ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Sev01
|
26796 переглядів 218 відповідей |
|
1 2...11
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Verde Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я чекав на обробку моїх коштів протягом 4 днів.

В онлайн-чаті мені сказали, що обробка зняття коштів може тривати до 30 днів.

це простий банківський переказ.

Я не розумію, чому мені так довго чекати.

чи платять взагалі?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Sev01
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що оператор повинен принаймні дати вам якесь розумне пояснення щодо такої інформації, спочатку я думав, що це, мабуть, лише останній раз, коли вам надали. Але потім я перевірив скаргу , що ж, казино не є одним із найкращих на основі огляду . Якщо я можу додати невелику пораду, якщо вам доведеться грати в казино, яке не має DE-ліцензії, спробуйте вибрати таке з кращий результат і чесні правила. 🙏

Не хвилюйтеся, команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, на жаль, я не дивився на це і не грав, і цього разу мені пощастило і я виграв.

Я сподіваюся, що зможу отримати свої гроші.

виплата тривала б місяцями, якби їм потрібно було 30 днів для кожної обробки

Автоматичний переклад.
Sev01
1 рік тому

Я бачу в скарзі, що вас попросили вибрати інший спосіб оплати, на жаль, для вас це непридатний варіант.

Крім того, ми згадали обмеження в огляді, я знаю, що це не дуже корисно для вас, але, сподіваюся, інші гравці звернуть увагу на те, що:

«Ліміт зняття залежить від довічного депозиту»

Бажаю удачі з виплатами! 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Грав кілька разів і виграв 40 євро 3 тижні тому, без проблем отримати гроші за допомогою методу Mastercard. Пограв трохи більше і виграв більшу суму в 200 євро, але потім пішло не так добре, після 1 тижня очікування мені сказали, що я повинен скасувати зняття коштів і здійснити нове зняття за допомогою банківського переказу, надісланого в фото рахунку з усім необхідним. Зараз зробили все необхідне, і тепер це має зайняти 5 робочих днів. Не розумію, чому він працював без проблем з меншою кількістю, а величезні проблеми з більшою. І кожного разу, коли ви спілкуєтеся в чаті, це як стандартна форма, завжди однакова відповідь, незалежно від питань, шкода, що я прочитав огляди, перш ніж почати грати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не розумію, чому це казино має погану репутацію на gur casino, але має дуже хорошу репутацію на askgamblers. огляди askgamblers і відгуки гравців.

це одне казино в ряду з настільки різними думками. наприклад казино winlegends.

Варто лише звернути увагу на умови бонусів. і час виплати. . Думки гравців, які жаліють після програшу, безглузді. оскільки казино так працює, вони зазвичай програють. іноді це просто виграє.


Щоб одна людина виграла, кілька повинні спочатку програти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Грав кілька разів і виграв 40 євро 3 тижні тому, без проблем отримати гроші за допомогою методу Mastercard. Пограв трохи більше і виграв більшу суму в 200 євро, але потім пішло не так добре, після 1 тижня очікування мені сказали, що я повинен скасувати зняття коштів і здійснити нове зняття за допомогою банківського переказу, надісланого в фото рахунку з усім необхідним. Зараз зробили все необхідне, і тепер це має зайняти 5 робочих днів. Не розумію, чому він працював без проблем з меншою кількістю, а величезні проблеми з більшою. І кожного разу, коли ви спілкуєтеся в чаті, це як стандартна форма, завжди однакова відповідь, незалежно від питань, шкода, що я прочитав огляди, перш ніж почати грати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Наскільки я розумію, ваше початкове зняття було здійснено без підтвердження облікового запису, чи правильно я розумію? Можливо, це різниця. Швидке та плавне виведення коштів є важливим для гравців, але також є найпоширенішою проблемою. Іноді казино доводиться робити щось по-іншому, щоб здійснити виведення. Служба підтримки повинна пояснити краще, я б сказав.

Автоматичний переклад.
kszysio
1 рік тому

Привіт kszysio!

Ми виявили, що наш рейтинг у відгуках користувачів загалом гірший, ніж рейтинг у відгуках користувачів, наданий спільнотою AskGamblers. Схоже, що наші учасники менш прощають 😀.

Ну, я згоден з вашою думкою - я особисто відхиляю кілька оглядів щодня, тому що гравці скаржаться лише на програш. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я шукаю казино з оригінальними слотами, швидким виведенням грошей.

Прості терміни.

Мене багато разів обманювали на кілька тисяч євро. не оплачується. тому я зараз це перевіряю. але така розбіжність між вами і питайте гравців. я не розумію Чи може хтось сказати мені, чи є казино платним?

Автоматичний переклад.
kszysio
1 рік тому

З усією повагою до AskGamblers, цей сайт доводить, що він застосовує несправедливі положення та умови.

(«Ми переглядаємо положення та умови кожного казино та шукаємо несправедливі правила, які потенційно можуть бути використані проти гравців. Будь-які положення, які ми вважаємо несправедливими, призводять до нижчого рейтингу репутації для казино.») Я б спробував знайти казино з вищим балом. Я не кажу, що там вас обдурять, але ймовірність того, що ви зіткнетеся з проблемою, може бути вищою. Рейтинг Casino Guru відображає справедливість і безпеку кожного казино.

Виходячи з усіх небагатьох доступних скарг, важко здогадатися, як казино ставиться до гравців:

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже вдячний за вашу роботу. Я думав, що це дочірнє казино з vulkan Vegas. тому що vulkan Las Vegas рекомендував казино Verde через emIl.

до речі, чи повинен я мати когось це взяти. зверніться до моєї публікації в казино Oxi. чи зменшиться репутація через їх обман??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радка, мій обліковий запис підтвердили.

Після того, як я перейшов на банківський переказ, для отримання грошей знадобився 1 робочий день, тому гроші надійшли.

Я не знаю, чи хочу я більше грати в thete, і якщо я знову зіграю в thete, я сподіваюся, що мої гроші прийдуть швидше, ніж раніше

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже вдячний за вашу роботу. Я думав, що це дочірнє казино з vulkan Vegas. тому що vulkan Las Vegas рекомендував казино Verde через emIl.

до речі, чи повинен я мати когось це взяти. зверніться до моєї публікації в казино Oxi. чи зменшиться репутація через їх обман??

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми всі раді, що ви оцінили наші зусилля 🙌.

На жаль, зараз я трохи розгубився. Ця тема про казино Verde. Я вже пояснив, що міг. Якщо у вас є інші проблеми, я буду вдячний, якщо ви можете опублікувати їх у відповідних темах. Щоб розмови були організованими.

Я відповів вам прямо тут , тому, будь ласка, збережіть розмову, пов’язану з Оші, там. Дякую 🙂



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Lizza6411
1 рік тому

Привіт Lizza611,

Дякую, що повідомили! Я б сказав, що це досить непоганий результат, і багато гравців це оцінять.

Якщо ви знову зустрінете щось, чим варто поділитися, ми будемо поруч 😉


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я просто хотів написати, що верде казино злодії.

Я грав нормально, як зазвичай, не порушуючи жодного пункту правил, раптом мене блокують і скидають баланс через 16-й пункт правил. Я прийняв бан, вони розблокували мій рахунок, через деякий час я знову вніс депозит, я грав, як завжди, обережно, щоб мене знову не заблокували, мені це вдалося, прийшло зняття. Через деякий тиждень я спробував ще раз, на жаль, я все програв, я знову заплатив і зумів виграти і навіть вийти на перше місце, я наказую вивести кошти і раптом мене знову забанили через 16-й пункт, без пояснень, без доказів, ні нічого, я граю незмінно однаково, один раз мене забанили, потім виплатили, потім знову скинули обліковий запис, чи можна тут якось домовитися про відшкодування або хоча б депозит? Я не рекомендую казино, я хочу повернути свій депозит і скасувати свій рахунок за допомогою цієї послуги.


Крім того, мене пограбували та забанили в тому пункті правил, який говорить про відкладення бонусів і безкоштовних обертань, це неможливо, тому що я грав лише 2 ігри і не купував жодних безкоштовних обертань, боячись бути заблокованим... цікаво тоді бан за відкладення того, чого я навіть не мав



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
thegamepopular
1 рік тому

Я вважаю, що найкраще було б поділитися або пояснити пункт 16. Без нього я не знаю, що сталося.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, я пропоную подати скаргу. Ця стаття пояснює основи .

Скористайтеся цим посиланням, щоб подати його .


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

16. Суворо заборонено зловживати будь-якими ігровими раундами шляхом їх відкладення, включаючи безкоштовні обертання або бонусні ігри під час гри на бонусні гроші. Будь-які відкладені ігри, бонуси та/або безкоштовні ігри призведуть до анулювання виграшу та конфіскації балансу гравця.


дивно в ситуації, коли я навіть не купив жодного бонусу, то як я можу відкласти його?


Я зіграв лише 2 ігри й програв увесь баланс, потім доплатив і, на щастя, зміг виграти на множнику в God of Olympus, я не знаю, як бан за правилами.

Автоматичний переклад.
thegamepopular
1 рік тому

Не можу сказати, що я розумію це краще - я не розумію. Просто подумайте, чи ця стаття також містить заборонені стратегії? Я маю на увазі все, що заборонено без активного бонусу.

Іноді казино лише пояснюють, що деякі нерегулярні моделі ставок були визнані під час гри, і це все буквально...🤷‍♀️


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, verde заблокував мій обліковий запис і обліковий запис мого брата, стверджуючи, що обидва облікові записи мають однакові дані. Це сталося під час гри, на моєму рахунку в цей момент було 1350 злотих. Я відправив усі документи, необхідні для верифікації рахунку, але вони ще не прийняті. З іншого боку, рахунок мого брата не був верифікований, тому що не було такої потреби (він ніколи не знімав кошти). Після численних контактів у чаті та електронною поштою, незважаючи на те, що він надіслав мої та мого брата ідентифікаційні картки, Верде все ще стверджує, що він може розблокувати мій обліковий запис лише з нульовим балансом. Я багато разів просив розблокувати мій обліковий запис, щоб верифікувати облікові записи мого та брата, але, на жаль, безуспішно.

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого