Привіт люба Радко
Отже, що ви намагаєтеся нам пояснити? Що не дотримуються умови, встановлені самим казино, з якими ми як гравці погодилися, заявивши, що воно виплачує протягом 1-3 днів? З вашої точки зору, це нормально і чи не повинно вплинути на його рейтинг? Якщо казино платить, коли забажає, не повідомляючи вам причини затримки, щоб ви могли вирішити це чи надати документи, які можуть допомогти, чи це також не зараховується до його рейтингу? Це неправильно, що перевірка не враховується в рейтингу!
Якщо казино намагається створити бюрократичні перешкоди під час процесу перевірки, щоб скористатися часом і змусити вас розчаруватися настільки, щоб припинити вимагати свої гроші, чи не слід це включити в його рейтинг?
Чому, коли ви вже надіслали чотири документи (які вони запитували), у яких чітко зазначено та підтверджено вашу адресу проживання, вони запитують реєстрацію вашого автомобіля, на якому, як ми всі знаємо, є дата покупки, і кажуть, що це потрібно пізніші? Що ви хочете від нас як гравців? Продати нашу машину та купити нову, щоб мати право власності на недавню покупку? Бо й цього їм було замало.
У мене склалося враження, що ви помиляєтеся — це лише моя особиста думка — і що швидка перевірка та швидкі варіанти виведення коштів є факторами, які позитивно впливають на репутацію казино.
Оскільки відгуки користувачів не перевірені, дозвольте мені мати сумніви щодо написаного. Що стосується скарг, то я знаю, що людям потрібно надіслати вам інформацію, і ви знаєте, зареєстрований хтось чи ні, і вони мають більшу цінність.
Щодо незвичайності, про яку ви заявили, якщо вони знайшли щось «незвичайне», вони повинні повідомити гравця про затримку про проведення розслідування.
Hi dear Radka
So what are you trying to explain to us? That the terms set by the casino itself, which we as players agreed to, stating that it pays out in 1-3 days, are not being followed? Is that okay from your perspective and shouldn't affect its rating? If the casino pays whenever it wants without providing you with a reason for the delay so that you can address it or provide documents that might help, does that also not count towards its rating? It's wrong that verification isn't factored into the rating!
If a casino tries to create bureaucratic obstacles during the verification process to take advantage of time and make you frustrated enough to stop requesting your money, shouldn't that be included in its rating?
Why, when you've already sent four documents (that tehy asked) that clearly state and confirm your residential address, do they then ask for your car registration, which we all know has the date of purchase, and tell you it needs to be more recent? What do you want us to do as players? Sell our car and buy a new one just to have a more recent purchase title? Because even that wasn't enough for them.
I have the impression that you're mistaken—this is just my personal opinion—and that quick verification and fast withdrawal options are factors that contribute positively to a casino's reputation.
Since the user reviews are not verified, allow me to have doubts about what is being written. As for the complaints, I know that people need to send you informations and you know whether someone is registered or not, and those hold more value.
About the unusual that you stated , if they found something "unusual" they must inform the player for the delay about investigation its taken place.