1 рік тому
Тут ви можете обговорити Verde Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав на обробку моїх коштів протягом 4 днів.
В онлайн-чаті мені сказали, що обробка зняття коштів може тривати до 30 днів.
це простий банківський переказ.
Я не розумію, чому мені так довго чекати.
чи платять взагалі?
I've been waiting for my withdrawals to be processed for 4 days.
I was told in the online chat that it can take up to 30 days for withdrawals to be processed.
it is a simple bank transfer.
I don't understand why I have to wait so long.
do they pay at all?
Ich warte seit 4 Tagen, dass melne Auszahlungen bearbeitet werden.
im online Chat wurde mir gesagt, dass des bis zu 30 Tagen dauern kann bis Auszahlungen bearbeitet werden.
es ist eine einfache Banküberweisung.
ich verstehe nicht wieso ich so lange warten muss.
zahlen die überhaupt aus?
Привіт,
Я б сказав, що оператор повинен принаймні дати вам якесь розумне пояснення щодо такої інформації, спочатку я думав, що це, мабуть, лише останній раз, коли вам надали. Але потім я перевірив скаргу , що ж, казино не є одним із найкращих на основі огляду . Якщо я можу додати невелику пораду, якщо вам доведеться грати в казино, яке не має DE-ліцензії, спробуйте вибрати таке з кращий результат і чесні правила. 🙏
Не хвилюйтеся, команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам.
Hello there,
I'd say that the operator should at least give you some reasonable explanation for such information, originally I thought it was probably just the most recent time you were given. But then I checked the complaint, well, the casino is not among the best ones based on the review, if I may add a little advice if you have to play in a casino that is not DE-licensed, try to pick one with a better score and fair rules. 🙏
Don't worry just yet, the complaint team will do its best to help you out.
Так, на жаль, я не дивився на це і не грав, і цього разу мені пощастило і я виграв.
Я сподіваюся, що зможу отримати свої гроші.
виплата тривала б місяцями, якби їм потрібно було 30 днів для кожної обробки
Yes, unfortunately I didn't look at it and play and this time I was lucky and won.
I hope I can get my money.
the payout would take months if they needed 30 days to process each time
Ja, leider habe ich nicht drauf geschaut und gespielt und dieses mal auch Glück gehabt und gewonnen.
ich hoffe, dass ich an mein Geld komme.
die Auszahlung würde Monate dauern wenn die jedes mal 30 tage Bearbeitungszeit brauchen
Я бачу в скарзі, що вас попросили вибрати інший спосіб оплати, на жаль, для вас це непридатний варіант.
Крім того, ми згадали обмеження в огляді, я знаю, що це не дуже корисно для вас, але, сподіваюся, інші гравці звернуть увагу на те, що:
«Ліміт зняття залежить від довічного депозиту»
Бажаю удачі з виплатами! 🤞
I can see in the complaint that you were asked to pick up a different payment option, sadly it is not a viable option for you.
Furthermore, we mentioned the limits in the review, I know that it is not much of use to you, but hopefully, other players will take notice that:
"Withdrawal limit depends on lifetime deposit"
I wish you good luck with the payouts! 🤞
Грав кілька разів і виграв 40 євро 3 тижні тому, без проблем отримати гроші за допомогою методу Mastercard. Пограв трохи більше і виграв більшу суму в 200 євро, але потім пішло не так добре, після 1 тижня очікування мені сказали, що я повинен скасувати зняття коштів і здійснити нове зняття за допомогою банківського переказу, надісланого в фото рахунку з усім необхідним. Зараз зробили все необхідне, і тепер це має зайняти 5 робочих днів. Не розумію, чому він працював без проблем з меншою кількістю, а величезні проблеми з більшою. І кожного разу, коли ви спілкуєтеся в чаті, це як стандартна форма, завжди однакова відповідь, незалежно від питань, шкода, що я прочитав огляди, перш ніж почати грати
Have played a few times and won 40 euros 3 weeks ago, no problem getting the money out via the mastercard method. Played a little more and won a larger amount of 200 euros, but then it didn't go as well, after 1 week of waiting I was told that I should cancel the withdrawal and make a new withdrawal fixed by bank transfer, sent in a picture of the account with everything needed. Have now done everything necessary and now it should take 5 working days. Don't understand why it worked without problems with a smaller amount, and huge problems with a larger amount. And every time you chat it's like a standard form, always the same answer, no matter the questions, wish I had read the reviews before I started playing
Har spelat några gånger och vann 40 euro för 3 veckor sedan, inga problem att få ut pengarna via mastercard metoden. Spelat lite till och vann större summa 200 euro, men då gick det inte lika bra, efter 1 veckas väntan fick jag höra att jag skulle avbryta uttaget och göra ett nytt uttag fast med banköverföring, skickade in bild på kontot med allt som behövdes. Har nu gjort allt som behövs och nu ska det ta 5 arbetsdagar. Fattar inte varför det fungerade utan problem med mindre summa, och väldiga problem med större summa. Och varje gång man chattar är det som ett standardformulär, alltid samma svar, oavsett frågor, önskade jag hade läst recensionerna innan jag började spela
Я не розумію, чому це казино має погану репутацію на gur casino, але має дуже хорошу репутацію на askgamblers. огляди askgamblers і відгуки гравців.
це одне казино в ряду з настільки різними думками. наприклад казино winlegends.
Варто лише звернути увагу на умови бонусів. і час виплати. . Думки гравців, які жаліють після програшу, безглузді. оскільки казино так працює, вони зазвичай програють. іноді це просто виграє.
Щоб одна людина виграла, кілька повинні спочатку програти.
I don't understand why this casino has a bad reputation on gur casino but has a very good one on askgamblers. askgamblers reviews and player reviews.
this is one casino in a row with such extreme different opinions. for example winlegends casino.
You only have to pay attention to the terms of the bonuses. and payout time. . Opinions of players who pour regrets after losing are pointless. because the casino works like that, they usually lose. sometimes it just wins.
For one person to win, several must lose first.
Грав кілька разів і виграв 40 євро 3 тижні тому, без проблем отримати гроші за допомогою методу Mastercard. Пограв трохи більше і виграв більшу суму в 200 євро, але потім пішло не так добре, після 1 тижня очікування мені сказали, що я повинен скасувати зняття коштів і здійснити нове зняття за допомогою банківського переказу, надісланого в фото рахунку з усім необхідним. Зараз зробили все необхідне, і тепер це має зайняти 5 робочих днів. Не розумію, чому він працював без проблем з меншою кількістю, а величезні проблеми з більшою. І кожного разу, коли ви спілкуєтеся в чаті, це як стандартна форма, завжди однакова відповідь, незалежно від питань, шкода, що я прочитав огляди, перш ніж почати грати
Have played a few times and won 40 euros 3 weeks ago, no problem getting the money out via the mastercard method. Played a little more and won a larger amount of 200 euros, but then it didn't go as well, after 1 week of waiting I was told that I should cancel the withdrawal and make a new withdrawal fixed by bank transfer, sent in a picture of the account with everything needed. Have now done everything necessary and now it should take 5 working days. Don't understand why it worked without problems with a smaller amount, and huge problems with a larger amount. And every time you chat it's like a standard form, always the same answer, no matter the questions, wish I had read the reviews before I started playing
Har spelat några gånger och vann 40 euro för 3 veckor sedan, inga problem att få ut pengarna via mastercard metoden. Spelat lite till och vann större summa 200 euro, men då gick det inte lika bra, efter 1 veckas väntan fick jag höra att jag skulle avbryta uttaget och göra ett nytt uttag fast med banköverföring, skickade in bild på kontot med allt som behövdes. Har nu gjort allt som behövs och nu ska det ta 5 arbetsdagar. Fattar inte varför det fungerade utan problem med mindre summa, och väldiga problem med större summa. Och varje gång man chattar är det som ett standardformulär, alltid samma svar, oavsett frågor, önskade jag hade läst recensionerna innan jag började spela
Привіт,
Наскільки я розумію, ваше початкове зняття було здійснено без підтвердження облікового запису, чи правильно я розумію? Можливо, це різниця. Швидке та плавне виведення коштів є важливим для гравців, але також є найпоширенішою проблемою. Іноді казино доводиться робити щось по-іншому, щоб здійснити виведення. Служба підтримки повинна пояснити краще, я б сказав.
Hello,
The way I see it your initial withdrawal was made without account verification, am I correct? Maybe this is the difference. Quick and smooth withdrawals are essential for players, but also the most frequent struggling point. Sometimes the casino has to do things differently to fulfill withdrawal. The support should explain better, I'd say.
Привіт kszysio!
Ми виявили, що наш рейтинг у відгуках користувачів загалом гірший, ніж рейтинг у відгуках користувачів, наданий спільнотою AskGamblers. Схоже, що наші учасники менш прощають 😀.
Ну, я згоден з вашою думкою - я особисто відхиляю кілька оглядів щодня, тому що гравці скаржаться лише на програш. 🙁
Hello kszysio!
We've found out that our user reviews rating is generally worst than then user reviews rating provided by AskGamblers community. Seem like our members are less forgiving 😀.
Well, I agree with your point - I personally reject several reviews daily because the players complain about losing only. 🙁
Я шукаю казино з оригінальними слотами, швидким виведенням грошей.
Прості терміни.
Мене багато разів обманювали на кілька тисяч євро. не оплачується. тому я зараз це перевіряю. але така розбіжність між вами і питайте гравців. я не розумію Чи може хтось сказати мені, чи є казино платним?
i looking casino with oryginal slots, fast cashout.
Simple terms.
I have been scammed many times for several thousand euros. not paid. so I'm checking it right now. but such a discrepancy between you and askgamblers. I don't understand. Can someone tell me if the casino is payable?
З усією повагою до AskGamblers, цей сайт доводить, що він застосовує несправедливі положення та умови.
(«Ми переглядаємо положення та умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до нижчого рейтингу репутації для казино.») Я б спробував знайти казино з вищим балом. Я не кажу, що там вас обдурять, але ймовірність того, що ви зіткнетеся з проблемою, може бути вищою. Рейтинг Casino Guru відображає справедливість і безпеку кожного казино.
Виходячи з усіх небагатьох доступних скарг, важко здогадатися, як казино ставиться до гравців:
With all respect to AskGamblers, this site proves it applies unfair terms and conditions.
("We go over the terms and condition of each casino and look for unfair rules that could potentially be used against players. Any clauses we consider to be unfair result in a lower reputation rating for the casino.") I would try to find a casino with a higher score. I'm not saying you will be scammed there, but the chances you'll encounter an issue can be higher. The Casino Guru rating reflects the fairness and safety of each casino.
Based of all of the few complaints available, it's hard to guess how the casino treats players:
Я дуже вдячний за вашу роботу. Я думав, що це дочірнє казино з vulkan Vegas. тому що vulkan Las Vegas рекомендував казино Verde через emIl.
до речі, чи повинен я мати когось це взяти. зверніться до моєї публікації в казино Oxi. чи зменшиться репутація через їх обман??
I am very grateful for your work. I thought it was a sister casino with vulkan Vegas. because vulkan Las Vegas recommended Verde casino via emIl.
by the way, should i have someone to take it. refer to my post at Oxi casino. will reputation be reduced by their cheating??
Радка, мій обліковий запис підтвердили.
Після того, як я перейшов на банківський переказ, для отримання грошей знадобився 1 робочий день, тому гроші надійшли.
Я не знаю, чи хочу я більше грати в thete, і якщо я знову зіграю в thete, я сподіваюся, що мої гроші прийдуть швидше, ніж раніше
Radka, my account was verified.
After I change to banktransfer it took 1 working day to get the money, so now the money has arrived.
I dont know if I want to play thete anymore, and if I play thete again I hope my money arrives Quick than before
Я дуже вдячний за вашу роботу. Я думав, що це дочірнє казино з vulkan Vegas. тому що vulkan Las Vegas рекомендував казино Verde через emIl.
до речі, чи повинен я мати когось це взяти. зверніться до моєї публікації в казино Oxi. чи зменшиться репутація через їх обман??
I am very grateful for your work. I thought it was a sister casino with vulkan Vegas. because vulkan Las Vegas recommended Verde casino via emIl.
by the way, should i have someone to take it. refer to my post at Oxi casino. will reputation be reduced by their cheating??
Ми всі раді, що ви оцінили наші зусилля 🙌.
На жаль, зараз я трохи розгубився. Ця тема про казино Verde. Я вже пояснив, що міг. Якщо у вас є інші проблеми, я буду вдячний, якщо ви можете опублікувати їх у відповідних темах. Щоб розмови були організованими.
Я відповів вам прямо тут , тому, будь ласка, збережіть розмову, пов’язану з Оші, там. Дякую 🙂
We are all pleased you appreciate our efforts 🙌.
Sadly, I'm a bit lost now. This thread is about Verde Casino. I already explained what I could. If you have other concerns, I will grateful if you could post them all in proper threads. In order to keep the conversations organized.
I replied to you right here, so please keep the Oshi-related conversation there. Thank you 🙂
Привіт Lizza611,
Дякую, що повідомили! Я б сказав, що це досить непоганий результат, і багато гравців це оцінять.
Якщо ви знову зустрінете щось, чим варто поділитися, ми будемо поруч 😉
Hello Lizza611,
Thank you for letting me know! I'd say this is a pretty good result and many players would appreciate that.
If you ever come across anything worth sharing again, we'll be here 😉
Привіт, я просто хотів написати, що верде казино злодії.
Я грав нормально, як зазвичай, не порушуючи жодного пункту правил, раптом мене блокують і скидають баланс через 16-й пункт правил. Я прийняв бан, вони розблокували мій рахунок, через деякий час я знову вніс депозит, я грав, як завжди, обережно, щоб мене знову не заблокували, мені це вдалося, прийшло зняття. Через деякий тиждень я спробував ще раз, на жаль, я все програв, я знову заплатив і зумів виграти і навіть вийти на перше місце, я наказую вивести кошти і раптом мене знову забанили через 16-й пункт, без пояснень, без доказів, ні нічого, я граю незмінно однаково, один раз мене забанили, потім виплатили, потім знову скинули обліковий запис, чи можна тут якось домовитися про відшкодування або хоча б депозит? Я не рекомендую казино, я хочу повернути свій депозит і скасувати свій рахунок за допомогою цієї послуги.
Крім того, мене пограбували та забанили в тому пункті правил, який говорить про відкладення бонусів і безкоштовних обертань, це неможливо, тому що я грав лише 2 ігри і не купував жодних безкоштовних обертань, боячись бути заблокованим... цікаво тоді бан за відкладення того, чого я навіть не мав
Hello, I just wanted to write that verde casino are thieves.
I was playing normally as usual without breaking any of the points of the rules, suddenly I get blocked and they reset my balance because of the 16th point of the rules. I accepted the ban, they unblocked my account, in some time I deposited again, I played as usual being careful not to get blocked again, I succeeded, the withdrawal came. After some week I tried again, unfortunately I lost everything, I paid again and managed to win and even come out on top, I order a withdrawal and suddenly I'm banned again because of the 16th point, no explanations, no evidence, no nothing, I play invariably the same way, once they ban me, then pay out, then again reset the account, is it possible here somehow to arrange a refund or at least deposit ? I do not recommend the casino, I want to recover my deposit and cancel my account with this service.
In addition, I was robbed and banned from the point in the rules that says about deferring bonuses and free spins, this is impossible because I only played 2 games and did not buy any free spins for fear of being banned...interesting then is a ban for deferring something I didn't even have
Я вважаю, що найкраще було б поділитися або пояснити пункт 16. Без нього я не знаю, що сталося.
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, я пропоную подати скаргу. Ця стаття пояснює основи .
Скористайтеся цим посиланням, щоб подати його .
I think it would be best to share or explain point 16. Without it, I have no clue what has happened.
If you feel you could use some help, I would suggest submitting a complaint. This article explains the basics.
16. Суворо заборонено зловживати будь-якими ігровими раундами шляхом їх відкладення, включаючи безкоштовні обертання або бонусні ігри під час гри на бонусні гроші. Будь-які відкладені ігри, бонуси та/або безкоштовні ігри призведуть до анулювання виграшу та конфіскації балансу гравця.
дивно в ситуації, коли я навіть не купив жодного бонусу, то як я можу відкласти його?
Я зіграв лише 2 ігри й програв увесь баланс, потім доплатив і, на щастя, зміг виграти на множнику в God of Olympus, я не знаю, як бан за правилами.
16.It is strictly forbidden to abuse any game rounds by deferring them, including free spins or bonus games while playing with bonus money. Any deferred games, bonuses and/or free games will lead to cancellation of winnings and confiscation of the player's balance.
strange in a situation where I did not even buy any bonus so how can I defer it ?
I played only 2 games and lost the entire balance, then I paid extra and luckily managed to win on a multiplier in god of olympus, I have no idea how the ban for the rules.
Не можу сказати, що я розумію це краще - я не розумію. Просто подумайте, чи ця стаття також містить заборонені стратегії? Я маю на увазі все, що заборонено без активного бонусу.
Іноді казино лише пояснюють, що деякі нерегулярні моделі ставок були визнані під час гри, і це все буквально...🤷♀️
Can't say I understand it better - I don't. Just a thought, does this article also includes forbidden strategies? I mean anything that is forbidden without an active bonus.
Sometimes casinos only explain some irregular betting patterns were acknowledged during the gameplay, and that's literary all...🤷♀️
Привіт, verde заблокував мій обліковий запис і обліковий запис мого брата, стверджуючи, що обидва облікові записи мають однакові дані. Це сталося під час гри, на моєму рахунку в цей момент було 1350 злотих. Я відправив усі документи, необхідні для верифікації рахунку, але вони ще не прийняті. З іншого боку, рахунок мого брата не був верифікований, тому що не було такої потреби (він ніколи не знімав кошти). Після численних контактів у чаті та електронною поштою, незважаючи на те, що він надіслав мої та мого брата ідентифікаційні картки, Верде все ще стверджує, що він може розблокувати мій обліковий запис лише з нульовим балансом. Я багато разів просив розблокувати мій обліковий запис, щоб верифікувати облікові записи мого та брата, але, на жаль, безуспішно.
Hello, verde blocked my and my brother's account claiming that both accounts have the same data. It happened during the game, at the moment I had 1350 PLN on my account. I sent all the documents necessary to verify the account, but they have not yet been accepted. On the other hand, my brother's account was not verified because there was no such need (he never made a withdrawal). After numerous contacts on livechat and e-mails, despite sending my and my brother's ID cards, verde still claims that he can only unlock my account with a zeroed balance. I have asked many times to unblock my account in order to verify my and my brother's account, unfortunately to no avail.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.