ФорумКазиноVerde Casino - загальне обговорення

Verde Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Sev01
|
18275 переглядів 162 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Додати публікацію
rafaelsanchesdepieri
3 міс. тому

Привіт, хоч як мені неприємно це говорити, але, на жаль, казино мають право пропонувати свої бонуси лише певним гравцям. Звичайно, я цілком розумію, що якщо вам подобається грати з ними, і раптом вони перестають пропонувати їх вам, тому що це адміністративне рішення, ви не в захваті від цього.

І тому вони вам нічого не сказали, чому ви більше не можете їх приймати? Для вас це порушує угоду, і ви більше не будете грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ще один шахрай, з яким я зіткнувся під час своєї пригоди в казино. Гра йшла дуже добре, поки я не подав запит на зняття коштів. Вони заблокували мій рахунок, вкрали всі мої гроші і сказали, що повернуть лише мій депозит.

Автоматичний переклад.
Azael
3 міс. тому

І з якої причини, якщо можна? мені здається, що це не перша подібна проблема, з якою ви стикаєтесь. Крім того, ґрунтуючись на ваших скаргах, я вважаю, що було б добре згадати причину, зазначену казино для анулювання ваших виграшів.

Можливо, ви граєте в ті самі ігри чи використовуєте ту саму систему?

З довшої перспективи визначення проблеми може позбавити вас інших подібних ситуацій ні в чому іншому.

Звичайно, це лише ідея.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Таке рішення ухвалив відділ ризиків. Мабуть, вони боялися, що я заплачу й перестану з ними грати.


Проблема в тому, що одна за одною створюється все більше ненадійних компаній.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, я закрив свій обліковий запис і отримав відповідь електронною поштою протягом 1 дня. Це показує, наскільки вони цінують гравців (я іронізую) – вони навіть не зробили зустрічної пропозиції, щоб спробувати зберегти мій обліковий запис активним.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Таке рішення ухвалив відділ ризиків. Мабуть, вони боялися, що я заплачу й перестану з ними грати.


Проблема в тому, що одна за одною створюється все більше ненадійних компаній.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, вони могли прийняти рішення, але було б добре знати, на якій підставі. Це сталося раптово? Якщо вони забрали ваші гроші, на вашу думку, несправедливо, ви не думаєте, що скарга може допомогти? Ви грали з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я закрив свій обліковий запис і отримав відповідь електронною поштою протягом 1 дня. Це показує, наскільки вони цінують гравців (я іронізую) – вони навіть не зробили зустрічної пропозиції, щоб спробувати зберегти мій обліковий запис активним.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ну, я б сказав, що з одного боку це теж добре, тому що якщо приходить залежний від азартних ігор гравець і казино вмовляє його не закривати рахунок і дає йому бонус, це неправильно.

Вам потрібно знайти казино, де бонуси не обмежені і ви можете нормально їх отримувати, це моя рекомендація. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино Verde робить усе можливе, щоб не платити гроші. Блокують акаунти. Вони намагаються обдурити 1000 речей, але якщо це не допомагає, вони знаходять іншу. Зрештою вони заблокували мій обліковий запис, тому що я сказав їм, що в моєму імені в обліковому записі є помилка. Має бути Пьотр, але був Поотр. Звичайно, вони зробили ЦЕ, коли я хотів зняти гроші. Не грайте там. Ви лише втратите гроші та час

Автоматичний переклад.
Engel1992
1 місяць тому

Привіт, які різні відмовки надає вам казино, щоб не дати вам грошей? Як довго ця ваша ситуація триває? А як щодо вашого імені, ви щойно помітили його днями? Мені здається, що могла бути друкарська помилка, і я бачу, що ви звернули на це увагу казино, тому я думаю, що не буде проблемою якось це виправити.

Я також помітив, що вам вдалося відкрити скаргу , і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, тому, сподіваюся, ми зможемо її вирішити.

Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Створюю акаунт 27.07.2024. 30.07 хочу зняти гроші. Коли я почав надсилати документи для верифікації, я виявив, що в обліковому записі казино на моє ім'я була помилка. Я написав їм про це, і вони сказали мені, що я можу змінити ІТ після верифікації. Після цього я все ще вношу гроші та граю. Коли я кладу гроші на зняття, вони блокують мій рахунок. Спочатку вони кажуть, що блокують ІТ, тому що я граю в Норвегії, і мені потрібно надіслати документи, що я тут. Коли я зробив ЦЕ. Вони сказали мені, що я входжу в гру з польським і норвезьким IP. (З різницею 5 годин) Я пояснюю їм, що це неправда, і показую їм, що я САМ весь цей час у Норвегії. Коли це було недобре для них, заборонили мене. Мені пишуть, що вони заблокували мій обліковий запис, тому що в мене погане ім’я, про що я раніше повідомляв. (Pootr і має бути Piotr) Ось так виглядає ситуація. Вони роблять усе можливе, щоб забанити вас, щоб просто не платити.

Оновлення: 01.08.2024 я отримую електронний лист від Verde про те, що вони збираються розблокувати мій обліковий запис, і я повідомлю вас, якщо це станеться.

Наступне оновлення: Verde розблокує мій обліковий запис. Я замовив 2 платежі по 8000 злотих кожен і 1 платіж по 7000 злотих. Я повідомлю вам, якщо все працює правильно.

Оновлення:

Виконується 1 платіж 8000 злотих (гроші йдуть з рахунку). Якщо я отримаю ЦЕ, я повідомлю вам.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Engel1992
1 місяць тому

Приємно бачити, що вам вдалося перейти від поганої ситуації до хорошої. Я припускаю, що те, що ви сказали, підтвердилося, тому в казино, ймовірно, немає проблем. Я обов’язково почекаю, щоб побачити, чи ви отримаєте свої гроші, але це виглядає багатообіцяюче, якщо чесно.

Крім того, якщо ви збираєтеся опублікувати ще одне оновлення, не соромтеся написати це в новій публікації, оскільки якщо оновлення буде через день або два, гравцям краще бачити це таким чином, а не оновлювати одну публікацію весь час , оскільки якщо це довша розмова, деякі люди можуть пропустити її й не помітити.

Дуже дякую і тримаю пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні. Я отримую 1 з 3 платежів. (Двоє інших все ще чекають на прийняття) Я повідомлю вам, коли це буде зроблено. (Якщо платежі будуть прийняті і я отримаю гроші, тоді я зміню думку про Verde Casino.)

Автоматичний переклад.
Engel1992
1 місяць тому

Я вважаю, що це гарна новина, що ви вже отримали один. Я твердо вірю, що інші два будуть такими ж успішними.

Я чекаю ваших очікуваних добрих новин. 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я скасовую 2 інші платежі, тому що я втрачаю ці гроші. Але тепер я знову перемагаю. Я зробив 2 платежі. Але вони знову відповідають за повторне підтвердження. Я дам тобі знати, якщо все гаразд.

Автоматичний переклад.
Engel1992
4 тиж. тому

Я бачу, що у вас у цьому казино досить неспокійно. Що ж, я сподіваюся, що додаткова перевірка пройде успішно і подальше виведення коштів не буде проблемою.

Я буду стежити за оновленнями. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я запитую зняття 4999 євро з 21 серпня 2024 року. Сьогодні вже 28 серпня 2024 року, але нічого не сталося. Вони брешуть мені щодня! На початку вони сказали, що обробка може зайняти від 5 хвилин до 48 годин. Потім до 5 днів. Сьогодні один працівник сказав мені, що я можу зробити своє перше зняття лише через 30 днів, оскільки сума мого зняття в 20 разів перевищує мій депозит. Сподіваюся, мої гроші переведуть🥲🥲

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
pt9xpyxgth
3 тиж. тому

Ви знайшли якесь правило в умовах казино? Або ви вперше почули це з живого чату?

Нашій команді потрібно зачекати 14 повних днів, перш ніж вони зможуть втрутитися, як Крістіна пояснила у вашій скарзі , тому я сподіваюся, що казино зможе вирішити це питання швидше, і ви отримаєте свої гроші.

14-денний термін - це звичайна процедура, коли мова йде про виведення коштів, і тому нам потрібно почекати зараз.

Повідомляйте нас про будь-які зміни щодо цього.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я виграв 7800 датських крон на verdecasino63.com, але вони не схвалять мою перевірку KYC і тому не виплатять мої гроші. Я пробувала все. Що я роблю не так, чи це просто шахрайський веб-сайт?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я прочитав в умовах на сайті, що обробка запиту до 50000 євро займає 5 днів. Я не знаю, звідки взялися 14 днів.

Автоматичний переклад.
pt9xpyxgth
3 тиж. тому

Якщо ваш баланс більш ніж у 20 разів перевищує загальну суму депозитів, вам потрібно зробити невеликий депозит і двічі поставити його, щоб пришвидшити процес зняття платежу. Інакше вони платять вам через 30 днів.

Будьте обережні, якщо ваші ставки перевищать ваш депозит, вони будуть вираховані з суми зняття без вашого скасування.

Це все система відтермінування платежів.

Також рекомендую зробити перерву в грі, щоб не втратити свій виграш.


Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого