ФорумКазиноTwin Casino - загальне обговорення

Twin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від dutchg59
|
13069 переглядів 112 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Xela
1 місяць тому

Получается тоже буду ждать звонка, но у меня прошло только 9 дней. У меня депозит 12 долларов, а вывод 14 тысяч

1 місяць тому

Получается тоже буду ждать звонка, но у меня прошло только 9 дней. У меня депозит 12 долларов, а вывод 14 тысяч

1 місяць тому

так, я вважаю, що тобі потрібно чекати багато часу

Автоматичний переклад.
Xela
1 місяць тому

Ну что тебе получилось вывести?

1 тиждень тому

Доброго вечора, я зняв гроші в Twin Casino, я надіслав усі документи, які були схвалені. Дивно те, що, хоча мені сказали, що документи схвалено, вони також сказали, що обробка вилучення може тривати до 30 днів. Я запитав, чи йдеться про щось подібне в умовах, і вони сказали, що ні, тож, очевидно, я на це не погодився.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13
1 тиждень тому

Привіт, коли ви ввели вилучення? Я б також із цим не погодився, і якщо на виплату гравцеві знадобиться більше 14 днів, які ми надаємо казино, я б звернувся та подав скаргу.

Якщо вони навіть не мають цього в умовах, це здається мені несправедливим, і чекати гроші місяць – це ненормально.

Тож обов’язково повідомте мені, як це відбувається, і якщо нічого не станеться протягом зазначеного часу, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я зробив зняття 23/9; загалом, відбувалося щось дивне, тому що вони також скасовували мої офіційні банківські документи, кажучи мені, що це скріншоти, але вони були завантажені у форматі PDF із датою, моїм іменем та моїми транзакціями.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зробив зняття 23/9; загалом, відбувалося щось дивне, тому що вони також скасовували мої офіційні банківські документи, кажучи мені, що це скріншоти, але вони були завантажені у форматі PDF із датою, моїм іменем та моїми транзакціями.

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Я розумію, але ви перевірили себе в кінці? Я бачу, що ви, загалом, тільки починаєте роботу, але якщо це займе більше часу, ніж я згадував у моїй останній відповіді, обов’язково поверніться до нас, і ми спробуємо допомогти.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

file Як видно в чаті, кажуть, що завершиться 24/10.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13
3 дн. тому

Мені здається, що це справді довгий процес перевірки. Але принаймні вони повідомили вам про це, чи не так?

Що ти збираєшся робити зараз? Зачекайте, чи ви б спробували подати скаргу, цікаво?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

Оскільки це не в правилах, я, очевидно, буду подавати скаргу. З того, що я бачив, вони навмисно роблять це з багатьма гравцями, які швидко виводять гроші. Немає сенсу, щоб перевірка тривала рівно 30 днів.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13
2 дн. тому

Я також вважаю, що найкращим кроком буде скарга, тому що місяця для перевірки цілком достатньо. Я не можу уявити, що казино може перевіряти так довго, тому наша команда спробує допомогти.

Якщо перевірка закінчиться раніше або у вас є нова інформація про щось, сміливо поділіться нею.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
anactaciabran13
учора

Ви зробили правильно, подавши скаргу тут.

Наша команда краще вивчить усе це, і, сподіваюся, казино зв’яжеться з нами, щоб все пояснити.

Будь ласка, наберіться терпіння, і сподіваюся, що все скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого