також є плутанина щодо виведення виграшів у казино Verde. Я читав у вашому пенфорімі, що хтось чекав 30 днів і пообіцяв лише 1700 євро з 5000 євро. У мене також є останні 6000 євро для зняття. Я пройшов перевірку 2 дні тому і сьогодні запитав, скільки часу це займає і що відбувається з моїми вилученнями. Мені сказали, що це займе до 20 робочих днів. Я думаю, що це багато! Мені сказали, що звільнення має бути погоджене у відділі. Чи є спосіб злетіти швидше? Я згадую, що це моє перше зняття коштів на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Andreas12
1 рік тому

Привіт.

Чудово, що ви вже пройшли перевірку. 20 днів звучить як досить довгий термін для виплати, з іншого боку, це краще, ніж нічого, тобто казино підтримує зв’язок з вами.

Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунків і виплати виграшів. Тож я припускаю, що вам слід ще трохи почекати. Щоб бути впевненим, будь ласка, коли ви подали перший запит на зняття коштів?

Якщо ці 14 повних днів минули, розгляньте можливість подання скарги.

У цій статті пояснюється, як це працює + це посилання дає змогу створити його .




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені потрібна твоя допомога.

грали в казино Verde і виграли 2 рази: перший раз 500 євро і другий раз 650 євро.

Перевірка тривала більше місяця, потім я виграв гроші та отримав їх протягом кількох днів.

зараз я виграв 14 000 євро без бонусів чи чогось іншого.

Перший раз я зняв кошти 24 травня, але казино скасував його, оскільки я збирався надіслати додаткові документи. зробив це, і це було схвалено, тому я здійснив ще одне зняття, і нічого не відбувається.

все схвалено, але вони просто кажуть, що мені потрібно почекати.

6 вилучень (400 євро кожне) все ще вказано як триваючі, а з рештою нічого не відбувається, просто не завершено

Автоматичний переклад.
ginanaginana8
1 рік тому

Привіт і вітання!

Я радий, що ти знайшов свій шлях! Ми справді надаємо безкоштовну підтримку гравцям у різних ситуаціях.

З іншого боку, ми також надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, історії ігор і пов’язаних речей, щоб також виконати виплату.

Якщо ви вважаєте, що щось йде не так, сміливо надсилайте скаргу:

https://casino.guru/complaints

Я також перевірив огляд казино - не найкращий 🙁, і згідно з ним немає обмежень на виведення €. Чи можу я знати, що змусило вас створити 6 запитів на зняття коштів?

file

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 30 євро, і мені пощастило виграти 8 891 євро.

Звідси почався виклик. Мою перевірку KYC успішно оброблено менш ніж за 1 годину. Потім я прочитав Правила та умови, щоб зрозуміти час обробки виплати та обмеження.


Є розділи, які визначають час обробки, і є додатковий розділ, який вказує на:

8.17. У випадках, коли сума вашого запиту (-ів) на зняття, включаючи баланс поточного рахунку та зняття протягом усього періоду, принаймні в 20 разів перевищує загальну суму ваших депозитів, ви можете бути обмежені до 5000 євро (або еквівалент у вашій валюті) для зняття протягом 30 днів.


Коли я запитав у казино в чаті та електронною поштою, скільки часу знадобиться для обробки моїх перших 5000 євро, а потім через 30 днів – решти 3891 євро, вони сказали, що 30 днів для обробки будь-якого мого зняття коштів. Що не визначено в умовах.


У цьому розділі, на який вони посилаються, лише згадується, що я обмежений сумою в 5000 євро протягом 30 днів, але вони стверджують, що це означає, що обробка виплати займе 30 днів, а також, що розділи з часом обробки платежу більше не звернутися до мене.


Для 5000 євро згідно з умовами максимальний час обробки має становити 14 днів, але вони кажуть, що це не стосується мене, оскільки мій баланс у 20 разів перевищує мої депозити. Насправді це просто пінг-понг із нечітко визначеними термінами, лише їх тлумаченнями.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 30 євро, і мені пощастило виграти 8 891 євро.

Звідси почався виклик. Мою перевірку KYC успішно оброблено менш ніж за 1 годину. Потім я прочитав Правила та умови, щоб зрозуміти час обробки виплати та обмеження.


Є розділи, які визначають час обробки, і є додатковий розділ, який вказує на:

8.17. У випадках, коли сума вашого запиту (-ів) на зняття, включаючи баланс поточного рахунку та зняття протягом усього періоду, принаймні в 20 разів перевищує загальну суму ваших депозитів, ви можете бути обмежені до 5000 євро (або еквівалент у вашій валюті) для зняття протягом 30 днів.


Коли я запитав у казино в чаті та електронною поштою, скільки часу знадобиться для обробки моїх перших 5000 євро, а потім через 30 днів – решти 3891 євро, вони сказали, що 30 днів для обробки будь-якого мого зняття коштів. Що не визначено в умовах.


У цьому розділі, на який вони посилаються, лише згадується, що я обмежений сумою в 5000 євро протягом 30 днів, але вони стверджують, що це означає, що обробка виплати займе 30 днів, а також, що розділи з часом обробки платежу більше не звернутися до мене.


Для 5000 євро згідно з умовами максимальний час обробки має становити 14 днів, але вони кажуть, що це не стосується мене, оскільки мій баланс у 20 разів перевищує мої депозити. Насправді це просто пінг-понг із нечітко визначеними термінами, лише їх тлумаченнями.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також маю додати, що зняття поділено на більш ніж 20 вилучень по 390 євро. Коли я запитав, чому вони сказали, що система розділяє їх автоматично…



Автоматичний переклад.
July9511
1 рік тому

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і бачу, що це досить жалюгідна ситуація. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів. 30 днів, я б сказав, це досить багато. Однак, оскільки ви згадали, що система розділила ваше зняття на 20 зняттів по 390 євро, чи можна було б відстежити, чи отримуєте ви це по частинах, чи отримуєте всі зняття відразу?

У всякому разі, я подивився на індекс безпеки казино , і він досить низький. З іншого боку, я бачив, що казино намагається вирішити свої скарги , тому, якби дійшло до того, що ви також відкриєте його, я був би більш позитивним після цього відкриття.

Тим не менш, я був би радий, якби ви повідомили нам, як це відбувається, і чи отримали ви ще гроші. Тоді ми постараємося допомогти вам відповідно. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт,

Я запитав їх про це, і відповідь я додам тут.

Вони просто кажуть, що все гаразд і не хвилюйтеся, але обробка займе 30 днів без будь-якого терміну, який покриває цю заяву. Вони просто застосовують неписані умови щодо моєї ситуації.

Якщо ви дасте мені контактну електронну адресу, я зможу переслати всі свої обговорення з ними.


file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я запитав їх про це, і відповідь я додам тут.

Вони просто кажуть, що все гаразд і не хвилюйтеся, але обробка займе 30 днів без будь-якого терміну, який покриває цю заяву. Вони просто застосовують неписані умови щодо моєї ситуації.

Якщо ви дасте мені контактну електронну адресу, я зможу переслати всі свої обговорення з ними.


file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І ось що я написав там, де отримав прикріплену раніше постанову. filefilefile

Автоматичний переклад.
July9511
1 рік тому

Отже, у мене є 3 зняття:

2 по 100 євро - оброблено сьогодні

1 із 8560 євро – я отримав сьогодні 372,52 євро, тоді як я мав отримати 4800 євро, оскільки я обмежений сумою 5000 євро за 30 днів, а решту – наступного місяця.


Зовсім не має сенсу те, що відбувається з цим казино.


Чому вони не дотримуються умов щодо визначеного часу обробки та чому вони розподіляють виплату таким чином.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
July9511
1 рік тому

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
July9511
1 рік тому

Я розумію, що так довго чекати прикро. Особливо, коли ми не говоримо тут про мільйони доларів. З іншого боку, я радий, що ви вже отримали частину виграшу, що дає мені сигнал, що ви також повинні отримати решту. Просто це займе деякий час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що так довго чекати прикро. Особливо, коли ми не говоримо тут про мільйони доларів. З іншого боку, я радий, що ви вже отримали частину виграшу, що дає мені сигнал, що ви також повинні отримати решту. Просто це займе деякий час.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Принаймні буде платним.

Дякую

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
July9511
1 рік тому

Можливо, ви зможете повернутися й підтвердити, що це справді сталося, коли отримаєте повну суму. Що ти думаєш?

Звичайно, ми будемо тут, якщо вам усе одно знадобиться допомога.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

10 квітня 2023 року я відкрив рахунок у Verde Casino через акцію. Я ніколи не робив депозит, я просто грав в акцію.

1 листопада, вже забувши про цей рахунок, я зробив депозит у розмірі 10 євро в Verde Casino. Коли я хотів грати і після перевірки профілю я не міг зареєструвати свій номер мобільного телефону.

Я зв’язався зі службою підтримки через чат, повідомив їм про ситуацію та чекав.

Мене повідомили електронною поштою, що обидва облікові записи заблоковано, оскільки я порушив умови використання. Єдиним варіантом було втратити депозит у розмірі 10 євро, і ось що сталося: перший обліковий запис було заблоковано, а останній – заблокований.

Я розумію правила казино про заборону дублювання облікових записів, але прошу:

У мене ніколи не було виграшів у цьому казино, і я ніколи не робив ставок на реальні гроші.

Я щойно зробив депозит у розмірі 10 євро, на який я ніколи не ставив.

З мого боку була чесність щодо казино.

Сторони не мали жодних збитків чи прибутків, окрім того, що вони конфіскували 10 євро.

Що ти думаєш??

Автоматичний переклад.
hugosousa091974
1 рік тому

Привіт! Я помітив, що у вас була скарга , яку також було вирішено досить швидко, і казино повернуло ваш депозит у розмірі 10 євро, і ви можете продовжувати користуватися своїм обліковим записом. Я радий, що все так швидко вирішилося і не затягнулося надовго з подальшими проблемами.

Однак чи залишитеся ви в цьому казино, навіть якщо така ситуація склалася? Я запитую лише тому, що думаю, що вони швидко допомогли вам вирішити проблему, і ви можете продовжувати грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не були швидкими. Тільки за допомогою Casino Guru вони вирішили це. Звідси прийшла швидкість.

Мої документи ще не перевірили. Величезний час очікування, щоб встати.

Це неприємно, і з відгуків, які я прочитав, я не бачу жодної переваги продовжувати.

Автоматичний переклад.
1 2 3...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого