ГоловнаФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Sev01
|
46 970 переглядів 395 відповідей |
|
1 2 3...20
potulak123

Ну, з того, що я побачив у скарзі, очевидно, чому казино вважає, що обидва облікові записи пов’язані.

Забагато однакових функцій. Крім того, багато казино все ще застосовують правила, які стверджують, що лише один обліковий запис на домогосподарство/IP, інакше це вважається створенням кількох облікових записів або зловживанням бонусами. Багато бездепозитних бонусів доступні лише один раз для IP/домогосподарства - смішно, правда?

До речі, хтось із вас брав бездепозитний бонус?

Якщо я можу дати пораду, якщо ви обоє збираєтеся грати в одному казино, спочатку повідомте про це казино, а потім пройдіть перевірку, щоб уникнути таких проблем.

Такі правила не є цілком справедливими, але казино все ще віддають перевагу.

Автоматичний переклад.

Казино Verde натякнуло, що ми навіть маємо однакову дату народження, що є брехнею. Ми ніколи не активували бездепозитний бонус. Перш ніж почати грати, я прочитав правила сайту. Я знав, що не можу активувати такі ж бонуси, як брат. Так я ніколи не робив. Найгірше те, що вони наполягали на скиданні балансу на рахунку і до них ніякі аргументи не доходять.

Автоматичний переклад.
potulak123

Якщо казино сумнівається у вашій особистості, вони повинні налаштувати дзвінок для перевірки. Я відчуваю, що це більше стосується зловживання бонусами. Якщо так, казино має розглянути вашу історію ігор і бонусів. Тепер ми підходимо до різниці між добре оціненим казино та поганим...

Сподіваюся, вони побачать причину.

Автоматичний переклад.

Привіт. У мене також є плутанина щодо виведення виграшів у казино Verde. Я читав у вашому пенфорімі, що хтось чекав 30 днів і пообіцяв лише 1700 євро з 5000 євро. У мене також є останні 6000 євро для зняття. Я пройшов перевірку 2 дні тому і сьогодні запитав, скільки часу це займає і що відбувається з моїми вилученнями. Мені сказали, що це займе до 20 робочих днів. Я думаю, що це багато! Мені сказали, що звільнення має бути погоджене у відділі. Чи є спосіб злетіти швидше? Я згадую, що це моє перше зняття коштів на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Andreas12

Привіт.

Чудово, що ви вже пройшли перевірку. 20 днів звучить як досить довгий термін для виплати, з іншого боку, це краще, ніж нічого, тобто казино підтримує зв’язок з вами.

Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунків і виплати виграшів. Тож я припускаю, що вам слід ще трохи почекати. Щоб бути впевненим, будь ласка, коли ви подали перший запит на зняття коштів?

Якщо ці 14 повних днів минули, розгляньте можливість подання скарги.

У цій статті пояснюється, як це працює + це посилання дає змогу створити його .




Автоматичний переклад.

Мені потрібна твоя допомога.

грали в казино Verde і виграли 2 рази: перший раз 500 євро і другий раз 650 євро.

Перевірка тривала більше місяця, потім я виграв гроші та отримав їх протягом кількох днів.

зараз я виграв 14 000 євро без бонусів чи чогось іншого.

Перший раз я зняв кошти 24 травня, але казино скасував його, оскільки я збирався надіслати додаткові документи. зробив це, і це було схвалено, тому я здійснив ще одне зняття, і нічого не відбувається.

все схвалено, але вони просто кажуть, що мені потрібно почекати.

6 вилучень (400 євро кожне) все ще вказано як триваючі, а з рештою нічого не відбувається, просто не завершено

Автоматичний переклад.
ginanaginana8

Привіт і вітання!

Я радий, що ти знайшов свій шлях! Ми справді надаємо безкоштовну підтримку гравцям у різних ситуаціях.

З іншого боку, ми також надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису, історії ігор і пов’язаних речей, щоб також виконати виплату.

Якщо ви вважаєте, що щось йде не так, сміливо надсилайте скаргу:

https://casino.guru/complaints

Я також перевірив огляд казино - не найкращий 🙁, і згідно з ним немає обмежень на виведення €. Чи можу я знати, що змусило вас створити 6 запитів на зняття коштів?

file

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я вніс 30 євро, і мені пощастило виграти 8 891 євро.

Звідси почався виклик. Мою перевірку KYC успішно оброблено менш ніж за 1 годину. Потім я прочитав Правила та умови, щоб зрозуміти час обробки виплати та обмеження.


Є розділи, які визначають час обробки, і є додатковий розділ, який вказує на:

8.17. У випадках, коли сума вашого запиту (-ів) на зняття, включаючи баланс поточного рахунку та зняття протягом усього періоду, принаймні в 20 разів перевищує загальну суму ваших депозитів, ви можете бути обмежені до 5000 євро (або еквівалент у вашій валюті) для зняття протягом 30 днів.


Коли я запитав у казино в чаті та електронною поштою, скільки часу знадобиться для обробки моїх перших 5000 євро, а потім через 30 днів – решти 3891 євро, вони сказали, що 30 днів для обробки будь-якого мого зняття коштів. Що не визначено в умовах.


У цьому розділі, на який вони посилаються, лише згадується, що я обмежений сумою в 5000 євро протягом 30 днів, але вони стверджують, що це означає, що обробка виплати займе 30 днів, а також, що розділи з часом обробки платежу більше не звернутися до мене.


Для 5000 євро згідно з умовами максимальний час обробки має становити 14 днів, але вони кажуть, що це не стосується мене, оскільки мій баланс у 20 разів перевищує мої депозити. Насправді це просто пінг-понг із нечітко визначеними термінами, лише їх тлумаченнями.



Автоматичний переклад.

Я вніс 30 євро, і мені пощастило виграти 8 891 євро.

Звідси почався виклик. Мою перевірку KYC успішно оброблено менш ніж за 1 годину. Потім я прочитав Правила та умови, щоб зрозуміти час обробки виплати та обмеження.


Є розділи, які визначають час обробки, і є додатковий розділ, який вказує на:

8.17. У випадках, коли сума вашого запиту (-ів) на зняття, включаючи баланс поточного рахунку та зняття протягом усього періоду, принаймні в 20 разів перевищує загальну суму ваших депозитів, ви можете бути обмежені до 5000 євро (або еквівалент у вашій валюті) для зняття протягом 30 днів.


Коли я запитав у казино в чаті та електронною поштою, скільки часу знадобиться для обробки моїх перших 5000 євро, а потім через 30 днів – решти 3891 євро, вони сказали, що 30 днів для обробки будь-якого мого зняття коштів. Що не визначено в умовах.


У цьому розділі, на який вони посилаються, лише згадується, що я обмежений сумою в 5000 євро протягом 30 днів, але вони стверджують, що це означає, що обробка виплати займе 30 днів, а також, що розділи з часом обробки платежу більше не звернутися до мене.


Для 5000 євро згідно з умовами максимальний час обробки має становити 14 днів, але вони кажуть, що це не стосується мене, оскільки мій баланс у 20 разів перевищує мої депозити. Насправді це просто пінг-понг із нечітко визначеними термінами, лише їх тлумаченнями.



Автоматичний переклад.

Я також маю додати, що зняття поділено на більш ніж 20 вилучень по 390 євро. Коли я запитав, чому вони сказали, що система розділяє їх автоматично…



Автоматичний переклад.
July9511

Привіт, я прочитав вашу ситуацію і бачу, що це досить жалюгідна ситуація. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів. 30 днів, я б сказав, це досить багато. Однак, оскільки ви згадали, що система розділила ваше зняття на 20 зняттів по 390 євро, чи можна було б відстежити, чи отримуєте ви це по частинах, чи отримуєте всі зняття відразу?

У всякому разі, я подивився на індекс безпеки казино , і він досить низький. З іншого боку, я бачив, що казино намагається вирішити свої скарги , тому, якби дійшло до того, що ви також відкриєте його, я був би більш позитивним після цього відкриття.

Тим не менш, я був би радий, якби ви повідомили нам, як це відбувається, і чи отримали ви ще гроші. Тоді ми постараємося допомогти вам відповідно. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт,

Я запитав їх про це, і відповідь я додам тут.

Вони просто кажуть, що все гаразд і не хвилюйтеся, але обробка займе 30 днів без будь-якого терміну, який покриває цю заяву. Вони просто застосовують неписані умови щодо моєї ситуації.

Якщо ви дасте мені контактну електронну адресу, я зможу переслати всі свої обговорення з ними.


file

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я запитав їх про це, і відповідь я додам тут.

Вони просто кажуть, що все гаразд і не хвилюйтеся, але обробка займе 30 днів без будь-якого терміну, який покриває цю заяву. Вони просто застосовують неписані умови щодо моєї ситуації.

Якщо ви дасте мені контактну електронну адресу, я зможу переслати всі свої обговорення з ними.


file

Автоматичний переклад.

І ось що я написав там, де отримав прикріплену раніше постанову. filefilefile

Автоматичний переклад.
July9511

Отже, у мене є 3 зняття:

2 по 100 євро - оброблено сьогодні

1 із 8560 євро – я отримав сьогодні 372,52 євро, тоді як я мав отримати 4800 євро, оскільки я обмежений сумою 5000 євро за 30 днів, а решту – наступного місяця.


Зовсім не має сенсу те, що відбувається з цим казино.


Чому вони не дотримуються умов щодо визначеного часу обробки та чому вони розподіляють виплату таким чином.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
July9511

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
July9511

Я розумію, що так довго чекати прикро. Особливо, коли ми не говоримо тут про мільйони доларів. З іншого боку, я радий, що ви вже отримали частину виграшу, що дає мені сигнал, що ви також повинні отримати решту. Просто це займе деякий час.

Автоматичний переклад.

Я розумію, що так довго чекати прикро. Особливо, коли ми не говоримо тут про мільйони доларів. З іншого боку, я радий, що ви вже отримали частину виграшу, що дає мені сигнал, що ви також повинні отримати решту. Просто це займе деякий час.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Принаймні буде платним.

Дякую

Змінено автором
Автоматичний переклад.
July9511

Можливо, ви зможете повернутися й підтвердити, що це справді сталося, коли отримаєте повну суму. Що ти думаєш?

Звичайно, ми будемо тут, якщо вам усе одно знадобиться допомога.

Автоматичний переклад.

10 квітня 2023 року я відкрив рахунок у Verde Casino через акцію. Я ніколи не робив депозит, я просто грав в акцію.

1 листопада, вже забувши про цей рахунок, я зробив депозит у розмірі 10 євро в Verde Casino. Коли я хотів грати і після перевірки профілю я не міг зареєструвати свій номер мобільного телефону.

Я зв’язався зі службою підтримки через чат, повідомив їм про ситуацію та чекав.

Мене повідомили електронною поштою, що обидва облікові записи заблоковано, оскільки я порушив умови використання. Єдиним варіантом було втратити депозит у розмірі 10 євро, і ось що сталося: перший обліковий запис було заблоковано, а останній – заблокований.

Я розумію правила казино про заборону дублювання облікових записів, але прошу:

У мене ніколи не було виграшів у цьому казино, і я ніколи не робив ставок на реальні гроші.

Я щойно зробив депозит у розмірі 10 євро, на який я ніколи не ставив.

З мого боку була чесність щодо казино.

Сторони не мали жодних збитків чи прибутків, окрім того, що вони конфіскували 10 євро.

Що ти думаєш??

Автоматичний переклад.
hugosousa091974

Привіт! Я помітив, що у вас була скарга , яку також було вирішено досить швидко, і казино повернуло ваш депозит у розмірі 10 євро, і ви можете продовжувати користуватися своїм обліковим записом. Я радий, що все так швидко вирішилося і не затягнулося надовго з подальшими проблемами.

Однак чи залишитеся ви в цьому казино, навіть якщо така ситуація склалася? Я запитую лише тому, що думаю, що вони швидко допомогли вам вирішити проблему, і ви можете продовжувати грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.

Вони не були швидкими. Тільки за допомогою Casino Guru вони вирішили це. Звідси прийшла швидкість.

Мої документи ще не перевірили. Величезний час очікування, щоб встати.

Це неприємно, і з відгуків, які я прочитав, я не бачу жодної переваги продовжувати.

Автоматичний переклад.
1 2 3...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого