Привіт.
Чесно кажучи, це не рідкість. Наприклад, деякі банки Німеччини надають такі документи лише після того, як гравець особисто відвідає банк.
Я б сказав, що вимагати додаткові документи не є шахрайством, казино несе відповідальність за обробку перевірки, а також за проведення додаткових перевірок безпеки відповідно до умов ліцензії.
З іншого боку, чесно кажучи, я погоджуюся, що пошук розумного підходу має бути головним пріоритетом для казино.
Ви знаєте, чому ця альтернатива не спрацювала?
«Я звернувся до свого банку, і вони можуть роздрукувати транзакції до сьогоднішнього дня, як я можу це зробити вдома, але це не у форматі щомісячної виписки, і це не спрацювало».
Можливо, було б прийнятно, якби ви відвідали банк, щоб отримати підписану версію з печаткою?
Я просто намагаюся придумати щось зручне. 🤷♀️
Я буду тут для оновлення.
Hello.
Frankly, this is not an uncommon document. For instance, some banks in Germany will only provide such documents after the player visits the bank personally.
I'd say it is not fraudulent to ask for further documents, the casino is responsible for processing the verification and also conducting additional security checks per their license conditions.
On the other hand, and to be completely honest, I agree that finding a reasonable approach needs to be a top priority for casinos.
Do you have any clue why this alternative didn't work?
"I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work."
Would it perhaps be acceptable if you visited the bank to acquire a signed version with a stamp?
I'm just trying to figure something handy. 🤷♀️
I'll be here for the update.