Ну, з того, що я побачив у скарзі, очевидно, чому казино вважає, що обидва облікові записи пов’язані.
Забагато однакових функцій. Крім того, багато казино все ще застосовують правила, які стверджують, що лише один обліковий запис на домогосподарство/IP, інакше це вважається створенням кількох облікових записів або зловживанням бонусами. Багато бездепозитних бонусів доступні лише один раз для IP/домогосподарства - смішно, правда?
До речі, хтось із вас брав бездепозитний бонус?
Якщо я можу дати пораду, якщо ви обоє збираєтеся грати в одному казино, спочатку повідомте про це казино, а потім пройдіть перевірку, щоб уникнути таких проблем.
Такі правила не є цілком справедливими, але казино все ще віддають перевагу.
Well, from what I saw in the complaint it's obvious why the casino thinks both accounts are connected.
Too many same features. Furthermore, many casinos still apply rules saying something like only one account per household/IP, otherwise is considered as creating multiple accounts or abusing bonuses. Many no-deposit bonuses are only available once per IP/household - funny right?
Speaking of which, has any of you taken any no-deposit bonus?
If I may provide advice, whenever you both intend to play in the same casino, inform the casino first then undergo the verification to save you such troubles.
Such rules are not strictly fair but are still favored by casinos.