ГоловнаФорумКазиноTwin Casino - загальне обговорення

Twin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від dutchg59
|
21 303 переглядів 118 відповідей |
|
1...5 6
Xela

Получается тоже буду ждать звонка, но у меня прошло только 9 дней. У меня депозит 12 долларов, а вывод 14 тысяч

Получается тоже буду ждать звонка, но у меня прошло только 9 дней. У меня депозит 12 долларов, а вывод 14 тысяч

так, я вважаю, що тобі потрібно чекати багато часу

Автоматичний переклад.
Xela

Ну что тебе получилось вывести?

Доброго вечора, я зняв гроші в Twin Casino, я надіслав усі документи, які були схвалені. Дивно те, що, хоча мені сказали, що документи схвалено, вони також сказали, що обробка вилучення може тривати до 30 днів. Я запитав, чи йдеться про щось подібне в умовах, і вони сказали, що ні, тож, очевидно, я на це не погодився.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13

Привіт, коли ви ввели вилучення? Я б також із цим не погодився, і якщо на виплату гравцеві знадобиться більше 14 днів, які ми надаємо казино, я б звернувся та подав скаргу.

Якщо вони навіть не мають цього в умовах, це здається мені несправедливим, і чекати гроші місяць – це ненормально.

Тож обов’язково повідомте мені, як це відбувається, і якщо нічого не станеться протягом зазначеного часу, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зробив зняття 23/9; загалом, відбувалося щось дивне, тому що вони також скасовували мої офіційні банківські документи, кажучи мені, що це скріншоти, але вони були завантажені у форматі PDF із датою, моїм іменем та моїми транзакціями.

Автоматичний переклад.

Я зробив зняття 23/9; загалом, відбувалося щось дивне, тому що вони також скасовували мої офіційні банківські документи, кажучи мені, що це скріншоти, але вони були завантажені у форматі PDF із датою, моїм іменем та моїми транзакціями.

Автоматичний переклад.

Я розумію, але ви перевірили себе в кінці? Я бачу, що ви, загалом, тільки починаєте роботу, але якщо це займе більше часу, ніж я згадував у моїй останній відповіді, обов’язково поверніться до нас, і ми спробуємо допомогти.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro

file Як видно в чаті, кажуть, що завершиться 24/10.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13

Мені здається, що це справді довгий процес перевірки. Але принаймні вони повідомили вам про це, чи не так?

Що ти збираєшся робити зараз? Зачекайте, чи ви б спробували подати скаргу, цікаво?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Оскільки це не в правилах, я, очевидно, буду подавати скаргу. З того, що я бачив, вони навмисно роблять це з багатьма гравцями, які швидко виводять гроші. Немає сенсу, щоб перевірка тривала рівно 30 днів.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13

Я також вважаю, що найкращим кроком буде скарга, тому що місяця для перевірки цілком достатньо. Я не можу уявити, що казино може перевіряти так довго, тому наша команда спробує допомогти.

Якщо перевірка закінчиться раніше або у вас є нова інформація про щось, сміливо поділіться нею.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13

Ви зробили правильно, подавши скаргу тут.

Наша команда краще вивчить усе це, і, сподіваюся, казино зв’яжеться з нами, щоб все пояснити.

Будь ласка, наберіться терпіння, і сподіваюся, що все скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.

Є багато класних слотів, мені подобається

Автоматичний переклад.
batyhank0r

Привіт, які твої улюблені? У вас є улюблений постачальник ігор? 😀

Автоматичний переклад.

Казино Twin — це справді шахрайське казино, оскільки воно легко обманює. Вони запрошують вас зробити депозит за допомогою кредитної картки. Коли це буде зроблено, ви заробите трохи грошей, коли захочете зняти свій виграш, вони скажуть вам, що це неможливо, вам потрібно вибрати інший метод зняття. Вони продовжуватимуть грати з тобою, поки ти не втомишся, і ти будеш плакати, поки не розсердишся 😡, сьогодні я прошу їх закрити мій рахунок, тому що вони продовжують грати з моїм розумом. У мене на рахунку 30 євро. Подивіться, де ви граєте. Це подвійне казино вже має погану репутацію.

Автоматичний переклад.

Казино-близнюк у небезпечному середовищі для гри. У будь-якому випадку, якщо ви хочете втратити гроші, спробуйте це

Автоматичний переклад.
bradmax

Отже, щоб краще зрозуміти всю ситуацію, чи не могли б ви розповісти нам, що саме сталося?

Ви намагалися зняти свої гроші, але це не вдалося?

Я вважаю, що ми можемо допомогти, якщо ви бажаєте. Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
bradmax

Привіт, казино пояснило вам, чому ви не можете грати в азартні ігри, використовуючи метод, про який ви говорите? Але якби вам дали альтернативу, то яка? Я вважаю, що це саме те, що має зробити казино, якщо ви не можете зняти гроші обраним вами методом. У чому проблема, коли ви зараз не можете зняти гроші? Скільки часу триває вся ситуація? У вас ще є гроші на вашому ігровому рахунку?

Будь ласка, дайте мені знати, і давайте подивимося, чи зможемо ми допомогти.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого